FAKE

Dere vet den falske profilen jeg fortalte dere om? Om dere ikke fikk det med dere, så er det noen som later som om de er engelsk, bruker bilder av meg og mange av vennene mine osv. Profilen er veldig aktiv og har ganske mange venner.
Trodde den hadde blitt slettet, men den er der enda så da kan jeg jo vise dere litt! Klarer faktisk ikke å bli sur for noe sånt, synes egentlig mest bare synd på personen.. Må ha veldig dårlig selvtilitt, så synes egentlig bare hun kan holde på. Blir nesten litt lei meg om den blir slettet, så ikke rapporter dette! Er for god underholdning, er spent på hva hun skal gjøre når hun liksom får baby, haha!

Dette har hun skrevet på informasjonen om seg selv:

Noen statuser hun har hatt den siste tiden. Syk fantasi! 

Det beste er vel å se bildene og hvilke tekster hun har lagt ut! Hhahahahah. Dette er altså Stine – haawt.blogg.no


Et bilde fra når jeg var i Oslo.. Hahah, i følge henne var jeg i England! 

Johannes, en god kompis – hun skriver vi er fetter og kusine

Eneste bildet hun faktisk har rett på , dette er tante sin hund! 


Hahaha, sisters.. Dette er blogglesere! 

Denne er min personlige favoritt. Er et brev fra en venninne, og blandt annet står det ” du har blitt som en lillesøster for meg”, og så sier hun at det er fra en ekskjæreste!? Haha litt av et incest forhold de må ha hatt da! 

Ja, dere vet jo alle hvem dette er.. Og Callumharrison er ikke navnet, for å si det sånn! 

130 kommentarer

Siste innlegg