Nå blir det filmkveld!

Nemmen, selfølgelig måtte jeg innom butikken for rundt en time siden, og da klarte jeg å kjøpe med meg hele tre forskjellige sjokolader hjem.. men er godt å unne seg slike ting en gang i blandt, var virkelig det jeg trengte nå.
Sjokolade + film = perfekt start på en ny uke? 

Kanskje mine kjæreste verdens beste lesere har noen filmtips til meg? Tenkte å se Easy-A men har sett den fire ganger før, så..

 Enn så lenge får jeg bare se på nye episoder av frustererte fruer! Beste sesong så langt, dere bør glede dere til det inntar tvskjermene om ikke så lenge..





Har fått tilbake pcen min som dere kanskje ser! Fikk en veldig snill kompis til å fikse den for meg, er så takknemlig at jeg kunne hoppet i taket. Den er rimelig ødelagt som dere kanskje ser, og jeg har teipet forann webkameraet haha.. 

71 kommentarer

Siste innlegg