sløv på mandager

Lurer på hva det kommer av at jeg oppdaterer så latterlig dårlig hver gang en ny uke starter..? Og hvorfor blir jeg like sjokkert hver gang over hvor kort helgen er, og hvor sakte tiden kan gå på en Mandag.. Jeg sverger det må være noe galt med de skoleklokkene!
Jeg er alltid på motivasjon 0 med en gang en uke starter, så er jeg helt på topp på Søndag, for å så bli nede igjen. En evig ond sirkel desverre, jeg har levd i 16 år og har enda ikke vendt meg til dagene. Treg, kanskje?

Vel, finnes ikke så mye å blogge om i dag. Jeg har vært på skolen, vært på pcen, sovet, vært hos Marco, lagt meg i sengen, dusjet, vært på pcen igjen.. Haha spennende! ;)

Har uansett hatt en veldig fin dag med verdens beste kjæreste, helt sinnsykt hvor lik og ulik vi er på samme tid. Perfect match!

55 kommentarer

Siste innlegg