hjemme fra byen

Har akkurat vært og handlet litt godt til i kveld, kjøpte også gavepapir, snøre og et kort til..kjæresten min! Jeg har vært superflink og kjøpt julegave tidlig i år, og har kjøpt en så bra gave at til og med jeg er sjalu, haha! Den skal bli pakket inn og så skal jeg skrive litt på kortet nå og da, lime inn bilder osv.

Hva skal dere finne på i kveld da? Jeg har roet meg litt ned angående pc situasjonen.. skal med den til systemansvarlig på skolen på Mandag og ettersom jeg har rett på pc grunnet sykdommen min satser jeg på at det blir fort fikset! Skal ellers ha en hjemmekveld med familien, se på skal vi danse (heia Anna Anka og Atle!) Blir vel koselig!

Haha måtte sensurere litt.. Blir jo ikke like gøy om man kan se! Hva tror dere det er?


HAHAHAH ALIEN!!!

223 kommentarer

Siste innlegg