extensionstips

Nå har jeg altså skaffet meg extensions fra http://www.butterflyhairextension.no/ og jeg kan med hånden på hjertet si at det er det beste håret jeg noen gang har prøvd – og nei, jeg har ikke fått betalt en eneste krone for å si det! Dette er hår jeg anbefaler videre til venninner, og nå anbefaler jeg det videre til dere. Her kommer seks gode grunner til å bestille nettop derifra!

 En pakke hår er nesten for mye! En pakke koster 999 kroner, og til vanlig må man jo kjøpe to pakker fra andre forhandlere – men ikke her! Her holder det i massevis med en pakke og ser utrolig naturlig ut. Om dere bruker det settet jeg bruker ( dere finner de HER) så veier det faktisk hele 120g!  Lyst hår er jo mest fargebehandlet, og da sier det seg jo selv hvor bra det mørke håret er. Tenk at jeg egentlig ikke har hår til skuldrene en gang, er så glad for at extensions finnes! 

 Håret er ikke slitt i tuppene som mange andre extensions er. Det vil si, håret “spiser” ikke seg selv opp, det ser friskt ut kjempelenge! Jeg har hatt dette håret før i hele 8 måneder, fra andre forhandlere har jeg kastet det etter 2 måneder maks. 

 Dere må ikke ha kort for å bestille, de selger nemlig med postoppkrav som eneste extensionsforhander i Norge. Dere kan altså betale med kontant eller kort når dere får hentelappe i posten. Veldig lett for oss som enten ikke får lovt av foreldre å handle på nett, eller som rett og slett ikke har et kort som det fungerer med. Jeg bor også ganske langt nord i landet og må som regel vente lenge på leveranser, men dette tar MAKS 4-5 dager! 

 Når man vasker håret får det det nydeligste fallet dere kan tenke dere. På bildet under har jeg ikke flettet eller krøllet håret, det bare blir slik. Er så utrolig fint! 

 Om dere synes 999 kr er litt mye å betale for hår, så fører de ofte gode tilbud som dere kan holde dere oppdatert på. Følg med i restkassen, har selv kjøpt B-vare derfra før og merket ingen forskjell fra A-vare. Dere finner restkassen HER! 

 ENESTE negative er at dette håret – som alle andre extensions – røyter litt. Men man får med en extensionsbørste når man kjøper for over 1000 kroner ( som man gjør om man kjøper ett sett, frakt gjør at det kommer akkurat over grensen) og den funker utrolig bra – har aldri opplevd bedre børste faktisk haha! Mamma stjeler den hele tiden.. Et annet supertips er å legge håret i fryseren i rundt 2 timer første gang man får de, det motvrker nettop dette.

Før og etter bildet: (ja, vet dere har sett førbildet sykt mange ganger før..beklager)

 Håper dette var til hjelp for noen?

100 kommentarer
    1. Hmm, alltid hatt lyst til å prøve Butterfly, nå er jeg i hvertfall sikker !
      Tusentakk !
      Og du kler så godt kort håR!

    2. det hjalp det!! 🙂 selv bruker jeg extensions fra luxushair, men må snart ha nye. så jeg vurderer faktisk om jeg skal kjøpe fra denne siden, de virket utrolig brae!

    3. et lite tips da, ikke for å være frekk! håret ser ikke naturlig ut. ditt hår er bølgete i forhold til det pinnerette extensionet, og i tillegg mye lysere.
      så mye bedre ut når alt var bølgete, for da vises det ikke at tuppene er ujevne. du bør dra til frisøren å få klipt beint, og feste de på samme sted hver dag 🙂

    4. Du er utrolig pen med kort hår, Sophie! 🙂 Men du er nydelig uansett, liker deg for den du er! Du er en sykt bra blogger! You go girl! <3

    5. ååhgud, nydelig hår! vil virkelig bestille det, men jeg har samme hårfarge som deg og jeg skjønte ikke heelt hvem farge du bruker(på butterflyhairextension) og hvor langt det er? :)håper jeg får svar, skal nemlig bestille det om ikke altfor lenge

    6. Ikke for å være frekk ellerno sånt men det håret du har nederst på bildet ser veldig ut som luxushair sitt hår 😛 jeg vet for jeg har det selv^^,

    7. Sliter ikke extensionene sykt mye på ditt hår? Så at du hadde brukt det i 4 år eller noe. Jeg har knapt brukt det i 1 år, og jeg har mistet MASSE hår, særlig på sidene av hodet oppfor ørene. Fint om du kunne svare på dette, for jeg vurderer faktisk å slutte helt med extensions – men er ikke særlig lett når man er avhengig, dessverre. 🙁 Men sliter det ikke på håret ditt? Og har du mistet masse av ditt hår selv? Bruker du noe som hjelper mot det? Har så sinnsykt lyst til å fortsette med extensions, fordi jeg ELSKER å ha langt hår. Har knapt til skuldrene selv. Hadde satt så utrolig stor pris på om du kunne svare på dette! Elsker bloggen din, kjempebra at du kommer med anbefalinger og sånn 😀

    8. Heei! Jeg veit dette ikke passer så godt til innlegget, men jeg føler for å fortelle deg noe. Jeg har lenge fulgt bloggen din, og på starten fikk jeg et dårlig inntrykk av deg. Og det er som du sier, rett og slett på utseende ditt. Jeg fikk inntrykk at du kanskje var overlegen, og trodde du var mye bedre enn andre. Men etter jeg har lest bloggen din lenge, har jeg forstått at du er en bra person, og du er langt ifra sånn jeg fikk inntrykk av. Så jeg kan virkelig skjønne hva du mener da du sier at folk får et feil førsteinntrykk av deg, på grunn av utseende. Du har jo en vakker personlighet, og ikke minst et perfekt utseende. Og noe som irriterer meg, er det at du får veldig mye dritt imot deg. Både på bloggen og videoene dine som ligger på youtube.
      Folk som skriver så mye dritt, kjenner deg ikke. Jeg gjør jo ikke det jeg heller, men jeg har såpass vett i hodet, at jeg ga deg en sjanse selv om jeg fikk et dårlig førsteinntrykk av deg. Jeg er ikke sikker på om du tar dritt slengingen til deg, men du burde iallefall ikke gjøre det. Det er bare små tapere som sitter der bak en skjerm, som har fått et feil inntrykk og som ikke vil gi deg en ny sjanse. Og du burde ikke bry deg om kritikken du får fordi du er sammen med Marco, for dere er så søte sammen. Du er kanskje eldre, men hva så? Det gjør jo absolutt ingenting! Dere er så søte, og vakre sammen. Har ikke ord. Heheheh, var forsåvidt det jeg ville fortelle deg. Akkurat nå sitter jeg her med vondt i halsen etter en operasjon, og har tenkt lenge på å fortelle deg hvor stolt du egentlig skal være over deg selv. Og idag, gjorde jeg det faktisk. Det føles godt, for du fortjener å høre det, virkelig.

    9. synes du er myyye penere med kort hår. med langt hår, så bli du mer søt 🙂 liker deg best med kort hår!

    10. Tusen takk for tips! Ikke for å være frekk, for det har jeg overhodet ikke lyst til, men jeg synes du er mye finere med kort hår. Du ser mye mer voksen ut og ansiktet ditt kommer mye bedre frem. Jeg skjønner at du vil ha langt hår, fordi man kan gjøre så mye med det og det er veldig fint (jeg er sånn selv), men jeg synes du er veldig veldig fin med kort hår! Du burde prøve å gå med det en stund 🙂

    11. synes ikke det er lengesiden du sa bilde fra luxushår var det beste jeg? eller husker jeg feil? fine fall værtfall 🙂

    12. Vurderer og kjøpe det 🙂
      Kan ikke du vær så snill og skrive det på begynnelsen eller slutten av ett innlegg når de har prosenter/gratis og gode tilbud også videre ?:)

    13. Liker veldig godt at man ikke ser tydelige tegn på at du har clips eller hva det nå heter på. Digg!

    14. Du var mye penere med kort hår Sophie ! Du så mye mer voksen ut og fjeset ditt fikk en finer form ;-D

    15. Sophiee! Du er kjempefin uten juksehår i også! Du så mye mer voksen ut og ansiktet ditt var utrolig pent! : )

    16. Du e driiiiitpen uansett korsn du ser ut eller e! 🙂
      Du burde virkelig prøve å ha kort hår en stund, for du kledde det kjæmpebra – mye bedre enn andre æ kjenne 😉
      Det lange håret e jo alle jenters drøm, men æ lurte på om du kanskje kunne vise en video eller et bilde kor du har bølga håre ditt? Du har jo vist oss kor fin du e med krølla å slett hår så 😀

    17. jeg har også extensions derifra, og er veldig enig med deg:D det er definitivt det beste jeg har hatt 😀 nå har jeg fra rapunzelofsweden, og det er drit dårlig! så når jeg skal bestille nytt, skal jeg bestille derifra ^^

    18. Har alltid kjøpt håret mitt fra nettsalongen, men dette var jo billigere og så virkelig bra ut, så tenker jeg skal teste dette. Takk for tipset! Men du var veldig pen med kort hår også!

    19. Hei 🙂
      Hvilken farge har du i håret? har akkurat samme hårfarge som deg så kan være greit å vite visst jeg skal bestille. Lurte også på hvor langt håret er? på bildet ser jo det ut som 65 cm? men på siden står det at det er 50 cm, og jeg vet selv av erfaring at 50 cm er mye kortere enn det der (har hatt saras hair)
      Håpe du svarer 🙂 ville også få sagt at jeg liker bloggen din kjempe godt og synes du virker som en skikkelig genuin, ærlig og flott person som kommer til å komme seg langt i livet!

    20. Serr, jente!! Få av deg extensionene, du er helt sykt vil sinnsykt blablabla osv. pen uten extension! (les: du er pen, men penEST uten extensions) Syns du “gjemmer” deg litt bak extensionene, fordi man da fokuserer på det, og ikke det naturlig pene ansiktet ditt! Tips tips tips!!

    21. for å være helt ærlig; du er stygg med extensions, og langt hår. Jeg har aldri syntes du var spesielt pen. Men når håret ditt var naturlig kort, var du en god del bedre. Tenk deg hvor pen du hadde vært med brunt, og din naturlige lengde på håret. Og øyenbryn som vises, mørkere. DA skulle jeg kunne overbevise meg selv om at du ER pen. Du burde virkelig prøve det jeg sier deg. Du er ingen fin barbie…

    22. Jeg synes du ser mye mer voksen ut uten extencions! Rett og slett nydelig! 🙂 Ikke det at du ikke kler langt hår, men på det bildet hvor du ikke har clip-ons var du kjempepen!
      Stå på, jente! Ikke la stygge kommentarer knekke deg 🙂

    23. fy SØREN! MYE penere med kort hår, MYE voksnere.
      Du burde ikke bruke sann dere falskhårting. det er bare falskt og stygt

    24. gud, jeg digget den overdelen du hadde på det øverste bildet! Du burde være super fornøyd med utsende ditt!
      JA, helt enig at håret var skikkelig fint med litt fall! 🙂

    25. Du så mer voksen ut på bildet med kort hår, ikke frekt ment altså :)(Hver sin smak ;)).
      Må bare slenge med at jeg digger deg, du tør være deg selv! Det er sterkt gjort. Selv om du noen ganger er litt irriterende på videoene der du gjør deg litt til, men ellers har du en veldig fin blogg.
      Keep up the good work! 🙂

    26. DU ER UTROLIG PEN MED KORT HÅR! 🙂 DU SER MYE VOKSNERE UT OG LITT MER MODEN 😀 GÅ SÅNN EN GANG I BLANT!:))

    27. Sick fin da!
      Men jeg lurer fælt, hvor lange er dine clips? Jeg vil ha 50 cm (eller kanskje 60?)
      Jeg har sett på “før og etter” bilder på luxuhair (og mange andre extentions-sider) og noen blir kortere enn håret mitt og andre blir sånn passe lange :/

    28. Jeg er heelt enig, jeg har hatt det håret i over et år, det er jo litt slitt nå da, men det er sykt bra. Det at det røyter er bare det eneste negativet med håret. Jeg har det i brunt da, så det holder seg jo litt lenger, men er super fornøyd 😀

    29. Leser bloggen din hver dag! og må si det her: Du ser mye eldre ut med kort hår, du er kanskje ikke enig men uansett du ser mer voksen ut enn det du gjør 😀

    30. Ser det er flere som har kommentert det, men du passer SÅ mye bedre kort hår! Med extentions blir alt så likt alle andre ¨fjortiss¨ jenter med barbie blondt hår. Selvfølgelig er alle ulike på innsiden, men når jeg ser bilde av deg uten extentions ser jeg en jente som tørr å gå utenom det ¨alle¨ andre gjør å du ser virkelig eldre og penere ut!
      Hadde vært kult om du hadde prøvd å gått uten extentions en stund å sett hvilke kommentarer du fikk da 😀

    31. er det kategorien “Clips extensions, 5 deler 120 gr” du har bestilt fra? isåfall, hvilken kategori, er så mange der. 🙂

    32. Du skriver utrolig bra på alle innlegg!
      Har vurdert og kjøpe extentensions! men sliter veldig med og velge farge til håret mitt, jeg er blond.
      Men veldig usikker på hvordan jeg skal velge farge(fordi jeg vet ikke om extentensionene på bildene er veldig riktige.
      kunne du skrevet et kort innlegg eller endre dette innlegget og skrevet hvordan fargene er forholdt til bildene? Takk for svar på forhånd! 😀
      Burde jeg velge litt mørkere eller lysere enn det normale håret mitt?
      Veldig lang kommentar men tror du har mer peiling enn jeg har.
      Digger bloggen din og at du tørr og være deg selv, Keep up the good work! 😀

    33. Du ser mye mere voksen ut utn påsatt hår!! Bedre det :)) men fint med langt også,men sier det bare 🙂 digger bloggen din

    34. Om du betalte 999 kroner for 120 g, bør du prøve FoxyLocksExtensions! Der får du 160 g med hår for rundt 800 kr! Det blir rundt 1000 kr med frakt og alt det der. Det er extensions fra England, og det tar bare rett over 1 uke før man får de. Jeg har akkurat fått mine og de er supertykke hele veien, i endene også! Og de røyter minimalt! Hvis du søker etter FockyLocksExtensions på youtube kan du se klipp av Imogen som eier selskapet, hun laster opp masse hårvideoer hele tiden om forskjellige stiler osv.

    35. jeg syntes du ser mye bedre og mer voksen ut uten extensions 🙂 du er fin med begge men jeg syntes du er MYE FINERE UTEN <3

    36. Heisann 🙂
      Må si at jeg liker bloggen din,du er deg selv og står for det du skriver.skjønner ikke at folk skal være så frekk.men stå på,alt går din vei 🙂
      Jeg lurer også på hvordan du egentli setter på håre ditt,jeg har selv kjøpt meg hår.men når jeg setter det på så vises mitt hår utrulig mye,har prøvd å slette det,men neida.man kan liksom se hvor mitt hår slutter 🙁
      Ha en finfin dag 😉

    37. Ville du annbefalt butterflyhair istedenfor feks rapunsel of sweeden eller luxushair? Jeg har en pakke av de nevnte, bortsett fra butterfly, og er veldig usikker på om jeg skal kjøpe en pakke fra dem også. og om du har tid, kan du være grei å fortelle hvorfor du mener jeg skal kjøpe hos hvem? Virker som du har litt peiling, og jeg vet ikke hvem andre jeg skal spørre:)
      mvh, Mariann M.

    38. Du er mye penere og ti ganger mindre fjortis uten løshår !! du burde begynne å gå uten, oftere !! 😀

    39. Du er sååå syykt pen ! :O
      du er like pen me extension og uten extension !!!!
      du har pene klær, og du er perfekt !!
      du er mitt forbilde !<3

    40. herregud, du er no nydelig med og uten extensions! jeg elsker håret ditt, spesielt når det er lagt! stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg