Jeg er gravid og har flyttet til england

Hehe neida, men er i alle fall noen som later som det! Jeg fant en profil for ca en måned siden der noen brukte bilder av meg, Marco og alle vennene mine – personen hadde faktisk lagt ut over 300 bilder av meg og venner, med lange historier nedenfor. Blandt annet bor jeg i England, er 17 år, Marco het Cullum og Anne-Sofie heter Hermine (ahahhahaha), men det verste er nok – hver eneste dag skriver hun statuser om at hun er gravid og er på sykehuset og masse greier! Var faktisk mange blogglesere som trodde på dette.. Og en gang jeg hadde vært på gründer la hun ut bilde å skrev at jeg hadde vært på ferie i sveits med Marco (Cullum….)og mye mer, siden han er derifra. Helt sinnsykt, for et menneske!

Nå når jeg skulle vise dere var desverre profilen slettet, syntes nemlig dette var god hverdagsunderholdning så håper nesten hun åpner en ny profil hvor jeg kan følge med. Elsker slike ting – vet jo hun leser bloggen så, satser på at hun tar oppfordringen!:-) 

Dere kan heller få se en samtale jeg hadde med denne personen, i tilfelle dere ikke ser så begynner jeg samtalen med å si ” du ser kjent ut..;)”

Var en bloggleser som hadde snakket med henne også, og da hadde hun sagt at det er JEG som kopierer henne.. FAEN, BUSTED!!!!:'(

126 kommentarer

Siste innlegg