mye som skal gjøres

Har akkurat tatt meg en dusj, og skal snart begynne på en extensions-spesial til dere som kommer i morgen. Har nemlig anskaffet meg hår fra http://www.butterflyhairextension.no/ – så om dere vil ha svar på noe om deres extensions eller service så er det bare å kjøre på i dette innlegget..

Foressten så har jeg bestemt meg for den rosa canadagoose jakken! Bestemte meg nesten rett etter at jeg hadde publisert innlegget, men er uansett gøy å høre hva dere mener!

Og.. jeg har mistet iphonen min. Er ganske lei meg for det ettersom den var helt ny, så om noen finner en iphone 4 i Harstad – si gjerne i fra! Skjønner at det kan være fristende å stjele den og alt, er glad jeg har lås på den..

Jah.. Hadde mange bilder på telefonen jeg skulle vise dere, men det går jo åpenbart ikke nå. Dere får nøye dere med dette enn så lenge!

70 kommentarer
    1. Bare for å si ifra, så er det ekstremt enkelt å komme seg forbi den koden, om du bare kan litt 😉 Broren min låste moren min sin iPhone hele tiden før, og det var ingen vanskelig sak og komme seg gjennom med en PC, da :p
      Kanskje du skal ringe operatøren din ellno for å få låst den, hvis det går an 🙂

    2. kan du vise hvordan du fester de på bedre? bakfra, å i bedre lys. Du er alltid på rommet eller i sofaen, gå på badet hvor det er lys! Får du aldri kritikk får å ha så langt unaturlig hår? kom med tips

    3. Hvilket extension merke er best?
      Bruker du noen produkter til extensionet ditt?
      Noen extension tips?:)

    4. men du! hvor kjøpte du den blåe kjolen du hadde på sånn utkledningsparty som du hadde på den gamle hedaderen før? kan du skrive nettisden?

    5. Møsta akkurat all respekt for deg. Har absolutt ingenting til overs for folk som går i ekte pels, når det finnes så mange andre bedre alternativa. Håpe du føle deg flott med den prærieulven du har på hetta di. Takk for meg!

    6. Hvilken extensions er din soleklare favoritt?
      Er det noen ulemper med butterfly?
      Kan man velge om man vil få det klippet eller ikke?
      Du har jo brukt luxushair en stund: Mangen som kjøper kun 1 pakke, sier at det er alt for lite hår og tynt. Så det blir velll litt dyrt om man skal ha flere pakker, hvor mangen har du?
      Hvordan er kvaliteten på butterfly iforhold til luxushair?
      Noen tips til hvordan man kan behandle clipsextension sånt at man har dem lengre? 🙂
      Digger deg Sophie!! Skal til harstad neste sommer, håper jeg får se deg da! 😀 haha , you go ! 🙂 <3

    7. Håper du finner den igjen! 🙂
      Er håret tykt? Jeg kjøpte hår fra luxushair, men kommer ikke til å gjøre det igjen siden jeg har tykt hår.. håret fra luxushair var utrolig tynt!

    8. så kjedelig og miste iphonen! .. men veldig lett og stjele den å da, det er ikke så vanskelig og åpne den. håper du finner den! 🙂

    9. Jeg er ikke skuffet over deg, jeg er lei meg på dyrenes vegne. Du har mistet iPhone’n din – en coyote (kanskje flere) har mistet pelsen sin for at den skulle bli pyntekrage på jakken din…
      Jeg har aldri noen gang kritisert deg Sophie, heller ikke tenkt tanken. Du skriver en så bra blogg, digger den, men har ikke fulgt den så veldig lenge. Jeg tenkte om at du hadde brukt pels før så hadde du sikkert tenkt litt mer nå, så etter jeg begynte å lese bloggen håpte jeg på å ikke se så mye til pels.
      Dessverre greier jeg ikke støtte oppom folk som tar valget å bidra såpass mye til dyremisshandling… Synd, for jeg elsket å lese bloggen din! Må du stå på fremover, keep up the good work! (Og helst ikke kjøpe mer pels.)

    10. hva synes du om extensions fra pilus?
      og hva anbefaler du å vaske det med ?:)) hadde vert veldig fint om du svarte!

    11. sant du vet at små schæfer- valper blir flådd levendes for at du skal få den jakka? finnes faenmeg kopier som ser helt like ut, bare med falsk pels, som er et mye bedre alternativ syns nå jeg. Det er ikke ment å være frekk mot deg ellerno, men bare sånn at du vet det

    12. sant du vet at små schæfer- valper blir flådd levendes for at du skal få den jakka? finnes faenmeg kopier som ser helt like ut, bare med falsk pels, som er et mye bedre alternativ syns nå jeg. Det er ikke ment å være frekk mot deg ellerno, men bare sånn at du vet det

    13. Jeg har extension fra butterflyhairextension og jeg synes egentlig de ikke er noe bra. Eller de er bra de først ukene men så blir de utrolig fort slitte. 🙂

    14. Du ver at Iphone har ett sporingssystem?
      Så hvis noen prøver å bruke din iphone med ett annet simkort, så kan du be politiet søke etter hvem som bruker den. Enklere er det ikke. Tro meg, du vil finne den igjen. Gjorde det nettopp selv. 🙂

    15. Wow , du er jo driit pen sophie !! ;P oj har du mistet iphonen din ? uffda ! lykke til 😉 da håper du finner den <3 !! 😀

    16. ikke for å være negativ eller noe, men på dette bilde kunne du se ut som en pakistaner eller noe pga den mørke huden/eller bilde.
      Håper du finner tlf din! Er kjedelig å miste noe man bruker omtrent hver dag…

    17. Du vet at du støtter grov dyremishandling ved å gå med den jakka? Levende dyr blir FLÅDD levende, for at du skal få den pyntekragen på jakka di.. ikke for a kritisere deg eller noe, for du har en bra blogg, men det er jo mye bedre å bruke fuskepels uten at dyr skal bli såpass dyremishandle?

    18. Prøve det der programmet for Iphone som viser HVOR den er! Kan lastes ned som app på Itunes! Tror det het find my phone elns! Du har kanskje hørt om det.
      Lurte på hvorfor du skifter så ofte extensions merke? Er det fordi du ikke er fornøyd? Husker du sa at Rapunzel var det beste du hadde prøvd, men du har jo byttet fra det.

    19. Har du prøvd extensions fra pilus?
      Hvilken farge er extensions dine?
      Synes du det er flaut viss klipsene vises?
      Tuperer du håre der du setter klipsene?
      elsker bloggen din! Du er super søt!<3

    20. Hvorfor er folk så rasistisk i kommentarfeltet? Er mange som er naturlig mye mere brunere som faktisk leser bloggen hennes som blir såra når folk sier “neger” osv.. blandt annet jeg ..

    21. har du begynt på det så kalte barbiedopet igjen? siden du har blitt så fooort brun?! du som aldri tar sol lenger nesten..(sier du hvertfall)..

    22. Bruker du linser i og med at du veldig sjelder går med briller, og du har -4 i styrke? du kan jo ikke akkurat se så mye om du ikke går med linser

    23. hvor lang tid tar det før du får det?
      Er det bra kvalitet på håret?
      Hvor lang tid tar det før det blir slitt?
      Synes du selv håret ser naturlig ut i dit eget?
      Rapunzelhair vs butterflyhair?
      Skal du ha konkurranse der man kan vinne extasions snart? Har veldig lyst til at du skal ha det!

    24. Bruker du 50 eller 65 cm hår fra luxushair?
      Er den lyseste fargen til luxushair lyst nok til ditt hår, eller må du bleke det?
      Du er såååå pen, stå på videre 🙂

    25. ånei! Ikke canada goose 🙁 Det er nemlig ekte dyrefjær i de jakkene, og endene blir SKIKKELIG dyremishandla der de blir oppbevart!
      Tenkte bare du ville vite at det ikke er ett “dyrevennlig” plagg i det hele tatt, ettersom du er ett stort forbilde for mange, og at da sikkert mange også vil ha canada goose jakke :/

    26. Hei, jeg har veldig lyst til å bestille hår, men er så redd for at jeg må betale toll, for da blir det jo dyrere. Så jeg lurte egentlig bare på om når du bestille hår, må du betale toll? Og hvis ja, hvor mye kommer det sånn cA på? 🙂

    27. Det samme skjedde med meg, hadde utrolig mye bilder osv.. men heldig vis hadde jeg forsikring på tlf. så får ny om noen dager ! 🙂

    28. OMG!!!! du er jo helt svart, og det er ikke mye pent :O og ikke prøv å si at det der er kun solarium en gang, for jeg har brukt mela selv (desverre) og har flere veninner som har brukt det, så jeg ser med en gang når man blir sånn møkkete brun, at det er melanotan! Trodde du lærte sist jeg når du fikk alle de prikkene i annsiktet ditt osv…

    29. jeg har tenkt å kjøpe meg extentions, men vet ikke fra hvilken nettside.. Ingen av vennene mine vet heller, for det er ingen av de som bruker extentions.. Lurte derfor på om du hadde et tips til en nettside som selger gode extentions som du klipper på? 🙂

    30. er ikke vanskelig å få av kodelåsen! det er jo bare å gjenoprette den, så med mindre det er enVELDIG snill person tror jeg ikke du kommer til å se den igjen 🙁 😛

    31. Hvorfor redigerer du bildene dine slik at du ser skitten ut i ansiktet? Gjør du dette med vilje eller? Det blir sånn bæsjebrun farge:s

    32. Jeg har rosa goose 😀 har bilder på bloggen min, hvis du vil se. Btw er det de fake goosene som har schæferpels på hetta, de ekte har coyotepels. I Amerika finnes det for mange coyoter, noe som fører til ustabilitet i næringskjeden, derfor blir rundt 20 000 avlivet årlig. Så hvorfor ikke bruke pelsen istedet for å hive den? Lær dere å resarche litt før dere klikker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg