dette kjøpte jeg

Wow, mange av dere “kjenner” virkelig meg ser det ut som, ble faktisk veldig glad for å se mye av det enkelte av dere gjettet på! Jeg har verdens beste lesere, det er jeg 100% sikker på. 
En av dere hadde til og med husket på at det nærmer seg den dagen i mnd hvor jeg farger håret, utrolig koselig at man husker på noe sånt! 

Men det var faktisk kun en som hadde alt rett, og det var supersøte http://vksn.blogg.no/ ! Til dere andre – don’t worry, kommer mange fler sjangser til å bli linket!

Den desidert beste blekningen i verden, den eneste der “fargeskalaen” faktisk stemmer! Jeg har mørkt hår og det blir helt hvitt av å sitte med denne i makstiden, koster 99 kroner og er alltid de beste 99 kronene jeg har brukt, haha.

Så ja, i øyeblikket ser det slikt ut.. Gleder meg til Anne-Sofie skal ta etterveksten min på Fredag (gjør det den 14 hver mnd.)

Så, løsvippen jeg bruker. Jeg bruker løsvipper hver dag og tar de av når jeg fjerner sminken, men om man er forsiktig når man tar de av kan de gjerne brukes mange ganger til! De jeg har hatt nå har jeg brukt 7 dager på rad, og de ser enda helt okei ut. – men de synger nok på sitt siste vers så følte det var på tide med noen nye! 

57 kommentarer

Siste innlegg