på en rosa sky

Jeg har bygd opp denne bloggen på å være bitterbarbie, rett og slett hate livet og å være sur på verden. Det dere liker best er jo når jeg kommer med sterke meninger og noen ganger teite påstander hit og dit – men uten å ta noe på forskudd, så tror jeg faktisk at jeg har… vokst opp. Jeg er ikke den personen lengre. Mitt liv består nå av alt det andre rosabloggere gjør, ting jeg ikke har forstått og ting jeg har misslikt de for. Mitt liv nå er fullstappet av kinobesøk, cafedater med venninner, smoothie og frustrerte fruer. Jeg er ikke deprimert lengre. Føles så godt å si det, etter tre år  Men eyy, det er litt godt å høre, det også? Og håper alle dere kommer til å fortsette å følge meg, selv om jeg kanskje nå er oppå en rosa sky. Jeg liker det.

Har ellers vært på kino med mamma, lillesøster og Anne-Sofie. Vi har sett “Barnepiken”, den var veldig bra og kjempesøt! Jeg elsker Emma Stone, er nesten litt forelska faktisk. Stjel den, kjøp den, lei den – jeg bryr meg ikke, bare se den filmen! Har ordentlig storgrått av tre filmer i mitt liv, og det er Løvenes konge, titanic – og nå denne.

Nå skal jeg sove, god natt verdens beste lesere.


89 kommentarer
    1. Elsker alle de filmene du nevnte der, løvenes konge, titanic og barnepiken. De er sykt finne alle sammen. Så barne piken for 4 dager siden med mamma og to søstere, og den var sykt fin. fantastisk film

    2. har du sett the notebook? hvis ikke er du nødt!! grein som bare rakkern.. mye værre enn titanic! og da er det tross alt leonardo som dør.. r.i.p

    3. god natt og sov godt, sophie! du er herlig, og du fortjener å være glad og fornøyd som hun over her skrev! :):)

    4. Du er virkelig helt fantastisk, du er så utrolig selvstendig og du fremstår virkelig som en helt forykende herlig person 😮 Elsker bloggen din, vil alltid følge den uansett hva :’) Jeg gråt også av Titanic og Løvenes Konge, jeg må virkelig se denne filmen, pluss at jeg digger Emma stone jeg å! Ble “kjent” med henne i filmen Easy A, digger henne! :’) Ha en fin vkeld og en fin morgendag! :’)<3

    5. jeg synes det er helt herlig å lese om at du har det bra!! Du er en så skjønn jente og du fortjener virkelig å ha det bra! Men du kan jo fortsatt komme med meninger selv om du har det bra! :-)Det er ihvertfall BRA at du har det bra!!

    6. pliiis lag ett nytt extension innlegg! ser jo at du har fått nytt extension,det som er klyppt,, versåsnill! lag et nytt inlegg me anbefalelse om hva du syns er best sophie!! Trenger hjelp, vet ikke hva jeg burde kjøpe.. har ikke flere tusenvis av kroner heller liksom!

    7. Jeg har fulgt med/lest bloggen din nå i 1-2 månder. Å jeg må bare si at du er en utrolig sterk og tøff som klarer å face så mye dritt, du burde være utrolig stolt over deg selv! Å i tilegg så er du en utrolig søt jente som sier så utrolig mye bra. Bloggen din er interessant/spennende på flere måter. Nå er det sånn at jeg må inn å sjekke flere ganger om dagen får å se om du har lagt ut noen nye innlegg. Å jeg synes det er synd at det tydeligvis ikke er så mange som skjønner humor/ironien din, men jeg digger den! har akkurat den samme selv. selvom ikke det passet å skrive her men samma det 🙂 Digger deg, stå på! Du kommer til å nå langt, det er jeg sikker på!

    8. æ syns at det e dritbra for dæii at du har det så bra som du har nu! å du har vært sterk elns som har klart det 😉 ! e jo fint me noen sånne innlegg iblandt kor du sir ka du egentli mene å tenke åsånt, men elske blogginga di, så bare fortsett ! 😀

    9. Jeg kommenterer nesten aldri på blogger, men nå gjør jeg et unntak 🙂 kjempeflott å høre at du ikke er deprimert lenger!! Selv strevde jeg med depresjon i 4 år før jeg endelig ble “frisk” om du kan kalle det det . Skal selvfølgelig følge deg på din rosa sky, hehe. Så “Barnepiken” selv i går med mamma og søsteren min – f a n t a s t i s k film! Ønsker deg en god natt, søte Sophie 🙂

    10. det er sykt bra å høre !
      Jeg synes du er en fantastisk jente og jeg leser bloggen din fast, har ikke gjort det så lenge, men jeg elsker den uansett <3
      Stå på <3
      Btw så elsker jeg håret ditt <3

    11. Anne Sofie er så heldig! hun er så pen uten å bruke masse sminke! ser ihvertfall ikke ut som at hun bruker noe ;p uansett, hun er sykt pen, du er du og 😀

    12. Jeg vil heller si at du prøver å rømme fra deg ved å leve slik du gjør. Du tør ikke, eller vil ikke ta et oppgjør med livet ditt. Så da må du ha noe å gjøre hele tiden mens du frykter stillheten og tankene.
      At du bleiker håret, tennene og ødelegger huden din er nok en bekreftelse på dette. Håper du våkner opp før det er for sent.
      God bedring!

    13. Akkurat den filmen har jeg også lyst til og se, Men når jeg først har tiden da går den ikke :)))
      Kuljakke du har 😀 Jeg har akkurat likedan bare at min er grønn 🙂
      Jeg kommer til og følle bloggen din uansett hva !! <3

    14. Kjempebra at du ikke er deprimert lengre! 🙂 Men jeg håper du ikke slutter å ha meninger av den grunn. Elsker å lese de innleggene som er litt dype og ikke bare på overflaten.
      Venninna di er nydelig forresten, ser så naturlig ut i tillegg til at hun har en sånn glød 😀

    15. Vet du hva?
      Jeg smilte som bare det i det sekundet jeg leste at du ikke er deprimert lengre. Da føler jeg at det er håp for oss andre som også er deprimerte. Håper virkelig det holder seg sånn! 🙂 Er så glad på dine vegne!

    16. Det er klart vi liker å lese om det du har nevnt her, vi er mennesker. Vi elsker å se at andre mennesker driter seg lodrett ut (eks: Heidi Alexandra, for hvilken annen grunn leser man bloggen hennes?). Vi føler oss bedre ved å lese blogger hvor bloggeren driter seg ut så kraftig at h*n ødelegger for fremtiden sin.
      Jeg er glad for å høre at du har vokst opp, og selvfølgelig vil jeg fremdeles lese bloggen din nå som du faktisk har noe interessant å komme med – og ikke bare virrvarr <3

    17. uffda, håret ditt syns at er fake, bu har barbert bort øyebryna, du har skjolder og er allt for brun, platina blondt hår.. hmm, ikke bra!

    18. Fint å høre at du har det bedre nå, og det merker man også! Du er positiv og engasjert, du kommer ikke med blonde og teite påstander om ting lenger.
      Du har rett og slett modnet til, og det gjør bare at vi lesere blir mer og mer interressert. Hvertfall jeg! Stå på Sophie Elise, under deg alt godt!

    19. Herregud, Anne-Sofie er virkelig helt nydelig 🙂 🙂 Du burde la deg inspirere av hvor naturlig og flott hun ser ut 🙂

    20. Du kan ikke bare si “at nå er jeg ikke deprimert lengere” isåfall har du ikke mye peiling på depresjon fordi har du depresjon så går det opp og ned hele tiden.. livet er overhode ikke en rosa sky! du er ikke bare KVITT depresjonen sånn uten videre vettu! og du er fortsatt attacking og frekk på videobloggene dine ved å kalle leserne dine dumme osv…syns ikke du er mye forandra dessvere:/ sier ikke at du er en dårlig person for det er du ikke, er mye du skriver jeg syns er kjempeflott å lese men av og til svinger du veldig fra å være helt vanlig til å bli mest mulig bimbo.. skjønner ikke helt hvorfor du gjør det men det er kanskje bare personligheten din som er litt spalta:P

    21. og hvis du virkelig er kvitt depresjonen som du selv sier så vil jeg gratulere deg, det er utrolig bra jobbet men jeg selv tror ikke man bare plutselig blir kvitt den sånn uten videre..

    22. Veldig bra, men ltit rart, er jo ikke lenge siden du sa at ting bare gikk nedover, og i August eller noe sa du jo en gang at du ikke skjønte hvordan du skulle klare å stå opp. Men, bra det er over hvertfall.

    23. yak! der var ansiktet ditt veldig “ekkelt” .. alt for mye pudder dessverre :/ bedre lykke neste gang!

    24. hei, fine bilder, håper du koste deg på kino… kanskje litt mye goddis???
      Elsker bloggen din uansett jeg….

    25. Det er alltid hyggelig og dra på kino med noen man er glad i ! 🙂 Å er super godt med masse godteri til kinoen og 😀 Jeg liker bloggen din, og leser den hver dag 🙂 Håper du fortsetter og blogge sånn du blogger, for det er din blogg som er best. Den skulle logge på 1 plass! 🙂 Du skriver så mye mere enn de andre bloggerne gjør. De skriver ofte om verdagen sin og mote, men du skriver om så mye mere! Jeg er glad du blogger sånn du blogger, og er som du er ! 🙂 – Sunniva<3

    26. Unner deg det så mye! 🙂 Kommer selfølgelig til å fortsette me å lese bloggen din! Utrolig vakker film btw. Elsker bloggen din<3

    27. har akkuart sånne sko, bare i str 37 og føler at de ser veldige store ut på meg, bruker selv egentlig str 36. så lurte på hvilken str dine var? ser kjemefine på deg

    28. ååå, himmel.. HVA gjør anne-sofie med håret sitt?? det er så utrolig nydelig og glansfullt : ) dere virker som to kjempe gode venninner. stå på videre sophie elise. du ruler <3

    29. hei hå! Man skal da bli mer voksen og sånt etter hvert som årene går 😛 Bra du har det fint. Jeg har ikke lest så mye av bloggen din jeg da, men synes du virker som en interessant person!
      jeg har lyst å se et bilde av deg med minimalt med sminke jeg.. Kan du ikke gjøre det? Ha en fin helg da =)=)

    30. Om du liker filmer der en begynner å gråte, anbefaler jeg “the last song” med miley cyrus. Tror ikke jeg har grått så mye over en film i hele mitt liv, ikke engang titanic!

    31. du ser skitten ut i ansiktet! virkelig ikke fint, og tro meg der jenter som “elsker” håret hennes, det er ekstension. tro meg, det syns i virkeligheten! bare pga det er på bilder at det ser mindre fake ut. herregud, tørr å vær deg selv og ikke dekk deg bak brun krem og bare vis bilder av rompa og puppene dine! ta bort den metern med fake hår, så blir du sikkert nydelig. og øye bryne, greit og nappe dem og farge dem, men det der ser dumt ut! et tips

    32. sofie, du er bare sjalu, så hold kjeft:)
      du er nydelig, sophie! blir så glad av å høre at du er så positiv og har det så bra 😀 stå på videre!

    33. Gi faen i å kommentere negativt. Når dere rakker ned på andre, er det fordi dere sliter med dere selv! ; )
      Stå på videre Sophie Elise!

    34. Hei , digger alle 3 filmene men siden du liker hunder så bør du se hachiko den er utrolig trist gråter hver gang .. 🙂

    35. Haha, sorry men bestemor så bilde, også lurte hun på om du hadde klint skokrem i ansiktet. ..
      Du er veldig pen, men synes det blirr litt mye sminke og skjolder av brunkremen.

    36. Du har en sååå fin blogg også er du drit pen! kunne ønske jeg var deg 🙂 du er mitt store forbilde <3 ikke slutt og blogge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg