veskene mine

Dere har spurt meg om jeg kan vise fram for eksempel favorittskoene mine, jakkene, outfits osv – og selfølgelig kan jeg det! I første omgang tar vi favorittvesker.

Om jeg skal like en veske, så må den helst være så stor som mulig! Har alltid med meg så utrolig mye greier før jeg går ut av døren. En gang fant jeg en holiday dipp-pose i veska, aner ikke hvorfor jeg tenkte at den kom til å være bra å ta med seg på skolen…haha. Tro det eller ei, fikk faktisk bruk for den etterhvert! Andre rare ting jeg har hatt med er sugerør, spiker, malekost… alt har jeg etterhvert fått bruk for.
Men noe av det verste jeg vet er når man må stå å rote i vesken i 10 minutter for å finne det man vil ha, som såklart skal ligge nederst.. Derfor, store vesker er best!

1. Min favoritt! Grunnen er fordi det er den eneste virkelig store vesken jeg har som også ser fin ut-


2. Pitteliten veske jeg fant på loftet hos bestemor, så den er altså kjempegammel! Love it


Nr 3. Har brukt den to ganger eller noe, haha

nr 4. Denne var virkelig storfavoritten i sommer! Synd den er så liten, for den er nydelig

Nr 5. Elsker denne også, så tror jeg må kjøpe en større modell

Nr 6. Også ubrukt, men fin å se på da! Har den mest til pynt egentlig

Hvilken synes du var finest, noen du kunne tenkt deg..? Vurder nemlig å GI bort en av de til en bloggleser:-) 

295 kommentarer

Siste innlegg