skolemotivasjon?

Sitter akkurat nå å drikker litt kakao toppet av MASSE krem. Veldig godt faktisk! Skal nå lene meg tilbake å se på favorittprogramet “svenske hollywood”fruer. Eeeeelsker det!

Skole i morgen, så jeg får prøve å legge meg tidlig i kveld.. Men når vi snakker om skole! Jeg har jo en hel masse nye klær ettersom jeg shoppet på Lørdag! Ah det føles så godt, det er nok verdens beste skolemotivasjon?

Forutenom at man er dødstrøtt bruker jo det største problemet å være at man står i evigheter med angst i kroppen og roter igjennom alle klærne sine, og føler at man ikke har noenting å ha på seg.. Men nå som jeg vet at jeg har mange nye, fine klær å ta på meg så er det nesten sånn at jeg ser fram til å fikse meg om morningen! Er dere ikke enige? Er jo også mye lettere nå som har jeg har fått ryddet opp, har allerede planlagt morgendagens outfit! 

Her har dere favoritten min

Hahah, koooose! 

99 kommentarer

Siste innlegg