Rydder rommet…

Føles ut som om jeg akkurat ryddet, og enda ser det ut sånn her!?
Men nå har mamma nektet meg å gå rundt i denne svinestien stort lengre, og tvinger meg til å rydde rommet :( Så helt til det er skinnende rent her inne får jeg ikke gå utenfor døren, for å si det sånn… Haha hun er vel lei av å alltid måtte rydde opp etter meg! Kanskje like greit å bare få det gjort da. Fin Søndag………. 

Ellers har det ikke skejdd noe som er verdt å oppdatere om. Sov hos verdens fineste kjæreste i natt, så å våkne opp sammen med han var definivt en bra start på dagen<3 Og dere spør en del om han, hvorfor vi “aldri” er sammen osv – vel, vi er jo det, men hvor gøy er det å lese ” idag har jeg vært sammen med kjæresten og vi har slappet av og sett film” tre-fire ganger i uken? Derfor styrer jeg unna det!

90 kommentarer

Siste innlegg