LIVESHOW?

Jeg har dratt rundt over hele byen nå og sett over ca hele nettet etter noe en del blogglesere har tipset meg om, men finner ikke akkurat det jeg vil ha. Hmm, hva tror dere det kan være? Spennende! 

Hehe neida jeg tuller bare, det var nok ikke noe mer enn en ROSA ekstern harddisk. Vil ikke ha en sånn grå stor en som ser helt for jævlig ut.. For jeg savner å spille sims! Får rett og slett abstinenser av å ikke kunne gjøre det.. Jeg hadde den perfekte familien med hele 12 generasjoner, de hadde alle topp lederstillnger i jobbene sine og var kjemperike og pene.. Haha herregud, jeg begynner snart å grine. Tenk at jeg kunne slette spillet, jeg har virkelig sviktet som sims-nerd!!! :(

Men folkens, jeg tenker på å ha liveshow på bloggen i kveld, jeg kjeder meg så mye haha. Om dere vil, skriv JA i kommentarfeltet! Blir såfal i nitiden:) 

 

185 kommentarer

Siste innlegg