forelskah

Kom akkurat hjem! Har vært en lang men veldig fin dag som jeg hadde gledet meg til en stund. I’m so in love og har verdens fineste gutt<3
Etter skolen ble det byen med Stine Mari, vi lunsjet på gründer! Skal riktignok sies at det er utrolig herlig å være hjemme nå. 

Takk for alle tipsene deres i går, har nettop slettet ALT jeg hadde på pcen av bilder, sims 2 (det kunste hjertet mitt å måtte slette det..) og maange filmer jeg hadde lastet ned. Så får vi se om det bedrer seg, akkurat nå fungerer det!

 

Legg merke til bena mine – er storfornøyd! Nutrilett is the shit

101 kommentarer
    1. Kan du legge ut før og etter bilde av benene dine? Og hva du har gjort for å få dem sånn, liksom, har du bare spist nutrilettting? Ogsåå om du bare kan legge ut ett bilde av bena dine nu?:D

    2. Får du betalt, eller spis gratis på gründer eller no? sia du alltid e der å spis, å nu har du bynt å ta bilde av logoen.. just askin

    3. Hva annet enn å ete nutrilett i stedet for godteri har du gjort for å få beina dine? Vil veldig gjerne få litt tynnere ben, jeg også! :))

    4. Kan du ikke legge ut litt mer bilder av Marco? Dere er så søte sammen og skulle likt å se litt mer bilder av dere!:)

    5. kan du fortelle om det nutrilett-greiene dine? har du BARE spist det, hvis ikke, hvor ofte spiste du det osv? 🙂 elsker bloggen din!

    6. Fyfader, du er fin Sophie!! Og du ser ikke ut som en kanin når du smiler, du ser ut som en naturlig pen, sunn og glad jente. SÅ DET SÅ.

    7. Hei Sophie 🙂 det var herlig å se fine bilder av deg som ikke var tatt i speilet, fortsett sånn 😀

    8. Jeg bare lurer på om du har gjort noe med nesa de på bilde nr. 2? Den var så annerledes!? Ikke vondt ment eller noe, just ask 🙂

    9. ååå, kan du værså snill å svare på noen spørsmål! jeg virkelig hater leggene mine osv. Føler de ikke passer til lårene, rumpa osv.
      – byttet du ut et daglig måltid med nutrilett?
      – hvordan bruker du det?
      – hvor ofte spiser du det?
      – hvor lenge venter du til du spiser etter nutrilett?

    10. Kan du lage ett innlegg der du skriver om hvor hardt du trener hver uke, og hvilken diett eller noe sånt du spise. Du har sikkert skrevet om dette før ? Men noe kan jo ha forandret seg .. Jeg synst bare at kroppen din er fin, former der det skal være former, vist du skjønner hva jeg mener ? 🙂

    11. Hei Sophie 🙂
      Kan også være et tips og kjøpe en sånn ekstra harddisk som du kobler inn akkurat som en minnebrikke. Om du legger musikk innpå dær, filmer, sanger, dokument, bilder osvosv. Å bare sletter det på pc’n, så har du alt dær 🙂 og det tar ikke opp plass på pc’n.
      Hvor er jakka di fra foresten? 🙂 Ser ei har spurt om det samme, for jeg husker også at du skrev om det en gang før(om det var den jakka da) men husker ikke hva du skrev..

    12. Du burde seriøst begynne med foundation, huden din ser helt jævlig ut. ser ut som du har flekker i ansiktet ditt..

    13. ett råd til deg:)
      Kjøp deg en ekstern harddisk, legg over alt av bilder og slik som er verdifullt for deg. for hvis datan din har begynt å kødde, så veit man aldri hva som kan skje. og det kan være mulighet for at du har virus på pc’n, og hvis den kræsjer så mister du alt. Det er kjedeligere ! 🙂

    14. Herregud du er så rar, du snakker jo bare om at du er så pen og at du har så store pupper (noe som du ikke har!)

    15. Herregud, så slemme noen (jenter) kan være! Jeg fatter ikke hva som driver dem, men har en mistanke. Når hun bruker foundation er det galt, når hun ikke gjør det er det galt. Sophies mening i livet er sikkert å tilfredstille deg med hvordan huden hennes ser ut. Jeg syns hun har en flott, fin og feilfri hud. Sånn som JEG ser det. Go Sophy! Du er nydelig.

    16. så du skal ete nutrilett hele livet? For hvis det er DET som har gjort at du har blitt ”tynnere”, så må du leve på nutrilett heile livet! for når du bryter den dietten, så vil du opp i vekt igjen.
      Thumbs up for fullkorn, proteiner og vitaminer!

    17. bare et tips! det hjelper ikke bare å slette filen med sims på, du må også avinstallere, eller kanskje det var det du gjorde. men dersom du IKKE gjorde det, så er det bare å gå inn på kontrollpanel og velg “avinstaller et program”, og avinstallere sims og evt andre program du ikke trenger som tar mye plass ;);)

    18. SOPHIE MAN KAN SE AT DU HAR REDIGERT NESEN DIN. HERREGUD. Uanseett jeg liker bloggen din, men ville bare si at nesn din er utrolig fin uten redigering eller hvis du presser inn nese hvis du skjønner hva jeg mener.

    19. blir litt inspirert etter det nutrilett-opplegget ditt 🙂 hvordan er det du putter nutrilett inn i kosten din ? som erstatning for godteri, lunsj, mellommåltid etc ? hadde blitt veldigveldig glad for svar !

    20. Fungerte nutrilett? 😀 kunne du skrive litt mer om det, hvor ofte du spiste det, hvor mye osv? :)Jeg vurderer å prøve det selv etter at du sa det virket! 😀

    21. nutrilett? fungerte det så bra? kan du skrive litt om hva du spiste og sånn? 😀 du kan vel ikke bare ha spist nutrilett?

    22. Kan du skrive litt om hvordan du gikk ned i vekt og hvor mange nutrilett du spiste til dagen og hele livsstilen, din hvor ofte du trener osv.?

    23. Har du gått ned noe i vekt siden du har fått så slanke bein eller?;o å hvor mye veier du nå isåfall? 😛

    24. Kan du lage ett innlegg om den dær nutrilett greia du går på, som gjør at du har fått så tynne bein :)?

    25. Heii, lurte bare på om hvordan du fikk det til med nutrilett, har hørt at det ikke fungerer i det hele tatt.. Men har jo lest mye bra om det, pluss at du har jo også bare posetive tilbakemeldinger om det, så da lurte jeg på om du kunne forklare om det er noe du bare tar jevnlig,eller når du bare er sulten? eller (nesten) bare det?, og hvor lang tid tar det før resulttatene vises? 🙂

    26. Jeg tror kanskje du har misforstått litt, hvis du tror at noen nutriletter har ført til at du hår fått tynnere lår. Det er nok heller bare det at nutrilettene har ført til at du ser litt annerledes på deg selv! 🙂 Men du ser selvfølgelig like fin ut som alltid. Jeg anbefaler deg heller å bytte ut godteriet med litt frukt, erstatte mye av hvetemelet med litt grovere korntyper, og lære å kombinere ett sunt kosthold med en aktiv livsstil, så skal du se at resultatet kan bli kjempebra! Og for mange lunsjer på gründer, er nok heller ikke tipptopp. Ta med deg en god matpakke på skolen, start dagen med en bra frokost, tenk på hva du putter i munnen i løpet av dagen, og du er langt på vei! You go girl 😀

    27. Så deg i byen i dag 😉
      Du var skikkelig pen! Det er du alltid da, skjønner ikke at du sliter med dårlig selvtillit og sånn.. Du er jo perfekt akkurat som du er.. 🙂

    28. Kan du legge ut et inlegg om hvordan du “brukte” nutriletten, for å få det tilå funke? spiste du det til frokost,middag og kvelds feks, eller?

    29. BEGYNN Å TREN ORDENTLIG, DU TRENER JO ALDRI, SÅPASS SKJØNNER VI, DU BARE SKRYTER AV EN KROPP DU IKKE HAR, SÅ REDIGERER DU NESA, DA SKJØNNER JO VI SOM HAR LITT VETT I HUE SOM LESER BLOGGEN DIN AT DU SIKKERT REDIGERER ANDRE TING OXO.
      DU TRENGER IKKE FREMSTÅ SOM MISS.PERFEKT HELE TIDEN, FOR DET ER DU IKKE.
      DU HAR ETT SØTT ANSIKT, MEN SPESIELT PEN ER DU DESVERRE IKKE.
      SKRIVER BARE SÅNN JEG OG FLERE ANDRE SER DET.

    30. fuck off anonym, det oser av sjalusi her. Du er rååådigg Sophie! Beste bloggeren som finnes. Drit i folk som ikke engang tør vise hvem de er, som bare bruker kommentarfeltet til å slenge dritt mens de sitter alene hjemme og ikke har noe annet bedre å gjøre!
      Men grunnen til jeg egentli skulle kommentere, var fordi jeg lurte veldi på hvor du har kjøpt jakken din 🙂 Er det nå nylig, slik at det er en sjangs den fremdeles er i butikk? Du kledde den dritgodt 😉 Ha en forteffelig fin fredag videre, du er best!

    31. Nutrilett er bare en snarvei som ikke funker. Det er bare midlertidig. Skal man ned i vekt over lengre tid må man spise sunne og regelmessige måltider(hver3-4 time), og trene. Håper ikke mange unge jenter tror at en slik diett vil forandre utseende..

    32. Istedet for å slette alt du har på pc´n – kjøp deg en ekstern harddisk! Koster ikke så mye ( kommer litt ann på hvor stor plass du skal ha da..)

    33. Du/dere må ikke finne på å tro at det er nutrilett som har gitt deg de benene på så kort tid. Det er feil! Synes ikke du burde påvirke og lure leserene dine på denne måten, slik som med den silikongreia som du skrøyt sånn av. Men så plutselig fant du ut at du ikke hadde tatt det likevell. Ikke vet jeg.

    34. Nutrilett gir deg metthetsfølelse, så egentlig har du bare sultetslanket deg, ergo mistet muskler som gjør at bena dine ser tynnere ut. Du kan heller spise bomull as. Dessuten, et glass melk tilsvarer proteinene i en nutrilett, og slankesjokolader er pingleteee

    35. Fy fader sophie du er værdens peneste azz .Jeg skjønner meg ikke på de dritt folka som sier dritt om deg . Når jeg leser de kommentarene der det står dritt om deg. Da kjenner jeg det begynner og koke oppihue mitt . Det ek’ke kødd. Faen å jeg har så jævlig lyst til og denge de folka som sier sånt sorry azz men jeg hater at folk slenger dritt om andre !! Sophie din blogg er best i hele værden !!

    36. du burde seriøst slank dæ, og slutt og diss ned på di som er stor, det er helt unødvendig, så derfor sier jeg at du burde slank meg, og slutt og legg ut sånner stygge videoblogg av dæ selv, du er faen med støgg, jævla hore,og du trenger ikke og legg ut sånner videoa at folk må bruk sånn og sånn størrelse i kjoler/klea før at du skal bli fornøyd, jævli tåpent gjort av dæ sofie eller ka nu ifaen du nu heter,jeg gjentar det at du må SLANK DÆ!!! btw det er faktisk gutter som er feite/store og, og du går tydeligvis på di guttene som har sixpack/fin mage, fyfaen sofie/sophie, æ kommer aldri til å bli en fast læser på bloggen din sånn at du bre veit det!! før og diss ned på di folkene som er store/feite er frekt gjort, æ e tynn men æ syns synd på di folkene som faktisk blir troffen av at du legger ut sånner videoa at folk må bruk sånn og sånn størrelse i klea/kjoler, og at du bare liker tynne folk!! håper du ser denne kommentarn, kos deg vidre i live ditt, håper du trives med den personen du er ilamme som tydeligvis har sixpack, btw det er ei jente som har dræpt seg selv pågrunn av at du syns at alle skal være tynne, syns synd på ho 🙁 håper du angrer på det du har gjort, JÆVLA HORE!!!

    37. syns dåkker seriøst at ho Sophie er pen? hallo! ka dåkker tenker med? ho er drittstygg, spesielt håre hennes, ho er seriøst ei dokke, åneeeij line, jeg er ikke feit…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg