komisk?

Nå er jeg hjemme fra kinoen, og har akkurat kledd av meg ALLE klærne. Anne-Sofie klarte å søle popcorn ut over hele meg under filmen og det popcornet festet seg altså på de rareste plasser.. Lurer på hvordan det kom INNI buksa..? Men ja, nok om det – og mer om filmen!

Hodejegerne var ganske bra, ville nok gitt den en femmer! Var aldri kjedelig og heller ikke særlig vanskelig å forstå, så den passer nok for alle. Bare man følger med de første 15 minuttene så klarer man resten av filmen også, der alt kommer ganske lett! Veldig spennende og til tider litt skummel faktisk.. Satt med hånden halvveis dekkende over øynene mange ganger, og det er et godt tegn på meg! Men mange av dere sa at den var litt komisk/morsom..? Det synes jeg overhode ikke! Men bra var den.

Fin! 


Haha, Anne-Sofie (som vanlig..) :@ 

Popcornpia94

41 kommentarer

Siste innlegg