Nå trenger jeg deres tips!

Iphonen min har altså klart å slette alt som fantes på den IGJEN, så derfor har jeg i skrivende øyeblikk kun fire applikasjoner på telefonen- twitter, facebook, blogg.no og talking tom cat (haha ikke spør meg hva den gjør der…) Men jeg er applikasjonsavhengig, og eeelsker å teste ut gøye ting på telefonen! Er jo et perfekt tidsfordriv!

Så derfor, kom med deres beste app-tips til iPhone 4 – de kan gjerne koste penger! Det beste tipset blir belønnet med en link i neste innlegg! 

279 kommentarer
    1. Du må ikke laste opp applikasjoner som kan slette/endre innhold på mobilen! Sjekk alltid det ut når du ser på applikasjonen. Dette har også komt på tv om at mange mister sitt innhold… 🙂

    2. EHm.. d e någe som hette Google sky map! du kan sitta ute (eller inne) så ser du ei stjerna på himmelen, så kan du se oa stjerna hette, kansje e d ein planet!

    3. INSTAGRAM, helt klart! det er et gratis redigeringsprogram. Sykkt kult. du kan i tillegg “følge” andre kjendiser å se hvilken bilder de legger ut! anbefales

    4. Turbo Granny, Ninjump, Unblock me FREE, Thruth or Dare(sexy) og vanlig Thruth or Dare er ting jeg elsker som jeg lastet ned på tlf.
      Komenterer alltid tilbake^^

    5. instagram – du kan redigere bildene dine, med flere effekter + at andre kan se på bildene
      yr – hvis du er opptatt av å vite hvordan været er
      trafikanten – hvis du reiser mye med tog/buss, og lurer på når neste tog/buss kommer!
      alle app’ene er gratis 🙂

    6. FreeMusic – musikk nedlaster
      FingerLite (piano, fun fun)
      Early bird
      Smurfs
      Bik bok!! VIKTIG, du får rabatt hver uke på forskjellige ting på Bikbok elsker det
      Rat on a scooter
      Kondomeriet
      Viber – Ring gratis til alle med iPhone

    7. Spill :
      Rat on scooter, rat on skateboard, Dino Rush, Robotunicorn!
      Andre :
      Bikbok (da får du tilbud), viber(ringe gratis og sende mld til andre som har det),instagram 🙂

    8. Definitivt Angry Birds! er totalt avhengig selv, enda jeg aldri har vært i nærheten av interessert i å laste ned apps/spille på iphonen.. Vel, angrybirds er min nye interesse… haha 🙂

    9. Instragram
      BikBok, Du får mange gode tilbud
      Angry Birds <3
      Vouge
      Lookbook , de hadde før vertfall
      Kik messenger - mld til alle venner
      Viber - Du kan ringe folk
      Tetris ofc <3

    10. Tiny wings, doodle jump, fruit ninja, shazam (ikke et spill, men superpraktisk!), fastball 2 (det beste spillet på appstore), og rat on a scooter, love them all<3
      Men sikkerhetskopierer du den ikke? Det gjør jeg, for vis jeg noen gang kommer til å miste appene mine så kobler jeg den bare til PC1 og vips så er alt de tilbake;)

    11. run run chicken, alle tre impossible testene, ninjump, frisbee, paper toss, tvguiden, tryg, pimple popper, officejerk, instagram, fashion story, tap tap glee, bikbok, h&m og line runner(avhengig!!) Men har du telenor vil jeg andbefale telenor faktura som viser hvor mye du har brukt den måneden. Og med bump så kan du og vennene dine sende hverandre apper, bilder osv.Og med viber, så kan du ringe og sende meldinger gratis til alle med Iphone! Musikk du lurer på hva hva heter, da burde du laste ned Shazam, som gjenkjenner musikk 😉 Ja, det var noen av appene jeg har på mobilen, kos deg <3

    12. Det er en innstilling på iphone, der du sletter alt data hvis du har 10 mislykkede kodeforsøk. Det du må gjøre er å gå inn på:
      Innstillinger > Generelt > Kodelås > Gå nederst, og skru av der det står “slett data”.
      Håper dette hjelper 🙂

    13. Free apps:
      Top 100 hits
      PapiWall
      PapiDrive
      Nyancat
      Bubble shoot
      Paper Toss
      Opplysningen 1881
      Viber
      VG
      Flashlight
      Fruit Ninja Lite
      Google translate
      Songify
      Trafikanten
      Unblock me FREE
      NRJ – Radio
      Fat Face Booth
      Blogg.no
      The Vocie Norge
      Apps som koster penger:
      TETRIS
      Week calendar
      Utrolige Fakta
      Sleep Talk Recorder (haha anbefales!!)
      Music ID

    14. kommer med spill jeg:
      tetris
      ice tower
      fruit ninja
      et bobble spill
      angry birds
      paper toss
      air penguin, gøøy!
      Håper du fikk tips 😀

    15. Alle disse er gratis:
      Gorillacam, Runkeeper, Stanza , dropbox, the train line, skype, Movies, Tonepad, Thomson Reuters News Pro, Twitter, comics, Evernote, Adobe Photoshop Express, iHandy, red laser, Shazam, bump, iMotion, Girlfriend tracker (haha den er genial!), myggjager, digital prompepute ( litt barnslig, men er noen av de jeg har på min), Police scanner ( 17 kr) the michelin guide, Sleepstream, Lost in space, Gilde Kokebok, Filmweb / IMDB (Gratis), Opera Mini (Gratis), 7-Eleven ( du får boller og brus hvis du har denne appen 😀 ), Deli De luca, Dropbox, Speed Test…. Det var alle jeg fant på i farta, håper du for nøye av noen av de! NB: ALLE ER IKKE GRATIS 😀

    16. gelato mania, bikbok, songify, stickman skater, bmx free, geekbooth, angry birds, angry birds rio, skype, the voice, TVGuiden, yr.no, oslolufthavn, spotify, google translate, deli de luca, instagram. Håper du liker noen av dem :)) gelato mania er min favoritt, har spilt det hvertfall 1 time hver dag siden jeg fikk det :))

    17. Det du trenger faktisk! Så hva er det du bruker mest? Hva gjør du på Iphonen når du kjeder deg? Men Jeg synes det utrolig Gøy med fatbooth! <3 Angrybirds

    18. The Long Run
      Gratis app fra Plan Norge, du løper for alle jenter i verden som ikke har det bra. Måler fart å hvorlangt du har gått/jogga. Noe alle burde gjøre=)

    19. Sky burger
      Bikbok
      CamWow:
      DoodleJump
      Instagram: Redigeringsprogram for bilder.
      Viber: Du kan ringe gratis med alle som har denne appen.
      Tap Tap 4
      Rat on a skateboard og Rat on a scooter XL

    20. ¤Angry Birds
      ¤SWA
      ¤Geleto mania
      ¤instagram
      ¤ Coin Dozer
      ¤rat on the skateboard
      ¤rat on the scooter
      ¤kronespillet
      ¤angry birds Rio
      Sorry hadde ikke ipaden her så det ble ikke alle mine favoritter 😉

    21. plants vs zombies 😀 man blir helt avhengig !
      spillet fins også på 123spill om du vil teste det først(ikke hele versjonen). Men det koster da penger.

    22. SÅKLART facebook
      også Angry birds, kjøp hele pakken, for det kan gjerne tas til bruk om du kjeder deg på tog eller noe!
      Viber, for der ringer du gratis med de som har dette.
      Og talking larry the bird… haha
      og Fruit Ninja, jeg blir avhengig!

    23. bik bok applikasjonen er bra, og noen ganger pleier jeg å laste ned forskjellige apper fra butikker så jeg kan se på klær, hm, zara, river island, top shop her en! 😀

    24. Photoswap – Du tar et bilde, trykker på send og så blir bildet sendt til en random person. Du får ta et bilde tilbake. Mye rart som dukker opp!
      Picsecret – Hvis du har bilder som du ikke ønsker at noen skal se? Med denne kan du sette kode på de.
      Angry birds – En klassiker.
      Textme – En applikasjon som gjør at man kan sende gratis sms til de med samme program.
      Sleep talk – Tar opptak hvis du snakker i søvne.
      Days until – Teller ned til f.eks. ferie.
      Sleep cycle – Hjelp til å stå opp om morgenen.
      Håper du finner noe som faller i smak 🙂

    25. Jeg bruker:
      -Instagram (sette på forskjellige effekter på bilder)
      -bik bok appen (få tilbud osv.)
      -cut the rope, tiny wings, mega jump og fruit ninja (tidsfordriv)
      -wallpaperbox (bakgrunner)
      -rat on a svateboard/scooter (tidsfordriv)
      Dette er noen av appene jeg har 😀

    26. Fastball
      Angry birds
      Bikbok – tilbud
      Spotify
      The voice
      Skype
      Track ID
      Blogg.no
      VG
      Songify
      Wimp
      Tetris battle
      Rabattkupong.no
      Google Sky Map
      Det var de jeg kom på i farten! 🙂

    27. – SMS Smileys
      – Viber (gratis meldinger og ringe tid til andre med iPhone)
      – Ab Workouts (Rå bra treningsapp!)
      😀

    28. bikbok, bubleshooter, spotify, rat on a svateboard/scooter, wallpaperbox, angry birds, bit pilot, real racing, paper toss, rolando, tower bloxx deluxe 3D 🙂

    29. *Bik Bok- Du får rabatter osv..
      *Instagram- Kjempe bra redigerings prog. for bilder.
      *Songify- Du sier noe, også blir det gjort om til sang; Kjempe morsomt!
      *Stylebook- Du kan ta bilde av klærene dine, og så sette sammen anntrek.
      *Tiny Wings- Morsomt spill.
      🙂

    30. -Viber
      -Ninjafishing
      -Line runner
      -Mega jump
      -Mr.melk
      -Nyan cat
      -Snake’97
      -Rail maze
      -Froggy jump
      -Ludo
      -Papi jump
      -Asphalt 6
      -Emoji free
      -Befunky
      -Sptify
      -Ringtaxi

    31. MakeTones! Her kan du gjøre sånn at du kan ha det du vil som ringetone, ikke bare de standard iphone-ringetonene som alle har. Du kan f.eks bare ta en sang som du har på iphonen og bruke den som ringetone 😀

    32. Beat it!
      * Galcon
      * Mondrian
      * The Sims 3
      * Touchgrind
      * Edge
      * Flight Control
      * Fieldrunners
      * Doodle Jump
      * Radiant
      * Canabalt
      * Peggle
      * Orbital
      * Bejeweled 2
      * Grand Theft Auto: Chinatown Wars
      * Rolando 2: Quest for the Golden Orchid
      * GT Racing: Motor Academy
      * Plants vs. Zombies
      🙂 håper du finner noen som faller i smak!

    33. Super rope – superrope
      søk også på nøtt eller ekorn , et dødsbra spill hvor du skal unngå greiner elelr noo hahaha
      elsker bloggen din! fast leser<3

    34. – Fast ball 2 (spill)
      – Falldown 3D (spill)
      – Spotify (kun hvis du har premium)
      – Unblock me (spill)
      – Sleep talk recorder (tar opp lyden hvis du snakker i søvne om natta, sykt morsom hvis du gjør det!)
      – Rat on a scooter (spill)
      – TV-guiden (viser hva som går på de fleste kanaler)
      – Period tracker (mensen-kalender, skikkelig smart)
      – Froggy jump (spill)
      Ja, det var noen av de jeg har på telefonen og som jeg bruker en del! Håper du finner noe bra der 😀

    35. Stylish sprinter
      Rat on a skateboard (Seriøst.. jeg var avhengig av det.. nesten flaut, men jeg spilte det i over 12 timer til sammen.. man kan se hvor mye man har spilt..)
      ALLE red ball spillene 🙂

    36. Stjernehotellet – et Josefine-spill.
      Er jævli barnslig, men jeg er hekta og må komme videre, hahah 😛

    37. MusicDown
      her har du en app som du bare laster ned , så går du inn på appen og skriver wuzam i sdresselinjen, så søker du bare på hvilken sang du vil ha og lastes gratis ned på mobilen !:)
      eller så har du viber som du ringer og sms gratis med til de som har anroid mobiler og laster ned viber:)

    38. Her er noen jeg syns er litt kult 🙂
      Pimple…Lite (Ett spill der du klemmer kviser og sånt..haha)
      Papiwall
      Hair plucker
      Red ball 1, 2 og 3
      Paper boss
      Air hockey
      Happy gum
      Coockie dozer og Coin dozer
      Tattoo You
      Det var noen tips fra meg 😀 Håper du likte noen av dem ! =)
      Jeg kunnde godt ha skrevet opp flere, men det hadde blitt en laaaaang liste, siden jeg er heeelt avhengig av apper selv !! ;P

    39. alle diss er gratis:
      -BIKBOK:du får tilbudd osv.
      -SPOTIFY: Musikk <3
      -ZS: Dritgøy zombie spill,du kan bli litt lei da..
      -INSTAGRAM: Nesten som We♥It
      -GET TV GUIDE: for å vite hva som går på tven xP
      -FROGGYJUMP: AVHENIG! xD
      -FINGERBALL: Var helt avhenig før men så slo en i klassen min rekorden min og jeg greier ikke å slå hans,,så er ikke så gøy lenger xD
      TRUTH OR DARE: gøy å gjøre med gode venner;) <3
      Har ikke blogg selv men har en veldig god vennine som har en VELDIG bra blogg så du kan linke til henne;): bellevic.blogg.no

    40. jeg er også avhengig av apps :))) bra inlegget, får prøve noe nytt ! :))
      her er mine favoritter for idag:
      * Airport Terminal
      * Burger Mania
      * Impossible tests
      * Fruit Ninja
      * Twins Candy
      * Smack Gugl
      * Slice it!
      * BAKERY STORY

    41. Geek booth, elns <3 Det er synnsykt morsomt å redigere på seg selv og venner, ler meg ihjel hele tiden 😀

    42. – Angry birds
      – Filmweb (sjekke kinofilmer)
      – Faktura (sjekke hvor mye og hva du har brukt pengene på kortet ditt, altså telefonkortet)
      – Free music download (laste ned sanger om du har det travelt og trenger AKKURAT den sangen)
      – Glow hockey (veldig morsomt ishockey spill!)
      – Lysete lommelykt (En veldig lysende lommelykst om det er mørkt og du trenger sterkt lys)
      – Nrj Norway (radio, nrj!)
      – The voice (the voice på tlf er kjekt)
      – Papijump
      – Papiwall
      – Photoshop express
      – Tetris (akkurat samme som tetris på facebook)

    43. INSTAGRAM! en app med mulighet for å redigere bilder, enkelt og greit. Det er også lett å dele disse bildene på facebook, blogg og twitter. Veldig bra app! et must for meg 🙂

    44. run, run, chicken
      tiny wings
      INSTAGRAM 🙂
      the sims 3 WA
      Bik bok
      mx mayhem
      rat on a skateboard
      rat on a scooter xl
      picture magic
      tiny tower
      sunday lawn
      rollercoaster jurassic
      Håper du prøver noen av de 🙂

    45. Cut det rope er et utrolig morsomt spill med en søt liten frosk! en annen morsom applikasjon er sleep talk noe du setter på på natten og som tar opp hver gang det kommer lyd og tar det opp, f.eks hvis du snakker i søvne (litt smart hvis du vill hørre om det er spøkelser rundt deg på natten:O )

    46. plants vg. zombies! hadde aldri trodd jeg skulle like det fordi det høres helt dumt ut, men det beste spillet jeg har spilt 😀 Og cut the rope 🙂

    47. angry birds, rat on skateboard, instagram, megajump, fruit cutter, angry birds rio, angry birds seasons og gina the talking giraffe 🙂

    48. Tiny wings-Sykt bra spill 😮
      Bik Bok app-Spessielle tilbud fra bikbok som bare de som har appen får 🙂

    49. RunKeeper! Super treningsapp som gjør det mye lettere å komme seg ut å jogge 🙂 Du hører på musikk mens du løper, og det er skrevet hvor mange ganger du må løpe/gå, og så er det en dame som forteller deg når du må gi litt ekstra og hun pusher deg ordentlig! Etterpå kan du merke av på kartet hvor du har løpt og så teller den alle kilometerne for deg. Super app, trenger jo ikke å bruke penger på personlig trener da!

    50. SecreteDiary – sykt bra app, kan skrive dagbok for hver som kommer, kan legge inn bilder og sanger. så seinere kan du gå tilbake og se på minner og bilder fra den dagen.
      Bik Bok – Hver uke får du nye tilbud bare via iphonen og denne appen på bikbok.
      55k quotes – mange mange mange bra engelske sitater!! bare digger den appen
      Impossible (spill) – er som en iqtest, og ganske bra

    51. Jeg synes at GELATO MANIA er veldig gøy !
      RUN RUN CHICKEN er ganske gøy !
      Jeg anbefaler BIKBOK appen for da får du masse rabatter på BIKBOK !
      Og seff FACELY !!! Det er en annen verson av Facebook … Det er (rød Facebook) det er vert det å prøve ! Du kan chatte hvis det er no stort … Haha <3.
      Jeg vil bare si at jeg elsker bloggen din! Stå på videre<3.
      PS: jeg har ikke blogg....... Såja.........

    52. Instagram. http://jcalt.blogg.no/1317422311_iphone_instagram.html har skrevet om den her. Det du gjør er rett og slett å legge ut bilder, også kan folk følge deg og dine bilder. Du legger også til en kul effekt.
      Cut the rope. ELSKER det spillet! Det finnes tre varianter av det.
      Shazam. Lurer du på en sang, men finner ikke ut hva den heter? Dra frem Shazam. Shazam tar opptak av sangen (spiller ingen rolle hvor i sangen du er) også finner den ut hvilken sang det er for deg! Genialt!
      LaDiDa. Du synger, legger til en melodi, også høres det ut som den poplåten. Jeg virkelig elsker denen appen. Trenger ikke synge bra en gang, sangen blir bra uansett!
      Sist men ikke minst: Moron test. Den er så utrolig vittig. Det er en test med skikkelig dumme spørsmål og du må rett og slett bare teste den ut for å skjønne hva jeg snakker om. Den er utrolig morsom!

    53. Viber (da kan man ringe gratis til alle andre som har iphone!
      Camera+ (Det er et veldig bra og enkelt redigeringsprogram på iphonen! Til foreksempel å få kule effekter eller rammer på bilder du tar med iphonen å skal legge ut på bloggen)
      Håper de kommer til nytte 😀

    54. Icopter eller FingerBowling er skikkelig tidsfordriv, og iCopter blir man avhengig av 😛 Men har ikke blogg, så ikke link meg =P

    55. Jeg liker best instagram og skype! Men anbefaler å laste ned apper for en del butikker, som Bik Bok, Deli deluca osv 🙂

    56. RedBall
      Waterslide
      Angry Birds
      trafic rush
      cut the rope
      mr.runner
      idiot test
      4inArow
      bubble shoot
      dots
      tetris
      papi river
      papi jump
      papi wall
      papi defense
      det er de jeg liker best, men det er jo forskjellig fra person til person da 🙂

    57. – Fotolr Poto Studio – gratis
      Denne appen innholder 23 funksjoner. Uansett om du er profesjonell eller nybegynner, kan du bruke dette programmet til å gjøre noen fantastiske bilde-effekter på mindre enn 2 minutter. Velg mellom mange kule effekter og rammer slik at bildet ditt blir perfekt. I tillegg kan du også legge til sminke (facelift, foundation, rouge, løsvipper, øyenskygge, bryn, eye opener osv) og parykker. Utrolig praktisk, slik at du slipper å redigere bilder på dataen før du legger dem ut.
      Dette programmet har også fotoalbum, slik at du kan sortere gjennom bildene dine og overføre bilde.
      – Sleep Cycle – 7 kr
      Denne alarmklokken er genial for de som hater å stå opp. Du stiller klokken inn til tiden du ca. må stå opp. Feks. 06:00-06:30 (det må være en halvtime), og så legger du mobilen på madrassen i sengen din. IPhonen analyserer når du sover tungt og når du sover lett (jeg tror den hører det på pusten), og derfor vekker den deg i løpet av den halvtimen når du sover lettest! Så da er det MYE lettere og stå opp 🙂
      Når det kommer til spill er jeg veldig lei Angry Birds, så du burde prøve disse:
      Rat On Scooter
      Tiny Wings
      Fashion Story
      Air Penguin
      Amateur Surgeon 2
      Wedding Dash (avhengihetsskapende!!!)
      Lykke til 😀

    58. Fast ball 2! blir sykt avhengig, suger litt i begynnelsen men når du har spilt litt, jaa, sier seg selv. Kan bli litt sur iblant men det er et sykt avhengighets spill! 😀

    59. Mad Skills MX, Parking Mania, Sunday Lawn, Rat on a Skateboard, Rat on a scooter, robot unicorn attack x2, fruit ninja, tetris, tiny wings, ipierce, iswap face, trollolol, quotes wallpaper, chicken & egg, asphalt 6,early bird, flying panda (haha, latterlig dårlig versjon av tiny wings,derfor det er så gøy),mega jump, special enquiry detail(!!!!!)and so ooon :_

    60. ¤Angry Birds, SWA, Geleto mania, instagram, Coin Dozer, rat on the skateboard, rat on the scooter, ronespillet, angry birds Rio,
      Gorillacam, Runkeeper, Stanza , dropbox, the train line, skype, Movies, Tonepad, Thomson Reuters News Pro, Twitter, comics, Evernote, Adobe Photoshop Express, iHandy, red laser, Shazam, bump, iMotion, Girlfriend tracker, myggjager, digital prompepute, bikbok, facebook, blogg app, FALLDOWN, finger scan,
      🙂

    61. Top Girl, du blir virkelig avhengig!
      Fruit Ninja, god underholdning og tidsfordrivene!
      Songify, gøy å mikse morsomme og meningsløse sanger!
      Rat on the Scooter og Traffic Rush er også god underholdning for å få tiden til å gå 🙂

    62. Fastball 2, du kommer til å bli helt hekta! Det er utrolig bra tidsfordriv, jeg klarer ikke slutte å spille det. Jeg har fått alle vennene mine hektet på det. Koster 14 kr men er verdt det, og det er vel rundt 240 level 🙂

    63. Aarh så irriterende da! Hmm, det finst liksom så mange apper. Det er helt forskjellig fra person til person; men jeg bruker disse mest ;
      – geek booth
      – bikbok
      -leme cam pro (en helt urolig bra kameraapp viSt du er interresert i å ta gode bilder med mob.)
      – fb
      -bubbleshooter
      – road trip
      -instagram 🙂
      Håper du finner noen gøye da! 🙂

    64. bikbok appen er et must! masse bra tilbud!:) jeg diger superRope, linebirds, skyburger, iDarkroom, birdybounce, facebook selfølgelig! blogg.no. haha, er helt addicted på iphone apps!! det mest geniale i verden(L)

    65. PERIOD TRACKER! Helt genialt, hver gang man har mensen så skriver man det inn der, man skriver også ned om man har magesmerter og sånt. Så forteller appen når du har mensen neste gang. Mye bedre enn å drive å huske og telle hele tiden!
      Jeg liker også Instagram og Horoskop, haha <3

    66. hvis du kobler til mobilen din til pcn, så skal alle programmene dine være lagret på itunes 🙂 Hvis ikke har jeg disse som forslag.
      * msn
      * faktura
      * safari/google
      * Vg og Dagbladet
      * Filmveb
      * Shoppinglist
      * Spotify
      * Shazam (program der du finner ut hva sangene heter som du eks hører på radio)
      * The voice
      * Radio norge
      * Angry Birds
      * Cut the rope
      * Crazy taxi
      * Snake
      * Gorillacam
      * My sketch
      * Sketch me
      * Photogene
      * wallpapers (der finner du forskjellige bilder)

    67. Jeg annbefaler viber. Du kan sende GRATIS sms og RINGE gratis til alle med iphone/viber! Dette er jo bare suuperpraktisk! Bruker denne HVER dag!
      Den er 100% gratis, både appen og å bruke!

    68. – run run chicken
      – WeCam (kan ta mange morsomme bilder av deg selv :’D)
      – iSlash
      – Burn the rope
      – Idiot test 3 ! haha
      <3

    69. * swayable
      – når du er i tvil om hvilket bilde du skal bruke, eller hvilken farge du skal kjøpe av en jakke, kan du ta bilde av de to alternativene, så får du meningene til andre mennesker sykt fort! veldig bra om du er itvil om hva andre syntes.
      * Instagram
      -Veldig populært bildenettsted, men finnes bare til Iphone. En side du burde legge ut bilder aktivt. Samme prinsipp som twitter,du får followers som får de nye bildene til newsfeeden sin.
      *Songify
      -Musikk-program som gjør vanlig snakking, eller synging om til en autotuna dritkul sang, pluss at det er gratis! sykt kult!

    70. – smart alarm clock (lilla klokka med noe pulsgreier inni) supersmart! den vekker deg når du sover lett, enkelte ganger merker jeg ikke vekkeklokka. Er som å sove til jeg våkner av meg selv hver dag.
      – bloglovin. du får beskjed når favorittbloggene dine har lagt ut innlegg
      – mega jump. et spill
      – ovenbreak. enda et spill
      – tiny tower. mest geniale fritidsspillet EVER.
      – pretty pet salon. også et supergeialt spill om du har fritidsproblemer.
      og selvsagt de litt mer kjente, som facebook, skype, msn, blogg-appen, vg, instagram osv.

    71. Instagram! drit bra redigeringsprogram som er lett og bruke, jeg bruker det hele tiden og er super fornøyd :):)

    72. smurfs, kjempe bra tidsfordriv spør du meg. Eller så har jeg nylig lastet ned keeper. Den kan du ha en slags egen konto hvor du lagerrer alle passordene dine og du må jo selvfølgelig logge deg inn for å få se de der. Litt å sette seg inn i på starten men det gjør jo klokken til å tikke fortere i fanntasien. eller bumb som er nesten som “meldinger” hvor du kan sende gratis bilder til hverandre. Eller Viber, der sender du faktisk meldinger gratis til andre som har viber og ringer dem gratis. utrolig smart for de som har bare noen sms og ringe minutter i mnd ( som meg…)
      Håper de hjalp. klems

    73. fastball2, det er sånn du kan sitte i mange tiiimer og spille. Selfølgelig facebook og blogg ++ instagram (beste redigeringsprogram), smurf er utrolig søtt, og det er virkelig tidsfordriv. ehm, rat on the run – rat on the skate board – rat on the scooter er kjempe bra, og morsommeee! tetris er best i verden, og om du har: formspring appen.

    74. Ninjafishing
      Donut games (Scooter XL,skateboard,rat on run)
      doodle jump
      super rope
      hair salone (drit gøy når du kjeder deg)
      line birds
      angry birds
      GKN (Godkveldnorge)
      Cubus
      Bikbok
      H&M
      NRJ
      the voice
      tvguide
      P4
      Ja det var det jeg kom på ;))

    75. fruitninja
      stickskate
      idaft
      idaft 2
      goldrush
      songify
      kondomeriet
      mega jump
      sheep
      the simpsons
      snus
      icopter
      raymond
      racepenguin
      angry birds
      cut the rope
      drop stop
      bounce down
      hockey
      battlebears
      bunnyshooter
      airpenguin
      shrekkart

    76. TVguiden, der står hvilke program som går på hver kanal også kan du trykke på sånn at du legger til et program, sånn at det kommer alarm da de starter OSV! du skjønner mere av det da du prøver de selv!<3

    77. sleeptalk recorder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      fruit ninja, trees of doom, bikbok, hm, fml, wordlands, ovenbreak, search 60, ladida, p tracker, free apps, easy note, listtobuy,rat on a skateboard, sims 3, music quiz, cover orange, logic box, impossible game,tiki totem, truth or dare, getdrunker, faceshift, facegoo, videojug, hye free (have you ever, top 100 hits, emoji free,BFC (boyfriend calculator)

    78. Her er det beste redigeringene:
      ginger boot
      fun camera
      faat boot
      camwow
      beste spillene:
      frut ninja
      senkveld
      red ball 3
      falldown!
      beste tidfordrivinger
      impossible test
      moron test els :p
      beste app totalt: SENKVELD!
      thomas og harald blir sparket ut i luften utrolig morsommt! 😀

    79. Instragram – helt klart! Ta et bilde, og velg mange kule effekter til det. Du kan legge det ut, så andre venner kan se bildene dine + du kan se deres. Og det beste – Justin Bieber bruker det, man kan followe han! Vært å prøve, ihvertfall. 😉

    80. Angry Birds ruler! 😀 Synes eg da 🙂 Men no har ikke eg akkurat sånn touch lenger da.. klem, Sophie du e drit pen 🙂 Digge deg ! <3

    81. Latitude! Det er på en måte et slags kart, så om du er i en by du ikke er så kjent, så søker den opp f.eks. restauranter, minibaker, osv. for deg! Så er det også en GPS 🙂 dette er min reddende engel.

    82. Tiny Wings, Froggy Launcher, Mega Jump, Rat on a skate board, Instagram, Fromspring, Cut the rope, Plants vs. Zombies, Robot Unicorn attack, Doodle Jump, Fling,Unblock me Free, Pimple Popper (Finnes i Lite versjon) Nyan Cat,Racing Penguin, Papi Wall, Josefine, Ant Smasher Free, Magic Piano.. Hehehe

    83. period tracker, suupersmart, eneste måte jeg holder styr på mensen og hvor lenge til osv 🙂
      Og “Marontest” for tidsfordriv!!!

    84. Bikbok, Emoji (smileya), Instagram (supert bilderedigeringsprogram), Shazam (spore opp sanger), Mobilbank, Viber (gratis ringing om du har WiFi), Whatsapp (gratis texting med WiFi), Bump (som bluetooth, bare med folk som har iPhone)
      Spill: NinjaFishing, Sky Burger, Speedy Pigs, FroggyJump, Tiny Wings, Tap Tap 4, Road Trip,

    85. har greit lite å gjøre ikveld, for nå har jeg lest gjennom en god del av kommentarene, og merker at det er utrolig mye likt. MEN det du blir helt sinnsykt avhengig av, er PIANO! søk på ” smule ” også kommer det opp en sånn piano greie. Der er det altså meningen å klare å spille en sang, enkelt og greit. Høres shit kjedelig ut, men det er virkelig noe du kommer til å digge

    86. Senkveld:
      Spark thomas og Harald ut i lufta a saml penger du kan bruke i butikken på raketter og sko som gjør arr du spærker bedre.
      Fruit ninja :
      Kutt opp frukt på 60 sekunder driit gøy!
      FallDown! :
      Du ruller ned baneer kjempe fort! Det er gøøy 🙂
      Red ball 3:
      Du styrer med to piler og en knapp mange vansklige baner 😉
      Angry birds:
      Klassikeren! 😉
      Wowcam

    87. Instagram – man deler bilder og “follower” andre brukere
      Cut the rope – personlig liker jeg det bedre enn angry birds
      Bik Bok – hver uke kommer det bilder av nye ting i butikken, også får man tilbud, som f.esk. 2 for 1 på alt strikket.

    88. Min favoritt da jeg hadde Iphone var “Adobe Photoshop express” (bra redigeringsprogram for bilder). Ellers er disse også bra:
      – Bikbok
      – Tetris
      – Spotify (hvis du har premium)

    89. Kanskje litt sent, men prøver 🙂
      Jeg har 3gs, men du får jo lastet ned dem du også.
      Jeg elsker virkelig:
      Shazam – Den finner ut hva sangen heter når du f.eks hører på radioen og sånt.
      Viber – kan ringe til iphone brukere gratis via internett. F.eks når du har den på trådløst nett, da er det gratis 🙂
      Netcom app – hvis du har netcom som operatør
      Også bruker jeg mye den nye appen til Sparebank 1, hvis du bruker den banken 🙂
      Det er de jeg bruker nesten daglig 🙂

    90. Air Pinguin (!)
      Rat on a Scooter XL (!)
      Rat on run
      Unblock me(!)
      Yatzy
      BTD4
      Days until (skriv inn datoen til f.eks bursdagen din, og appen teller ned dagen)(!)
      Papi Jump
      Air Hockey
      Mega Jump(!)
      Tetra 3D
      Doodle Jump (den som koster penger)(!)
      TapWord
      TicTacTouch
      Waterslide
      Hamster Ball (!)
      Jump Up
      Papi Wall (!)
      4 in a Row
      Angry Birds (!)
      My Sketch
      Tap Tap Glee
      Tap Tap Revenge 4
      (!) = favoritter

    91. FALLDOWN!!
      BESTE spillet som finnes!
      Rat on a Scooter XL, Mega Jump, Air Pinguin, Angry Birds, Unblock me, Papi Wall, Hamster Ball og Doodle Jump er også ganske bra!

    92. okei, pleier aldri å kommentere, men kan gi deg en liste over appene mine 🙂
      facebook – obligatorisk
      spotify – betaler jo 99kr måneden for premium, men slipper å laste ned sanger. GENIALT!
      Instagram – Et samfunn for iPhoneeiere hvor du kan legge ut bilder, like og kommentere og followe andre. Kjempegøyt tidsfordiv egentlig!
      FlashLight – Lommelykt med blitzen. Veldig greit siden her ikke er så mange gatelykter.
      Viber – Gratis program, kan tekste og ringe gratis til alle som har det (for apple og android i allefall). Bruker Wifi eller mobilnett.
      WhatsApp – 7 kroner. Gratis teksting til alle som har programmet (apple, android, nokia, blackberry). Kan også sende bilder og video gratis.
      Skype – kan webbe med den heehhee
      Songify – du snakker inn med vanlig stemme så lager den til en sang. Kjempeartig!
      Yr.no – været seff
      Skyss – Bussselskapet i bergensområdet. sjekke bussrutene
      SMS Smileys – 7 kroner. Da får du dødsmange smileys og de er på tastaturet, trykker på en knapp så kommer det typ 100 smileyer!
      Google Earth – for da vet jeg alltid hvor jeg er seff! hahah
      Bik Bok – Nyheter, Styletips og kjempegode tilbud fo alle som har appen
      Oversette – google translate, pretty much
      VG – må jo holde seg oppdatert om hva som skjer sant
      Radio NRJ – Ny musikk på mobilen. Den bruker internet
      Panorama – Ikke så mye brukt, men kan ta panoramabilder. egentlig ganske kult
      PS Express – (koster kanksje 7 kroner?) Veldig bra redigeringsprogram for bilder
      CamWow – kjempetidi program der du tar bilder. Ser helt forvrengt ut! Begge kameraene funker. Mange funksjoner
      DashOfColor – sånn at du har farge på bare genseren for eksempel. Lett å bruke.
      PicFrame – 7kr for å lage bildekolasjer. Liker egentlig den veldig godt, og den er lett å forstå seg på.
      SketchBookX – bruker denne mest på iPaden, men gøy på iPhone og. Kan tegne proffe tegninger, hahah! GØY!
      Convert Units – den regner ut måleenheter som fahrenheit/celsius og kilo/lbs. Forstår meg ikke på amerikanske måleenheter, så den er genial 🙂
      Håper dette var til hjelp, gi oss dine tips da? 🙂

    93. nrj radio (norge)
      shzam, du trykker på en knapp og så finner appen ut hvilken sang den hører, veldig grei hvis du hører en fin sang når du er ute, i solarium, cafe ++
      Tvguiden, du ser hvilkene tv prgrammer som går + at du kan ha alarm på når du skal se de du vil se 🙂

    94. Cam wow – der er det utrolig mange kule effekter!
      Viber – da kan du sende meldinger og ringe gratis til andre som har iphone.
      Tetris.
      DoodleJump.
      Top Girl.
      The Voice – musiiiiiiiiiiikk <3

    95. P.D -> supernyttig !! Mensen-kalender. Utrolig smart, for der ser du hvor mange dager det er til du får det og når du har fått det–hvilke dag du “skal” være ferdig. Supersmart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg