i’m on twitter!

Jepp, siden nordnorge henger 3 år etter resten av landet og verden forsåvidt er det ikke sååå mange som har det her enda, men jeg prøver likevel! Har merket at alle virker så mye smartere på twitter enn på facebook, rart det der.. Kommer jo til å være en grei måte å holde god kontakt med dere blogglesere på. Dere finner meg på twitter HER! Follow meg gjerne, og om dere har twitter – legg igjen en kommentar! Noen twittertips til meg? Hva er kult og ikke kult på twitter? Hvilke kule kjendiser bør jeg followe? WOOHO gleder meg til å begynne! 

Og gjett hva? I dag fikk jeg et par kjempefine sko av en beundrer, ble så glad når jeg fikk den gledelige overasskelsen i postkassen! Tusen takk, Andrers! Det betyr kjempemasse – og dagen min ble plutselig helt fantastisk! 

 

85 kommentarer

Siste innlegg