beklager for at jeg skriver dette på bloggen..

Men nå skal det bli litt fart på noen saker her i gården! Jeg er så missfornøyd med lårene mine.. Kanskje det har noe med å gjøre at jeg ikke eier hofter (hater det), men jeg synes i alle fall bena mine ikke er noe særlig å skryte av. Jeg har trente legger og lår, men jeg elsker når man har sånn mellomrom mellom bena, om dere skjønner? Jeg hadde det før, og man vet virkelig ikke å sette pris på hva man har mens man har det, haha! 

Jeg skal enda spise som før, men har kjøpt meg noe nutrilett greier i dag, slik at jeg i alle fall kan spise det istedenfor all godteriet jeg spiser hver dag.. Det er jo veldig mettende! Har kjøpt mange forskjellige så får se hvilken som faller best i smak, helt sinnsykt dyrt var det i alle fall! Noen som vet om noe ala nutrilett man kan spise som faktisk smaker godt? Haha! 

Og nei, jeg sier ikke at jeg er FEIT, for langt ifra! Jeg er veldig heldig og har egentlig en kjempeflott kropp – meeen, jeg er perfeksjonist, og orker ikke å gå å irritere meg over små “feil” med meg selv. Så derfor fikser jeg heller på det! Skal oppdatere dere om en stund på om det funket! 

Etter min mening har Mary-Kate Olsen de fineste bena i hele verden, oh my god! 

262 kommentarer
    1. Århh,, jeg har sånn mellomrom.. og jeg hater det! ;o Jeg syns jeg er altfor tynn.. og gjør hva som helst for å legge på meg, men jeg greier det bare ikke /: Jeg prøver å skjule det.. men er ikke så lett med stramme klær.. – Du har fine ben du (:

    2. hei hei, har lest litt av bloggen din, synes den er veldig bra. pluss det at du er utrolig nydelig og for ikke snakk om deilig, sexy;) hehe men du e litt ung

    3. Seriøstu sophie!! Du har dritfine lår!<3 Du er iallefall heldig som er tynn ( du er sånn fin tynn <3 )

    4. Jeg har også sykt missfornøyd med lårene mine! Dem treffes såvidt om jeg presser dem sammen liksom. fint om du deleeeer treningstipsa dine då

    5. jeg spiser også nutrilett, men bare når jeg har kamper og cup-er. Jeg er fjorten og får ganske mange komentarer fra de på laget fordi jeg spiser det, de sier jeg ikke trenger å slanke meg eller noe, men det er ikke derfor jeg spiser det. jeg har sliter med spiseforsyrelser og har vært masse syk pga det. Jeg sliter med å få i meg mat, spesielt på cup-er, jeg HATER bokstavligtalt maten der. Mamma er alltid med og passer på å kjøpe mat til meg, men i tilleg kjøper ho nutriletter til meg for at jeg skal få i meg noe, noe som gir meg energi. Det funker for meg.Synes ikke det er et problem av deg å skrive det på bloggen din, tror ikke det er noen som kan si de er 110% fornøyd med kroppen sin. alle har sikkert en liten eller stor ting de vil endre på. digger bloggen din, du er utrolig tøff! stå på!

    6. Hvis du skal ha slanke lår og legger burde du begynne med å kutte vekk sukkeret, eller ihvertfall minske inntaket. Det er et stoff i sukkeret som legger seg som fett bak lår og legger. Skal du ha et stramt resultat kan du enten jogge eller sykle 🙂 Noen får store muskler isteden for slanke muskler av sykling og jogging, kommer helt ann på genene dine 🙂 Men dette vil ta tid, så her gjelder det å ha tålmodighet. Lykke til!
      Hilsen Anna, pt-trener.

    7. ÆSJ, det der er stygt og hun ser helt syk ut! det finnes ikke fint. alt annet er nesten finere.
      vil du ha et tips? bloggen din handler KUN om hvordan man burde se ut, og hvordan du vil se ut. skriv om noe annet.

    8. mary kate har slitt med spiseforstyrrelser, og det synes på henne. så hun syns jeg ikke man skal ønske å se ut som

    9. Hva skjer egentlig? Jeg likte bloggen din før, men nå leser jeg ikke om noe annet enn kroppen din.. Og MK som slet/sliter med spiseforstyrrelser er vel kanskje ikke det beste forbildet å ha?

    10. nutrilett premium dark chocolate er veldig god, smaker faktisk ordentlig sjokolade (ikke mørk). Karamell er også god, og metter mye lenger. Er mye kalorier i de, men i forhold til vanlig godteri er det mye bedre. Spiser en slik på lørdager i stedet for alt annet dritt, og blir jo mett i tillegg, så får ikke cravings på mer. Er liksom verdt pengene!

    11. Til dere over som skriver at bena til Mary-Kate Olsen er grusomt stygge; tror dere det er hyggelig for folk som faktisk ser sånn ut å få høre slike kommentarer?
      Jeg har slike ben, og er ikke fornøyd med det. Kunne ønske jeg var tykkere, men jeg klarer altså ikke å legge på meg. Det å høre hele tiden at det er ekkelt og stygt å være så tynn, det ødelegger selvtillitten min – og mange andres.
      Ville dere sakt: “Æææsj, så grusomt ekkel du er!” til en som er feit? Tror du ikke det ville vært sårende for den personen? Så klart ville det vært sårende, og slik er det med tynne også.
      Vær så snill å la være å kalle folk stygge, ekkle o.l. Hvor kommer dere hen med det? Kan dere ikke heller lære å rose hverandre for det som er positivt, i steden for å kun rakke ned på hverandre?
      Har dere ikke andre ting å gjøre? Hvorfor gidder dere å bruke tiden på å komme med nedbrytende kommentarer? Hva hjelper det for? Greit nok å ha egne meninger, men man trenger ikke ytre dem om man vet de sårer andre. Ikke trekk andre ned like lavt som deg selv.
      Måtte bare få det ut. Sopie, du er kjempefin som du er, missunner deg. Takk for meg!

    12. Du får ikke hofter av å spise nutrilett da går du ned i vekt bare så du er klar over det..
      og du har fine lår så syns ikke du trenger å bekymre deg 🙂

    13. syns det er greit at du skriver ting som dette. Støtter deg fullt å helt på det du sier, du er ikke feit på noen måte, men du vil bare “fikse” litt. Sånn er jeg og , og sikkert veldig veldig mange andre. Enig at MK har fine lår , ville kanskje hatt litt mer veltrente men ..:P Vet ikke hvilken av di “sjokoladene” som er go, men du finner det sikkert ut! 😛

    14. Herregud
      Du er så selvopptatt det eneste du viser på bildene din er pupper,pupper og ehhhhhhhhh PUPPER. Du er så bimbo. Jeg blir bare irritert av å se på bildene dine 🙁

    15. Du må slutte og være så misfornøyd med deg selv.. du er jo så bra som det går ann å få blitt!:) men det er uanset gøy å sikte seg mot et mål så man blir enda mere fornøyd <3

    16. annais har veldens fineste ben 🙂 du har veldig fine du og, men vet det ikke hjelper hva andre sier når man føler noe annet!

    17. Heyhey, vil du ha lår og hofter kan jeg godt sende opp litt til deg! Seriøst. Jeg betaler frakt og det som er 🙂 haha.
      Syntes du er veldig fin jeg, Sophie, ingenting er i veien med kroppen din!

    18. jeg er ikke fornøyd med lårene mine ! har hatt tusenvis av sammenbrudd prga det 🙁 men ting blir bedre nå. jeg vil og ha mellomrom. men ikke for mye da . Dine lår er perfekte ! mary kate sine er for tynne fordi hun nesten ser syk ut. men hvis du hadde tatt hennes lår i en litt tykkere utgave ville det vært fint 🙂

    19. Du har en utrolig flott blogg og kropp!
      Etter min mening har hun litt tynne lår, ville hatt litt mer på de. Syns lårene du har ser veldig bra ut, vertfall på bildene du legger ut!!
      Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser, og har hatt grusomt tynne lår. Det er ikke noe fint! Det er bedre med litt å ta i, men litt mellomrom er fint! Bare ikke få for masse, og la det bli sykelig. Lykke til ;P <3

    20. må bare si noe før du spiser nutrilett; du kan ikke spise noe annet etter du har spist det, for da legger du på deg! Har hatt erfaringer med dette fra en venninne. Men du har jævlig fin kropp!<3

    21. Ingen ting i mot deg, men blir helt feil å at du skriver et slik inlegg.. du har lesere som mest sansynlig er mye kraftigere en deg. Og mange unge som blir påvirket og tenker at det er slik de må se ut. Er en grunn til at så mange unge sliter med selvtilitt, når all media viser dette… ikke frekt ment, blir bare provosert av dette inlegget. Ellers liker bloggeen din og deg !

    22. Jeg er veldig glad vi har forskjellig syn på fin kropp. Siden jeg syntes sånne bein er alt for tynn.. eller ja, jeg syntes ingen av Olsen tvillingene er noen bra forbilder det gjelder sånt. Siden de har hat anorexia og de er for tynne ( i følge meg 😉 )
      MEN jeg syntes det er bra du gjør noe med det, hvis du ikke liker det.
      Men jeg syntes du har fin kropp 🙂
      Er enig i at former er best 😛

    23. Sorry å si dette.. er ikke frekt elno, men hun der har bare rett og slett stygg lår?? altfor tynne, er ikke noe fint i det hele tatt! Vær heller stolt over de DU har, for du har mye finere lår enn det hun har!!
      Og en ting til, du burde kanskje ikke skrive slike innlegg, for du har mange yngre lesere som ser opp til deg og kanskje vil være som deg, og dette er ikke et bra eksempel i det hele tatt!!

    24. no no no. ikke spis det hvis du vil bli slankere. jeg gikk helse og sosial første året på vgs, og da lærte vi at det der skal man spise istedenfor et måltid (middag). Man skal ikke spise det som godteri osv, sånn som mange gjør.. da legger man på seg utrolig i stedenfor.

    25. Synes Mary-Kate er ALTFOR tynn. Du har mye finere bein enn henne, du burde være SYKT stolt av kroppen din. Jeg skulle ønske at jeg hadde dine lår 🙂

    26. nutrilett me pianøtter er veeldig godt!!! 🙂
      og nutrilett sjokolade med sjokoladebiter og er godt! 😀

    27. Nutrilett greiene trur jeg egentlig skal byttes ut med et måltid hvis jeg ikke tar helt feil! Derfor de blir burkt som “slankeprodukter” o.l.

    28. Unnskyld meg. De lårene på det bilde der holder ikke kroppen lenge. Det er mye finere med muskuløse lår, smale knær og litt muskler i leggene, som du har nu! Og husk! de sjokoladene er som en liten lunsj. man legger fort på seg og man spiser det som godteri.. trust me 😉

    29. Lover deg 100 % at sjokolade og slanke greier ikke funker , man ødelger ALT inni seg og da kan man ikke slanke seg på vanlig måte lissom , trene osv! Anbefaler deg ikke å spise no sånt , ja det funker men du ødelger deg innvendig og da får du aldri slanka deg på å jogge , trene osv 🙂 Fin blogg! Stå på

    30. Er jo ikke alle som kan få sånne ben da!! Bare om du har null muskler og blir anorektisk tynn at man får sånne innoverlår. Og det er veeldig forskjellig hvordan lår man er født med, om man har mellomrom der. Det kan heller ikke trenes til ellerno, bortsett fra om du velger å få anoreksia, da forsvinner jo alt fett over alt, iinkludert på innsiden av lårene

    31. Jeg hater at dere kaller beina til Mary kate stygge. Selv har jeg slike ben, og jeg er faktisk ganske fornøyd. Glad jeg er tynn og ikke tykk så flesket henger:)) Hva ville du valgt? tykk eller tynn? Tenk litt på det før du kommenterer noe stygt om andres bein. Dere sårer andre ved å skrive sånnt til en kjendis!!

    32. det der har motsatt effekt om du ikke et det tel hvert måltid, og bytt ut all maten med det! om du spis det der i TILLEG til all anna mat, så bi du å legg på deg, eller, ihvertfall ikke ta av deg.

    33. syns ikke akkurat beina hennes var fine, alt for tynne og for stort mellomrom..du har finere for å si det sånn:)

    34. du ser flott ut og du er det også!
      kan du skrive ett innlegg etter du har brukt nultrilett en stund?
      om det fungerer?

    35. Helt greit at du har din egen mening og hvordan du ser ut! Men du er absolutt tynn nok,og at du skal bli tynnere er helt feil! Hu er altfor tynn og det er ikke fint en gang!
      Jeg syntes det også er helt feil at du skriver det siden det kan være små barn som tenker at du ikke syntes du er tynn nok da på en måte som slutter og spise,slanker seg eller masse sånn, og det er igrunn farlig vis de er under 16! Jeg er 13 og er mye feitere enn deg! Jeg orker ikke og slanke meg på en måte,men det kan være andre som tenker helt feil! Jeg syntes du kansje skal tenke litt om hva du legger ut og hvordan minde reagerer på sånt!

    36. beklager om jeg sårer følelser her.. men jeg har vært på et opplegg om å “slanke” bort litt ekstra… å det ekstra man har er som regel “giftig” vann i kroppen. dette vannet fester seg rundt fettcellene i kroppen og HINDRER at man klarer å slanke det vekk.. så hvis noen har problemer med å slanke seg eller ta av det lille ekstra, ville jeg anbefale å få i slike urter som skal rense dette vannet ut av kroppen. 🙂 bare et tips 🙂

    37. ÆÆÆÆSJ!!! Køddeer du ikke! Mary Kate sine bein er bare ekle og stygge! Slappe hengelår uten noe som helst muskler! Absolutt ikke fint!

    38. Helt forferdelig at du skriver et innlegg som dette! Du er et stort forbilde for ungdom, gruppen som sliter mest med dette. Synes du burde ta mer ansvar!

    39. Her er jeg VELDIG uenig med deg, det er jo IKKE fint og ha for tynne lår. Jeg syntes det er fint med litt former 🙂 Men alle kan jo selfølgelig mene og gjøre hva man vil!

    40. Jeg forstår ikke hvordan du kan skrive slike innlegg?! DU HAR YNGERE LESERE(som av en eller annen teit og bortkastet grunn ser opp til deg!) Det er skummelt at unge jenter helt ned i 11 års aldern faktisk tror at man skal se sånn og sånn ut fordi det er det som er “finest”. Min lillesøster er 9 1/2 år og klagger over at lårene hennes er for store. Hvor har hun det fra?….
      Det er tragisk at du selv ikke ser det. Er ikke du snart voksen?!!!!

    41. Enig med hu over her at du setter et dårlig eksempel for de unge leserne dine.
      Du er en overfladisk uintelligent jente som tror at de viktige tingene i livet er å se så bra ut som mulig, og alt handler om utseendet ditt. Bloggen din er bare for oppmerksomhet.

    42. HEI 🙂 Jeg ser du har bilde av noen typer Allevo, og jeg kan på det sterkeste anbefale deg de nye typene av dette merket! Tror det var melkesjokoladesmak, og appelsinsmak som var helt NYDELIG :):):)
      Om jeg husker rett så var det på et BOOTS APOTEK jeg kjøpte de, også fantes det også smoothier i forskjellige smaker. Da har man jo en drikke med litt mat i, hvis du skjønner hva jeg mener. Pleide å stappe i meg godteri jeg også, men så lagde jeg meg heller en smoothie eller tok en bar, så ble godteri-suget liksom borte. Var ufornøyd med lårene mine jeg også: nå har jeg syklet annen hver dag, og byttet ut godteri med ALLEVO, og har fått tilbake lårene mine 😀 LYKKE TIL!!!! 🙂

    43. du vet at du ikke skal erstatte godteri med nutrilett sjokolade? det er en MÅLTIDS erstatter, og er ikke sunn i det hele tatt

    44. Hæregud! du har jo kjempefine lår!
      du burde ikke prøve og slankke dem de er veldig fine!
      du må bare se deg en gang til i speillet trur jeg!!!! 🙂
      Asley kate sine lår er ikke til og skryte av! alt for tynn! :O

    45. Nutrilettbaren helt til høyre er veldig god, men ikke med den smaken! Kjøp med karamell. Det smaker akkurat som en vanlig sjokolade og er veldig mettende. Jeg orker aldri mer enn én 🙂

    46. Har prøvd noen nutrilett og noen andre “sunne” sjokolader fra g-sport og sånn, men det er ikke alle som er like gode!
      Den med mørk sjokolade er kjempemettende, og jeg klarte å ha den kjempelenge, for jeg ikke klarte å spise mer enn bittelitt om gangen 🙂 Men når jeg sier kjempelenge betyr det 1-2 timer da :p<3
      Du har veldig fine bein forressten!<3 🙂
      Lykke til også!<3:)

    47. beklager sophie elise, men de bena til mary-kate er utrolig tynne… du har penere lår som du har nå enn de mary-kate har!!

    48. Kjære deg Sophie! Du kaller deg selv for perfeksjonist!? Men da burde du virkelig gjøre noe med håret ditt.. Ditt eget hår er jo helt hvitt, og clipsene dine er GULE, det er ikke mye fint :s
      Trodde perfeksjonister så det selv, og når du setter i clipsa dine, så syns festet, har sett det på noen bilder litt lengere ned! Enten så må du farge håret ditt, eller så må du kjøpe deg HVITE clips!! Bare et tips! 🙂

    49. Du er klar over at du har ingen verdens ting å klage over, ikke sant? Jeg syns det blir litt.. dumt, når du har så sinnsykt fin kropp, og du vet det selv, og fortsatt klage. Lårene dine er MYE finere enn Mary-Kates. Uansett hvordan du snur og vender på det, så finner ikke jeg noe feil med din kropp.

    50. Har slikt mellomrom på bena mine, trener hver uke, så det blir jo minder synelig, men er merfornøyd når det ikke er så masse, men sånn passe. 🙂 Synes du har fine ben, men man må jo alltid føle seg litt vell med seg selv, er ikke alltid det hjelper hva andre sier selv om det er koselig og høre 🙂

    51. Trur du bare har blitt litt syk i hodet av alle de lattelige stygge kommentarene. du har perfekt kropp sånn som du har nå, og jeg lover du vil ikke bli tynnere enn det, er for det første ikke noe pent og du får kommentarer hele tiden om å legge på deg!
      du har flotte ben akkurat nå! lover deg 😮
      -Pernille

    52. Jeg synes fortsatt at folk her kan roe ned, og heller gi ros enn ris. La være å kall andre stygge, ekle, anoretiske og lignende – sånt er ikke hyggelig. Fortell heller Sophie at hun ikke trenger å slanke seg, fordi hun er kjempefin som hun er!

    53. Ærlig talt, Sophie. TENK på alle som leser bloggen din, nede i 10 års alderen. DU påvirker de veldig lett, enten du vil eller ikke.

    54. Jeg har full forståelse for at du vil fikse på kroppen din, jeg liker heller ikke lårene mine! Men ikke prøv å få mellomrom mellom bena! I alle fall ikke mer enn et par cm, for dersom du har et stort mellomrom mellom låra så er du mest sannsynlig undervektig ..
      Men selfølgelig, det er jo lov til å småfikse litt 😉

    55. jeg har kjempet i måneder for slike lår, jeg nermer meg sakte men sikkert<3 jeg lager mine egne barer, noe som er mye billigere. da tar du mandler, havregryn, kokos(jeg elsker kokos, men det kan du erstatte med andre nøtter eller noe) pluss vann og finkakker det i en blender. Tilsett vann ettervbehov. du steker det på ca 180 grader til de er spø og fune til de blir brunere i kantene. og jeg bruker og ta en stimle med smeltet sjokolade(70-90% kakao) oppå så de ikke skal bli så tørre 🙂
      Håper det hjelper<3

    56. Mary-Kate Olsens ben ser forferdelige ut… Om det er idealet ditt så synes jeg svært synd på deg 🙁

    57. føler med deg. Men av og til må man bare akseptere at man er den man er. Det du ikke liker ved deg selv, liker kanskje andre ved deg. Du burde være fornøyd, for du er faktisk veldig vakker.

    58. Veldig enig med Rikke. Mary-Kate Olsen er altfor tynn. Det er helt feil at man vil se slik ut.
      Du er jo helt perfekt!

    59. Jeg har veeldig mellomrom mellom beina og er ikke alltid like greit det heller! Selvom jeg får en del positive kommentarer, er så koselig! Om du har tid kan du gå på bloggen min å sjekke ut innlegget jeg la ut i går med “16 favoritt antrekk fra skapet mitt”. Der ser du det godt, ser jo ut som jeg er skikkelig hjulbeina på noen av dem haha! Jeg syntes du er fin som du er jeg! Men enig i at litt mellomrom mellom beina er fint, bare ikke la det gå for langt :)) Lykke til <3

    60. Det nytter ikke å prøve å gjøre noe med det, det lover jeg. For hver gang du “fikser” noe du ikke liker, vil du finne noe annet som du misliker. Slik er det-og det er ikke mye å gjøre med det, annet enn å rett og slett overse det. Husk at folkene rundt deg, ikke ser de samme tingene som du ser.

    61. skjønne at du ikke er helt fornøyd, men du trenger ikke henge deg opp i det der ! + at du er/ blir eldre å da får man større hofter/ lår å har ikke “barne” føtter lengre ! så dette kan du bare drite i egentlig ! 😉
      ps. elsker bloggen din

    62. Jeg hater også låra mine og SPESIELT leggene mine.. fotball legger, er helt enig med deg med det at det er fint med litt mellomrom mellom bena, men syns de var litt for tynne til ho mary-cate da..

    63. Nutrislimmen er kjempegod, men den fra ATKINS er helt fantastisk, minner litt om brownies 🙂 Noka har også en god, den med karamell :))

    64. såg utrolig godt ut xD haha, ikke hør på alle disse frekke kommentarene! som den rett oppforbi her f.eks.. de er bare misunnlige for at du har en kjempe pen kropp! å ikke de.. 🙂
      fikk litt lyst på sånne “sjokolader” nå x) er ikke helt fornøyd me lårene mine jeg heller 😛 beundrer Mary- Kate olsen’s lår jeg og ^^

    65. Syns du kan komme med et unnskyld-innlegg etter all dritten du skrev om Frp og Siv Jensen. KANKJE jeg får tilbake respekten fra deg da, for det du gjorde var rett og slett mobbing. Hadde aldri trodd dette om deg. Du som til og med var i mot mobbing .. ?

    66. du er helt perfekt! det er bare stygt med tynne bein, å du har faktisk litt for tynne bein etter våres mening, men men du er helt perfekt, vi digger deg som du er, får du sånne bein blir du ikke perfekt lenger! bare så du vet det, gutter liker ikke fyrstikk bein, tragisk at jenter tenker sånn, det blir det samme som at gutter vil bli tynne og ikke ha muskler, men jenter liker muskler? ikke sant? det samme er det at gutter liker former, skjønner ? 😀 UFF UFF..

    67. Å herregud så mange teite og usaklige kommentarer du får.. Håper virkelig ikke du tar det inn over deg, for etter sånn jeg oppfatter deg, fortener du det virkelig ikke!
      Skjønner godt at du ikke er helt fornøyd med deg selv, selv om jeg synes du ser helt stunning ut, for hvem har vel ikke noe de gjerne ville endret på?

    68. Hvis du vil ha tynnere lår, skal jeg gi deg ett tips:
      ikke spis brød,ris eller noe som likner på pasta.
      skal LOVE deg at det vil hjelpe etter tre ukerstid.
      det hjalp meg!
      Men uansett lykke til, selvom du er flott som du er!
      Men også viktig å hå noe man kan jobbe oppimot;)
      Digger bloggen din!
      <3

    69. Hvis du mener (leste det her nede tror jeg ) at du ser feit ut, så har jeg i alle fall ett forslag, hvis du har sett de toppene på BIKBOK, bruk en hvit sånn (eller en anne farge) og en jakke, og ikke ta glidlåsen igjen, og en lys bukse, FOREKS. hehe.. det pleier å funke. Ser gansk bra ut igrunn. Søsteren min trengte noe tips til det og så jeg hjalp ho meed det:)

    70. Jeg digger deg, Sofie, og du har absolutt ikke noe å være misfornøyd over! Men ikke spis Nutrilett! Det blir du bare feit av, tro meg. Vet reklamene sier at det hjelper osv, men du blir bare feit av det. Hvis du har lyst til å gå ned i vekt kjøper du noe som heter Nokas, og følger det programmet der! Garanterer at du går ned!

    71. En av de to i midten er ikke gode, eller så er ingen av de to i midten i god. Bare sier det, for jeg har smakt den ene. Haha, viste ikke hvordan jeg skulle skrive den første setningen så den ble litt rar :p

    72. Hei Sophie!
      Vet du trener osv, men de nutrilett barene burde ikke spises så ofte. Det skal spises for å få opp energien etter at man har hatt en god treningsøkt, men ikke erstatte andre søthetsbehov. Det er fortsatt sjokolade 😉 Noe som jeg gjør, som fungerer, er å spise (F.EKS) til kveldsmat, brødskive (eller knekkebrød) med noe søtt på, som syltetøy eller banan! Tro meg, det er godt. Lag deg smoothies eller noe i den duren.
      Ikke stol for mye på de “sunne” sjokoladebarene! -Been there done that 😉

    73. hvis du kjøper herbalife måltidsbar , så kan du spise det som frokost, lunsj, bare kosespise osv. Det er kjempe godt !! Å det har alle proteinene du trenger i løpet av et måltid, å det er faktisk slankende på en BRA måte! Er selv bare 16 år, og jeg spiser det til frokost vær dag. Det smaker utrolig godt, og det er ikke så veldig dyrt. Får masse energi til trening og det er faktisk veldig mettende. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE !

    74. Kan anbefale Atkins-barene istedet for nutrilett og lignende! Nutrilett, Alevo og de barene har fryktelig mye sukker, er mer som sjokolade tilsatt vitaminer, mens Atkins er søtet med søtningsstoffer istedet. Men om du trener veldig hardt kan du nok bruke Nutrilett, da er det greit med litt ekstra energi og karbohydrater. Men er du som meg (litt slapp med treninga) er Atkins bedre! 😉 Lykke til!

    75. Tror ikke jeg vet om noe annet menneske som har et så stort behov for bekreftelse og oppmerksomhet som det du har! Alt dreier seg om kropp, kropp og kropp! Du vil at folk skal fortelle deg hvor fin kropp du har og hvor pen du er, det skinner igjennom alt du skriver og alle bildene du legger ut. Klarer ikke sånne mennesker som deg, tenk på de ungene som sitter hjemme og griner fordi de ikke har fin nok kropp. Blir kvalm av deg!

    76. Æsj, nei! Dette er STYGGE bein. Seriøst, blir helt kvalm av å se slike bein. Kvinner skal ha fine, naturlige former med ORDENTLIGE lår. Å se at lårene har om lik omkrets som leggene er IKKE PENT I DET HELE TATT…. Du har fantastisk nydelige lår, og jeg synes selv det er kjemperart at du ikke er fornøyd med dem, hehe. Du er kjempefin!

    77. Hei sophie ! 😀
      fint at du er så sterk med deg sjøl, du har nu den finaste kroppen Æ vet om 😀 <3
      men bare sånn btw, vess du skal trene og det opplegge du har nåså IKKE SPIS DE NUTRILETTBARENE !! :O de gjr at men legger på seg, fordi det er et slags stoff inni dem som gjør at du ikke klarer å forbrenne dem, så prøv noen andre ;*

    78. Jeg beklager virkelig. Men du skrev i forrige innlegg at bloggen din skulle være positiv, ikke noe negativt. MEN ÆRLIG TALT! Mer negativ vinkling får du ikke. Nå ødela du mange unge jenters syn på seg selv med bare dette lille innlegget. Tror du virkelig det er uten grunn til at du får nok penger på bloggen, så du slipper å jobbe? du er en inspirasjonskilde til alt, alt for mange. Fatter du det? “I’m starting with the man in the mirror” sang engang en legende. Du blir ingen legende av dette her. SKAM DEG! virkelig.

    79. Dette synes jeg er sykt unødvendig av deg å skrive. Orker ikke rakke ned på deg, men du burde skamme deg. Halve norge sitter å ler og gjør narr av deg, en i gutt i klassen sa du så ut som en gris haha

    80. Hemligheten og få lange muskler enn korte bulete muskler er hold ut trening med sakte bevegelser. Jo mer raskere du pumper jo mer bulete muskler får du.

    81. alt for tynne bein på mary kate!
      du er serr forbildet mitt innenfor kropp, ikke slank deg mere nå! plis.

    82. er det muuuulig? jeg har helt prikk like lår som hun på bilde.. å jeg sverger jeg HATER det.. kunne gjort så mye får å få lårene dine! såååå shutthefuckup <3

    83. Kjære deg Sophie! Du kaller deg selv for perfeksjonist!? Men da burde du virkelig gjøre noe med håret ditt.. Ditt eget hår er jo helt hvitt, og clipsene dine er GULE, det er ikke mye fint :s
      Trodde perfeksjonister så det selv, og når du setter i clipsa dine, så syns festet, har sett det på noen bilder litt lengere ned! Enten så må du farge håret ditt, eller så må du kjøpe deg HVITE clips!! Bare et tips! 🙂

    84. Ja, er helt enig med deg med at Mary-Kate har de fineste beina, misunner hun til tusen!
      Sikkert mange som rakker ned på deg etter at du har skrevet dette, men jeg er enig med deg i at det er bedre å gjøre noe med det, istedenfor å irritere seg over det hele tiden, uten å gjøre noe med det. Men jeg synes du har kjempefin kropp, så egentlig trenger du ikke å gjøre noe med det!

    85. Kan du legge ut bilder av deg selv med brunt hår? Ser du har ettervekst på noen bilder 😉 Jeg ville blitt utrolig gla viss du legger ut et bilde av deg me brunt hår å uten sminke !! :]

    86. Been there done that. Nutrilett-bar smaker sagflis, just sayin
      Meeeen, nutrilett shake er kjempe god! Metter, masse vitaminer & mineraler og smaker goooodt :)Og billigere tror jeg 😉

    87. Må bare få sakt at jeg syntes du er veldig pen 🙂 Er dessverre det motsatte med meg.. Ønsker meg veldig tykkere lår. Men men, det gjelder å sette pris på det man har ;)Ha en riktig god helg!

    88. Jeg har “pinne – bein” (sånn som Mary-Kate, og jeg HATER det!
      Ikke rart i at folk går rundt å sier “æsj, legg på deg” til meg. Men jeg kan heller ikke noe for det, legger bare ikke på meg.

    89. Jenter skal ha former, og ikke to stilker som du så fint lengter etter.. hvertfall når du er så utrolig heldig med kroppen din!! 🙂 du burde ikke prøve å gjøre noe me den!

    90. er så teit å skrive ” yyyyeah, første komentaren<3 ''
      også får ein ikkje den første komentaren :L .. irritertende.. koffor kan ein ikkje komentere ting om innlegget, isteden for å prøve å komentere først! 😛
      herreguuud 🙂
      - syntes låra er fine med mellomrom.. men syntes det er likefint uten mellomrom på beina..med for stort mellomrom ser ein alt for tynn ut, å det er ikke fint! men gjør det du syntes ser best ut for deg du Sophie!:-)

    91. Blir så oppgitt av og lese deg! Blir bare deprimert av og lese bloggen din! Du må jo ha det helt forferdli om du har stygge lår ;))) Slipper heldigvis det, Synes det er utrolig dårlig av deg og blogge så mye om vekt osv! Siden det er faktisk mange som tar seg ner av det. Men men uansett da 🙂 Elsker jo og lese deg! Men du har forandret bloggingen din så sinsykt mye etter skolestarten ;S

    92. etter min mening har du de nydeligste bena i verden, skulle jeg valgt noens kropp å jobbe meg opp mot (trene meg opp mot) så måtte det vært din, blir faktisk sykt lysten på å trene hver gang jeg er her inne. Min kommentar glir nok bare ut i mengden av mange andre hundre kommentarer du får daglig, men likevel synes jeg du fortjener å høre at du er et av de peneste menneskene som går rundt på denne jorda, du er nydelig!

    93. nutrilett-den grønne eska, istedefor sjokolade ta karamell!
      jeg slanker meg ikke elno, men den kjøper jeg hele tia bare fordi den er sykt god hehe 😀

    94. Du er kanskje ung og vet ikke bedre, men dette innlegge er skremmende når man tenker på alle de unge leserne dine, vi snakker barneskole alder. Jenter som hater det de ser, fordi folk som deg har noen slags innvirkning på måten de tenker, og som av en eller annen grunn blir inspirert av jenter som ikke har gjort en dritt for å fortjene slik respekt og annerkjennelse. Tror du skal begynne med å forandre innsiden av degselv, før du forandrer utsiden… Du trenger seriøst hjelp av en profesjonell til å finne ut av hvorfor du ikke kan være fornøyd med deg selv. Og det er jo en ting å ikke være fornøyd med seg selv, og tenke det og kanskje snakke om det med venninner, men å skrive det så hele norges befolkning kan lese det. Tenker du noen ganger, eller er du helt fri for sunn fornuft??
      Skriver ikke dette som et angrep på deg som person, men visse grenser må det finnes!
      MaryKate olsen, en av verdens mest kjente anorexikere. bra forbilde.

    95. er egentli utrolig masse kalorier i de greiene der. er egentli best å spise rett før eller rett etter en har trent. Ellers er det som vaneli sjokolade. Men er ikke helt sikker, er ingen ekspert 🙂

    96. Kremt.. Nutrilett bar skal ikke erstatte godteri, det er faktisk et måltid. Om du spiser normalt OG disse vil du få en motsatt reaksjon og gå OPP i vekt. Vær så vennlig å gjør litt RESEARCH før du plumper ut med slike dumheter… …for din egen del.

    97. Selfølgelig er det bedre å spise det enn snop. men vil tro at det funker mer om en går på nutrilett dietten om du skjønner hva jeg mener. De har jo suppe og alt mulig. Selv har jeg også begynt å spise sunnere og kjøpte meg selv en slik sjokolade enn dag, mindre kalorier enn vanlig sjokolade 🙂 Uansett lykke til! 🙂

    98. Jeg har sånne innover lår, og jeg synes dine lår er mye finere enn mine. Men lårene mine er på en måte muskuløse (?) Ikke sånn ekstremt liksom, men sånn at man ser at de holder meg oppe. Haha, denne forklaringen min blir bare verre og verre.. Knærne mine er store, forhåld til resten av meg, og det liker jeg kanskje minst 😉 Men du, Mary Kate sine lår var litt i tynneste laget.. Er du ikke enig? :s

    99. du kan nok ikke trene lårene tynnere enn slik de er, muligens bare stramme opp, men duhar da stramme lår fra før av? noen er nok bare født med mellomrom mellom lårene og som har noe å si hvor på en måte bena kommer ut fra hoftene, plasering liksom:P

    100. om 10-12 åringer sitter og leser dette og blir påvirket er de alt for ung og umoden til å sitte på nett.. just sayin’ 😉

    101. DE BARENE DU HAR KJØPT, IKKE SPIS NUTRILETT SIN “BROWNIE”. DEN HAR KOMMET DÅRLIG UT I TESTER AV SLIKE BARER. SPIS HELLER “DARK CHOCLATE”. DEN ER KJEMPEGOD OG SMAKER SOM BROWNIES 🙂 OGSÅ KOM DEN BEST UT I EN AV TESTENE 🙂 MYE FIBER OG LITE SUKKER 🙂

    102. lol , du er så fin , faeen du trur du er daa jævla feit ? fårde er du faktisk ikke, du er så fiin ! klar åver hvor mange som synest de, sophieelise ?

    103. hehe,vist du skal ta av, så burde du ikke spide de sjokoladene. for nutrilett og de skal liksom vere et helt måltid. så det er meningen at du ikke skal spise noe utenom de, vist du skal ta av.

    104. Jeg syntes du har helt fantastiske lår, du er kjempe heldig som har de formene.. Synstes Mary-Kate sine var alt for tynne, du har fantastiske lår, og ser fantastisk ut.. Hilsen fastleser

    105. Herregud, du er seriøst skada i hodet. Tenk på de som faktisk er overvektige å sliter med vekten, så sitter du her å skriver at du ikke er fornøyd med lårene dine når de er drit tynne fra før av? Sånne ting kan du heller holde inni deg!!

    106. spiser du nutrilett sammen med annen mat legger du på deg. Det er meningen at det skal erstatte andre måltider. En venn av meg spiste nutrilett sammen med mat for å legge på seg og han gikk opp 5 kg.

    107. Jessufader, du har jo ikke fett på kroppen, ikke slemt ment men du har ingentign å slanke å lårene dine er fine, du skal være glad for det du har mens du har det skriver du, du burde være glad for den du er idag, det kunne ha vært MYE verre.:)

    108. Du har drit fine lår, og du må jo bare gjøre ka du vil, men vist jeg hadde vært deg hadde jeg vært fornøyed, og btw har fortynne lår og trente men liker dine også kjempe godt, ilu! <3

    109. oh god du skrev akkurat det jeg føler!!
      jeg elsker også å ha mellom rom mellom beina, men det har jeg ikke og jeg går rundt å irriterer meg over at nesten alle jentene i klassen har det uten om meg.

    110. Kanskje det at du trener såpass mye gjør at du får store lårmuskler og ikke mellomrom mellom bena, hvis du skjønner da.

    111. Uff, hun har ikke fine bein! Du er kjempepen! Har veldig fine bein! <3 Selena Gomez og Miley Cyrus' er veldig fine 😉
      Kleeem <3

    112. Jeg er enig med deg, selv om du har syk kropp har jeg også lyst til å ha sånn mellomromm mellom beina!!
      Jeg syns den nutrislim’en der er god, men det finnes også en nutrilett i den samme smaken (Caramel & Tofee) som smaker helt likt som den nesten, bare halvparten så dyr siden det er to i pakken 🙂 Den som smaker brownies liker jeg absolutt ikke, da mener jeg dark shokolade er bedre 🙂 TIPS FRA MIG. digger deg 😉

    113. jeg er også svært missfornøyd med lårene mine, trener så å si hver dag men er missfornøyd med beina.. “fotball-leger” av muskler og like lår.
      Nultrilett med brownies er god, men ikke noe særlig sunt desverre
      sjokolade barene er ikke så sunne som folk skal ha det til. det er ganske synn at de fremstilles så sunt og som “slanke sjokolader” de er jo sunnere enn vanlig sjokolade, men er MYE karbohydrater i de, og man skal ikke ha mye karbohydrater. det er bedre med ekstra fett enn karbohydrater, de er helt greie erstatnings måltid for man blir mettet, men ikke overdriv med de, men de er jo sykt gode og selfølgelig en Smule sunnere enn Vanlig melkesjokolade osv ; )

    114. mary kate har for tynne etter min mening, jenta har jo spiseforstyrrelser, du må ikke ha henne som forbilde, det er virkelig ikke sundt..

    115. Kjære Sophie Elise. Hvorfor? Hvorfor skriver du dette på bloggen når du allerede har rukket og beklage deg før du har startet innlegget… ? haha. Alle jenter har sine komplekser. Jeg har mange. De perfekte “vestkants”-vennene mine har det. Alle har det. Men ærlig talt, skjønner ikke hvor du har det fra? Hvis du går på topshop, må du gå til avdelingen “Petite”, du kan bruke mye mindre penger enn “oss andre” og kjøpe de deilige joggisene på barneavdelingen der. No offence, gjør det selv- i str 164 :p haha. Poenget mitt er, skal ikke være sånn sykt nerd å kommentere du kan bare trene og spise sunnere, det ser det ut som du allerede gjør. Jeg vil bare råde deg til å ta det med ro! Jeg er nettopp fylt 18 men tar andreklasse “om igjen”. Jeg er sikkert den mest irriterende ærlige personen du kan finne, så stol på meg! Jeg ELSKER nutrilettbarene, spesielt karamell. sånn btw. Men ikke tenk på lårene dine .. Tror det er en god grunn til at du er på topplisten. I mange øyne er du et forbilde pga kropp, figur og ikke minst søtt smil og personlighet. Du virker som en allmennintelligent jente som har hele livet foran deg. – mitt råd til deg som blogger er vel at minst en gang i mnd kan du ta opp et livsvekkende tema, som ikke er fra ditt synspunkt.
      Nå nærmer dette innlegget seg en a4-side så skal ikke si så mye mer.
      Håper livet byr deg på en dans på roser, og at du og kjæresten din har et bra og langt liv sammen 🙂
      Ta vare på deg selv!!
      mvh Camilla Johansen

    116. det går ikke an å punktslanke seg, om du slanker deg, forsvinner fettet fra overalt på kroppen.. først og fremst på puppene 🙂
      “- Brystene består av hovedsaklig fett og fordi vektnedgang handler om nettopp det, er det ofte brystene som krymper først, sier Dayna Salasche, gynekolog i Chicago “

    117. Du sier selv at du har trente legger og lår, har du lagt på deg på lårene på grunn av dette, går ikke det bort ved å spise “sunn sjokolade”. Du kan få bort overflødig fett ved å trene innsiden på lårene, men kan ikke se at du har noe overføldig fett. Ser ikke sunt ut og ha mellomrom mellom bena som du beskriver, syns lårene dine skal være akkurat slik som de er nå, syns det er mye finere. Men som du sier, så er du perfeksjonist og da hjelper det kanskje ingenting hva vi andre sier?

    118. jeg virkelig hater lårene mine, hadde så utrolig fine før. Men no har jeg snart ikke mer mellomrom mellom lårene når jeg står.Jeg er så sur pga det. Men probleme er at jeg får ikke låv å trene på nesten ett år og har ikke trent sikkelig på et halvt år, så grunnen ligger der.
      disse beina syns jeg er helt utrolig pene: http://lookbook.nu/look/2455115-Today-I-am-in-VEST-igating
      litt tynne kanskje, men de er lange og vakre!

    119. Vil heller anbefale deg å kiøpe atkins barer de smaker mye bedre å finnes I alle slags smaker,størrelse og antall så du sparer gjerne litt penger ved å kjøpe flere I en. Du finner de på kinsarvik og helsekost:-) lykke til!

    120. HERBALIFE!
      Finnes ikke bedre produkta enn det. Smake syyyyykt godt!
      ANBEFALES. Er det beste jeg har smakt av sånne produkter hvertfall. Men man får ikke kjøpt det i butikken da…

    121. Hu eier jo ikke muskler? ser jo at lårene disser da hun går bare ved å se på et BILDE :p det sier sitt, hadde hu hatt stramme bein hadde lårene hennes vært superfine! Men å være tynn-utrent er ikke noe pent i det heletatt.

    122. Jeg syns ala nutrilettene du hadde kjøpt er kjempe gode. Digger bloggen din, og Mary Kate har fine ben, men veldig tynne ben.
      -Klemz 😀

    123. Hey! Synes du burde vere fornøyd me lårene dine! jeg også vil ha mellomrom slik som du snakker om! Men får de ikke til uansett hvor mye jeg trener. Nutrilett toffe er utrolig god, smaker som godteri. Perfekt måltid på skolen. Atkins barene med karamell er også kjempe gode 🙂

    124. haha, jeg er slettes ikke fornøyd med meg selv.. MEN! de sjokoladegreiene der er ikke bra for deg! 😮 de er stappfulle av fett og karbohydrater og mye annet dårlig!!

    125. Jeg skjønner deg godt! Tenker de samme selv, men jeg kan ikke bli tynnere, da blir det stygt, rett og slett. Ganske fornøyd med kroppen min, ikke for å skryte… kunne vært høyere da! hihi ^^
      Men ang Nutrilett, den sjokoladen er best! Jeg anbefaler den virkelig! Å det er bra du tenker sånn Sophie! Spis Nutrilett sjokolade/karamell i steden for annen sjokolade/godteri.
      Eller så kan du spise sjokolade med høy prosent kakao (Y)

    126. hun har ikke fine bein, og seriøst sophie, ikke skriv sånne ting på bloggen. jeg har selv komplekser for lårene mine, og nå fikk jeg enda mer pga du skrev det… trist men sant

    127. Vær forskiktig nå, kjære deg!
      Mary Kate har anoreksi. (/ hadde)
      Ikke få det du også!!!!!!!!
      Jeg har hatt det, og når du som er et så bra forbilde for meg skriver om det, vekker det gamle tanker som får meg til å ville begynne igjen…
      🙂

    128. Plis bare ikke skriv sånne innlegg Sophie… Det er utrolig mange unge som sliter/ har slitt med spiseforstyrrelser og blir lett påvirka av hva andre sier/ skriver. Nå ble jeg bare veldig skuffet, mistet all respekten for deg. Og kommer nok ikke til å lese bloggen din igjen. Sånne innlegg kan du heller spare deg for!

    129. Du er virkelig blåst du, en skikkelig drittunge med stor D, ingenting annet!!
      Jævla synd att du er ett forbilde for den yngre garde forbilde, ikke bra!
      Du kommer med piss som att du har utført abort og selvskading, javel, hva så??!!! ,
      Du valgte vel for pokker selv og ta abort, stå for dine egne valg, du blir ikke mindre overfladisk pga. disse tingene., du fremtsår fremdeles som like overfladisk og dum.
      Hvorfor påvirke unge så negeativt med og presentere en anorextiker som ditt forbilde, kjempe smart sophie, virkelig lurt, hjerne cellene jobber for fullt skjønner jeg. Slike lure valg du tar, du er vel ikke så feit att du trenger slanke deg, jg gidd ikke rose kroppen din, du ser vel selv hvordan du ser ut/ikke ser ut, du har speil du som alle andre. Og du fortjenner ikke cred for en dritt.
      Blir forbanna over deg, du har så lite som forbilde og gjøre, måtte man få deg bort fra topplista foort som fyy.. SHAME
      MEN LYKKE TIL MED LIVET PÅ SJOKO OG SOM ANOREXTIKER; SMARTASS!!!;) blir SMASHING det vettu med mellomrom mellom beina, Oj så fint da, det var viktig og blogge om , hvor gammel er du egentlig, 12 år??
      I hode er du ikke mye mer hvertfall. Kanksje foreldrene dine bør komme litt på banen, du søker jo kun oppmerkosmhet og medlidenhet i bloggen, du ser det ikke selv, men du er jo avhengi av go `ordene fra alle 10 åringene der ute , ganske så tragisk egentlig.
      Men forventer jo ikke så mye mer fra deg, men om noen år kommer fortida og biter deg haartdt i ræva !! TRUST me. Om du er perfeksjonist er det mye annet du kan fixe på, igjen som tips ta speilet i bruk, lykke til smurfen 😛

    130. Hei.
      Eg spiser selv “sunt” godterier siden eg ikke vil legge på meg mer, eg kan anbefale Atkins Advantage Bar den er supergod! =)
      Om du bare vil ha en god sjokolade kan du gå på helsekosten å kjøpe cavalier sjokolade, det er belgisk diabetes sjokolade (uten sukker)..
      Håper du prøver disse og dem faller i smak 🙂

    131. Mary kate olsen har da virkelig ikke spessielt fine bein, ihvertfall ikke det bildet du brukte som eksempel.. De blir jo så tynne at det ikke er noe fint, det er ihvertfall min mening 🙂 Kan hende dere jenter synes det er fint å ha så tynne bein, men tror de fleste gutter er enig med meg i at de ikke skal være for tynne…

    132. Hei 🙂 Vil tipse om Noka-dietten 🙂 Den er lavkalori og faktisk ganske god. De har mange forskjellige produkter, men crisp barene, confect barene, shakene og nudlene er best 😉 Tenkte bare om du ville ha tips 🙂

    133. Syntes du burde holde slike ting for deg selv, du må tenke på folkene som leser bloggen din å har lett for å bli påvirket av dette temaet. De sjokoladene der har jeg hørt at ikke virker uansett. Kan du ikke bare være fornøyd føre det går for langt?

    134. alle har forskjellige meninger, og respekterer at du synes det er fint og at hennes bein er fine.
      men husk at det bildet er tatt under hennes periode med anoreksia = de er for tynne.
      du er fortsatt veldig ung, så for deg er det ikke farlig enda. bare du ikke tenker for mye på slikt når du kommer opp i alder, fordi da kan det bli til en sykdom og noe farlig.
      at du velger å gjøre noe med ting istedet for å klage er utrolig smart og langtenk, tommel opp for den. bare vær forsiktig 😀 fordi du ser mye bedre ut nå!

    135. Seriøst Sophie! du har fine lår fra før av, og lårene til Mary-Kate er jo bare skinn og bein, altså med andr e ord; du har mye finere bein enn henne! 🙂 sånne lår som henne ser jo ikke friskt ut, ser ut som om hun ikke spiser nok, og det er ikke bra 🙂

    136. Du er veldig fin! Syns du skal kose deg med snop og sjokolade 🙂 Det er kjempefint med litt former :)Mary-Kate ser underernært ut og er ikke pent i sin helhet. (sier ikke at hun ikke er en flott jente for det er hun). Vet du ikke sier du er feit eller noe, alle har sånne småting (som man sikkert kun ser selv egentlig:P). Du har veldig fint ben!! Husk det!

    137. lol du er feit.. du er sånn fhmchubby. store pupper, store hofter og store lår ja. ikke bytt ut dagliggodteriet ditt med nutrilett. SLUTT Å SPIS GODTERI I UKEN!!! Det holder i MASSEVIS med en nutrilett på lørdagskvelden. Chottage Cheese med syltetøy uten sukker på fredag, og null niks på søndag, og til vanlig. Jogg 30 min hver dag, med 30 min styrke, og du vil bli kvitt de låra til mars-april (hvis du spiser sunn mat til vanlig) Bare hyggelig! 😉

    138. 🙂 håper du vet at en sånn sjokolade er ett måltid? så Nei, du kan ikke spise som før om du skal spise de også. Da legger du på deg. lykke til

    139. hvis du bare tar et skritt med den ene foten fra den andre, får du et melomrom mellom lårene. versegod, jeg vet jeg er best, og jeg er penere enn deg og du er stygg, versegod for tipset 😉

    140. Mary-kate har jo anorexi da! så det er ikke fint å ha sånne lår spør du meg.. men nutrilette karamell er veldig god!

    141. Syns det blir før teit når du skriv den eine dagen at du e så fornøyd med kroppen din og den andre att låran dine e før stor.. Skjerp deg! E faktisk unge jente som les bloggen din som fort blir påvirka! Det virke som du sjøl har en form for problema med sjølbilde ditt, men eg trur du e såpass oppegåanes at du skjønne att det burde du holde utfør bloggen din!

    142. Ingen er perfekte, og takk gud for det! Hvis alle hadde vært perfekte, hadde alle gått å snakket dritt om hverandre osv… Du bør ikke spise de nutrilett greiene der, det hjelper ingen ting. Det er juks, alt sammen! Håper du tenker over dette, og at du kan få anoreksia hvis du tenker på dette… En liten feil på kroppen…. Det er ikke mye, vær heller glad for at du ikke er smell feit!

    143. Når jeg leste dette innlegget ble jeg faktisk GLAD. Jeg har alltid fått så mye pes(eller hvert fall de siste 2 årene) om at jeg er “for” tynn. Jeg har ikke spiseforstyrrelser, LANGT I FRA. Bare helt sykt høy forbrenning. Jeg er helt sikker på at hvis jeg spiser 1 sjokolade, så er den borte kroppen min hvis jeg går 10 meter.
      Jeg er ikke unormalt tynn,men tynnere enn mange jeg kjenner,og jeg har dårlig selvtillit pga det. Også leser jeg dette, og du sier du vil ha et sånt “Mellomrom” mellom låra, og jeg har typ sånn. Altså, ikke i like stor grad som Mary-Kate, men jeg har mellomrom mellom lårene mine.
      Nå som jeg leste dette tenker jeg; Mulig. De som kaller meg altfor tynn er nok bare sjalue. Jeg er jo egentlig veldig heldig. Jeg har ikke anlegg for å legge på meg= jeg blir ikke feit/lubben. Jeg kommer nok til å holde meg helt ok tynn resten av livet, for det er min mor,far og bror også! Så,jeg burde være takknemlig.
      Men, jeg synes forresten du er fin akkurat som du er! Men, takk for komplimanget. Haha, vet det høres teit ut,men jeg ble glad når jeg leste at noen liker sånne bein som jeg har!
      Håper jeg får svar på dette:) Min blogg er ; http://www.rikkiii.blogg.no hvis du vil svare meg:)

    144. Prøv å ikke ha fokus på kroppen din i et innlegg?
      du har usunnt mye fokus på kropp og du legger press på andre, dessuten bryr ingen seg om hvordan lårene dine ser ut.

    145. Tenkte bare å nevne en ting.. Det med “mellomrom mellom beina” kan ha mye med hvordan kroppsholdningen din er. Det er i alle fall noe jeg har lagt merke til med min egen kropp. Når jeg svaier i ryggen, blir mellomrommet mellom lårene større, av en eller annen grunn, i motsetning til når jeg er helt rett i ryggen. Jeg tror altså ikke at det har så veldig mye med vekt å gjøre 🙂 Selvfølgelig, er man overvektig er det en helt annen sak, men når man er så tynn som deg har det ikke mye å si!

    146. Hei søte deg ! 🙂 Jeg vil bare si en ting først. Hun ene fra olsen-tvillingene har ikke pene bein. Hun ser ut som et beinrangel. Og lårene dine er pene 🙂 Gutter liker jenter med former. Altså rompe og pupper, og det har du 😀 Du er også ganske tynn, men med det søte rompa og puppene dine så får du er ganske fin kropp ! Og nutrillet caramel fudge er absolutt den beste 😀 Jeg spiser den i stedet for godteri 😀 Fin blogg 🙂 Du er fin som du er ! Klem

    147. Nutrilett, såkalte ‘slankebarer’ og alt annet av barer (proteinbarer osv), er godteri i ‘sjult forkledning’.
      Nytter ikke å sitte i sofaen og pimpe nutrilettbarer, kom deg ut å trene!

    148. fy faen, du trenger ikke fikse på en jævla ting med utseendet ditt, vet det ikke er noe som heter “perfekt”, men du har en syk kropp, og det er mange jenter som bare sikler etter å HA DIN KROPP. Blir faktisk lei meg når du sier det, men er helt enig med at man ikke er førnøyd med det man har…. jeg hat tynne bein og jeg strever som en Gal får å få fyldige lår(som du har) for å passe inn i jeansen ..

    149. Jeg er i akkuratt samme situasjon som deg. Jeg er egentlig tynn nok og fornøyd med kroppen min, meen jeg vil ha litt tynnere lår. Jeg tror nok ikke det hjelper å spise de lowkarb-snackene som du har kjøpt deg, de er bare fulle av kalorier og funker om du vil ha mer næring i kroppen. Jeg har begynt å se litt på det jeg spiser fraførav istedenfor. Nå spiser jeg frukt til frokost istedenfor youghurt for eksempel, og spiser generelt mat med mindre kalorier i. Om man bare unngår fast-food, og kaloribomber, og spiser litt grønnsaker, så hjelper det nok (:

    150. Reality check, darling:
      Når man slanker seg så går det ikke ann å slanke bare en del av kroppen. Slanker du deg, slanker du hele kroppen.
      Hvis du synes at Mary-Kate Olsen har de fineste beina i verden tror jeg du har ett litt forvrengt bilde hva som er pent.
      En annen ting er at du virkelig ikke trenger å slanke deg. Du har en utrolig fin kropp og burde ikke ødelegge den med nytteløs slanking. Hvis du
      har slike tanker burde du kanskje søke litt hjelp.
      Du blogger bra og jeg leser bloggen din mye, men dette innlegget var skuffende.

    151. Hei 🙂 jeg vil bare tipse deg om en ting 🙂
      De nultrilett produktene funker når du bruker de, men med det samme du begynner å spise vanlig mat igjen, vil du få tilbake de lårene du har nå. Jeg sier ikke at de ikke er fine, får det synest jeg at de er.
      Selv velger jeg å spise kun lettere pålegg, og sunne brødskiver. Jeg spiser lite, men ofte. og det funker veldig bra! 🙂 jeg har også valgt å bare spise godteri på lørdager.
      Jeg digger bloggen din <3

    152. jeg blir frustrert over hvordan du tenker på deg selv, du er jo helt paranoid! disse nutrilett-barene kommer til å funke motsatt sånn som du tenker, du skal ikke spise disse istede for godis, men istede for daglige måltider! du kommer ikke til å få noe mindre lår av dette! du kommer til å legge på deg… snakk heller med apoteket eller fastlegen din. hilsen en som har peiling på koshold 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg