hold dere til soverommet!

Hei! Kom akkurat hjem fra skolen, ble (som vanlig) en tur innom byen på shopping også, haha! Livet rett etter lønning er sannelig godt.. Er noen av dere som har spurt hvor jeg jobber – og min jobb er heldigvis bare blogg! Viser dere hva jeg har kjøpt senere, først skal jeg spise litt! :)

Og her kommer en liten no-no til alle dere lesere: om dere har kjæreste, eventuelt den dagen dere kommer til å få, vær så snill å spar jokkingen på hverandre til når dere er alene! Jeg hater å være vitne til at par råkliner overalt og det verste er når diverse bevegelser, stønnelyder og befølinger kommer inn i bildet.. Til og med jeg klarer å la være med det! Om dere driver på med noe sånt – fy skam! Håper ikke det er kun i Harstad folk tydeligvis mangler sosiale antenner..?

Noen bilder fra skoledagen! Glemte kameraet så det får holde med iPhone, bad blogger I know..

Jeg og jentene spiste kake til lunsj idag, namnam! 

Har også ei i gjengen som er glass-cola avhengig, eller var i alle fall det i dag…

Haha, godt eksempel av hvor glad jeg er i matte! Ikke spessielt, med andre ord..

Hahahah, Charlotte! (om dere henger mye på artige.no blir dere å skjønne denne..)

42 kommentarer

Siste innlegg