blogg-generasjonen

Haha jeg tenker ofte på det, hvor utrolig rart alt det med blogg egentlig her. Her sitter en gjeng jenter med konkurranseinnstinkt og skjekker statistikk opp og ned, konkurrerer litt fram og tilbake om hvem som får best betalt og hvem som har flest “fans”. Man får penger for å gjøre stort sett ingenting, man får ting i posten man egentlig ikke trenger, og man oppbygger seg en pitteliten – og veldig spessiel – “kjendis”status. Tenk at dette faktisk har blitt en jobb, får meg virkelig til å lure på hva ungdommen driver på med den gang jeg blir voksen! 

Men så, noen spørsmål til dere! Dere sier ofte ” du fortjener ikke den plassen du er på” eller ” du fortjener førsteplass” osv. Men jeg tenker, man fortjener vel egentlig den plassen man har..? Noe er det jo som gjør at dere går inn på nettop de bloggene dere går inn på. Om dere mener en blogger ikke fortjener plassen – slutt å gå inn på bloggen,da vel? Jeg leser KUN blogger der jeg liker personen bak bloggen og engasjemanget de faktisk legger ned på bloggen, en blogger virker frekk og “care” til jobben så orker ikke jeg å støtte opp:-)  Hva forventer dere av en blogger som ligger høyt oppe på en liste? Og om dere fikk bestemme.. hvordan ville topp 4 på blogg.no sett ut da? Jeg tør faktisk ikke å uttale meg om nettop det haha, da skulle dere nok ha hatet meg.. 

188 kommentarer
    1. Enig med deg i den at viss man ikke liker en blogg så tenger man ikke gå innpå den. Har noen blogger jeg ikke liker, så i stede for å gå inn og legg igjen en unødvendig kommentar og øke statistikken til vedkomne, dropper jeg å gå innpå hele bloggen. =) like greit

    2. Forventer jo at de ikke er sånne egohorer. (mener ikke at du er det altså) og jeg forventer at de blogger regelmessig og bra i tillegg til å ha mange bilder. 🙂 Synes du fortjener 2 – 3.plass 🙂 Annais på første

    3. Du er en flink blogger ! …. du fortjener 1.plass ja! men who cares !? .. de som liker bloggen din liker den, de som ikke liker den..STIKKDAVEL!…
      btw: digger bloggen din, og kan du pliis ha en konkurranse snart ?<3

    4. Jeg syntes at alle på blogglisten forjener å være der 🙂 Det er jo di som har jobbet seg opp for det! 🙂 Det hadde vært utrolig kult å vært på topplisten ;D

    5. Jeg er helt ening. Det er jo de som går inn på bloggen som gjør at man får lesere. bare tenk; hvorfor leser haterne bloggen hvis de er haters og sier du/bloggen er stygg? Likevel går de inn dag etter dag, det er en grunn som heter sjalusi som noen her ikke klarer å takle. Elsker at du er så ærlig! 🙂

    6. jeg er helt enig med det du sier! 🙂 En jobber seg oppover og fortjener den plassen man får!
      Jeg er ganske enig med topplisten, men noen av de som ligger lenger ned burde komme 3-4 plasser lenger opp, synes jeg 🙂 som haawt og mne for eksempel!

    7. D e sant d du sir, de som kommer å skriver negativt ” hjelper ” jo deg m den plassn du e på sia dem besøke bloggen din!
      Eg e værtfall en av tusen som e fastleser hos deg! 🙂

    8. Må bare si en ting; du fortjener hvertfall og være på en av topp 4 plassene. Du blogger ALLTID så bra! det er ALLTID gøy å lese innleggene dine. Du skriver ofte inlegg som ingen andre bloggere har gjort før, du finner liksom på “nye ting å skrive om” Sånn som dette inlegget foreksempel. haha, det kan hende at du ikke skjønte noe, men det var hvertfall veldig positivt 🙂

    9. Elsker bloggingen din. Liker at du er ærlig og viser folk at du ikke bryr deg om hva de sier! 😉

    10. 1.deg
      2.kristineam
      3.andreabadendyck
      4.annais
      tcmn kommer ganske langt ned etter min mening 🙂

    11. Bare en liten vekker.
      For noen tusenlapper kan man få fikset på hva det skulle være man ikke er fornøyd med. Enten det er nesen, ørene, brystene eller kjønnsorganet; under kniven kan alt gjøres bedre! Mange betaler i dyre dommer for å gjøre kroppen bedre, selv om den i utgangspunktet er helt fantastisk. Bare tenk på alt vi kan gjøre med kroppen! Vi kan danse og hoppe, løpe og kaste, vise følelser og ikke minst klemme med kroppen.
      Tidligere var plastisk kirurgi mest utbredt, og sikkert også tiltenkt, mennesker med alvorlige misdannelser og skader, i dagens samfunn er det noe “alle” gjør. Vi streber etter den perfekte kroppen og det perfekte utseendet, og mange velger å legge seg under kniven for å bli den man ønsker å være. Men hvem er det som bestemmer hvordan den perfekte kroppen ser ut?
      Stormakten USA er det vi trygt kan kalle plastisk kirurgiens hjemland. Et økende antall mennesker, spesielt andel menn har økt stort, legger seg under kniven hvert år. Menn legger inn silikon for å gi inntrykk av større muskler, andre kjøper seg en kunstig six-pack! Markedet og etterspørselen etter plastisk kirurgi er stort og kirurgene vet hvor pengene ligger!
      Motebransjen og media får ofte skylden for å fremme til usunne kroppsidealer, men bør ikke vi også, som enkeltpersoner, ta på oss litt av skylden for dette? Det er vi som kjøper, tilber og misunner. Det er vi som lar oss påvirke og som betaler for å bli enda bedre..
      Jeg vil også påstå at kjønnsidealet har forandret seg oppover årene. Heidi Montag er et godt eksempel på hvordan vi kvinner helst skal være i dag. Hun spiller en viktig rolle i mange unge jenters liv, som forbilde, og de lærde strides om hun er et sunt forbilde. Hun har som kjent vært under kniven for å få fikset på visse fordeler.. Er det slike budskap vi vil sende ut til dagens unge? For 50 år siden tør jeg påstå at kvinneidealet var litt annerledes, og kanskje også sunnere? Marilyn Monroe skapte hysteriske tilstander verden over på 50-tallet,og tro det eller ei; hun var en str.44!
      Kroppen vår kan sammenlignes og sees på som et symbol. For gjennom kroppen vår prøver vi å fortelle omverdenen hvem vi er og hvordan vi passer inn i forhold til alle andre. Kroppen er et uttrykk for vår identitet og kroppen skal prestere og mestre ting, inkludert det å bli likt og godtatt. Og i dag er det så enkelt som å betale en viss sum penger og vips; du er et skritt nærmere perfekt! Men finner man lykken ved å ha et vellykket utseende? Mange har sikkert blitt tilfredse gjennom å forandre på kroppen sin, ikke minst kirurgene som utfører jobbene – de har jo en timelønn langt mer enn oss “vanlige dødelige”. Men vi har hørt mange eksempler på mennesker som har blitt hektet på plastisk kirurgi. Mennesker som i utgangspunktet har lagt seg under kniven for å fikse på f.eks. utstående ører har gjentatte ganger lagt seg under kniven for å forandre på noe annet som var galt.. Det perfekte mennesket finnes ikke! Det kommer alltid til å være noe man er misfornøyd med enten det gjelder tær, hår, lår etc.
      Hvis vi skal se utviklingen fra en annen side så er det flott at vi bryr oss mer om hvordan vi ser ut, vi er opptatte av det vakre og estetiske. Men hvor langt går grensen? Denne opptattheten dreier seg mest om de mangler man har, ikke det man allerede har. Skulle hatt mindre hake, større muskler, mindre nese osv. osv. Man kan sikkert holde på i en evighet. Aldri før har mennesker brukt så mye penger på å finne nye feil ved seg selv.
      Vi har det kanskje best ved å ikke tenke så mye på kroppen vår? Vi har det kanskje best med vår egen kropp i aktiviteter der man ikke tenker på kroppen. Er det ikke mulig at man tilslutt kan bli ulykkelig av å lete etter lykken hele tiden? Kanskje livet bare passerer oss idet vi strever etter å gripe det? Ja, for er ikke livet akkurat her, akkurat nå?

    12. si hva du mener! er din blogg, og thats who it is! du kan ikke forvente vi skal si til deg, om ikke du sir til oss 🙂

    13. topp 4 ville sett slik ut:
      1.sophieelise
      2.tuvaw
      3.annais
      4.tcmn
      er fast leser av dere alle 4, men syns ikke Therese blogger så mye, er derfor hun er helt nederst.

    14. Jeg vil så gjerne ha tcmn av lista… fryktelig dårlig forbilde. Syns det er så trist at hun er blitt sånn som hun er blitt og det virker som hun gjør så mye av det hun gjør for å holde seg på topp.

    15. 1plass: marenviks
      2plass: tcmn
      3plass: sophieelise
      4plass: annais
      ikke det att jeg ikke synset du fortjener den plassen du har nå altså 🙂 du er en super blogger og man får virkelig lyst på livet når man leser bloggen din 🙂 stå på sophie <3

    16. Haha, så enig med deg der! 🙂
      Men jeg vil ikke sitte her å si hvem som fortjener hva. Det er handler ikke om å fortjene, det handler om hva man liker å lese om. Det er jo trossalt VI som klikker oss innom bloggerne, så vi burde jo egentlig ikke klage! 🙂

    17. synes du fortjener førsteplassen ihvertfall, det er min mening! du sier virkelig det du mener og viser at du har faktisk ikke et helt perfekt liv. Mens de fleste andre nevner ikke noe dritt om hverdagen sin på bloggene sine! stå på 🙂

    18. Min topp 4 liste ser sånn her ut <3
      1. Sophieelise.blogg.no
      2. Tcmn.blogg.no
      3. Tuvaw.blogg.no
      4. Andreabadendyck.blogg.no
      Jeg elsker bloggen din ! <3 Du er super søt og er verdens beste blogger !!!! Stå på videre <3

    19. vittig at du legger ut dt støggeste bilde av andrea.. men alle vet jo hvem som er peneste av dere jenter;) ANDREA.

    20. Hahhaa, sykt komisk. du legger ut gamle og stygge bilder av de andre for at du skal se bedre ut.. litt fail..

    21. 1. Sophieelise (deg)
      2. Tuvaw
      3. Andreabadendyck
      4. Tcmn
      Ville helst sett at Tcmn og Andrea var myyee lengre nede på topplisten enn de er, de blogger så altfor sjeldent – og når de først blogger, så er det ikke noe bra. De får betalt for noe de ikke jobber for, noe jeg synes er utrolig teit. Greit de har dårlig tid, tregt internett osv, det skjønner jeg – men når det er de samme unnskyldningene hele tiden så begynner jeg søren meg å lure.
      Så de eneste på topp 4 som faktisk FORTJENER plassen sin er nok deg og Tuva, enkelt og greit 🙂 Dere blogger bra, ofte og er ærlige. Håper virkelig at Tcmn og Andrea snart faller ned fra topplisten. Gjør meg bare irritert at de ligger der, når de ikke gjør en dritt for det. Dessverre. Ikke noe vondt ment mot dem personlig.

    22. Du skulle vært på 1.plass, for det synes jeg du fortjener. Tcmn, Andrea B. og tuvaw, burde ihvertfall ikke vært øverst på topplista, de burde vært langt nede.. De blogger dårlig alle sammen, og skriver bare helt uinteressante innlegg etter min mening..

    23. du sa jo du ikke brydde deg om topplista, lurer bare på hvorfor du spør om hvem vi synes fortjener de forskjellige plassene og i tillegg har alle forskjellige meninger om hva de liker på en blogg og ikke, så blir litt dumt å spørre sånn, ikke noe frekt ment altså! 🙂

    24. deg eller andrea på første, den andre av dere på andre, tuva på tredje og therese på fjerde. men så finnes det veldig mange bloggere som ikke er “oppdaget” enda, som kanskje burde få mer oppmerksomhet. Du ser forresten veldig søt ut på det bildet du har på siden, det har jeg ikke lagt merke til før, tihihi 🙂

    25. Jeg liker måten du blogger på, den er så naturlig 🙂 førsteplassen til deg eller Tuva 🙂
      jeg digger denne bloggen og du er dritpen <3

    26. hallo kjære deg.
      litt treg i oppfattelsen jeg og ante ikke at norges blogg verden var så stor. hihi.. men nå har jeg oppdaget det og det har blitt til at jeg må innom din side hver dag. Syns du er utolig tøff som tørr å bevege deg utenfor de vanlig Grensene og stå stolt frem å si “jeg er flott og det er jeg ikke redd for å vise” KJEMPE BRA!!! YOU GO GIRL!!!

    27. Du fortjener førsteplassen, fordi du blogger ofte, du blogger bra, du er et forbilde, du er deg selv.
      Tuva på andreplass, og de to andre mye lengre ned enn hvor dem er nå.

    28. Hvorfor tok du sånn drøyt gammelt bilde av Andrea? Ligner jo nesten ikke på henne en gang.
      Uansett: Andrea på første, deg på andre, fordi bloggen din er underholdene og tcmn og hun dere tuva trenger ikke være der en gang, dritspesse blogger de to, sånn aalt for mye sminke og drittacky stil, harry

    29. 1. Voe – kommer alltid til å like henne best, blir faktisk trist når jeg tenker på voe.blogg.no fordi den bringer frem så mange minner fra før når jeg leste bloggen hennes og hun delte alt med oss for to årsiden. Var ei så søt lita pie <3
      2. l0ve <3
      Og veldig likt mellom deg og Andrea Badendyck! Men må si deg fordi du deler absolutt alt nesten.
      3. Sophieelise/Andreabadendyck/Annais
      Må si det er veldigveldig likt mellom deg, Andrea og Annais. Men hvis jeg måtte ha valgt hadde det blitt deg for du opptaderer oftest og deler egentlig alt nesten <3
      Liker ikke tcmn noe spesielt jeg :/ Likte hun før...

    30. Jeg forventer jo at en blogg som er på topp listen, blogger mye. Jeg synes at det er mange blogger på blogg-listen som nesten ikke blogger om dagene.
      1:DEG
      2:TCMN
      3:ANNAIS
      4:ANDREABADENDYCK/FANNYBA
      (og du er ikke på 1. plassen fordi det er liksom din blogg jeg kommenterer dette på, men fordi jeg synes du er den beste av de jeg leser!)

    31. du fortjener 1 plassen. Du er den mest ærlige personen, jeg bare digger utseende ditt, og persjoneligheten din. Jeg har fulkt bloggen en stund nå og jeg ser bare hvordan du har utviklet deg. Du har forandret deg på en god måte. Du er forbildet mitt på mange måter Sophie elise!

    32. Du blogger bra!
      Min topp 4:
      1. Andrea Badendyck
      2. Tuvaw
      3. Tcmn
      4. Sophie Elise
      Jeg tar deg nederst for jeg synes du er litt fjortiss! Sorry.. men du er veldig pen og blogger bra!

    33. 1. deg
      2. andrea
      resten vet jeg ikke, tcmn er ikke en spesielt flink blogger lenger, og har ikke en interresang blogg lenger.. Tuva W er flink, men en grunn til hun er så høyt oppe på topplisten som hun er, er jo pga hun er bestevenninen til tcmn. Og det er egentlig litt urettferdig for andre flinke bloggere som virkelig ønsker det og jobber så hardt di kan.. 🙂

    34. Helt sant det du skriver. Og det kommer jo ann på hva man liker å lese av andres liv. Jeg vil rangere slik: 1. DEG. 2.TUVAW. 3. ANDREABADENDYCK. 4. TCMN.

    35. Syns det er frekt å spørre om hun kan skrive et innlegg om aborten. Hadde hun hatt lyst til det, hadde hun nok helt sikkert gjort det for lenge siden. Hun har nevnt det for få litt mer forståelse for hvem hun er osv. Men er jo ikke uvanlig at folk er sånn nysgjerrige heller. Bare min mening.

    36. syns du er kjempe kul som tør å være deg selv, selvom folk sier ting om deg! skulle ønske jeg også hadde sånn selvtillit!

    37. For å være helt ærlig likte jeg Emilie “Voe” best! Fordi hun var seg selv og ikke noen barbie dukke som mange av de som er på topplista i dag er! Andrea er min favoritt! Sry! men jeg ser ikke noe galt i deg og din blogg da!

    38. Hei, ville bare si at du har en utrolig søt blogg!:)
      Da jeg tilfeldigvis kom inn på profilen din på facebook må jeg ærlig innrømme at jeg hadde negative fordommer ovenfor deg. Jeg synes det er forferdelig hvordan man kan dømme folk bare etter utseende. Det var virkelig dårlig av meg og alle andre som også kanskje har gjort det. Jeg har lest gjennom utrolig mange av innleggene dine nå, og gjett om jeg har forandret mening! Du virker som ei utrolig snill og ikke minst sterk jente! Digger deg!:)

    39. skjønner hva du mener! er ikke vits å lese bloggen din om de ikke synes du fortjener å være på topplista,jeg mener selvfølgelig at du fotjener å være på topplista!

    40. synes du fortjene første plassen fordi du oppdatere bloggen din ofte og dele utrulig mye med bloggleserne dine! i tillegg bryr du deg om alle lesere og gir dem det de spørr om, nesten uansett hva det gjelder! stå på sophie:)

    41. Du skjønner det att Man trenger ikke like en blogg for og klikke seg inn på den i ny og ne, man går innpå fordi den ligger på topplista og for og i det minste prøve og forstå hvorfor den ligger der, og for og se hva små ungene leser hver dag.
      Så nei , man liker nødvendighvis IKKE deg selv om man går innpå av og til. Jeg synes det er forfedelig trist att du er ett forbilde, synes du er ett utrolig dårlig ett ei plastikk dukke , finnes så myye bedre der ute. Du er ikke trygg på deg selv og har svært liten selvtilitt, en liten skade skutt jente som søker oppmerksomhet/sympati gjennom bloggen.
      Og “kjendis”, hehe jojo kan vel diskuteres, må jo bare le av dg, tror du på det selv eller?! Dem som vet hvem du er er 20.000 10-15 åringer rundt om i Norges land. Når du da ikke blogger mer for 10 åringene er det ingen andre som vet hvem du er, skremmende tanke for det deg kanksje?! Tviler på att noen voksne i Norge vet hvem du er Sofie, bortsett fra noen foreldre og kanskje eldre søsken som prøver og få kidsa bort fra bloggen din. Du er hvertfal ingen kjendis, men du må jo gjerne tro det selv, skader jo ingen att du lever i bobla di;)
      Synes ikke du fortjenner og være på blogglista, SORRY! hadde ikke vært noe tap og ikke sett de innpjåttede bhene dine og ett fjes fullt av brunkrem, man mister ikke noe om du slutter blogge for og si det sånnn.

    42. Jeg kunne dødd for utseende og kroppen din, du ser sinnsykt bra ut! Du burde virkelig være fornøyd med deg selv 🙂 og jeg elsker bloggen også!

    43. Av dere fire over mener jeg listen burde sett slik ut: 1. Deg 2. Therese 3. Andrea 4. Tuva. Er jo ikke langt ifra slik den er, bare byttet på deg og Therese.

    44. elsker bloggen din:D du fortjener virkelig plassen du har, og bedre <3 du er en av de bloggerne som blogger mest, og du virker som en hyggelig jente! du fortjener det du får!! <3

    45. åå. du er superpeeen.. og jeg elsker deg! sykt bra blogg. og bra at du blogger mye. du burde vært på førsteplass. men jeg lurer på en ting.. kan du vise et bilde der du ikke har exstetions på.? hvordan du ser ut no. og kas lengde det er på håret? <3<3<3<3<3 du er sykt pen. men det hadde vært gøy om du viste oss. leser din blogg hver dag. og du har sykt fin kropp og.. og du er brun.. du er rett og slett perfekt! <3

    46. ikke frekt ment ellrn noe, mn jeg begynte faktisk å lese bloggen din etter tcmn linket til deg ;P <3

    47. ikke frekt ment ellrn noe, mn jeg begynte faktisk å lese bloggen din etter tcmn linket til deg ;P <3

    48. vil bare si at jeg digger deg! Du er en utrolig bra blogger, og virker som en veldig bra person. første inntrykket jeg fikk av deg var at du var en veldig fin jente, men som bare brydde seg om utseende osv.. men når jeg begynte å lese innleggene dine, ble jeg helt hekta! skjønte du var en utrolig bra person med sterke meninger og tørr å være deg selv.
      jeg leser ikke så veldig mange blogger, men jeg leser noen. akkurat som deg leser jeg en blogg bare fordi jeg liker personen! en blogg jeg leser minner meg litt om din. dere ligner ikke, men dere tørr begge å være dere selv og har sterke meninger. nå kjenner jeg ingen av dere på ekte, men via bloggen virker det ihvertfall sann 🙂 du burde sjekke den ut, daycastle.blogg.no
      men ihvertfall ikke la haters ødelegge for deg, de er ikke vert det! du er en fantastisk blogg, og jeg digger deg! stå på sophie!

    49. Jeg syns du definitivt fortjener førsteplassen! Digger bloggen din 🙂 Og en ting til som er veldig viktig er å oppdatere bloggen. Noe du gjør. Du publiserer minst ett innlegg om dagen. Og det syns jeg er veldig bra. Stå på Sophie <3

    50. 1. Tcmn
      2. Andrea
      3. Tuvaw
      4. Annais
      Din blogg er ikke givende lesning men mye heller underholdning. Dessuten er det latterlig hvordan du leita frem et skikkelig gammelt og stygt bilde av tcmn for illustrasjon her, hoho 🙂 ikke vanskelig å skjønne hvem du IKKE liker her…

    51. 1. L0ve
      2. Annais
      3. Tuvaw
      4. Bibses
      Selv om jeg leser bloggen din oftere enn nr 4, men jeg intriserer meg mer om det bibses blogger om, pga bieber fan, men ellers hadde du vært 4 plass 🙂

    52. Kunne ikke vært mere enig. Jeg går ikke inn på blogger for å “støtte” noen som helst, eller sørge for at en blogger tjener mer, jeg går faktisk inn fordi det er interessant å lese. Verken mer eller mindre. Liker bloggen din, derfor jeg leser også. Jeg liker ikke en viss annen toppblogger (uten at jeg trenger å nevne navn, fordi dette går på min mening, og ikke at det er noe som helst galt med den personen), derfor leser jeg heller ikke. Stå på, du er flink.

    53. Ihvertfall ikke tcmn og tuva. Ville vel vært:
      1. Charlett.blogg.no
      2. Martii.blogg.no
      3. Sophieelise.blogg.no
      Ellerno 🙂

    54. Det æ synes e så bra med din blogg e at du kan kødde, men samtidig skrive seriøst. og når du tar opp seriøse tema, så skriv du på en bra måte:) i tillegg har du minimalt med reklamebaserte innlegg! Tcmn for eksempel virke jo bare stokk dum når ho skal ta opp seriøse tema, mens fotballfrue klage om at ho har alt for mye å gjøre, skriv om kor flink ho har vært å trena eller så e det reklame ho skriv om, sinnsykt irriteranes!

    55. hvis jeg fikk bestemme hvem som skulle vært på topp fire hadde det nok vært annais, l0ve, deg og andreabadendyck i den rekkefølgen, selv om jeg leser mange flere topplisteblgger hver dag ;D

    56. Du er vel neppe mer kjendis enn naboen din, tenker jeg. Kanskje med unntak av for et knippe fjortiser i villrede, og med lite å ta seg til i fritida..;)
      “Blogging” er ikke et yrke for fremtiden, det er et blaff som er på tur ut allerede.. INGEN kan klare å leve av en blogg over mange år. Enten fordi leserne går lei, sponsorer, eller rett og slett bloggeren selv. For en kan ikke komme utenom det essensielle spørsmålet: HVA GIR BLOGGEN DIN? Nada… Mulig du selv får et rush av dine tilmålte “15 minutes of fame”, eller at du innbiller deg at du faktisk tilfører noe viktig til andre mennesker (Vil ha understreket VIKTIG der…;)
      For sannheten er at du bidrar med absolutt ingenting til samfunnet med det du gjør! Holder ikke med AuF-button på kragen når du ikke evner å sette tanken ut i praksis. En sykepleier pleier syke, butikkdama gjør at bedriften snurrer rundt, rengjørere sørger for hygeniske arbeidsforhold, lærere gir kunnskap osvosvosv. Men hva bidrar du med?? Nada..
      Så: klarer du å leve med et så intetgivende yrke over lang tid, ja, da fortjener du premie..
      Good luck.

    57. når jeg startet å lese bloggen din, så kan man vell si jeg kun leste den kun for å se på bildene dine av håret ditt, kroppen din, puppene dine osv. syns faktisk du var barbiedokke og at du var utrolig teit. Men nå som jeg har lest bloggen din veeelig lenge har jeg begynt å elske den mer og mer, for hver dag som går! Jeg elsker måten du blogger på. Det er masse variasjon fra innlegg til innlegg. Du blogger 100 prosent ærlig. Og bryr deg ikke om hva folk mener og syns! jeg er kjempe sjalu på hvor bra selvtillit du har( virker værtfall som du har det) og det virker som du har et fantastisk liv!
      jeg var en av de som synes bloggen din var teit, men nå elsker jeg den! Ikke bry deg om hva folk mener om deg, etterhvert kommer de til å endre mening og begynne å lese bloggen din hele tiden, slik som jeg har gjort!
      Stå på, og helst, aldri slutt å blogg! Du er ett forbilde for mange. 🙂

    58. leser bare din å tcmn sin, fordi det er noe med at dere tørr å være dere selv 100%! å det virker ikke som dere bryr dere om dritten dere ikke fortjener! så you go girl <3

    59. cry me a river!! det blir så provoserende! Andre bloggere skriver om turer de har vært på, sminke, mote og hele den regla der, men det eneste du skriver om er hvor mange som hater deg, og om hva folk kommenterer om deg som du sier du “ikke” blir provosert av og ikke bryr deg noe om. Men annenhvert innlegg lyder som følgende: “til dere haters” eller “noen prøver å trykke meg ned” Er dette en slags SELVMEDLIDENHETS BLOGG?! for du whiner etter sympati og feil type oppmerksomhet. utrolig irriterende for en som synes det du blogga om før var mye bedre. og… du skriver om at du har vært selvskader, misbrukt etc. blir bare for drøyt! ja vi vet at dette er en blogg om deg og ditt liv! men noe privat burde du holde for deg selv! evt. snakk med en psykolog hvis du trenger å dele sånne “litt på kanten å dele på en blogg problemer”. det er definitvit IKKE det jeg er ute etter når jeg leser blogger og du burde vite bedre ut ifra kritikken du får. Du er like mye “hater” for oss som leser bloggen din. Du nevner støtt og stadig hvor tragiske mange av oss leserne dine er og dumme og ja, du vet hva jeg mener. lykke til videre. så håper jeg at neste gang eller ved senere anledning jeg er innom at jeg kan bli positivt overrasket over en eventuell endret bloggholdning. På forhånd takk!

    60. Du oppdaterer så ofte, du legger alle til på facebook, du virker som ei troverdig, unik og fantastisk jente! Beundrer deg og din blogg, du er kommet langt og har oppnådd mye 😀 Stå på videre sophieelise, jeg følger deg, så lenge du oppdaterer oss her på den fantastiske bloggen din. Du er en klar førsteplass for meg, uansett hva topplisten til blogg.no sier! <3

    61. alså, det er jo vi lesere som bestemmer hvem som står hvor på topplista. derfor syntes jeg det er teit at noen sier “du fortjener ikke å være der du er”. alså, selvfølgelig fortjener vedkommende det, når leserne faktisk gidder å lese bloggen:)

    62. syns ikke at andrea fortjener en så høy plassering. Klarer ikke være seg selv og kopierer så og si voe på det meste (bare at innleggene til andrea er veeldig mye mere uinteressante og mye av det samme i forhold til voe sine).
      Du oppdater ofte om mye spennde og forjener plassen din!:) syns det samme om annais, ulrikkelund og anette haga

    63. Jeg vet at jeg er en av de som irriterer meg grønn over hvem som er på topplista, men fremdeles er innom for å se. Noen blogger er jo greie som underholdning når du ikke har noe annet å gjøre. Men som regel så pleier jeg å gå innom alle bloggene på topplista bare for å holde meg oppdatert, haha… Dessuten kan man jo “analysere” bloggene deres for å finne ut hva som er nøkkelen til en populær blogg. Det er dessverre slik at det ser ut til at kvantitet kommer foran kvalitet når der gjelder det meste.
      Men jeg vet ikke helt hvorfor jeg liker din blogg så godt. Tror det må være det at jeg føler det er noe med deg, liksom under alt det rosabloggete-overfladiske, at du er ei skikkelig bra jente. Det kjenner jeg ikke helt at alle de andre har.
      Dessverre hadde du nok ikke vært blant topp 4 på min liste, for den hadde sett slik ut:
      1. Diverse blogger som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.. Som blogger om ting som ikke er så dag-til-dag relatert. Meninger osv.
      Konkrete blogger som kaaanskje kunne vært ganske høyt:
      2. kissies.se (hun er ikke spesielt bra, men syk underholdning!!)
      3. supermarie
      4. linniiie, ida wulff
      Liker deg og l0ve fra topplista. Og tommylife var ganske kul ei stund..
      Drømmelista mi hadde jo selvfølgelig inneholdt meg også på topp, fordi jeg føler (som sikkert alle andre) at jeg har noe spesielt, som gjør at jeg fortjener å være på topplista. Haha.

    64. haha, typisk at du legger ut det styggeste bildet av therese og andrea for å få deg selv til å se bedre ut

    65. 1. konghalvor.blogg.no
      2. sophieelise.blogg.no
      3. waist.blogg.no
      4. hannavaage.blogg.no

    66. digger bloggen din! er enig med deg! hvorfor gå inn på blogger som man ikke syns fortjener å ligge så høyt opp? 🙂 du fortjener ihvertfall den plassen du ligger på!

    67. hvorfor tok du DET stygge bildet av andrea?!
      hun er faktisk dritpen! men på det synes ikke på det bildet der !
      topp listen min på BLOGG.NO:
      1) Andreabadendyck
      2) Fannyba
      3) Haawt
      4) Annais
      5) deg eller tuvaw 🙂

    68. hvorfor har du gammle bilder av dem ? haha liker deg best av alle, men at du faktisk synker så lavt at du tar de gammle bildene og et nytt av deg bare fordi du skal virke penere er ikke særlig bra..

    69. 1. deg
      2. fannyba
      3. kristineam
      4. andreabadendyck
      5. annais
      tcmn kan dra til helvette <3
      kan du skrive din liste? pliiis 🙂 da er du best<3

    70. Fyfaen, du synker så lavt!
      når du tar bare gamle og stygge bilder av de andre, og ett nytt et av deg.
      Bare for at de andre skal like deg bedre, og synes at du er mye penere.
      FLAUT!

    71. 1. deg
      2. andrea
      3. tuva
      4. L0ve
      enig med deg, med at man fortjener den plassen man er på. kan du lage en videoblogg til? kan du vise noen av tingene du får fra blogg.no?

    72. 1.Therese
      2.Andrea
      3.Tuva
      4.deg
      men du e en fantastisk blogger, men dei har vert lenger der oppe enn deg, og har meir klare bilder. outfit og videoblogger. Men ikkje missforstå elsker bloggen din også,det varierer egentlig stadigt mellom dokke 4.
      men ingen av dokke slår gammle bloggen til VOE, ho var helt fantastisk, med kjempe god blogg og var positiv bestandig 😉

    73. hehe, må si jeg ler godt av bloggen din! ikke fordi du skriver bra eller er morsom.. men fordi du er tragisk. du skiller deg ikke ut, du har platinablondt hår( heller mer gult) og hairexstantions i feil farge til håret ditt og som man ser litt for godt at ikke er ditt. du bruker veldig mye brunkrem, ikke at det er noe galt i brunkrem men mengden du tar på og flekkene du får i ansiktet derimot. man kan se at du er flekkete på bildene og jeg skjønner ikke at du selv og resten av fjortis norge ikke ser at det er ille. altså du ser ikke ut som en kjendis som har på seg masse sminke og vakker. du ser mer ut som en av de typiske bildene som blir lagt ut på artige.no hvor det burde stå FAIL nederst. ta deg sammen. se rundt på andre og hvordan de sminker seg, gå til noen proffe og sett på håret. det er ikke noe classisk med hvordan du framstår i dag, og ja du kommer til å gremes over det når du ser til bake på disse bildene om 5 år og MEST SANNSYNLLIG har lagt fra deg fjortis klærne, sminken og det fake håret. men takk for at du blogger, gir meg håp om å være en steng pappa i fremtiden og ikke la dattern min gå ut som en bilvrak.passe på at dattern min har god selvtilitt uansett hva og at hun ikke fremstår som en idiot i lett kleddeklær på en offentlig side på nette. takk for meg

    74. haff så slem “den tid den sorg” er…synes du er ei søt ung jente.å har en veldig fin blogg.
      men,ja!!!alle vil vel tjene penger på bloggen sin så lenge man har den muligheten.må innrømme jeg mer enn gjerne vil tjene penger på noe jeg vil og kommer til og bruke masse tid på.er en liten jobb og finne på noe og skrive i ett innlegg,for ikke alle har like god fantasi til og komme på noe.se på meg selv,sliter som bare det med og få lesere eller følgere å være aktiv nok slik at jeg kan tjene penger.men vi har alle våre meninger om det,og nei,det er ikke alle som fortjener top plassene de har.alle vil ha den fineste,beste og mest populære bloggen….inkl meg:D

    75. Andrea har ikke sånt hår nå, det bildet av deg er gammelt. ser ut som at du prøver å framstille de andre som stygg og du som pen når du stiller dem opp ved siden av deg. But the throught is alle dem er så mye penere en deg! andrea er den peneste av alle, men på det bildet får du henne til å virke styggere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg