yes man

Kom akkurat inn døren hos Lotte, har vært en utrolig gøy dag! Nesten hele dagen har jeg vært på en konsert med blandt annet Bjørn Johan Muri ( han der yes man, vet dere..), meldte meg frivillig til å stå vakt der sammen med noen andre AUF’ere. Kan ikke påpeke nok hvor viktig det er å engasjere seg politisk! Og til dere som sier at jeg er AUF’er for at det har blitt en “trend” etter utøya, hvilket grunnlag har dere til å si noe sånt? Jeg har vært medlem i over to år, snart tre. Så..Men men, uansett grunn til at man engasjerer seg, omså det er fordi det er en trend – engasjement er BRA! :)

Nå skal jeg og Lotte ta oss en powernap, haha! Blogger senere, i mellomtiden kan dere få noen bilder fra dagen 

Hahaha I came for the food, liksom! Neida, men gratis brus er jo ikke feil.

Mette, meg og Eirik! Haha kan ærlig innrømme at jeg ikke var superfornøyd med at teskjorten var GRØNN og at vi MÅTTE ha den på – snakker vi uflaks med rød genser under!? 

<3<3<3<3<3<3<3<3 har litt sånn småjente forelskelse på bjørn johann altså..

Bjørn Johann var en så stor fan av meg og bloggen min at han bare MÅTTE ta et bilde sammen med meg, og etter mye mas ga jeg til slutt etter.. Neida, jeg tuller bare. Var nok jeg som var crazy-fan i dette tilfellet! (desverre..)

 

64 kommentarer

Siste innlegg