såå fornøyd!

I den jentegjengen jeg er i, er det veldig normalt å ikke ha noe særlig øyenbryn, heller bare tegne på brynene med en øyenbrynspenn for 39 kroner på h&m. Det har jeg gjort siden jeg var 12 år sikkert, barbert bort nesten alt jeg har av øyenbryn for å så tenge over – jeg er ikke spessielt flink til å tegne heller, så det har ikke akkurat sett bra ut! 

Siden jeg har hatt øyenbrynspenn fra h&m så sier det seg selv at kvaliteten ikke akkurat er topp. Etter en dag med skole ser jeg gjerne slik ut :

Hahah, lekkert.. Derfor bestemte jeg meg for å bestille noe nytt utstyr fra coverbrands, og prøve å fikse de litt bedre. Det jeg har fått er en slags blyant der den ene siden er concealer og den andre er highlits som man skal ha under (kanskje også over?) brynene, en penn, en “kost” og et øyenbrynspudder. (Ser ut som om platen jeg la sminken på er veldig skitten, er desverre noe som har kommet på linsa…) 

Jeg synes overhode ikke det er fint når noen som er blond har helt mørke øyebryn, derfor er jeg opptatt av at fargen skal være mer brun. Her kan dere se den fargen jeg har brukt før, og den nye jeg har prøvd nå. Heldigvis ikke så mye forskjell! 

Og slik ble det altså når jeg hadde fikset det, myyye bedre synes dere ikke!? Bryn gjør virkelig en utrolig stor forskjell

Om dere vil ha det samme som meg, så kan dere kjøpe det HER! 

94 kommentarer

Siste innlegg