lang dag overstått

Nå er jeg hjemme fra en shoppingrunde og sykehuset! Da var altså det avklarert, skal fortelle dere litt mer senere om hva som skjedde der. Er i alle fall langt ifra fornøyd! Skal også lage et innlegg om hvordan jeg fikser øyenbrynene mine senere, som om dere, mot alle odds, har spørsmål om hvordan dere også kan få noen tegneserielignende bryn som jeg har (haha), så bare spør!
Var som sagt på en liten shoppingrunde, har endelig fått lønning! Føles så sinnsykt bra, har ventet en uke for lenge nå.. Jeg ropte faktisk ut høyt “YEEES ENDELIG” når jeg skjekket saldoen i minibanken, haha. Fikk en del blikk da, men jeg bryr meg ikke – cuz i’m ritch, bitch! Neida, jeg tuller bare. Litt, kanskje..

Blogger mer senere, nå skal jeg spise taco å se på Glee! Perfekt Onsdag. Hva gjør dere, verdens beste?  

65 kommentarer

Siste innlegg