his voice

Jeg ligger som vanlig halvnaken i sengen og slapper av – og koser meg med stemmen til Justin Bieber mmm <3 Før hadde han litt jentestemme ( kom an, dere synes det også..) men når jeg hører på denne sangen , Trust Issues, så er det så utrolig delig å bare legge seg tilbake, synge litt smått med og filosofere over livet. Føler på en måte den har en spessiel mening for Justin også, og hvordan livet hannes er nå. Hva synes dere om ” nye ” Justin?

Forresten, så at jeg var på 1.plass på blogg.no haha! Kommer neppe til å vare, er nok nede på 2-3 plass i morgen skal dere se, der jeg hører hjemme! Men uansett så har det vært utrolig gøy bare å få oppleve det, føles ganske bra!! Et adrenalinkick i hverdagen 

Mange som spør hvor denne genseren er fra – kjøpt på cubus, størrelse large! :)

177 kommentarer

Siste innlegg