godterigris

Sitter og spiser en hel haug av godteri som jeg har kjøpt, jeg måtte bare ha det, haha! I tilegg har jeg spist en masse pommes frites, ikke bra..  Kanskje ikke helt ideelt å få sukkerkick rett før man skal legge seg, jeg blir alltid så hyper på kvelden.. Skal legge meg snart, så Marco om du ser det her – ring meg 
I morgen er en bra dag, jeg er nemlig ferdig på skolen klokken 10! Føles jo ikke liiiiite godt det!  

Her kommer også min favorittsang for øyeblikket. Litt gammel, men elsker den!

Sånn her lever altså hunden min hjemme hos oss.. Hun sitter sånn når vi spiser middag også, haha..

Gleder meg til i morgen, det blir en bra bloggdag! Har laget en videoblogg jeg vet mange av dere kommer til å sette pris på, er om noe dere maser om hver dag! Så hva tror dere det kan være? Gleder meg til å vise dere! 

64 kommentarer

Siste innlegg