FAEN HELLER!!!

HELVETTES DRITT, beklager til dere som er yngre og leser dette men FAEN I HELVETTE.  For andre dag på rad har jeg klart å gjøre en megatabbe og hatt i lillashampo alt for lenge i extensions, og nå – for andre dag på rad – har håret blitt blågrått. Åhhh… Jeg har noen stygge extensions i reserve men dere kan jo prøve å gjette hvem som ikke kommer til å være særlig glad de neste dagene. Jepp, meg. Når jeg desperat prøvde å fikse håret tok jeg alt for hardt i, så alt ble til en eneste stor ball.. Ser ut som en død hermelinkanin eller noe :(

Og jeg kjenner dere, nå kommer dere til å begynne med “barn dør i afrika, dyr tortureres og mennesker sulter, hvordan kan du TENKE på extensions?!” Haha og det er faktisk de latterligste kommentarene jeg får.. Vel, jeg har fadderbarn, er med i dyrebeskyttelsen norge og PETA, så jeg bryr meg nok om mer enn hår.. Men kan dere helt ærlig si at når noe kjipt skjer dere tenker dere “vel, gjør ingenting at håret mitt til 2000 kroner blir ødelagt for barn sulter jo tross alt i afrika!” ? 

Kanskje jeg kan prøve å få blått hår til å bli en trend? Hahah, I wish..

 ja, dette ER redigert

91 kommentarer

Siste innlegg