hot og not!

Tenkte å kjøre en liten “hot og not”, er veldig lenge siden jeg har gjort det! 



Høsten! Selvsagt må jeg få gi en liten hyllest til årets koseligste årstid som sakte men sikkert nærmer seg. Eller her jeg bor er den egentlig i full gang, haha! Grunnen til at jeg elsker høsten er for at man får kle på seg store, fine skjerf, jakker, kofter, fine boots.. Alt det man savner på sommeren!
– Lesere som tar ironi og ikke blir så fort provoserte. Trenger vel ikke å si så mye mer, dere vet hvem dere er! 
– Bloggere som gjør spiller en rolle på bloggen sin. Hvor lei er man ikke av alle de bloggerne der alt bare er rosenrødt hele tiden, og der man som leser føler at noe er galt..? Det er en ting å legge skjul på ting på bloggen sin, det er helt greit – det er noe annet å flatt ut lyve til leserne sine. Men den sanne personligheten til enkelte skinner heldigvis igjennom når de plutselig begynner å provosere, legge ut småfrekke bilder (diskret, riktignok..) og så oppfører seg som noen små copycats. Haha, hva skal man si..? 

Topplisten. Herregud, jeg er så lei av alt det maset om topplisten.. Jeg bryr meg ikke så mye om hvilken plassering jeg er på, eller faktisk – så kunne jeg ikke brydd meg mindre. At jeg har fått sjangsen til å være høyt oppe setter jeg stor pris på og ja, om jeg en dag kommer på første er det helt fantastisk, men jeg orker ikke å snakke om bloggen, topplisten, gossip og alt det der utenom.. Så til dere som er venner/bekjente av meg og leser dette – please, la være å nevn bloggen, penger, statistikk osv på “fritiden”. Hater det. Har faktisk bestemt meg for å ikke lengre se på topplisten på blogg.no og heller ikke gå inn på statistikken min. Det betyr jo faktisk ikke så mye eegentlig! 

45 kommentarer

Siste innlegg