She’s playin’ dumb all the time just to keep it fun

Har en utrooolig sløv dag i dag! Kjøpte “kongen av queens” sesong 1 på dvd i går så da kan dere jo tenke dere hva jeg har brukt dagen på, haha! Har sett seks episoder, og ellers har jeg lastet ned noen filmer og bare sløvet.. Men det er Søndag, da er slike ting helt greit! 

Er en del av dere som har spurt hva jeg mener om at tre andre på topplisten har “hengt meg ut” som dere sier.. Og for å være helt ærlig så prøver jeg å ikke bry meg, jeg er ikke interessert i noen bloggkrig og det er jo ikke sikkert det var meg de siktet til en gang.. Håper jeg. Jaja, jeg ble i alle fall lei meg, men velger å ikke bry meg så mye mer. Da setter vi strek der! :)

Dagens outfit, desverre.. hahah

Ingen sminke! 

 Tusentakk til Astrid for et veldig bra julegavetips, nå vet jeg i alle fall hva jeg skal gi! Stor klem 

86 kommentarer
    1. Folk kommer alltid til å “henge ut” de man er missunerlige på.. Går ikke å forandre på det. Ta det som ett kompliment, for de vil ha det du har,. eller vil være der du er 🙂 Hadde du ligget på bunn av listen hadde ingen brydd seg….er bare fordi du er flink til det du gjør 😉 hehe.. Så den dagen andre bloggere SLUTTER å “henge deg ut” er kanskje tiden som man kan bekymre seg 😉 hehe..
      Klem Knut.
      http://knutgleditsch.net –>> Setter pris på alle klikk på LIKE jeg kan få <3

    2. det hadde betydd helt ufattelig mye for meg hvis du kunne gått innpå bloggen min og kommentert noe! <3 du er mitt bloggforbilde! <3 nydelige bilder

    3. Haha, har hatt en skikkelig sløv dag selv. Men klarte å ta meg en liten tur da 😉 Ellers har det bare vært sløving og godis mat 🙂

    4. Pleide å like Andrea og Fanny (ikke therese, har alltid visst at hun e en biaaatch) men er nok ikke fan av de to heller nå.. Trodde ikke de var slike,.. Digger deg;)

    5. elske at du bare blir mer og mer ærlig på bloggen… e det nokka vi lure på svare du fort, blogge masse per dag i tillegg til at du har et liv liksom.. tar fine bilda, vise oss kordan du e uten extentions/ clips uten sminke osv… elske bloggen din og utseende ditt !<3

    6. Heii 🙂 elsker deg og bloggen din, men jeg lurte på om du kunne skrive et innleg om helleblog.blogg.no? det ville vært utolig fint om du kunne! Bloggen er om en vennine av meg som har kreft, og trenger hjelp. Hun trenger så mangen lesere som mulig! Vær så snill, det ville hjulpet henne mye.. Takk på forhånd.

    7. Ble litt fortvilt eg å over å se ka ho/ dem har skrevet! :/
      Men dem e nokk bare sjalu på deg!
      Har likens nattbukse som deg, deilig å være sminkeløs!

    8. sikkelig teit av de andre bloggerne og gjøre sånt! det sier egentlig mest om dem, enn det det gjør om deg! stå på sophie

    9. Grunnen til at de “hang” deg ut som du kalte det, er garantert pga sjalusi. Og forresten du er ei av de søteste jentene jeg noen gang har sett uten sminke! nydelig er du, vær stolt av den du er. Du blir lagt merke til, og det er derfor du blir “hengt” ut. men den måten du blir lagt merke til er positiv. Folk dømmer deg etter bare det blonde håret og den brune huden (uten sminke). Men jeg har lest bloggen din utrolig lenge.. Jeg kan fortelle dem at du er en av de mest jordnære personene jeg noengang har lest om! Digger deg, stå på 🙂

    10. Du sier på bloggen at før slet du veldig med dårligselvtillit, og det er det veldig mange som fortsatt gjør! Selv om det du sier på de såkalte “kødde” videobloggene dine bare er tull så må du skjønne at folk tar det til seg uansett! Jeg er enig i at folk ikke burde ta seg så nær av alt du sier men det går faen meg en grense. Når du selv vet hvordan det er å ha dårlig selvtillit er ikke dette noe å tulle med Sophie. IKKE alle er like fornøyde med seg selv som du er skjønner du.

    11. Syns det er ufattelig dårlig gjort av Therese, Andrea og Fanny, er jo helt sykt! Du har den beste bloggen av dem og du burde vært på førsteplass! 🙂 Og Therese hermer helt sykt etter deg, du burde få en slutt på det! Håper alt ordner seg, digger bloggen din! <3

    12. du har samme bukse som meg:PPP(Y) digger deg du er utolig fin<3<3 PS: Marco er drit søt! dere er et søtt par<333

    13. Liker både tcmn, andrea og fanny. Men har alltid likt deg best. Synes det var ganske kjipt gjort av dem. Viser jo bare at de tre øverste på topplista gjør nettmobbing.

    14. hahah u go girl! gi faen i all the haters. Du har ett liv og kun ett, så bruk det til å ha det gøy og bruk energi på hva som betyr noe for deg! kos deg videre, koste meg ihvetrfall med tema blggingen! 😉

    15. Så fin du er uten sminke! Synes forresten det er veldig dårlig gjort at de henger deg ut, det er faktisk mobbing ;o

    16. Det innlegget deres sier 100vis av ganger mer om dem enn det gjør om deg! Tenk å drite seg sånn ut offentlig. Du må ikke la det trykke deg ned, det er de ikke verdt – noen av dem. Det de bedrev der er mobbing, ingenting annet. Husk: If people are trying to bring you down, it only means that you are ABOWE them!
      2: Never let people get to you. They can’t pull the trigger, if you don’t hand them the gun…
      3:Success is the best revenge…
      4.Treat people as you would like to be treated. Karma is only a bitch if you are…
      5:Hold your head high gorgeous, they will kill to see you fall.

    17. Du er bare så utrolig pen uten sminke.. Rett og slett naturlig pen, og du har en utrlig styrke.. ikke bry deg om folk som slenger negativ dritt..

    18. Du kan jo ikke si at du ble lei deg når det ikke en gang er sikkert at de etterlignet deg. Tcmn skrev jo ikke navnet ditt i innlegget engang. Mange hvis ikke alle (inkludert deg) tenkte på deg med en gang de så bilde så er det jo fordi det er sånn folk oppfatter deg, så vis du ble seg lei deg for at tcmn og vennenne hennes etterlingnet en fjortis som har push-up til 1000 så er det jo fordi du fremstiller sånn. Tcmn skev jo i innlegget over at de var på en svensk blogg og fikk litt inspirasjon, de kan ha vert på kissies blogg eller en av de mange andre folkene i verden med push-up og store pupper. Tro meg, du er ikke den eneste!

    19. Så det de jentene hadde gjort, og vil virkelig si at de hermet etter deg! synes ikke det er noe snilt av dem på noen som helst måte, og liker deg bare mere og mere som dagene går:)
      Stå på å ikke la noen sjalue jenter break you down! du er mye bedre enn som så:)

    20. heeeeii veldig fin blogg setter pris på den kommentar tilbake :))
      også jeg likte rommet ditt kan du ta bilde av det på bloggen din så vi kan se hele ? 🙂

    21. prøv å ikke bry deg! selvom det kan være utrolig vanskelig. var veldig dårlig gjort av dem. du burde være stolt av deg selv, fordi du virker som en utrolig søt og ærlig person. og det er det som teller. det som er inni deg 🙂 ikke at usiden din er noe å klage på da! fordi du er helt fantastisk nydelig. be proud! mange klemmer! ♥

    22. synes det er dårlig gjort av dem jeg, forstår ikke hva du har gjort dem som gjør at du skal fortjene det der.
      kan ikke være lett for deg å se bildene når du har slitet med depresjon før, tror ikke bildene gjør selvbildet ditt så mye bedre for å si det sånn. men så det er sagt så fremstilles du ikke sånn på bloggen din i det heletatt, du virker som en søt og hyggelig jente som ikke vil noen noe vondt. og jeg kjenner INGEN som er 94 modeller som tørr å være sammen med noen som er så mye yngre som kjæresten din, men det skal du være stolt av. så tenk på at om dere holder sammen hele livet, så har dem kjærester som er 5-10 år eldre med grått hår og masse rynker, og de kan bare drømme om å få kjæresten din som fortsatt er ung og fin 😀

    23. Ikke bry deg om de som kritiserer deg. Det er tydelig at de bare er sjalu. Du har finere rompe og større pupper. Skal inrømme at jeg blir sjalu noen ganger jeg og! Lykke til videre og ikke bry deg om hva de andre sie. Bare vær deg selv! digger foresten bloggen din. Er faktisk den eneste bloggen jeg leser 🙂

    24. Sjalusi. Har alltid synes du er den beste bloggeren på topplista, fordi du legger så mye i det. Du bryr deg virkelig om bloggen og leserne dine! Jeg leser bloggen til Therese, men ikke de to andre. De har boooring blogg.

    25. Du er heldig som er så pen uten sminke, det burde du være glad for! Men det er noe jeg ville si,, Jeg digger deg, leser bloggen din nesten hver dag. Helt ærlig, første gangen jeg var inne på bloggen din, så tenkte jeg bare : Åneei, enda en jente som bare tenker på seg selv, og sminke, akkuratt som Heidi Alexandra.. Men etterhvert så begynnte jeg å lese bloggen din og fant jeg ut at du hadde en hjerne, at du ikke var dum, og at du ikke bare brydde deg om deg selv. Så jeg skjønner at du blir kalt “barbie- with a twist”. Det er så kult med jenter som deg! De som skriver frekke kommentarer, de er bare misunnelige.. men jeg må innrømme at jeg er “litt” misunnelig jeg og. For du har jo perfekt kropp og er dødspen.

    26. Dem har jo ikke hengt deg ut, er dette ett dårlig forsøk på og få medlidenhet heller.
      Du “spilte” fjortiss bimbo i går, noe som er helt latterlig, for det er jo noe du er HVER dag.
      Ja, så etterlignet Andrea og Tersese en fjortiss bimbo, en med mange bher og som holder seg foran halve trynet på bilder, om du føler att det er DEG, ja så gjør du det, det er DITT problem. Att du tror att alt handler og sirkulerer rundt deg , igjen DITT problem. til info. det gjør det IKKee.
      Synd att det er slik du ser dg selv da 😛
      og om du er så tett att du tror att andrea og fanny skulle være sjalu på deg, dem er jo kjempe vakre, begge to, du når dem ikke til knærene engang., så dere lesere som tror det, det må dere lenger ut på landet med. Du ligner på en liten SMURF.
      Du henger ut folk med liksom tema dag så går utfra att du klarer folk som snakker i klar tale til dg, og att du tåøler litt, folk følte jo seg støtt av deg i går, så kanksje DU bør bli satt litt på plass, ja vi vet det var tull, men du fremsto bare som en idiotio. over and out, peace 😉

    27. Nei huff, om du ble lei deg er det overhode ikke morsomt. Hvertfall ikke etter at du har skrevet så mye om depresjonene som du har slitt med. Håper du er ærlig når du sier at du ikke bryr deg, for dette var veldig unødvendig av dem!
      Du er kjempesøt når du smiler på bildene, da ser man virkelig at du er en nydelig jente! Fortsett å leve livet di slik du vil, det er nok en grunn til at du har så mang lesere som du har. Jeg skjekker bloggen din hver dag! 🙂

    28. utrolig slitsomt at andre skal “henge deg” ut! Jeg så bildene, og det de prøvde sikkert å være morsomme, men det var ikke morsomt.. Ble bare irritert.. Stå på Sophie! Elsker bloggen diiin!

    29. etter som du hengte ut andre folk på din forrige videoblogg, syntes jeg ikke du skal sutre for det de gjorde på tcmn sin blogg. du hengte ut overvektigefolk, eller ikke nødvendigvis overvektige, men folk som ikke er like tynne og brystfagre som deg.. så syns det var på sin plass at de gjorde det.

    30. Du er helt fantastisk vakker både med og uten sminke, Sophie Elise! Har også tittet innom bloggen din over en lengre periode, og har man øynene på rett plass vet man hvor utrolig bra du er i virkeligheten. Du har min stemme!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg