størst av alt

Har noen av dere et godt tips til hva jeg kan gi kjæresten min i julegave? Jeg synes slike ting er så utroolig vanskelig. Egentlig hadde jeg tenkt ( og har enda tenkt) til å kjøpe han en iphone 4, men han sier det blir for mye.. Er dere enige? Synes det blir så kjedelig med det vanlige.. Så kom med noen søte, kanskje litt romantiske og spessiele tips!

Så vil jeg be leserne mine om å tenke på de som mistet livet for 10 år siden idag, den 11. September. Tenk at det har gått så lang tid, men jeg husker enda hvor jeg var når jeg hørte om det..  Tenner lys her hjemme, gjør det dere også! Aldri glemt.. 

… Men størst av alt er kjærligheten! Ta vare på den idag.

151 kommentarer
    1. Kjøp han noe du selv vil. han blir glad for uansett hva han får av deg, det er jeg sikker på! hvis du vil kjøpe en iphone 4 kjøper du det.. hvis du vil ta han med på en dyr og romantisk middag, så gjør du det! anything. stol å ditt eget instinkt 🙂

    2. Gavekort til en mannebutikk ellerno eller armband elelrsmyke som står forever yours ellerno sånnt er så søt! 🙂

    3. Jeg syns ikke Iphone4 er noe du bør kjøpe til han. Du er jo tross alt bare kjæresten hans, og uansett hva du gir han tror jeg nok at han vil bli glad. Du er en herlig jente, og jeg er ganske så sikker på at du klarer å finne den perfekte gaven til han 🙂 skjønninger !!!

    4. Han blir nok glad uansett hva du gir han, ettersom det er deg han får det av! (:
      Hva med en scrapbook eller fotobok ellernoe med bilder av deg og han, og alle minnene dere har sammen? (:
      Lykke til <3

    5. Flott skrevet!
      Kansje du kan lage en liten lure gave?
      Eks :
      legg mange håndduker rundt , så for hver håndduk han åpner står det noe du syns om han ( positivt) så innerst av alle håndduker ligger iphone 4 ( hvis det var det du skulle gi han )
      Eller klær kansje ?:-)

    6. Hei
      Så flott blogg!!
      Jeg driver litt reklame for min egen blogg! Om du får denne meldingen 2 ganger beklager jeg det, men jeg leser så mange flotte blogger at det noen ganger går litt i surr. Jeg vil at flest mulig skal få glede av tilbudet mitt!!
      Jeg er helsesøster og skriver en blogg til ungdom. Gi meg gjerne tilbakemelding på hva du synes. Om du vil kan du legge meg til som venn!!
      jeg svarer gjerne på spørsmål om du lurer på noe, eller tar opp temaer om flere lurer på det samme.
      Hilsen Hege

    7. spørs hvor lenge dere har vært sammen 🙂 sliter med samme problem :p du burde tenke litt på hva du har råd til, og at han kanskje burde ha råd til å kjøpe det samme tilbake? 🙂 ikke gøy å få dyre gaver, når du ikke kan gi tilbake.. sikker på han blir glad for det uansett 🙂

    8. Jeg har samme problemet, har kanskje tenkt litt på å kjøpe en reise til han, ikke langt bort, men på et hotell med spa osv 🙂 Er jo en ide til deg også <3

    9. 1. Reserver bord på en god resturant, og kjøp kinobiletter til en film du vet han vil se. Romantisk for deg og kjæresten, og ikke nødvendigvis super dyrt.
      2. Gavekort på massasje.
      3. Høytalere til ipod eller iphone.
      4. en tvserie han elsker!
      5. gavekort på treningsstudio.
      Håper det var noen gode tips 😀

    10. skjønner godt at han syns det blir for mye! tror du må tenke litt på at det kanskje blir vanskelig for han å kjøpe den en like dyr og flott gave? alltid vanskelig, men tingen er å kanskje få han til å føle seg bra med det han kjøper til deg? jeg hadde ikke kjøpt kjæresten min en dyrere gave en det han kjøper meg. er ikke alltid like flott for gutter å vite at jenta er den som har mest penger! men selvfølgelig om du vil kjøpe han en iphone 4 så er jo det opp til deg! men av egen erfaring ville jeg ikke gjort det, om ikke han har masse penger og kan kjøpe deg en lignende gave! liker bloggen din 🙂

    11. Kom på en ting til, du kan lage en scrapbook til han! Og fylle den med masse bilder og “reasons why I love you” Jeg tror det hadde vært en fin gave 🙂

    12. det sprørs jo egentlig.. for hvis han ikke har så mye penger selv og du kjøper han en iphone 4 så blir det kanskje for mye. men hvis ha f.eks skater, gi hanet skatebrett, hvis han gamer, gi han noe tilbehør eller noe sånt 🙂

    13. Musikk? kanskje kjøpe noe mer personlig? 🙂 tenk på noe som betyr noe for dere begge, det må ikke være dyrt å vise at du er glad i en person! 🙂

    14. Heldig du som kan tenke på julegave allerede! kjæresten min blir 18 på torsdag å jeg har enda ikke bestemt meg hva jeg skal kjøpe..uff , vanskelig!!

    15. Heey 🙂
      Kjærligheten er sterk.
      Ting du ka kjøpe til han 🙂 jeg sier ikke at du skal og jeg tror ikke at han har brydd seg om hva han får av deg for det er faktisk kjærligheten du gir han som faktisk telle.
      Eks.
      Kjøp en bamse som har en t-shorte eller noe sånt som det står jeg elsker deg og kanskje en genser 😀
      Jeg kom med et tips 😉
      Vis du vil kjøpe iphone 4 til han så kjøp det :), Men husk det er kjærligheten som teller 😀
      Klemz <3

    16. Ta han med på en resturang åssa etter det kan dokekr dra hjem te deg eller han og se en bra film og bare kose dokker :)<3

    17. Om du syns han fortjener Iphone4, hvorfor ikke? Jeg mener, ett annet par her jeg bor der ga jente en helt vanlig dag Ipad 36GB 3gs til kjæresten sin fordi hun elsker han og fordi hun tror på kjærligheten. Ingenting galt i det. Er jo bare søtt <3
      En tur til Sverige på hotell? Vet ikke? <3

    18. kjøp et armbånd eller no,noe som betyr no spesielt 😉 der hvor det står liksom noe som er spesielt for dere begge 😉 han bli sikkert glad for uannsett hva han får 😀 søtt bilde<3

    19. Jeg ga kjæresten min hotell opphold og spa i Bodø (100 km unna der jeg bor) til bursdagen hans, han har bursdag den 21.12. så det er jo ganske nært jula og da tok vi julehandelen samtidig ! Kjøpte oss en flaske champagne og stor koste oss ! 40 min med massasje var deilig etter en hel dag med julhandel og julestress ! er absolutt å anbefale !

    20. Å kjøpe en iphone 4 til kjæresten sin som du har vært kjæreste med i 4 månder, er det dummeste jeg noen gang har hørt… Ærlig talt, hvor blond er du ?

    21. en Iphone 4 hadde vært helt utrolig for han. Men jeg tror kanskje at han da føler at han skal kjøpe noe like fint til deg og med mindre han er rik så er det ikke så mange som kan kjøpe julegave til kjæresten fr ca. 4000.
      Du kan ta med han på en spa ellernoe <3

    22. Seriøst anonym ? Du er bare jævla sjalu! Men jeg synnes du burde kjøpe en digital bilde ramme, med bilder av deg og han <3 Det hadde vært veldig søtt+ hjærte sjokolader. Da hadde han blidd glad, tro jeg da 🙂

    23. Tror nok han hadde blitt glad, men han hadde nok kanskje blitt spurt om han bare var sammen med deg pga pengene. Siden dere skiller såpass mange år kommer nok folk bare til å prøve å finne stygge ting å si. Har en venninne som har en kjæreste som er myyyyee eldre enn henne og hun fikk spørsmål om hun bare var sammen med han pga pengene. Og hun følte seg ikke bra etterpå…

    24. æsj, du gjør meg kvalm. du er en blond bimbo som ikke gjør noe annet enn å dynke ansiktet ditt i brunkrem og pudder.

    25. Hm, sliter litt med kjærestegaver selv! har vært sammen med kjæresten min i flere år nå, så er vanskelig å finne på noe nytt hele tiden 🙂 men gaver som klær, parfyme, gavekort på kino, spill osv slår alltid ann 🙂 men hadde jeg hatt penger til å spandere en iphone 4 på han ville jeg absolutt gjort det!

    26. Enig med disse scrapbook ideene! veldig søtt <3
      Kan jo også be han med på middag og kino/spa om du synes det blir for lite med en scrapbook.
      Men scrapbooken kommer til og vare til dere er gammle. Om dere kommer til og være ilag for altid, vil jo den scrapbooken være sykt søt og se tilbake på, noe den forsåvitt vil gjøre om det blir slutt også. Så jeg holder knappen for det! og en middag, spa eller noe 🙂

    27. Det jeg gjorde for kjæresten min var å klippe mange fine lapper og putte oppi en boks. På hver lapp sto det en grunn for hvorfor jeg elsker han. “Jeg elsker deg for den du er. Jeg elsker deg for at du tar vare på meg.. Osv”
      + at jeg kjøpte jo noe i tillegg :))

    28. Sliter med akkurat det samme, kan du ikke lage en blogg med noen tips hvis du får noen bra her? 🙂 Jeg har gitt gavekort osv, for det er liksom så safe, men et tips er å følge litt med, om han snakker om noe han trenger eller ønsker seg, så kanskje du får en ide! Et annet tips er å gi han f.eks massasjeolje, og et kort, også er liksom selve gaven en romantisk date som ender med massasje og litt av hvert, hehe 🙂 Funket her! Lykke til søte deg <3

    29. Er ikke alltid like lett å kjøpe gaver (uheldigvis), men det å gruble litt er lurt 😉 Kommer alltid frem til noe bra til slutt!
      Du kunne f.eks hatt en kurv/eske eller noe lignenede og lagt litt forskjellig ting oppi. Parfyme, smykke, flakslodd, gavekort, et stilig smykke, voks, snop, klær, en rose…
      Jeg fikk selv en slik gave en gang med masse forskjellig! det var utrolig koselig 😀 du kan gjerne ligge oppi noe som du føler er typisk han, enten noe han alltid snakker om eller bruker ofte. Det er bare fantasien som stopper på hva du putter oppi 😉 Lykke til!

    30. Jeg syntes også sånt er kjempe vanskelig, og selv sleit jeg masse forrige jul med julgave til kjæresten. Men det er en idè og spørre hva han trenger, som f.eks kjæresten min ( på den tiden ), trengte ny parfyme og deo. Jeg fant da fort ut hvilket merke han syntes luktet best, og kjøpte han det. I tillegg går det jo ann og lage et hjemmelaget kort, med ord rett fra hjertet. Hvis ikke finnes det jo andre ting som, klær, armbånd/kjede, kortholder med f.eks navnet hans på, hårprodukter, osv. Sliter alltid med dette selv, så jeg vet ikke helt 🙂
      Husk også at det er ikke sikkert dere kommer til å holde foralltid, og det å kjøpe en så dyr gave er helt klart kjempe koselig – men hva da om du får en ny kjæreste til neste jul? Skal han også få en like dyr gave? 🙂

    31. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøpt han en iphone 5 siden den kommer ut om en ca. en mnd. i usa og sikkert rundt juletider her i Norge 🙂

    32. – Hehe, lag en kuppong for ” drømmenes kjærlighetsdag! ” hvor dere kan ta tog til ett sted utenfor der dere bor, gå på en anbefalt resturant og spis en deilig middag, så kan dere kanskje ligge på hotell en natt? 😀

    33. Synes du skal lage en scraapbook til han med alle minnene deres og fine bilder, og pynte selv – det blir så mye mer personlig. Og jeg tror at hvis jeg var han, hadde jeg heller likt noe mer personlig!

    34. gi han masse forskjellig! jeg ga kjæresten min for to år siden en eske med masse forskjellige ting i – noe klær, en sydentur, mixtape “song that makes me think of you”, gavekort på massasjer, en liten bildebok og et langt brev med fine ord. morsomme forellinger, minner og en lang liste over hva jeg satt pris på ved han. Jeg er veldig romantisk av meg, og var utrolig redd for at han skulle syns det var for mye kliss. men tverdt imot, han elsket gaven og snakker fremdeles om den når jeg møter han 🙂 Jeg pleier alltid å legge mye i gaver, blir mye penger JA. men blir også mye glede! Du kan jo også gjøre slike gaver billige, bare å være kreativ! 🙂 hadde jeg vært deg hadde jeg heller brukt de pengene du skulle brukt på en evnt iphone på en litt mer personlig gave.. for å være ærlig; iphone4 ville jeg heller fått fra pappa enn kjæresten. JEG hadde nesten blitt skuffet om jeg hadde fått det. HAHA! 🙂 men så er jeg en romantiker og da… Lykke til hvertfall! 😀

    35. Haha, har du sett det innlegget therese (tcmn) postet, men henne, andrea badendyck og fanny som hermer etter deg? De har pushup, og presser opp rumpa på liggebildene. sinnsykt morsomt, haha!

    36. iphone er liksom så upersonlig gave:) men om du føler at det er det du vil gi han, så for all del:) kommer ikke på noen tips, sliter med det samme haha

    37. En iPhone 4 er vel å ta i litt for mye, og dessuten har dere ikke vært sammen så altfor lenge, har dere? Kjøp/lag noe mer personlig til han, for han burde bli glad for uansett hva han får av deg.

    38. Lag en scrapbook med bilder av deg og han, og minnene deres sammen + ring/smykke/armbånd med navnene deres og datoen dere ble sammen og kanskje en parfyme? 🙂 Tror han blir glad uansett hva du gir han! 🙂 Lykke til med gaven i hvertfall! 😉

    39. Han kan kanskje føle at om du kjøper en iphone 4 til han så har han vansker for og selv kjøpe noe fint og dyrt tilbake? Jeg vet ikke selv, men kan hende han føler deg slikt! Du kunne kanskje kjøpe noe som ikke koster for mye. Han blir garantert glad uansett, det er tanken som teller!

    40. du kan kanskje kjøpe han en ipod tuch, kjøper du den på nettet kan du så ingravert navn og nummer, men istede for det så kan du kanskje så inngravert Marco elsker deg gutten min, eller et gull smykket der datoen da dere ble sammen og navnet ditt så kan du kjøpe et likens til deg

    41. Om du har en boks, også putter du et speil nedi boksen! så skriver du på lokket til boksen “det som er oppi boksen betyr sykt mye for meg!” (eller noe lignende)
      også når han åpner lokket så ser han seg selv i speilet! 🙂
      det er veldig søt gave, men det er jo ikke noe dyrt eller noe da 🙂 må kanskje ha noe i tilegg 🙂

    42. jeg syntes du kan lage en bok hvor du limer inn bilder, skriver teks osv om minner dere har sammen! det fikk jeg av tanta mi i konfirmasjonen, og blr utrolig glad for den! er så koslig å ta den opp å se i den når man er litt deppa! 🙂

    43. iphone 4 ?!:o Hadde kjæresten min gitt det til meg hadde jeg flydd i taket, haha ! Men du velger jo sellv, men husk: han føler kanskje at han må kjøpe til samme pris til deg, å det er jo ikke sikkert han har råd foreksempel 😉

    44. Ååå, bestevenninna gidde en scrapbook til kjæresten, hun pyntet den ekstremt fint og tok masse bilder og skrev om alt de har gjort, hvordan de traff hverandre og hvor glad hun var i han – og skrev hun den ikke ferdig, men sånn 7-8 siden før den ble ferdig skrev hun “De neste sidene er for fremtiden vår.”

    45. det er viktig å kjøpe noe som er spesielt fra deg! tror ikke han bryr seg om en mobil, men at det er noe som ikke er så normalt og dyrt!

    46. album, klokke, parfyme, klær and so on!
      kanskje fikse ei helg der dere to reiser bort og finner på noe 🙂 det hadde vell vært det beste for dere og forholdet!

    47. parfyme, sko eller smykke:) + et sjekkhefte me ting som han kan bruke f.eks masasje i 20 min, lapdance, kosestund, lage middag +++:) gutter liker sånne sjekkhefter:P kan enten være homemade eller så tror jeg du kan få kjøpt i noen butikker, mn tror di blir litt mer sexfiksert da:P vet ikke hvor langt dere går^^

    48. du kan lage ei scrapbook som e bilde ta alle minna dokke he ilag, osso kan du ji na en bamse so står I love you , osso to kinobilletta til en romantisk film , eller en film han he hatt lyst til å sjå lenge! 😀

    49. – Lag en scrap-book med bilder av dere to, fra dere først ble sammen til dagen i dag.
      – Lag et hjemmelaget gavekort som f.eks inneholder : en spennende utflukt ikke så langt fra der dere bor, en romantisk middag, masasje eller spa.
      – Klær , parfyme, smykke, armbånd.

    50. Tror egentlig at hvis du gir man Iphone, er det så dyrt at han kanskje får litt dårlig samvittighet over å ikke kunne gi en sånn gave tilbake. Eller kan hende, men I don’t know ..
      Kjøp noe han ønsker seg! Eller er det sykt romantisk med ei helg ilag helt alene på et hotell! F.eks Bodø eller Tromsø passer perfekt til deg som bor i Harstad, eller dra Narvik for den saks skyld.

    51. Jeg spurte kjæresten min om hva han hadde syntes om jeg ga han en iphone. Han sa at han hadde blitt kjempe glad, men at han helst vil gi meg dyrest gave pga han liksom er gutten:P Men nå tjener du sikkert mye mer penger enn meg da! Jeg hadde aldri hatt råd til å kjøpe det til han uansett..
      Noe som alltid funker er jo parfyme. Det skal jeg kjøpe, da får jo på en måte jeg noe ut av det også 😉 haha

    52. Hallo Sophie Elise,jeg tror ikke du skal kjøpe en iphone4 , eller noe sånnt , +eli en dag slår dere opp, og du angrer på at du har kjøpt det til han , dette er ikke frekkt ment , men jeg gjorde den tabben en gang,jeg hadde kjøpt han en pult som han ønsket seg,den kostet meg 4699kr. jeg angret så det duldrett!,men pen blogg ,

    53. sist jul ga jeg kjæresten min et smykke, sånn som kunne graveres inn på:-) så da graverte jeg inn “I + D” altså initialene våres. Smykket henger rundt halsen hele tiden:D

    54. Jeg ga kjæresten min en tur til Tyrkia, vi drar nå i påskeferien! han ble kjempeglad:) selvom det er en dyr gave, så er det noe vi begge setter stor pris på!

    55. Gi han et instrument? 😀 og klær, som han vil like. OG et kort hvor det står hvor mye du elsker han og vil tilbringe hele livet ditt med han ! 😀 <3

    56. Du kan kjøpe en helg på spa hotell for dere begge med massasje og spa som dere tar sammen 🙂
      Når dere er der kan du ta datafri helg og ikke tenke på bloggen, bilder osv.. det kommer han sikkert til å like 🙂

    57. hvis han er spille geak som ja nesten alle gutter så kan du jo kjøpe de og for og gjøre det litt mer spesielt så kan du kjøpe en boks og legge spillet i bunnen og fylle boksen opp me loveharts eller andre hjerteformede sopedropse ting så bakpå spillet så festr du en lapp der de står ps. love you <3

    58. Hvorfor er det så mange som foreslår scrapbook, lapper med noe søtt, bamse med hjerter osv? Tror dere virkelig at GUTTER vil ha sånt kliss, eller bare foreslår dere ting dere skulle ønske dere fikk av en gutt?? Gutter don’t give a shit om sånt. Forslag:
      1. Ipod dockingstasjon
      2. Telefon
      3. En dag i ferrari, fallskjermhopp osv fra http://www.superday.no
      4. En jakke/genser/bukse fra et merke du vet han liker
      5. en fin klokke. Moods of norway og Armani har mange fine
      6. Tilbehør han trenger til interessen sin
      7. Masse nye boksere og sokker, sånt trenger dem alltid
      8. et fint vinterskjerf
      9. en dag i skibakken
      10. hvis han er frysepinn, kjøp varmeteppe til senga
      11. pakk inn naughty undertøy som du kan ha på deg
      and the list goes on!

    59. iPhone 4 ?? WTF, hvorfor kjøpe noen man er så glad i en så dårlig gave…kjøp heller en ordentlig telefon som funker, htc elr samsung 😛

    60. IKKE NOE SJOKK AT EN STYGG BIMBOBARBIEHORE SOM DEG ER SAMMEN MED EN STYGG SVARTING!
      DU ER EN SKAM FOR NORGE DIN PAKKISHORE!!!!!!!!!!

    61. Hva med ett reiseavekort? Det fikk jeg av kjæresten + noe mer personlig. så kan dere reise på ferie i lag, det varer i 3 år 🙂

    62. Dere er så søte, men du kan kjøpe noen blomster til hann og så kan du be han på lunsj eller middag 🙂 <3

    63. Hei 🙂
      Kanskje en opplevelse for bare dere to?
      Kino, en langhelg til et sted, resturant?
      Også et veldig fint og søtt kort <3

    64. hey! jeg kjøpte dette til typen min ifjor. Dra på en gullsmedbutikk der får du kjøpt en kortholder. Så drar du til en butikk der de skraverer inn navn og lignende 🙂 de kan skravere inn de på gullsmeden også, men det blir utallig mye dyrere.
      Og når jeg mener skravere inn mener jeg noe personil. Eller f.eks ” Sophie + Marco. ( der er det jo bare fantasien som setter grenser )

    65. Hei, eg har nettop kjøpt eit smykke som du skraverer på å det blei så utrulig fint, eg bestilte det på gullsmeden . Du kan skriva ” Gutten til sophie ” eller dato eller noe sånt på , er utrulig søtt !

    66. Hmm, jeg er ikke sikker. Men jeg ga til kjæresten min, siden jeg ikke hadde så mye penger akkurat da. Laget jeg små “gavekort” liksom. Og da skrev jeg f.eks: Du får favorittmaten din” på en lapp og på den andre så skrev jeg f.eks. “gir 3 kvelder der du bestemmer hva som skal gjøres”. Feks, er ikke så oppfinnsom. Jeg har også laget en ramme med bilde av oss to sammen, med en ramme rundt da:P som jeg skrev masse sånne kjærlighets-sitater og laget masse hjerter!:P Og husk det er tanken som teller!

    67. du kun joo ha kjøpt en søøt bamse som står : I Love you, eller Jeg elsker deg påå ^^
      Dæ e dritsøtt syns eeg :))

    68. Noe personlig.. som
      Kondomer!!!!!!
      HAHHAHAHAHA,neida. Ikke ta det personlig for jeg bare tuller altså 🙂
      Men hva med en romantisk middag? I vært fall så KAN dere finne på noe sammen……

    69. En iPhone 4?! hva tenker du med? hvor er det romantisk? det er ikke mange ting som er romantiske som du kan gi i julegave. men du kan finne på noe bedre enn en iPhone. han hadde nok blitt mer glad for en kjempe koselig romantisk middag du hadde laget enn en iphone 4. bare sier det. jeg har hatt kjæreste en stund nå, og det jeg har gitt er parfyme, klær hjeerte ting, brev, bilder av oss i rammer, søte skjokolader, middag. gjør noe gøy for begge.

    70. digital fotoramme med bilder av dere, og bilder av sånn som Astrid sa: ”jeg elsker deg fordi..” og gavekort til middag for 2 på en resturant, å en romantisk dvd, og litt sjokolade? DET hadde vert romantisk! En helaften liksom..

    71. hmm, hva med å ramme inn et bilde av dere to sammen?ogsåå gi han en parfyme, noen klær eller noe annet i tillegg? 🙂
      har dere et veldig internt minne sammen, eller bare et minne, så kan du jo også gi han en gave i tillegg til noe annet som på en måte “minner” han på dette minne? Som en liten “tilleggsgave” som kanskje får han til å smile? 🙂
      Uansett hva du gir han er jeg sikker på at han blir glad siden gaven kommer fra deg<3

    72. Jeg syntes du ikke burde kjøpe han en iphone 4. Enn hvis han får det hos noen andre i familien. Og desuuten kan du jo lage noe til han. f.eks eksen til broren min ga han en Parfyme også lagde hun ett brev, stort kort og lagde ett bilde der det var bilder av di to og så hadde hun skrevet masse på det. om hvor glad hun er i han. og broren min ga ho en veske med masse klær oppi og ett kjempe fint kort. 🙂 Kan jo tenke på det også. Så hvis han syntes at iphone 4 blir formye. Har no jeg idd deg ett tips 🙂 dokker e no bare såååå søøøt i lag<3

    73. Lag hjemmelaget sjokolade sammen med ei venninne som også har kjæreste, strikk sokker, lag et album 😀 de fleste kjærester blir glade for ting som det er lagt mye tid bak 🙂

    74. Du kan kjøpe han en parfyme + litt klea ? Også en skrekk film sånn du kan jømme deg i arman på han når du blir redd 🙂

    75. Det er tanken som teller, han blir sikkert glad hvis du kjøper han noe romantisk, kanskje et gavekort ? eller noe spennenede, gutter er alltids litt kresne.. Men tanken som teller !

    76. I fjor laget jeg en kalender til kjæresten min, med “glamour” bilder av meg selv 🙂
      Jeg har en fotograf som jeg stoler veldig godt på, så jeg var heldig sånn sett.
      men han ble utrolig glad 😀 Da gir man mye av seg selv 🙂

    77. Scrapbook? Jeg vet at dere ikke har vært sammen så lenge, så istedenfor å lage et album med dere to(som er en mulighet), kan du f.eks. samle bilder fra oppveksten hans? Du kan jo få bilder fra foreldrene ellernoe. Mer spesielt blir det om du finner bildet han aldri har sett før, og da kan tanter, onkler, søskenbarn, besteforeldre osv. være gode personer å spørre om bilder fra.
      Eller du kan lage en scrapbook om deres fremtid. Du kan f.eks. finne hus, biler o.l. du tror dere ender opp med og lime inn ansiktet deres ellernoe.
      Du kan lage mye fint med scrapbook 😉

    78. Hvis du kjøper Iphone 4, kan han føle at han ikke gir nok tilbake, det vil han gå med på tankene lenge, just sayin 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg