mye nytt å lære

Godmorgen! Har akkurat klart å våkne ordentlig og sitter å jobber litt med bloggen faktisk. Har sett på en del youtube videoer for å lære meg med design, spennende å se hvordan alt funker haha! Riktignok veldig vanskelig..Det er uvant for meg som har hatt en enkel hverdag der andre bare fikser designet for meg, men har bestemt meg for at jeg lære meg litt – skal man ha noe gjort, får man gjøre det selv! 

Hva synes dere om temablogging igår? Var desverre (men ikke overasskende) mange som ikke skjønte det og tar alt dønn seriøst – beklager til alle som ble fornærmet, mente virkelig ingenting av det jeg sa! 

Slik ser det ut i mitt lille hode for øyeblikket, haha..

60 kommentarer
    1. Tror det er noen som ikke VIL skjønne at det er kødd, for og ha en “grunn” til og si noe stygt.. :p
      Men de om det! Digger bloggen din!
      Kommer Marco(?) til og synge for bloggen, eller blir det ikke noe av? 😀

    2. Det var kult med temablogging! 🙂
      -Kan ikke du skrive din mening om terroren som skjedde for 10 år siden i USA. Synes virkelig at de omkommne burde/fortjener og minnes, siden det akkuratt er 10 år siden i dag:-)

    3. Du burde sjekke bloggen til tcmn, hun, andrea badendyck og fannyba.blogg.no har… hengt deg ut litt med noen bilder

    4. haha sophieelise! <3 jeg klarer ingenting av design elns... men jeg skjønte jo at du bare kødda deg igår <3 du gav jo oss beskjed før du la ut de fjortiss-tingene... <3 uansett 😀 skjekk ut bloggen min da! ^^

    5. Synes det var artig, jeg!
      Jeg har et spørsmål til deg, Sophie. Jeg vet jo at du egentlig har kortere (ekte) hår enn på bildene, og at du liker det best langt osv.
      Det ekte håret mitt er faktisk litt lengre enn extensionene dine, altså en del over 1m, og for øyeblikket er jeg veldig usikker på om jeg skal klippe det kort eller ikke.
      På bloggen min er det bilde av meg med både det ekte håret , og et redigert bilde hvor jeg har kort.
      Jeg vil ha din mening, Sophie, og hvorfor du liker bedre langt enn kort på deg selv.
      (du kan ta håret av å på ettersom du vil, det kan jo ikke jeg)
      Stor klem, Christina

    6. jeg synes det var morsomt! kan du ha sånt igjen snart? 😀 men kan du være emo da? <3<3
      digger bloggen din <33

    7. jeg synes det var morsomt 🙂 du burde prøve ett nytt tema en gang snart ^^ haha og ganske morsomt var det å lese kommentarene til de folka som tok det du sa dønn særiøst :’D fikk meg en god latter der ja ;’)

    8. Kan du legge ut masse bilder av rommet ditt slik at vi ser det skikkelig? Virker ut som du har et kjempe søtt rom. 🙂

    9. Hva synes du om etterligningen av deg som Andrea, Fanny og Therese gjorde? Synes du burde si klart ifra til din “venn” Therese at det var dårlig gjort av henne 🙂

    10. hvorfor tror du at ingen skjønner at du kødder???? alle skjønner det!!! men det du “kødder” med er drøyt!!!

    11. Bra med temablogging! bra noen gjør litt annerledes ting på bloggen, og ikke bare hverdagen sin osv. digger det!
      men seriøst, kan du være så snill å lage et blogginnlegg der du disser Therese, Andrea og Fanny tilbake? vær så snill..jeg ble så jævla irritert på de barna der når jeg så det, men altså, de er jo bare sinnsykt misunnelige på deg! 🙂

    12. Temablogging var gøy, men synes ikke “bimbo-fjortis osv” var det beste temaet:P morsomt ja, men veldig useriøst, å det var litt kjedelig å lese synes JEG. haha 😛 men sportsfreak-blogging hadde vert dødsgøy 😀 (A)

    13. Jeg respekterer deg som blogger og synes du blogger veldig godt i forholdt til mange andre rosabloggere (eller hva jeg skal kalle dem). Da jeg først oppdaget bloggen din trodde jeg du var slik som Heidi Aleksandra (ufyselig altså). Men du viste deg å ha mye mer vett i skallen enn henne. Du skriver enkelte ganger dype innlegg jeg virkelig beundrer deg for, du viser flere sider av deg selv enn at du liker/forguder rosa og søte ting.
      Tema bloggingen din i går var noe du hadde veldig lyst til, bloggen er jo din og det er jo viktig at du har det gøy med den, men jeg synes vel helt ærlig det var ganske dårlig. Så jeg håper du forbedrer temabloggingen din litt. Det skal jo være tull, men du overdrev ganske kraftig, på enkelte områder. Som å brife med hva du tjener? Hva har det med rosablogging å gjøre? Det er jo noe alle topplisteblogger får, rosablogg eller ei.
      Uansett, jeg ville helst gi deg mest ros, for det fortjener du. Du er en virkelig flink blogger, og det ser ut til at du liker å blogge også, mange topplistebloggere ser på blogging som et mas, og det synes jeg blir skrekkelig feil.
      Hilsen fra Martine.

    14. Ser mange som kommenterer det med at Therese, Fanny og Andre blogget et innlegg med kødde bilder av deg Sophie!! Men er det egentlig så rart? Det var som å se deg på de bildene, jeg lo så jeg grein! Du hadde bimbo/fjortis/rosa blogger som tema, men det er jo ikke noe tema, du er jo sånn fra før av…..

    15. Må bare si at det som ikke skjønner at det er kødd burde get the hell out of the universe..
      At ikke folk skjønner at det er kødd?
      Alle sitter jo å “leker” bimboer,fjortiser å oversminker seg osv. ganske ofte?
      Må si at når jeg var mindre. rundt 14-15 så gjorde jeg det samme selv? Noen dager følte jeg får å ha på litt mer sminke, men du blir jo ikke en såkalt ” barbie ” fordi?
      haha, synes det blir ganske teit av dere andre folk å rakke ned så mye på en person som dere ikke kjenner en gang.
      Dette gjelder alle som er på topplisten på blogg.no
      Jeg mener, selv om du er på topplisten så er ikke det en selvfølge at du ikke skal få være deg selv fordi du må være såkalt perfekt å verdens beste forbildet får små unger.
      Eller mindre åringer.
      DE som leser dette håper jeg innser hvor teit det er å rakke ned på andre folk som dere ikke kjenner? Men dere “kjenner” ved å lese en blogg.
      Haha, jaja!
      stå på sophieelise! du er bra 🙂 å jeg digger at du er hundre prosent ærlig! forsett slik, så skal du se at du kommer til å bli noe stort en dag. <3
      Klem

    16. for å være helt ærlig så syns jeg denne rosabloggingen var litt mislykket. det var aboslutt morsomt altså! men jeg tror du skal fokusere på å være deg selv, og ikke noen annen enn den du er. det tror jeg du og bloggen tjener på i lengden. men selve ideen med temablogging er god! kanskje du skulle bare finne noe annet å blogge om. som deg selv for du er fin!

    17. hei, vil bare si at jeg liker bloggen din veldig godt!
      Rosabloggingen din likte jeg ikke noe særlig. Fikk bare lyst til og krysse ut bloggen din, fordi jeg likte ikke at du ikke var deg selv. Jeg liker heller ikke når bloggere “disser” andre bloggere uansett om det tull eller ikke. Fordi mange kan missforstå dette og evt. bli såret.
      Uansett, bloggen din er utrolig bra så du må stå på!

    18. For å være helt ærlig likte jeg ikke temabloggingen særlig godt, synes det ble litt for overdrevent og falskt (selvom det kanskje var meningen?). Synes den vanlige bloggingen din er 10000000000 ganger bedre 🙂

    19. syns temabloggingen var morsom, men liker best den vanlige bloggingen din<3
      er ikke flink med design i det hele tatt jeg heller, så jeg burde nok lære meg litt jeg og 😮

    20. Tror ikke det var så mange jenter som ble truffet som lo av den videobloggen, selv om de viste at det var kødd …

    21. Jeg vet jo det at det bare var tull, men du sa at du hadde mest lyst til å blogge bimbo når vi skulle velge hvilket tema det skulle være, og når du blogger bimbo rakker du jo ned på andre..(for eks. “overvektige som har over str 36 og brunetter..) betyr det liksom at du egentlig likte å gjøre det?! Begynner å lure litt på deg liksom.. Blei ganske lei meg av den videoen.
      Og forresten, folk som kommenterte “Fuck you haters, herregud skjønner dere ikke ironi? Elsker deg sophie, stå på!!!<3<3<3<3 xoxo" på den vidoen sophie lagde i temauken som bimbo - GET A LIFE

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg