da VS nå

I det siste har det kommet så mange søte komentarer inn her om at jeg ser så mye bedre ut nå som jeg ofte smiler på bilder, og for at jeg ikke ser så oransje ut lengre. Takk for det, jeg blir superglad! Men før så brukte jeg en utrolig oransje foundation, en fra mac.. Da så jeg helt grusom ut i ansiktet, flekkete og jævlig.. Rett og slett skitten! Jeg innbilte meg at jo mørkere foundation, jo brunere så jeg ut. Det er jo helt feil..Jeg syntes den var bra da, men det var ettersom jeg ikke hadde prøvd bedre. Jeg fikk uren hud, og på toppen av det hele hadde jeg for vane å bruke en foundation som er alt for mørk.

Tro det eller ei, men når dere gir meg konstruktiv kritikk tar jeg det faktisk til meg! Jeg har nesten sluttet med trutemunn på bilder, jeg har begynt med mindre sminke, jeg har byttet foundation.. Ja, så jeg ser faktisk mye bedre ut nå enn jeg gjorde for en knapp måned siden! Om dere lurer på hvilken foundation jeg bruker nå, så er det en fra smashbox. Har faktisk fått MINDRE kviser av å bruke den, helt sykt! Dere kan kjøpe samme HER! Kanskje litt dyrt, men er noen supre tilbud på coverbrands nå, så verdt å ta en titt!

Hva synes dere, har jeg forandret meg på bare 1 måned..? Og hva synes dere var best, da VS nå?

I morgen kjører vi igang med tema! Det blir superfjortis-selvgodbimbo-blogging! Velger å kjøre på kun i en dag første runde, for å høre med dere hva dere synes om det og om jeg skal gjøre det mer.. Blir kanskje ikke så veldig annerledes fra sånn som det er nå (oh, self-burn..) men jeg kommer til å være ganske mye frekkere, selvgod og vulgær tror jeg, for ja – det er faktisk mulig! Så ikke hat meg i morgen, hihi. Håper dere tar det med et smil, det kommer jeg til å gjøre!  Er forberedt på å få en del dritt i morgen, men da vet jeg at jeg har noen av dere som faktisk skjønner en spøk! :) 

245 kommentarer
    1. Du ser mye bedre ut nå! Men jeg likte bedre da brynene dine var mer markert. Du er utrolig pen og har _verdens_ beste blogg. Jeg digger deg!
      Gleder meg til i morgen allerede. 🙂

    2. Kjæmpefint smil, og digge dæ! synes du burde prøve med litt mørkere øyenbryn, synes du passa bedre med det, bare nokka æ følte, men du e fin uansett! 🙂

    3. det var fiiiint<3
      foresten, hva skjer med brystene dine a? på et bilde har du middels, på et annet har du MYE større 😛

    4. blir gøy det! 🙂 men du trenger ikke legge ut så mange “vulgære” bilder da.. jeg har ikke så lyst at du skal gjøre det hvertfall!

    5. For å være ærlig så ser jeg ikke forskjell haha. Men selv bruker jeg mac, og jeg er superfornøyd med det. Jeg har testet mye annet, men det er bare mac som funker synes jeg. Men man har jo forskjellige hudtyper, så det funker jo ikke likt på alle 🙂

    6. Det kommer til å bli sykt morsomt!<3
      Ikke bry deg om all dritten, det bare duster som skriver det!:D
      LOVE U & THE BLOG
      Klem Sabrina

    7. Må bare spørre deg om ett spørsmål, og er i tvil om jeg kommer til å få svar på det! Men jeg fikk idag en pakke fra Rapunzel of sweden, og valgte samme farge som du bruker 🙂 Men det så litt mer gulaktig, enn hva dine gjør på dine bilder(?). Har du gjort noe med dine clip on, eller er det bare på bildene at de blir lysere? 😀 Ihvertfall, digger bloggen din, og deg!

    8. Haha, gleder meg til i morgen.. x)
      Jeg synes du er MYE penere nå, for an ser mer av hvordan du ser ut naturlig. Selvølgelig, man ser ikke hvordan du er uten sminke, men det er så mye mer naturlig, noe du kler! Du er jo superpen, så jeg synes det er bra du viser det bedre nå! 🙂

    9. Jeg mener ikke kommentere stygt, eller være frekk mot deg når jeg sier dette men;
      Alle vet at du ikke har så store pupper som du pusher på bildet!!! Det er ikke vits i å pushe noe så til de grader……………
      men du har absolutt forbedret deg!! 😀

    10. du er sånn mega amazing søt, noe jeg ikke liker heheheh
      forresten, kan du prøve å tegne bryna naturlig sterke? eller mørke liksom, så det ser naturlig ut men rammer inn trynet mer, har lyst til å se åssen du ser ut med det 🙂 syns det er pent med blondiner som har mørke bryn nemli

    11. Likte veldig godt brynene dine, du har forandret deg så gradvis at jeg ikke la merke til det før jeg så det side om side 🙂 Definitivt mye penere når du smiler med tennene, du ser mye mer imøtekommende ut. Og det er smilet som er skjønnhet, ikke sminken som er over den.
      Gleder meg til å se hva du finner på i morgen. Provoserende innlegg er jo bare gøy, det er gøy at du har såpass selvironi. Og du vet jo at de fleste av oss vet det er dratt langt, så du får ta de seriøse kommentarene som kommer med en klype salt. Stå på Sophie 🙂

    12. Jeg eeelsker øyenbrynene dine som de er nå! 🙂 Mye mer naturlig enn de du hadde før. Du er utrolig pen da, og det var du for en måned siden, også!

    13. du er sykt nydelig<3
      de 3 prikkene du har i fjeset, har du de pga du går på barbiedop nå? eller er det føflekker? kan du være så grei å svare på dette i et innlegg? 😀

    14. Jeg syns du er kjempe pen nå<3 du var kjempe pen før å , men du er penere nå egentlig da<3 elsker deg<333

    15. Heei 🙂 du e nydelig da! men du e så SYKT my finar uten løsvippan, du ser mer naturlig ut! eller har du bare veldig lange øyenvippa? :O Å hvis ikke, kan du vis litt bilda?

    16. Er enig med folket her, du ser mye bedre ut nå 🙂 Har lset bloggen din en stund, og sett mange forskjellige “utgaver” av deg 😉 Sånn du ser ut nå har du aldri vært flottere 🙂
      Bra du tar til deg konstruktiv kritikk, er viktig å høre på andres synspunkter. Jeg gjør det selv når det gjelder bildene mine, andre kan se feil som jeg ikke legger merke til, og derfor setter jeg stor pris på feedback fra så mange som mulig.. 🙂 Ta gjerne en titt selv, og trykk på LIKE om dere liker noe dere ser.. Blir kjempe glad for hvert klikk <3
      http://knutgleditsch.net
      klem 🙂

    17. Du ser bedre ut nå og definitivt mye penere når du smiler. Jeg er enig i det som mange skriver, så naturlig som mulig ser bedre ut… Men, er du helt sikker på at du vil ha større bryster? De ser allerede veldig store ut til deg. Du er jo en “petit” jente, mener jeg. Jeg håper du har ombestemt deg til du blir 18 år, du er mer enn vakker nok som du er fra naturens side, selvom du ikke ser det selv. En dag håper jeg at du får selvtillit nok til at du kan være glad i deg selv akkurat som du er. Jeg vet at ungdomstiden er tøff og at de aller fleste unge jenter har komplekser av ymse slag, sånn er det bare, det er en del av det og vokse opp. Men, et eller annet sted på veien så finner de fleste heldigvis seg selv og blir den personen de ønsker og være. Når man kommer dit, og også på veien dit, så vil den ytre skjønneheten speile seg i det som kommer innenfra. Det var mange ord og kanskje uforståelig, men du er en smart jente, så jeg tror likevel du forsto det meste av det 🙂 Husk at noe av det viktigste vi gjør er å bli kjempegod på å være oss selv! 🙂 Du er bra nok, akkurat som du er!

    18. Synes du er så naturlig pen! Jeg vet at jeg ville likt deg best uten sminke, håret i en hestehale og i en av mine hettegensere. Tro det eller ei men hvis du satser på eldre gutter så er det slik vi liker jentene. 🙂 noen jenter kler bedre å gå uten sminke enn med.

    19. Finest nå, ikkenoe tvil! Ikke trutmunn, øyenbrynene er liksom ikke så “harde”, øynene dine smilser osv. Du er så naturlig pen 🙂

    20. jeg syns du var penere før når håret ditt ikke var så hvitt for da blir du ikke så markert i ansiktet..
      men du er fortsatt pen forde altså;)

    21. Synes du har gått til det bedre! 🙂 Men om du tåler konstruktiv kritikk så vil jeg bare si at jeg likte øyenbrynene dine bedre før, da de var litt smalere 🙂 Synes du var så fin da 🙂 Å da brukte du litt mørkere markeringer! 🙂

    22. bilde fra ”nå” var finest:) inkludert formen på øyenbrynene! bare at du kanskje burde ha dem litt mørkere, men IKKE tynnere:)

    23. NÅ OFC! <3 du er bare så herlig og nydelig da du smiler sophieelise! <3 misunnelig på deg! det er liksom greit at du tar trutmunn på noen bilder så lenge det ikke er ALLE! <3 jeg syns IKKE at du skal holde hendene dine foran nesen og munnen og du er mye finere nå enn det du kommer til å bli hvis du opererer! <3 hallo puppene dine er helt perfekte store, og mange gutter sier at hvis puppene til jentene blir for store, så har de ingen vei å komme til jenten på <3 så du er perfekt akkurat som du er! <3 -tirill <3

    24. Nåå! Synes du er så sinnsykt pen med mindre sminke! Du er jo naturlig pen, heldig! Også så fint smil du har 🙂

    25. 1000 ganger bedre når du smiler. Foundation skal gå i ett med din naturlige hudfarge, og ikke gjøre huden mørkere. Kun jevne ut. Brynene ser myke ut og er pent formet. Går ut fra at du har brukt brynskost og skygge for bryn. Det gir et mye mer naturlig resultat enn øyenbrynsblyant, som kan gi en veldig hard og markant ramme til øynene. Når du er så naturlig pen, er det beste at du gjør utseende ditt mykt og naturlig som mulig. Det gjør du nå.:-)

    26. Definitivt nå. Og du har et så vakkert smil! Huden din ser fantastisk ut, brynene dine myke og fine. (kunne godt vert litt mørkere etter min smak, men det er jo noe man velger selv!=) Men har du prøvd å redigere puppene dine på dette bildet? Vil ikke fornærme om du ikke har gjort det, for du har veldig fine pupper! Men på det nyeste bildet såg de veldig snåle og misformede ut… bare konstruktiv kritikk her! digger deg! <3

    27. Jeg bruker en fundation fra mac nå, den passer perfekt til meg:) Fundationer er ganske forskjellige på folk. Du passer mere med den fra smashbox ja, du har veldig fin glød i huden på etter-bildet! 🙂
      Gleder meg til å se hvordan du er imorgen 😀

    28. ehh, øyenbrynene dine var MYEEE finere no!!!
      men du kunne kansje tatt litt mørker øyenbrynsfarge.men ikke lag de så tynne som de var før!

    29. Hvorfor putter du ting i Bh en din??
      Greit med push Up Bh , men du har jo IKKE store boobs slik som du prøver og ha å¨bilder, når du ikke har noe i Bhen så dekker du puppene til med store gensre, hva er greia??
      Er jo temmelig emo og gjøre noe slikt da, du prøver og være annnet enn du er, blond bimbo, noe du da ikke er, desverre søta 😛
      Så fælt og være seg selv??? du trenger ikke ha dum og blond blogg, det er jo det du har hver dag.., ta heller en dag om the real you 🙂

    30. likte øyenbrynene dine myye bedre slik di var før:) men ellers er resten mye beder nå 😀 superpen er du

    31. mye bedre nå, du er nyydelig når du smiler istedenfor trutmunn! hvertfall når du smiler med tennnene, peena!:-D

    32. ååh, det kommer til å bli utrolig morsomt på bloggen din i morgen! Gleder meg 😀
      Du ser forresten bedre ut med den nye foundationen, mer naturlig 🙂 som flere har kommentert tidligere så syns jeg at du kler litt mørkere øyenbryn enn det du har nå. Men du er pen uansett!

    33. hah, hvorfor skal du ha rosabloggings greie?? skjønner ikke pointet? blogg heller om noe litt mer fornuftig..

    34. hvor mange doruller har du i bh’en? det var liksom ikke så fint.. Finere når det gjelder puppene dine før , fordi da var de ikke under navlen..

    35. du er kjempe søt når du smiler og ikke lager trutmunn 😀 liker deg best med litt mindre sminke da 🙂
      Jeg skjønner ikke hvorfor folk slenger dritt til deg om puppene dine! Og at du vil være en bimbo.. det er jo deg (?)
      LOVEU ♥

    36. Elsker bloggen din<3 Og jeg mener den nr.2/nå.
      ville vært koselig hvist du gikk inn på vorres blogg å sett litt på den, å kanskje legge fra deg en komentar<3<3
      -be

    37. så mye penere nå! ikke at du ikke var pen fra før av, men på bildene nå virker du som ei skikkelig søt jente, og på de gamle kanskje litt arrogant og bitchy.. så er du mye penere med den nye sminkebruken! 🙂

    38. hei. du er mye penere når du smiler(:
      men jeg vil IKKE anbefale den foundation der hvis man har glinsete hud. Jeg selv slet med at huden så svett og ekkel ut, og når jeg i tilegg brukte den foundation så ble det på en måte forsterket da.
      men huden din virker ganske matt fra før, så da gjør det ingenting om du bruker den; D

    39. Det va utrolig fint! men hvilken farge nr er på den foundation din ? 🙂 håper du svare <3

    40. du ser kjempe fin ut nåå!
      – og du forresten, har du sett det bilde som tcmn. har lagt ut på bloggen sin som de liksom hermer etter deg? haha xd

    41. for å være helt ærlig synes jeg øyebrynene dine var finere før, du burde markere de med en mørkere farge! men du er helt vanvittig pen, og du er en person jeg ser opp til! stå på sophie!:):)

    42. Du blir bare penere og penere du!! Tror du at du kan vise hvordan du lager krøllene som du har i håret på bildet til venstre? Tuuuusen takk på forhånd<3
      Btw: Absolutt digger bloggen din! "Dagen er ikke den samme uten!"

    43. For å være helt ærlig skjønner jeg ikke helt hvorfor du skal ha bimbo-tema, siden bloggen din er vel egentlig nok “bimbo” fra før av. Jeg tror det hadde vært utrolig gøy med emo-tema, eller naturlig-tema der du ikke brukte sminke eller extensions. Det er liksom litt gøyere å se deg som noe annet enn vi ser deg hver dag.
      Mener ikke noe vondt med dette her, leser bloggen din fast og synes selv at du er ett flott forbilde og en utrolig søt jente!

    44. Du er nydelig! Men jeg syntes du bryker for mye sminke.. Jeg mener det ikke vondt, men det kommer til å se myyye finere ut om du bruker litt mindre 😉 <3

    45. Jeg liker deg best nå haha, men jeg syntes du hadde finere øyenbryn før, da de var litt mørkere og synligere ;o

    46. Hva skjer med brystene dine? De ser jo helt fucka ut. Over redigert! Det er rett og slett stygt med store pupper.

    47. Liker bedre sånn som du er nå! 🙂
      det eneste jeg likte med før bildet er at øyenbrynene er mer markerte. Men du er super nydelig og du har et nydelig smil <3, ønsker deg det beste!

    48. Nå!
      Men kan du ikke av og til gå uten extentions? Nesten alle bruker det, så hadde vært kult med noe litt annerledes! pluss at det er så fint 🙂

    49. Du er fin uansett, Sophie! Jeg er hekta på bloggen din!!
      Men jeg lurer på en ting, hvor kjøpte du skoene i dette innlegget.
      “http://sophieelise.blogg.no/1315416669_ta_en_spk_da.html” ?? Jeg leter etter en sånn farge! Vil ikke ha hvite, men litt sånn som det der!

    50. ååh, du er så utrolig fin! jeg misunner deg skikkelig mye! Du er så heldig som er så vakker både på innsiden og på utsiden, har vertfall fått et utrolig bra inntrykk av deg. Det virker som om du bryr deg om alle rundt deg, og tar ting seriøst 🙂 Også er du så utrolig pen på utsiden også, kjempe pen kropp, nydelig hår og et kjempe søtt smil 😀 Misunner deg!! ♥ Kom tilfeldigvis innom bloggen din en gang, og har vært fast leser siden da! Sjekker om du har oppdatert sikkert 20 ganger til dagen, stå på! Digger deg ♥

    51. nå,men du hadde så fine øyenbryn før ;$ nå er de så tjukke å lyse, eller jeg vet ikke! men du er peen<3

    52. Så fint det ble! 🙂
      sant det altså…har man vendt seg til å bruke mørkere foundation enn huden, så er det vanskelig å endre det..men det ble veldig annerleders, og veldig pent! 🙂
      Har du bestilt smashbox produktet/produktene? 🙂

    53. Sier ikke at jeg syns du var såkalt stygg før, for det var du virkelig ikke! Men du er så pen med lite sminke og uten sminke, du er så mye mer naturlig 🙂 Så har du jo utrolig fint smil også! Stay strong 🙂

    54. hva synes du om bildene tcmn, andrebadendyck og fannyba har lagt ut hvor de åpenbart hermer etter deg?:) hahaha

    55. du er like stygg hva du enn gjør! og ikkr tro at vi forandrer oss når du skriver “dere på ta meg som jeg er osv..” og lager et heelt innlegg om det! du er rett og slett en hore og det hjelper ikke å skrive om at du har problemer osv.. for hva du enn gjør så er du samme gammle! du ødlegger jo deg sjøl! -.-

    56. Du er så fiiiin når du smiler med tennene og har mindre sminke på deg! <3
      Blir enda finere viss du noen gang kommer til å farge håret ditt brunt ;o

    57. Tcmn liker å henge deg ut på bloggen hele tiden, nå har hun slengt med seg noen av favoritt bloggerne; Andrea og Fanny. At Therese hengte deg ut var ikke sjokkerende, siden hun liker å gjøre narr av deg hele tiden. Bare vit at folk støtter deg nå og syns at det tcmn holder på med er sinnsykt. Hun er bare redd for at du skal bli mer populær en henne selv. Skrev dette til tcmn – Du ler ikke med andre (på en god måte) du ler AV andre Therese. At du henger ut folk på bloggen din er ikke særlig sjokkerende, men at du påvirker Andrea og Fanny til å gjøre det? Aouch. Du gjør narr av SophieElise hele tiden, er du sjalu på henne eller? Fordi hun er en ny blogger med blondt hår og push up? er du redd hun skal ta plassen din? Det er hun kanskje iferd med å gjøre sånn som du oppfører deg. Grunnen for at folk liker deg er fordi du var en normal blogger i begynnelsen, nå har du blitt en rosablogger.. en fjortis som ser opp til heidi montage og tror livet handler om å se ut som BARBIE. Hadde du begynt å blogge slik som du er nå og slik som du ser ut skal jeg love deg du hadde blitt sammenlignet med heidi alexandra og sophie elise. Du må tenke på at de bare er seg selv, slik som du er deg selv.. Det hadde ikke vært kjekt for deg om 3 toppbloggere som folk likte GODT gjore narr av deg? slik at alle leserne gikk bananas og mobbet deg i kommentarfeltet. Folk som ser opp til deg,Andrea og Fanny tror at det er KULT å gjøre narr av sophie elise nå.. hvordan tror du hun føler seg? selv om hun kanskje skjuler det har folk FØLELSER.. hun har hatt en FÆL tid med selvskading og hele pakken, tror ikke dette hjelper.. og, en ting.. ikke prøv å heng ut sophie med push up? fordi du bruker dobbelt så mye, bare at du egentlig ikke har noe pupper.. 😉

    58. Du er fin uansett !! men jeg synest du ser finere ut når du smiler på bilder fordi da synest jeg du virker mye gladere og ikke så fjortis 🙂 elsker bloggen din !!! er innpå 3 ganger daglig !

    59. Du er så sinnsykt pen ! Elsker håret ditt ! <3 Elsker bloggen din sjekker den minst 4 ganger daglig ! 😀 <3

    60. Det blir superfjortis-selvgodbimbo-blogging!
      IKKE synk like lavt som tcmn! Hun har på seg 4-5 bh’er bare for å få folk inn på bloggen sin, du poserer nesten naken osv. Du virker som en kul jente, du kan klare deg lenge på topplisten om du vil, men IKKE synk så lavt. Hun har flere lesere enn deg bare fordi folk vil se hvor tragisk det faktisk er mulig å bli 🙂 Du er vakker, du trenger ikke sminke for å være det, det gjør hun!

    61. Må bare si at jeg digget denne kommentaren:
      Tcmn liker å henge deg ut på bloggen hele tiden, nå har hun slengt med seg noen av favoritt bloggerne; Andrea og Fanny. At Therese hengte deg ut var ikke sjokkerende, siden hun liker å gjøre narr av deg hele tiden. Bare vit at folk støtter deg nå og syns at det tcmn holder på med er sinnsykt. Hun er bare redd for at du skal bli mer populær en henne selv. Skrev dette til tcmn – Du ler ikke med andre (på en god måte) du ler AV andre Therese. At du henger ut folk på bloggen din er ikke særlig sjokkerende, men at du påvirker Andrea og Fanny til å gjøre det? Aouch. Du gjør narr av SophieElise hele tiden, er du sjalu på henne eller? Fordi hun er en ny blogger med blondt hår og push up? er du redd hun skal ta plassen din? Det er hun kanskje iferd med å gjøre sånn som du oppfører deg. Grunnen for at folk liker deg er fordi du var en normal blogger i begynnelsen, nå har du blitt en rosablogger.. en fjortis som ser opp til heidi montage og tror livet handler om å se ut som BARBIE. Hadde du begynt å blogge slik som du er nå og slik som du ser ut skal jeg love deg du hadde blitt sammenlignet med heidi alexandra og sophie elise. Du må tenke på at de bare er seg selv, slik som du er deg selv.. Det hadde ikke vært kjekt for deg om 3 toppbloggere som folk likte GODT gjore narr av deg? slik at alle leserne gikk bananas og mobbet deg i kommentarfeltet. Folk som ser opp til deg,Andrea og Fanny tror at det er KULT å gjøre narr av sophie elise nå.. hvordan tror du hun føler seg? selv om hun kanskje skjuler det har folk FØLELSER.. hun har hatt en FÆL tid med selvskading og hele pakken, tror ikke dette hjelper.. og, en ting.. ikke prøv å heng ut sophie med push up? fordi du bruker dobbelt så mye, bare at du egentlig ikke har noe pupper.. 😉
      HELT SANT!!!

    62. syntes du er penere nå 🙂 mer naturlig ! 🙂 men jeg likte veldig godt håret ditt når det var bølgete! 🙂

    63. Problemet her er at de fleste som kommenterer er yngre, 13-15 år, og tar alt så alvorlig fordi de skal være SÅ imot mobbing.
      Sophie er 16-17 og jeg tror nok hun kan ta en spøk bedre enn de fleste leserene som skriver ovenfor her. Hun er voksen nok til å smile av det, det er dere som kommenterer og tar EN sin side og rakker ned på de på den “ANDRE” siden, som hisser til mobbing og prøver å skape krangler. Dere aner ikke om TCMN har snakket med Sophie på forhånd (som hun har gjort før når hun “disset” sophie i en videoblogg).
      Slutt å legge dere så opp i det, dere lager 10 000 høns ut av en liten fjær og skaper bare krangler som ikke eksisterer.

    64. Synes du bare ser verre og verre ut. Men det er ikke pga det blonde slitte jævlige håret, eller den stygge seige brunkremen eller de helt MERKELIG formet fake-øynebryna dine, men pga det rett og slett stygge trynet ditt. Og de saggy titsa. Man ser at de henger igjennom toppen, det er drøyt :p

    65. FYTTI HELVETE for noen pupper på “nå” bildet :O fake eller real ? hva gjør du egentlig med puppene dine for å få de så store ? ;o

    66. haha, du sa du hadde lært deg å redigere puppene dine større.. her faila du vertfall for det ble dritt stygt 🙂 øv litt mer før du legger ut noe

    67. Ser at puppene dine er faket … vedder på at du har noe i bh’n. sokker eller noe, også har du flere bh’r på deg… det er ingen som har så store pupper når man
      er så normalvektig som deg .. dessuten er ikke puppene dine runde engang på det bilde der.. de er helt spisse, som beviser at du har noe i bh’n …
      hvis du mener selv de er ekte, hvorfor ikke ta et bilde av deg i bh’n da?! haha, nei, det tør du jo ikke, da blir du jo avslørt…

    68. Jeg synes du ser bedre ut med smashbox, siden den fra mac ser litt flekkete ut 🙂 og jeg synes øyenbrynene dine er veldig fine nå og ser mer naturlig ut 🙂 jeg synes du kler veldig godt det bølgete håret da 🙂 Men alt i alt er du faktisk veldig pen, og når du smiler så ser du enda penere ut 🙂
      Btw, så synes jeg det er så unødvendig at folk sitter hjemme og skriver negative kommentarer.. men det er jo sikkert sånn at de kjeder seg og trenger noen andre og rakke ned på. Men jeg må bare si at jeg ble positivt overrasket av hvordan du virker i forhold til hvordan folk forteller du er 🙂 Bare fortsett uansett hva noen sier, ikke forandre deg for noen! 🙂

    69. Nå, men du burde prøve litt smalere og mørkere bryn! Og hadde likt å se deg med bølgete hår igjen! Håret ditt var så pent før! Det er det nå og, men værsåsnill vil se deg med bølgete hår! Elsker smilet ditt :))

    70. MAN SER LIKSOM IKKE AT DU HAR REDIGERT PUPPENE DINE STØRRE PÅ “NÅ” DEN ER HELT SPISS OG JA DET ER TYDELIG’!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    71. øyenbrynene dine så bedre ut før! å jeg vet at du vil fikse puppene dine større, men de er drit svære, større en en fullvoksen kvinne sine, å de er perfekte så jeg vil ikke at du skal fårandre på dem!

    72. Hva faen ?! Putter du sokker i bh-en din eller ??
      Di er jo faen spisse og skjeive !!!
      Og ingen av delene er fine !!!
      Ville heller ha valgt meg selv … eller tcmn er bedre xP

    73. hæ? du har ikke såå store pupper!
      Fondationen var finere før synes nå jeg. kanskje litt for mørk, men den så mye mer naturlig ut en den nå som så orange ut. Øyenbrynene syntes jeg også var finere før. elsker tynne bitch faktor øyenbryn. love <3

    74. hei jeg er fan kødda du er stygg,slem ikke deilig,selvdigger,tro at alt handler om deg,det ser ut som du har silokon pupper,du sier at heidi er stygg du er 10 000ganger styggere,du er ikke kjendis,kjersten din hater deg sikkert tro meg jeg kjenner han.du er ikke sexy i det hele tatt,du tror du er jæveligt deili,dialekten din er stygg,
      du trenger ikke og late som at du er rik jeg er rikere.
      ps.hvordan tror du framtiden din kommer til å se ut hvis du spør meg sier jeg bare en ting den blir sort. :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg