trening rosabloggerstyle

Hei! Har akkurat kommet hjem fra en liten treningsøkt med Lotte Elise, utrolig godt å ha noen som faktisk interesserer seg for trening på samme nivå som meg, slik at vi kan trene sammen og pushe hverandre! Så der har dere et tips, tren med noen som trener like mye/mer enn deg selv, er ganske kjipt å bli “dratt ned” på treningsstudioet av venninner som ikke gidder å gjøre noe. So, thank you Lotte  

Ettersom jeg og Lotte trener på forskjellige trenigsstudioer så tok jeg idag en prøvetime på flex, der jeg trente før og der Lotte trener nå. Synes faktisk det er utrolig ubehagelig med så mange folk rundt når man skal trene, hater at folk stirrer sånn.. Høres kanskje litt overfladisk ut, men det er faktisk ikke innbilling, jeg missliker at “alle” vet hvem jeg er i denne lille byen, og jeg hater å bli stirret på! Vet ikke om det er pga bloggen, om det er sjalusi/hat eller beundring..? At gutter stirrer kan jeg leve med haha, men jenter derimot..

Orker naturligvis ikke å dra med meg speilrefleksen på trening så da får dere klare dere med mobilbilde(</3)


I morgen kjører jeg igang med “temabloggin”.. Noen som vil gjette hva som blir første ut?

60 kommentarer

Siste innlegg