Livet til en blogger

Foresten, dette blir siste innlegget i kategorien “superbimbo-fjortis-rosablogg” eller hva man nå skal kalle det. I morgen er jeg tilbake til å være meg igjen! Har savnet det, liker ikke å være så slem… Til dere som sier at jeg overdriver, jeg “må” nesten det siden jeg er såpass rosablogger fra før av, bare en snill en. Så for å få en effekt må jeg være litt slem og selvgod! Anyways..  loveyou! 


  Man blir sponset og får hjem (masse) gratis ting! Ofte vil jo mange internettsider sammarbeide med bloggere, så da får man en mail der de skriver at man kan velge hva man vil på hjemmesiden for foreksempel 5,000! Så får man det hjem i posten, og så skriver man et innlegg om det! Man trenger nesten ikke å betale noe lengre ettersom man blir sponset på nesten alt.. Har sikkert fått sponset ting for over 25,000!

 Man tjener jævlig mye penger.. $$$. Fantastisk eller hva!? Jeg vet dere vil være meg 😉
 Man får publisitet, og all publistet er bra publisitet! Får jo være med i aviser, på radio, tv osv. Og det er faktisk bra å få all den oppmerksomheten, er jo ikke sikkert at bloggen kommer til å holde i fem år til men man får jo aldri nok av meg, så da kan jeg jo få et eget tv show!
  Smiskere overalt.. Come on!? Alle smisker med deg når du er en stor blogger. Alle vil være med på bloggen og man føler seg stolte når man er venn med en kjendis. Jeg lover dere, aaaaaaaaalle vil være min venn for de vil også oppleve hvordan det er å ha mange fans.

Så til dagens spørsmål ; om akkurat DU fikk være meg for en dag, hva ville du gjort? Sett deg i speilet hele dagen og beundret hvor flott du hadde sett ut..? Gått igjennom innboksen på telefonen min og sett alt det hemmelige som ligger der? Ville du skrevet noe på bloggen, såfal hva? Slettet den, kanskje? Ville du hatt sex med noen, hvilke av vennene mine ville du vært sammen med? Ville du endret på noe? 

Kisses!  

90 kommentarer

Siste innlegg