idol!

Vel, nå er idol igang igjen, og selv har jeg aldri fulgt så mye med på slike programer – eller, idol med kurt nilsen var jo noe jeg vokste opp med, og får sinnsyke flashback av å høre introsangen til programet. Men x-factor og slikt har jeg egentlig ikke fulgt så mye med på. Men i år har jeg bestemt meg for å følge med igjen, synes det er supergøy! 

Og ja, det stemmer faktisk at jeg meldte meg på i år, men jeg dro aldri! Det ble rett og slett nedprioritert, som er synd. Jeg vet jo at jeg er god nok, og jeg vil jo veldig gjerne. Så hva sier dere, skal jeg melde meg på til neste år!? Regner nesten med jeg har deres stemme, hehe! 

Husker dere denne musikkvideoen, foresten? Bringer tilbake såå mange gode minner for min del, åååh  Husker jeg var forelsket i han ene, Ørjan eller noe sånt.. Det var tider, det! Ellers er jo faktisk sangen dritbra, utrolig gøy at jeg enda kan teksten selv om det er mange år siden jeg sist hørte den. 

88 kommentarer
    1. Har jo ikke hørt deg synge enda, kansje du og marco kunne lagt ut en video når dere synger duett? 🙂 stå på!

    2. kan ikke du legge ut sangvideo før du melder deg på da, så kan vi jo høre på stemmen din! :- D hadde vært fint.

    3. DET DER er bare SYKT FREAKY!!! Jeg drev å syngte den der sangen HELT tilfeldig idag da jeg satt i bilen!! Hahha for et sammentreff! Og jaa, vær med ! Da har du mer enn gjerne min stemme <3

    4. Du e SYKT flink å synge, så jeg syns du skal melde deg på<3<3<3 men æ har et spørsmål: skal Marco synge???

    5. Meld deg på! Du er syyykt flink! Hørte deg da du sang for 2 år siden på ei skolegreie i gymsalen og da ble jeg sykt imponert!:)

    6. Husker jeg digget alexander en stund asså ! Digger bloggen btw! har laget ett lite innlegg om deg på bloggen vår. hadde satt stor pris på om du ville lese og komentere det !

    7. Idol bringer fram mange minner 🙂 minner meg sjukt om da eg var liten, da eg og bestevenninda mi såg på det og stemte på dei som var flinkast osv 🙂 savner det, så det er sjukt bra at det er tilbake !! 😀
      KAN IKKJE DU LEGGE UT EN VIDEO AV DER DU SYNGER ? :d VIL GJERNE HØRE DEG SYNGE …!!! 😀

    8. HERREGUD, husker også jeg var så syyyykt forelska i Ørjan! Smelta heeeelt framfor tv’skjermen liksom <3
      Jeg er sikker på at du har kommet til å gjort det kjempebra i en sangkonkurranse, Sophie! Så meld deg på neste gang 🙂

    9. Hei! Dette er et svar på det du kommenterte på innlegget mitt om deg og Twitter og hele greia!
      Så bra at du heller ikke tok dette seriøst, fikk litt noia når folk mente det var mobbing, om du også oppfatta det sånn. Fett, tusen takk! Jeg synes dessuten du burde komme deg på Twitter, urinveisinfeksjoner og pupper går rett hjem der (og mensen, som har blitt mitt spesialfelt). Jeg hadde ihvertfall fulgt deg.
      Og igjen: jeg synes det var sykt kult at du blogget om meg, og at du tar det med et smil, for det gjør jeg også! 😀
      Lykke til med bloggen og livet! (selv om jeg personlig håper du ombestemmer deg angående den plastiske kirurgien, det synes jeg virkelig ikke du trenger).
      KOS & KLEMS.

    10. går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?
      går han i niende??!?!?!?!?

    11. Kan du legge ut videon når du sang for lenge siden??:)
      tror faktisk jeg så den på Haawt eller noe sånt vis du ikke har den videon har du lyst til å lage en ny, kjærsesten kan godt være med han og!!:)

    12. hei sophie 🙂 jeg er en 19 år gammel jente som er fast leser av bloggen din. har fulgt den nå i tre måneder, og i førsten var jeg veldig skeptisk, men så leste jeg bare mer og mer og nå elsker jeg bloggen din. du skriver utrolig bra, og ting som er gøy å lese. elsker bildene dine, og utseende ditt. du er en kjempe nydelig jente, og jeg vet at mange er sjalue på deg. det at du har en kjæreste som er 14 år, og du 16, er bare så koselig. du viser at du er en ekte jente, og tåler kritikk. dette er første gangen jeg kommenterer en blogg i hele mitt liv, men synes du fortjente en kommentar. fortsett og blogg som gjør, og fortsett med å vær deg selv. også må jeg få si at du er utrolig pen både med og uten løshår. (det bilde du la ut) 🙂
      stor klem fra meg, elizabeth fra fredrikstad.

    13. vet jeg kanskje ikke har noe med dette…. men, siden du er over seksten, og marco har jo ikke sengelappen ;p såååå, hvis dere ligger sammen er d strengt tatt ulovlig…;o

    14. Noe jeg liker med deg er at du faktisk leser kommentarer du får og hvis det er et spørsmål fra leserne du bryr deg om å svare på så skjer det faktisk. Mitt spørsmål til deg er hvordan du klarer å lage så mange videoblogger uten at det blir for kleint. Altså jeg sliter ikke med selvtillit eller noe jeg bare ser litt opp til folk som klarer å være seg selv på video når man sitter helt alene og snakker til et kamera. Noen tips?

    15. Å, husker at Idol og Mgp. Junior var mine yndlingsprogram før! 🙂 I og med at kusinen min er med i idol i år, følger jeg med! 🙂

    16. – Tusen takk, høres bra ut ! Jeg pleier som regel å planlegge det litt så kan fult mulig være derfor det blir pinlig hahah.
      Forresten, da jeg leste det her så skjønte jeg ikke den delen med at “jeg vet jo jeg er god nok” så jeg gikk på youtube channelen din og kikka gjennom, jeg viste jo ikke at du kunne synge! Du er jo bare kjempe søt og ikke minst flink! Stå påå 🙂

    17. Hei 😀 Jeg husker også den sangen og jeg kan den utenatt! Jeg har til og med den cd plata av Idol 2006. Med en gang Idol ikke gikk mer på tv, gikk jeg å kjøpte meg den cd plata, haha 🙂 JA, bli med på Idol til neste år! For du er sikkert flink, og kanskje du kunne legge ut en sangvideo så jeg kan høre? 🙂 ELSKER bloggen din, denne bloggen er ynglingsbloggen min 😀

    18. Ja! Det må du, men NÅR du vinner må du ikke bli en diva og glemme alle oss leserne som har støttet deg heleveien! Neida, det vet(Tror) jeg nok ikke du kommer tiol å bli! Du er den snilleste og søteste bloggeren i hele topplista og rettogslett alle som blogger!
      Selv om jeg ikke har møtt/sett på bloggen til alle da… lol<3
      Diggerdeg !

    19. åå husker jeg var forelska i aleksander denstad with haha ! Også var jeg på Sortland på sånn konsert, også var jeg SÅÅÅÅ stolt over å få autografen til mange av de.. haha..

    20. elsker å lese bloggen din! er så godt å se noen som ikke har hatt det så bra, til å bygge seg oppover 🙂 bloggen din er en del av hverdagen min nå, og jeg håper at du kommer til å blogge leenge :))

    21. Går Marco i niendeklassen, er ikke han 97`er a? Bare lurer..ikke noe vondt ment i det hele tatt ;D Btw; DIGGER bloggen din!!

    22. Kan du ikke legge ut en sangvideo, Sophie? 😀 Hadde vært kjempegøy å høre deg synge, skal melde meg på idol selv til neste år! Håper vi ses. Elsker bloggen din!

    23. Så utrolig koselig!! Er glad Idol er tilbake, mye bedre enn X-faktor! Ja kan du ikke melde deg på?? 😀 Stiller meg bak de andre, kan du lage sangvideo? 🙂

    24. Du burde absolutt melde deg på!
      Vet at du er utrolig flink<3
      Foresten, kan du lage sangvideo igjen snart? :=)

    25. Åhhh… Det huska æ! Ælska det, har vokst opp me dattan sammens me familien. Sette om kvellan framfør tv’n å se sånne program, Hæli! <3

    26. jeg stemmer for deg helt klaaaart! 😀 men det hadde vært sykt fett om du og marco lagde videoblogg av at dere synger sammen! hadde sikkert blitt utrolig fint 🙂 dere er megasøte, stå på sophie!

    27. Den songen er kjekk 😀
      ørjan var drit flink, og i tillegg er han fra den bygdo eg går på skule 🙂
      håpe da er nåken flinke i år og 😀

    28. har ikke sett idol siden den sangen kom ut, husker jeg var såå forelsket i stemmen til alexander, og jeg var ikke bare litt starstruck når jeg satt ved siden av han på flyet <3<3 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg