sløve hele dagen

 Halla bloggen! I dag hadde skolen min turdag, noe jeg ikke hadde problem med å stå over. Det er regn ute og vind, så vi kan trygt si at jeg var hjemme i dag med god samvittighet! Kanskje litt sløvt, men jeg overlever. Nå skal jeg dra til Stine Mari, blir koselig! 

Vil foresten si til den lille idioten som presterer å kommentere stygt på andre sine blogger med min adresse at det kommer til å bli anmeldt om jeg får beskjed om det flere ganger. Det er identitetstyveri og ganske alvorlig! Så si ifra om det har skjedd med dere – kommenterer kun andre blogger om de har skrevet ett innlegg om meg, og da er det kun positivitet jeg har å komme med. Så da vet dere det. Ellers finner dere meg kun på disse sidene, med disse brukernavnene ; sofieelise på formspring, [email protected] på mail og Sophie Elise Isachsen på face! Si ifra om dere finner meg noen andre steder, blir utrolig lei meg av at andre kan missbruke min identitet sånn.

Meg og min lille gris, mer uoppdragen hund finnes desverre ikke! Her har dere våre forsøk på å få til et søtt, lite bilde.. Var umulig!


HAHAHAHAH ser litt ut som om jeg slår henne, eller at hun akkurat har fått et slag i magen.. 

Litt søt, egentlig! 

47 kommentarer

Siste innlegg