flaut

Jeg tror bare jeg skal starte opp en ny blogg, “ting jeg har glemt hos Marco”, for i det siste har jeg faktisk glemt noe der hver eneste dag – og i går var det altså bankkortet som sto for tur.. Jeg vet at jeg gang på gang sier at jeg ikke er flau over å ha en ynge kjæreste, men å dra til ungdomsskolen, i niende klasse for å hente et bankkort, når jeg selv går andre vgs.. Det var litt pinlig, for å si det mildt. Pluss folk klarer jo ikke å la være å stirre, skjønner ikke helt hvor folkeskikken til enkelte er gjemt… Men men! Har jo aldri vært på den skolen før så var livredd for at jeg måtte gå rundt å lete etter han, takk gud for at jeg slapp det.

Etter byen dro jeg og Anne-Sofie ned til byen og spiste på gründer (eller jeg spiste, hun så på..) og snakket om alt mulig rart. Var riktignok utrolig sliten, ord kan ikke beskrive hvor godt det var å legge seg i sengen nå nettop! 

Naaam! Sykt dyrt, men verdt det! 

Anne-Sofie og kjæresten hennes. Alder er bare et tall, folkens! Se så lykkelige og nyforelsket de ser ut, da.. 

Haha meg idag på skolen. Ser ut som om jeg var høy på noe annet enn livet, for å si det på den måten. Utrolig sliten! 

89 kommentarer

Siste innlegg