Jeg har verdens fineste

Har vært hos Marco hele kvelden, har sett skrekkfilm (triangle) og spist maaasse godteri! Jeg har veldig lyst til at han skal lage en video der han synger og spiller gitar som jeg får legge ut på bloggen, men han er litt skeptisk. Så alle sammen, skriv JA i kommentarfeltet ( om dere vil det selfølgelig) så kanskje jeg får overtalt han! Han sa han skulle gjøre det om dere ville, så ! :)

Jeg elsker deg ♥ vil ikke sove alene i natt.

 

 

Har blitt 100% avhengig av twitteren til @festbrems, haha. Gøy å lese dritt om meg selv! Nå ble det mye PR på henne, kanskje jeg skal gi henne et solkort på 150 + kroner? Siden hun er kjendis nå, liksom. Ps; forventer å bli nevnt i neste DET NYE spalte med bloggnavn, som takk for all gratisreklamen jeg har gitt deg! Klemzzz

369 kommentarer

Siste innlegg