bling it

Det er noen av dere som har spurt hvor Iphone-dekselet mitt er ifra, det er altså fra handelsportal.no! De selger mange andre deksler der og diverse mobilutstyr, og selv har jeg en liten samling hjemme, er jo godt å ha litt å bytte på. Synes det ser veldig bra ut når man har et deksel på mobilen, og drømmer jo selvsagt å ha et fra Louis Vuitton eller chanel kanskje, desverre er jeg ikke rik… 

Min lille samling! Ett av de kjenner dere sikkert ganske godt fra før av (hehe) min faste følgesvenn nest til venstre!

Men så sa Marco at det dekselet jeg bruker til vanlig ikke var så fint, eller for å bruke hannes egne ord ” æ har sett finere” så følte jeg meg nesten tvunget til å bytte.. Dette er altså to måneder siden men det gjør like vondt å tenke på hele tiden, haha! Suger å være så utrolig lett påvirkelig:( Så nå bruker jeg dette: 

Men jaja, det var vel kanskje finere, eller hva synes dere? 

 

78 kommentarer

Siste innlegg