picture perfect..?

Det var en leser som spurte meg om det ikke er flaut å få kjæresten min til å stille opp på bilder til bloggen, og generelt om det å blogge med han rundt osv. Og jo, jeg kan love dere at det er ekstremt pinlig… Det er flaut å få han til å ta bilder av meg, det er flaut å ta selvutløser bilder når han er der (det er kanskje det verste..) og det er utrolig flaut å skulle ta bilder sammen. Vi bruker sikkert 100 forsøk på å få et okei bilde, det sier vel sitt! Jeg spurte han i går om hvordan det egentlig er å være kjæreste med meg med tanke på bloggen( for det er mye som skjer dere ikke vet omenkelte blogglesere er mer “besatt” av han enn meg..) og da svarte han at det kan være litt slitsomt. Ble utrolig lei meg for det, og derfor vil jeg egentlig ikke mase på han – det skjønner dere vel? 

Jeg har ofte sett på Andrea Badendyck sin blogg og alle de fine bildene av henne og kjæresten hennes og lurt sånn på hvordan de klarer det!? En masse bilder og videoer der de begge ser bra ut – her går liksom aldri det, haha! Så det er altså derfor det blit litt smått av bilder med oss sammen, og det er derfor vi ikke kommer til å videoblogge mer – det var kjipt nok den en ene gangen,haha.

 Et bilde vi ikke ble fornøyd med for å si det sånn, haha! 


Tusentakk alle som stemte på Tina igår! Og jeg personlig mener ikke at det er jusk om en toppblogger legger ut en sånn link å be folk stemme – man gjør jo det samme på facebook? Det er jo ikke min “feil” at mange leser bloggen min. En av de som stemte varSILJE STRAND, tusentakk! 


60 kommentarer

Siste innlegg