sunnheten selv

Er våken og overhode ikke trøtt, lover aldri godt når en ny, tung skoleuke starter i morgen. Fikk en utrolig trang til å drikke cola, og det hjelper jo ikke akkurat til å roe ned! Og siden jeg er verdens største klumse klarte jeg å miste den i gulvet for to sekunder siden, sprutet ut over alt! Hahaha, er typisk meg, ingen andre som klarer sånt..

Jeg kunne seriøst trillet til skolen i morgen føler jeg, i dag har jeg spist brownies, godteri, burger, pommes frites, drukket sikkert 40 glass cola og fem brødskiver. Sunnheten selv, sa du? Det er nesten et mirakel at jeg holder meg tynn. Et fantastisk mirakel, riktignok! Har jo ikke trent på superlenge nå, så er helt merkelig, egentlig.. Vurderer å kjøpe meg tredemølle å ha på rommet mitt – men jeg liker faktisk bedre å ligge på sofaen å spise, skal jeg være helt ærlig. MAT! ♥♥

Min kveld i ganske korte trekk:

Lest en artikkel om rosabloggere i DETNYE, og har ikke så mye annet å si enn at det i alle fall ikke er rosabloggere som er dumme i dette tilfellet, haha! Latterlig. Men hey, jeg er glad det ikke er jeg som er 19 år og bitter!


Så har jeg sett på favorittfilmen, og skal se den ferdig før jeg sovner. Miley Cyrus, jeg elsker deg! 

Dere har jo etterlyst bilder der jeg er mer naturlig og smiler, så her har dere to! Deres ord er min lov! Jeg har faktisk kun på meg litt mascara her, føles godt faktisk. Hva synes dere?

129 kommentarer

Siste innlegg