Takknemlig

Jeg vet jeg ikke er god nok til å si dette, men jeg setter så utrolig stor pris på alle dere som går inn på bloggen min. Dere aner faktisk ikke hvor mye den og dere betyr for meg – jeg har som dere vet en del psykiske plager, og bloggen har faktisk løftet meg utrolig høyt opp i forhold til hva jeg var før. Tidligere kunne jeg ikke gå ut av døra engang, heldigivs ser ting lysere ut nå:-)

Har fått noen fine fanvideoer jeg kan dele med dere ( om dere som har laget har blogg, skriv i komentarfeltet så linker jeg dere). 

Så, et spørsmål jeg setter veldig pris på om så mange som mulig svarer på. Hvorfor leser DU bloggen min, og er det noe jeg kan eventuelt gjøre bedre, gjøre mer av, gjøre mindre av…? 


193 kommentarer
    1. Jeg leser nesten baree din blogg lenger, fordi jeg mener at ingen blogger kan måles opp mot deg! Du er så flink å oppdatere og skrive om saklige ting og ting som folk kan kjenne seg igjen i

    2. Jeg leser bloggen din fordi den fenger meg! Jeg liker måten du skriver på også liker jeg å følge deg å din hverdag, som er helt fra mote til følelser! Og det er også en grunn til at jeg følger bloggen din.. den er så mangsidi! Det er liksom noe nytt hver dag. og jeg blir ikke lei!! Stå på Sophie! 🙂

    3. Jeg leser bloggen din fordi du er en ærlig blogger. Man merker at du er en sterk og veldig flott person gjennom det du skriver 🙂

    4. naaw, blir nesten litt rørt når du skriver sånn om oss leserne dine. Men jeg leser bloggen fordi du blogger utrolig bra. Og du er en utrolig pen jente blir glad når jeg drar inn på bloggen din. Og du har jo blidt ett forbilde for meg.Vennene mine synes ikke at det er bra at jeg har deg som forbilde, men jeg fårstår egentlig ikke hvorfor, du virker jo som en kjempe snill og søt jente. Men som også kan være litt vill og barbie i blant. Og det kan jo jeg og. Selv om jeg bare er 12 år så føler jeg faktisk at vi egentlig er ganske like :)<3

    5. Jeg leser bloggen din fordi:
      Du blogger ofte
      Du bryr deg om leserene
      Du blogger bra, men ironi og humor
      Du blogger som om deter noen som leser!: )
      Du har mange bra bilder, videoer og tekster!

    6. Hvis det ikke er for vanskelig, hadde det vært fint å lese flere følelsesmessige innlegg. Ellers så synes jeg du blogger utrolig bra, blir alltid glad av å lese bloggen din, vet ikke helt hvorfor, men det er noe med deg og bloggen din. At førsteinntrykket man kanskje får er helt annerledes enn etter man har lest litt nedover. Først virker du som en veldig overlegen jente som kun bryr deg om gutter og sminke, men så har du så mye smart å si at jeg ikke kan la være å smile!

    7. du er spesiell på en god måte, du tørr å stå for den du er, og er en blogger som sier sannheten isteden for å prøve å være så perfekt som mulig. Du er helt fantastisk, og jeg elsker å lese bloggen din! jeg beundrer deg så mye på ditt mot å tørre å stå fram! stå på, leser bloggen din hverdag <3

    8. jeg leser den fordi du er så sykt flink til å blogge! og du har så mangen utrolig bra meninger om ting, jeg bare elsker den personen du er! Elsker alt du skriver, og du får meg alltid i godt humør. er utrolig glad for at bloggen din ekstisterer, Sophie <3

    9. Jeg er stadig innom bloggen din, syns det er så morsom å se på bildene 😀 Du minner meg så mye om meg selv når jeg var på din alder, enda jeg selv er velig ung så har jeg forandret meg på kort tid, haha hele rommet mitt er fult av playboy å det er VELDIG rosa å ja alt det der, var på samme viset selv. Men jeg elsket det! 😀

    10. Leser bloggen din fordi du er så ærlig på ting! Du tør å vise deg som du er, og tørre å være annerledes. Leser jo bloggen din fordi du er utrolig søt! <3

    11. fordi du er så utrolig tøff og er deg selv 100%. du inspirerer meg til å drite i hva folk tenker og sier om meg!

    12. jeg leser bloggen din forde du er flink til og blogge, du fanger oppmerkosmheten min , du tørr å være deg selv , og du bare gjir med veldig humør ogsånn<3

    13. De er så mange gode grunner til at jeg leser bloggen din! Først og fremst skriver du så utrolig bra, og ikke minst ærlig – i forhold til en god del andre bloggere. Slik jeg får inntrykk av at du er ut ifra bloggen virker du som en utrolig bra, og herlig person! Jeg klarer ikke helt finne ord akkuratt nå, men jeg kan mildt sagt si at jeg DIGGER både deg og bloggen din, du er nr.1 på lista mi over beste blogger, det er helt sikkert! 😀

    14. har skrevet det før, men du er fantastisk – og det smitter over på bloggen din som følger i dine spor 🙂 du oppdaterer ofte, og skriver om ting som mange interesserer seg for. på mange blogger finner vi kun outfits og dagens gjøremål – på din blogg finner vi indre tanker og dine egne meninger om litt større saker, enten det er personlig eller ikke. du gjemmer ikke de svake sidene dine, du legger ikke skjul på de dårlige egenskapene dine og alt du gjør feil! og det er så fint å lese ei som endelig er ærlig, som deler mye av hverdagen sin med oss lesere, og ikke en perfekt hverdag, men en vi kan kjenne oss igjen i! gjennom bloggen din har jeg innsett at det er ikke bare jeg som gjør feil, det er ikke bare jeg som har komplekser eller dårlige dager – og det er utrolig godt å vite! du sier at du setter stor pris på oss lesere, bare tenk deg hvor stor pris vi setter på deg! du fortjener virkelig den plassen du har, selv om vi alle gjerne ville hatt deg på førsteplass 🙂 gleder meg og ser fram til å fortsette å følge deg her på bloggen, sophie – du inspirerer meg og mangemange andre! 🙂 klem

    15. Jeg leser bloggen din fordi jeg liker det du blogger om! 🙂 Dette er nest den eneste bloggen jeg leser. 😀

    16. Jeg leser bloggen din fordi du er 100 prosent ærlig ! Du skriver så utrolig bra ! Sier meningene dine! <3 sykt pen ! Du er forbildet mitt! og du fortjener 1.plass ! <3

    17. Jeg leser bloggen din fordi du er et forbilde for meg, spesielt personligheten din. Du tør å være deg selv på bloggen, og står for den du er. Det er det faktisk de aller ferreste bloggerne som gjør. Du skriver at du har hatt en vanskelig tid, og med måten du er på, virker du som en utrolig sterk person!
      I tillegg oppdaterer du bloggen din veldig ofte, og gjør det spennende å lese den. For ikke å glemme at du er ekstremt nydelig. Fortsett å vær deg selv, og du vil lykkes i fremtiden 🙂

    18. Du er helt ubeskrivelig, har egentlig ikke ord for deg men du betyr kjempe mye, det er ikke noe jeg bare sier, det er fordi jeg vil og må <3 Du er helt skjønn <3
      Du er virkelig enestående Sophieelise!! <3

    19. Jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men i begynnelsen var det bare at jeg tittet innom , men så ble jeg fats leser og har så å si fulgt hvert eneste innlegg fra deg♥ Du skriver utrolig ekte, og intressant. Og jeg har ALDRI hatt fordommer mot deg slik som mange andre har kommentert i andre innlegg at de har hatt mot deg… Skjønner ikke hvorfor det skal være noe som er annerledes med jenter som har langt blondt hår enn jenter med brunt og kanskje ikke like langt… Ingen er jo like? sååå.. MEN , nå skal jeg ikke snakke meg bort! ahah :))
      – Jeg leser bloggen din fordi, du sier dine egne meninger, legger ikke skjul på noe å viser oss leserne sannheten og hvordan livet ditt er( utrolig mange bloggere, som overser at de faktisk drikker og ”fremstår” som englebarn osv…*teit*) Men du er deg selv, og det er ikkee en ting jeg ikke liker ved det! 😉 Det er også utrolig bra at du er ærlig, sånn som med de dumme tingene som har hendt deg i fortiden… Du skal vite at du er så utrolig sterk Sophie som snakker ut om det, beundrer deg♥ Og ja jeg bare elsker alle innleggene dine, du kan gjøre kjedlige innlegg om til kjempe intressante og blogger ofte! Du er norges beste blogger i mine øyne♥ Stå på, du er selvfølgeli også pen og motiverer meg til å trene 🙂

    20. Har faktisk ikke kommentert før nå, men jeg leser bloggen din fast! Helt sykt hvor ærlig du er! Du skiller deg veldig ut i forhold til de andre toppbloggerne! Positivt ment altså! 🙂 Det at du er så ærlig og åpen, gjør meg nyskjerrig! Utrolig bra blogg! Stå på videre! 🙂

    21. Fordi du er supersterk. Jeg vet at Harstad er en sladderby der alle tror at de vet alt om alle. Du tør å være deg selv og sånn sett er du bare noe for deg selv. Du er kjempepen og skriver utrolig bra.
      Dette er desidert favoritt bloggen min. Utrolig hvordan du takler å få så mye dritt. Sagt der før og sier det igjen du er en kjempesterk jente!
      Tror du vil få mange varme kommentarer på dette innlegget, det fortjener du virkelig!

    22. Hei Sophie!
      Tenkte jeg skulle kommentere for en gangs skyld, er uheldigvis ikke så flink til det.. 🙂 jeg leser bloggen fordi du virker utrolig smart, men også har du det utseendet som det er ganske lett å dømme ut ifra, så du et virkelig barbie with a twist! Og det elsker jeg! Og jeg ser virkelig ikke grunnen til at du ikke liker nesen din! Den er utrolig fin faktis. Akkurat passe størrelse:) jeg ønsker deg lykke til videre iallefall:-D

    23. En ting skal du vite Sophie. Du har den perfekte bloggen for topplista. Ingen bloggere har målt seg med din på noen som helst måte, ikke en gang voe har det. Du blogger og oppdatere nesten hvert minutt og om du så tar en dag bloggfri(noe du aldri gjør nesten) så forhåndsskriver du noen innlegg og i tilegg til video! Du har i tilegg den personligheten osv som det vi trenger på topplista, du er ærlig, bryr deg ikke kun om pengene du får for bloggen og du oppfører deg sinnsykt bra i forhold til de andre enkelte toppbloggerne der ute, skal ikke nevne navn men enkelte oppdaterer 1 gang pr mnd(virker som) og lyger om sin egen personlighet i enkelte situasjoner, noe du ikke gjør! ingen ting kunne du gjort bedre, bloggen din e perfekt sophie:) bare fortsett så er jeg iallefal fornøyd!

    24. Jeg leser bloggen din fordi det er den beste bloggen jeg
      Har lest i hele mitt liv, du skriver utrolig bra og morsomt noen ganger også <3333 Og du er sykt ærlig på bloggen det er kjempe bra! Jeg syns du burde få første plass på topplista du fjortis er det sykt!<3333

    25. les bloggen din hver dag førdi du oppdatere ofte med fyldige innlegg. det e det nesten alle ser etter når de skal bli fast leser av en blogg. så skriv du om meningen dine, tørr å si ka du mene, og du provosere som får det til å bli litt hett i kommentarfelte. en enda viktigere ting: du spør ofte lesera ka de vil ha, ka de syns osv, og du videoblogge – et stort pluss!

    26. Fordi du er en veldig interessant motsetning. Mitt første inntrykk av deg var du var litt blond og dum osv, men når man leser bloggen din skjønner man at du faktisk er ganske reflektert og har mange sterke meninger 🙂

    27. jeg leser bloggen din fordi du er så flink til å oppdatere 🙂 mange flinke bloggere, men du er den eneste som oppdaterer jevnlig noe som er kjempe bra:D du skriver om ting som jeg syns er interesant også:) + du tørr å være deg sjøl, og stå for det du sier og gjør 🙂 du minner egentlig veldig om meg med alt du sier, hvordan du formulerer ting, liker samme typ ting også vidre hehe. stå på søtis :)<3

    28. Fordi du legger ofte ut videoer, er ærlig og prøver ikke å være den folk vil du skal være, – du er deg selv! Også er du kjempe pen, og har et spennende liv, noe som gjør det artigere å lese om din hverdag! Er fast leser. 🙂

    29. jeg leser bloggen din fordi du er fantastisk å skrive, du tør å si hva du mener og du er veldig veldig VELDIG pen, og jeg misunner deg til 1000! fortsett bare å blogg sånn som du gjør, det er mer enn bra nok <3

    30. jeg leser bloggen din fordi du virker som ei kjempesøt jente med et herlig utseende, som lever det perfekte liv. (Perfekt å perfekt,du som alle andre har jo dårlige dager.) Men du har ihvertfall et kjempeflott liv, mange gode venner og en kjempekjekk kjæreste. Leser denne bloggen fordi jeg skulle ønske jeg også hadde det sånn. At jeg var like pen som deg, har like store pupper and so on..
      Jeg leser også denne bloggen fordi du skriver om så mange forskjellige ting, oppdaterer ofte og du er ærlig mot leserne 🙂

    31. jeg leser bloggen din fordi du blogger så utrolig ofte og bra! 🙂 noe annet jeg liker med deg er at du tør å være den du er, IKKE en blond bimbo men eg søt blondine! du kan ikke måles opp med mange av de andre bloggerene må topplisten, du er best og det er ingenting du burde bekymre deg for når det gjelder bloggen din! <3

    32. Jeg leser bloggen din fordi jeg elsker måten du skriver på! Jeg elsker alle innleggene dine, faktisk. Det går fint ann å se at du bruker tid og tenker igjennom hvet eneste innlegg. Også elsker jeg at du oppdaterer så mange ganger for dagen. Jeg synes også at du er en utrolig skjønn jente, som virkelig fortjener kun det beste 😀
      Stå på!

    33. jeg diigger bloggen din, fordi du er så sinnsykt ærlig og du sier ting på en så bra måte liksom, haha:-) du står for ting og det repsekterer jeg deg sinnnnnnnsykt for! you go girl

    34. Jeg leser bloggen din , fordi du skriver så sykt bra! Du skriver mange innlegg om dagen osv .. du fortjener førsteplassen så mye mer en tcmn som skriver 5 innleg i uka ! Du har dine egene meninger og du setter pris på oss somm leser bloggen din . du er perfekt !

    35. Jeg leser bloggen din fordi du er ikke som alle andre nøytrale bloggere, du er deg selv, sier hva du mener og selv om du ser ut som en barbidokke (ikke frekt ment) så er du egentlig en kjempe snmart og søt jente som konsentrerer seg om skolen, venner og kjæresten sin. Du er ilag med Marco, selv om han er to år mindre enn deg, å det synset jeg bare er helt fantastisk, om hvordan dere ikke bryr dere om hva andre mener og er ilag selvom aldersforskjellen. Spør du meg, så er det det som er EKTE kjærlighet. Tcmn er en kjedelig blogg i forhold til din blogg, Sophie! Å jeg skal innrømme at første gangen jeg såg deg, så tenkte jeg bare; BIMBO, men, der ser man hvor lett det er og dømme folk. Å grunnen til at jeg egentlig tenkte det, var vel fordi du var ( og er )så SYKT pen, og jeg var vel bare misunnelig! Du er helt klart mitt forbilde, og jeg leser bloggen din hverdag, for du er flink og oppdatere, skriver bra, og engasjerer oss lesere og! Stå på Sophie, ilu! <3

    36. leser bloggen din fordi du er for meg slik som kissie er for deg(hvis jeg har oppfattet deg riktig)<3 ser ikke like barbie ut som deg da, men jeg tror at alle jenter vil se slik ut innerst inne. du er den jenta alle jenter vil være, og den jenta alle guttene vil ha. når man ser på deg tenker man sikkert "herregud, hun der har et perfekt liv", men du legger ikke skjul på at du har opplevd det meste. jeg har selv gått gjennom spiseforstyrrelser og kutting, og blir så inspirert av bloggen din. etter alt det du har opplevd så har du klart deg gjennom det og vist andre jenter at det er mulig å komme seg gjennom det. du har nok reddet noen liv med bloggen, takk!

    37. du, tcmn og tuvaw er tre av fire blogger jeg er innom hver dag. fordi dere er dere selv, og ikke prøver å være perfekte og skikkelig annerledes på bloggen enn dere er irl. det jeg digger spess med deg er at du blogger så aktivt. digger liksom å komme inn på bloggen din, også har du skrevet 3 innlegg på noen timer. du er så kuuuuuuuuul

    38. For å være ærlig, hatet jeg deg før(sorry for å si det, men jeg gjorde virkelig det) men så begynte jeg plutselig å lese bloggen din mer, og for hvert innlegg du skrev, hatet jeg deg mindre og mindre og mindre. Du snakket utrolig bra for deg selv, og selvom du har det såkalte “barbie-utseender” betyr det ikke at du er en dårlig person. Huff, jeg hadde alt for mange fordommer på den tiden, men det har begynt å endre seg. Jeg har sluttet å hate folk pga noe jeg har hørt om dem, jeg hater kanskje noen, men det er fordi de har gjort noe dumt mot meg personlig. Du skriver jo ikke denne bloggen for å såre alle som leser dem. Selv har jeg brunt hår, brune øyne, og det ville nok ikke falle meg inn å farge håret blondt, men jeg syns det kler deg! Og uansett er du utrolig ærlig, i og med at du turte å si at du hadde tatt abort på blogg.no’s tredje største blogg! Creds til deg for det! Og uansett oppdaterer du så gjevnlig, noe som trekker til deg mange lesere! Det er bra du setter pris på oss, og skriver det ofte, det får oss til å gå inn på bloggen din enda mer, fordi du viser hvor mye du setter pris på oss! Og ikke forandr deg for en krone pga at noen rakker ned på utseendet ditt. (Med mindre du faktisk har bestemt det selv da) Du kler utseendet ditt utrolig bra 🙂 Klem Emma Otilie Sørlie Oftedal <3

    39. Jeg leser bloggen din fordi du tørr å stå for dine egne meninger å drite i hva andre folk tenker om deg, du skriver veldig bra også! Du er også helt nydelig og du virker som ei utrolig koselig jente! Jeg digger deg og bloggen din! Du er faktisk forbildet mitt Sophie, ja, forbildet mitt!!!<3 Stå på videre! Hadde vert hyggelig med en hilsen på mail eller noe: [email protected]
      Venlig Hilsen En StorStor Fan! 🙂

    40. du leser sikkert ikke alle kommentarende men! jeg elsker deg! du er utrolig søt, morsom og ikke minst driiiit penn ! jeg digger deg og leser boggen din væær dag!
      hilsen fra en fjortizz som er wannabe deg!!

    41. jeg leser bloggen din for jeg syntes at det er så utrolig bra at du tør å stå for dine egene meninger. OGså blogger du utrolig bra, masse forskjellig som alltid er spennende og lese. gjennom bloggen din har jeg også fått mye bedre selvtilitt! jeg elsker bloggen din! du kommer til å være på 1.plass om ikke så alt for lenge! Den beste bloggen som er, og noen gang har vært på topplisten syntes jeg ! Bare blogg sånn som du gjør, du trenger ikke å bli bedre på noe!

    42. Jeg leser bloggen din pga du blogger utrolig bra og siden jeg og har blogg ser jeg på hvordan du skriver å prøver å gjøre så bra jeg kan! Bloggen din er kjempe bra, du bryr deg ikke om haters og jeg bare digger personligheten din!
      Remember, let haters hate, because it dosent matter as long as you have the ones you love close!

    43. leser bloggen din fordi du er deg selv, ærlig!! Blogger veeeldig ofte, skriver kjempe bra, og skriver lange innlegg 🙂 Kjempe fine bilder har du også, også er du sykt pen, hehe! Du kommer deg nokk opp på 1. plass snart, tror jeg <3 Jeg digger deg, elsker bloggen 😀

    44. Jeg kan alltids stole på at du oppdaterer bloggen din mange ganger om dagen. Det er virkelig et høydepunkt. Jeg har sett på youtube kanalen din, der du har synget. Herregud!Nydelig sangstemme! Kunne du kanskje synge en sang ? 🙂 Besteblogger ever<3

    45. Elsker deg og skrivemåten din! Elsker at du er så åpen med “problemene” dine. Har hatt MYE av samme problemer(mobbing, selvtillit, etc) og det er veldig deilig å se at jeg ikke er den eneste 🙂 tusen takk! <3

    46. Jeg leser bloggen din, fordi du er ekte. Jeg driter langt i hvordan du ser ut, men det at du faktisk står frem og sier “ja, jeg har problemer med ditt og datt, og ja jeg liker ditt og datt” det er det som gjør deg til en god blogger. Det er du kanskje ikke er et forbilde er tull og tøys, så lenge noen står på sitt er de verdige forbilder. Jeg må ærlig innrømme at jeg i starten bare kom inn hit for å le (slik som jeg gjør av tcmn (shhh)), men jeg ble jo helt lost. Jeg sier bare, lykke til med operasjonene, og lev livet slik du vil!

    47. Synes du har utrolig bra blogg, bloggen din er liksom den jeg alltid er innom daglig, som oftest flere ganger! Du blogger bra, og missuner at du tør og være så åpen om det meste, også personlige ting! Du sier jo selv at du ikke er sterk, men tror at de aller fleste andre ville taklet det du har vært igjennom mye dårligere enn deg, og du har jo klart å bygge opp denne bloggen og tørr og være ærlig mot leserene dine! Kommer egentlig ikke på noe du kan gjøre mer av, synes bloggen din er utrolig bra fra før av! 🙂

    48. Leser bloggen din fordi du oppdaterer ofte, er ærlig, skriver om diskuterte temaer og fordi du skriver bra 🙂 Enkelt å greit, hehe!
      Stå på videre, du er kjempeflink!

    49. du oppdaterer, står for dine meninger, bryr deg om leserne dine og deres meninger, provoserer ikke, tenker deg om før du legg ut bilder av feks deg i bini (at du ikke gjør det) og virker som du har en bra personlighet. I tillegg skriver du bra! 😀

    50. Leser bloggen din fordi du er super flink til å blogge, du har et fint design, alltid bilder og du virker som verdens søteste jente ! Du er ærlig, veldig veldig pen (kjempe missunnelig på utseende ditt, selv har jeg ikke noe å skryte av) og fordi du virker utrolig snill! 🙂 bloggen din lyser opp dagen! Stå på videre ♥

    51. Elsker bloggen din, elsker at du er deg selv, elsker at du ikke pynter på sannheten og sier det som det er. Og allt med deg. Du er ei herlig jente. Stå på jeg heier på DEG <3

    52. Du har en helt unik blogg, den er ikke som alle andres. Du blogger mer om dine egne meninger og psykisk og fysisk helse – noe som er veldig bra!
      Den første fanvideoen har jeg laget og bloggen min er celinjb.blogg.no :))

    53. Jeg leser bloggen din fordi du er deg selv, du er ærlig og du blogger om en ekte verden og ekte problemer, og ikke sånn som alle andre toppbloggerer som liksom har et ”perfekt liv”. Digger deg, Sophie! Du virker som en utrolig bra person 🙂 ! stå på <3

    54. Jeg leser bloggen din rett og slett fordi du blogger så utrolig bra og fordi jeg kjenner meg igjen i nesten alt du skriver. Du er en helt fantastisk nydelig persjon både inni og utenpå<3 jeg ser nesten på deg som mitt forbilde, stilikon og rolle modell, ikke gp av at du drikker driver med barbie dop osv... Men utsende ditt, måten du sminker deg på, stilen din og noe av persjonligheten din. Ja så å si hele deg, jeg vil gjere at du blogger litt oftere og skriver mer om tankene dine<3 elsker å lese om det, men en siste gang du er nydelig, får nesten enda dårligere selvtillit en jeg allerede har, bare av å se på deg:p utrolig fin blogg akkurat som deg<3

    55. Jeg leser bloggen din fordi du sier ting rett ut som det er. Du driver ikke å pynter på sannheten som mange andre “rosabloggere” gjør, og det er veldig bra av deg 😀

    56. Du er den eneste bloggeren jeg vet om som alltid har nye innlegg hver gang jeg er inne!<3 Setter enormt pris på det!
      Og vet du hva? Du er en inspirasjon for meg, et forbilde. Du vet nemlig hva du vil, og har hjulpet meg med å finne ut hva jeg egentlig vil.
      Når jeg sier til vennene mine at jeg har tenkt til å ta silikon når jeg blir atten, rister de på hodet og sier at det er horete, nei det er det vel ikke? Jeg vil gjerne ha litt større pupper enn 75a, er det noe galt i det liksom?
      Og de sier at jeg ikke burde ta sol heller...So what! Hvis det er det som gjør at jeg kan stå opp av sengen hver dag uten å grine over hvor stygg jeg ser ut er det vel på en måte vert det. Mitt favorittplagg om dagen er selvsikkerhet! Og jeg vil ikke selge det eller la noen andre ta det fra meg ved å si at det er stygt!
      Tross allt så er skjønnheten innenifra, og jeg føler at når jeg selv har det bra med meg selv vil den skjønnheten bli enda sterkere enn før<3
      Jeg vet at jeg får mange fordommer fordi jeg vil se annerledes ut på en måte som ikke er akseptert blandt dagen jenter...Men herregud det er jo bare meg
      "You laugh of me because I'm different, I laugh at you because Youre all the same..."

    57. du er deg selv,har dine egne meninger og er veldig flink til å skrive! samtidig er du flink til å blogge ofte. stå på 😀

    58. Jeg elsker bloggen din fordi du står for dine egene meninger og tørr å skrive ting som ingen andre tørr! digger deg, du er best <3

    59. Du er et utrolig bra menneske som har forandra deg på en positiv måte! Kjenner meg igjen i MYE av det du skriver, og det er litt godt å høre at jeg ikke er aleine om det. Du har nesten blitt et lite forbildet for meg <3

    60. Jeg leser bloggen din fordi du er den du er, du er bare deg selv ingen andre, du er mitt forbilde, jeg ser opp til deg. Du har sykt fin klesstil, du har sykt fin kropp, du har sykt fint ansikt, du er bare helt sykt fin!! Du skulle bare ha visst hvor mye jeg skulle gidd for å se ut som deg, du er helt nydelig!! ++ at du er sikkert den guttemagneten! heh, DIGGER DEG vertfall og bloggen ikke minst!! ikke endre på noen ting med bloggen, den er helt perfekt uansett!!!!

    61. fordi bloggen din er gøy å lese :)) og du blogger mye :)) og ikke minst at du setter pris på leserne dine! :)) (er ikke akkurat så mange som viser at de gjør det, som deg)

    62. Først når jeg begynte å lese bloggen din, så var det bare for jeg trodde du var en av “skandale jentene”. De som legger ut bilder av seg selv i fylla og skifter kjærester annen hver uke. De som egentlig ikke har egne meninger, men bare følger alle andre.. U get the point?
      Men etter hvert så leste jeg bloggen din hver dag, og jo mer jeg leste av deg, jo bedre følte jeg at du var som person. Jeg følte liksom at jeg ble kjent med deg. Og det er jeg så glad for!
      Sophie, du er en helt fantastisk person! Du står for det du mener, og er ikke redd for å si dine meninger. Jeg er en så stor beundrer av deg! Du er et godt forbilde. Selv om du drikker, vurderer opperasjon og barbiedopet så føler jeg ikke det gjør noe. Jeg føler ikke et press for å gjøre det, selv om jeg ser opp til deg.
      Forstår ikke hvordan du takler all kritikk.. Du virker som en så sterk person! ALDRI gi opp!
      Elsker deg og bloggen din, du er nydelig! <3

    63. jeg leser bloggen din for den er så utrolig inspirerende for andre! Du er en fantastisk person, som er ærlig og ikke skriver som du lever et live som en dans på roser! du viser deg selv 110% på denne bloggen og det er utrolig bra! Jeg elsker å lese bloggen din fordi det er ikke en blogg der det er bilder med tekst , men tekst med bilder og det er slike blogger jeg liker! Jeg liker også at du skriver såpass mye tekst for da kan du ”kose” deg med innlegget og jeg liker bedre det! Viss du står på akkuratt sånn som du gjør kommer du til å gjøre det stort, å nå nye og større mål enn du allerede har gjort! elske bloggen din<3

    64. Selvom vi to egentlig er LANGT ifra like, og jeg er en som ikke liker shopping, har aldri i mitt liv brukt brukt sminke, bortsett fra lipbalm, jeg har helt ulik musikksmak som deg osvosv. Så leser jeg bloggen din, fordi du skriver faktisk ganske mange ting som mange kanskje sliter med, er ganske mye logikk i noe av det du skriver. I tillegg blogger du en del ganger om dagen, så det er gøy å følge med selvom vi er ulike! 🙂

    65. Hei! 🙂 Jeg leser bloggen din fordi er så ærlig her på bloggen din, er ikke redd for å vise hvem du er. Du oppdaterer veldig ofte, og bloggen din er helt spesiell. Du er et veldig godt forbilde for oss som leser bloggen din, og du setter stor pris på oss lesere! Fra første gang jeg leste bloggen din, ble jeg helt avhengig, og jeg leser den hver dag! Når jeg kjeder meg, tenker jeg: Lurer på om Sophie har skrevet et nytt innlegg.., og det har du som regel 🙂 Du er nydelig Sophie, elsker bloggen din!! Du fortjener virkelig 1. plass på topplista <3

    66. du opdaterer mye, du er ei utrolig søt og pen jente!, du tørr å stå for egne meninger, og du er deg selv:) du har også humor i bloggeen, er bare hekta av bloggen din:)

    67. jeg pleier ikke å kommentere blogger men nå fikk jeg veldig lyst til å komentere akkuratt din blogg. du er fkatisk den bloggen jeg er fast leser av og gleder meg til å lese hver dag og blir kjempe glad hver gang det bare er en liten oppdatering. tingen er at jeg digger alt jeg vet om deg og slik jeg “kjenner” deg osv.du virker så sterk og er faktsik til inspirasjon til meg. jeg inspirerer meg ikke av akkuratt så mye men du er super kul kan jeg vel si. jeg digger hvertfall at du bruker humor i innleggene, gjør narr av “the haters” har blondt hår, pupper og rumpe. jeg digger at du har litt selvtilitt når det gjelder kroppen din og tørr å legge ut bilder!! stå på?.jente på 15

    68. Jeg leser bloggen din fordi den er spennende og jeg synes du er en veldig bra blogg. Du snakker rett fra hjerte og tørr å vise hvem du er 🙂

    69. Synes bloggen din er utrolig fin og underholdende, så det eneste jeg(og sikkert alle andre lesere,haha) vil se mer av, er vel Marco! Men jeg har full forståelse for at det er en privatsak 🙂

    70. Jeg leser bloggen din for du er først og fremst en veldig dyktig og flink blogger. Du står også for dine egne meninger uten at andre skal få ødelegge for hva du mener!
      Du er også en viljesterk person som har vært igjennom mye. Du har kommet deg videre gjennom dette, selv om det er vanskelig (det er det samme med meg). Håper du fortsatt klarer deg så fint og bra Sophie. Det fortjener du virkelig!
      Sånn som mange av de andre har skrevet her er du vannvittig pen! Du er en av de peneste jeg noensinne har sett og jeg skulle gjort mye for å hatt ett sånnt utseende som det du har. Jeg er veldig glad på dine veine for at du har lykkes med treningsprosjektet ditt! Digger deg Sophie. klem<3

    71. Du er så sinnsykt sjukt nydelig! Har ikke sett penere enn deg.. Tårene rant når jeg så de tre nydelige videoene.Skjønner ikke at du klarer å være så sterk som du er nå.Skjønner ikke hvordan du klarer å takle all drittkommentarene du får fra andre folk.Skjønner ikke hvordan du klarer å være så pen! Du er pen med og uten sminke! Du er forbildet mitt…<3

    72. Elsker at du er så utrolig ærlig på bloggen. Du skriver om temaer der andre gjerne pynter på sannheten – mens du bretter ut om den harde virkeligheten. Du er utrolig pen, både på utsiden og innsiden. Du fremstår som en utrolig sterk person. Du har vært gjennom mye, men hever deg over det og prøver å gjøre det beste ut av livet som det er nå. Rett og slett beundringsverdig. Elsker bloggen din for at du er den personen du er, og tør å skrive fullt ut om det. Stå på, jeg er helt sikker på at du vil nå langt.

    73. æ læs bloggen din førdi du oppdatere åfte, åsså førtæll du vældi pærsonlie ting, å det syns æ e vældi ‘bra’ gjort av dæ, altså bra på den måtn at du faktisk e så stærk at du legg det ut på nætte så alle kan læse det. I tellegg syns æ du verke vældi snill å grei, sæll om du har føtælt at du har negative sie, men kæm har ikkje det?:))

    74. Jeg leser bloggen din fordi du rett og slett er rå. Alle har feil, men du er i allefall ikke redd til å¨sette deg utpå og faktisk innse at ingen er perfekte, selv om du er FARLIG nærme, selv om du gjerne selv ikke tror det. Alle gjør tabber, men den perioden du var deprimert og du gjerne har noen vonde tider enda, så har du klart å reise deg opp i fra det og det er veldig bemerkelsesverdig, det skal du bare vite! Det er mange som gir opp,ikke klarer mer og gir så lett opp siden de dessverre ikke ser en annen utvei, men du ga aldri opp. Når en gir opp er det ikke fordi man er svak, det er fordi man har vært sterk alt for lenge! Du er dønn ærlig og gir rett og slett faen i hva andre mener, det er ditt liv, du er deg selv, det kan du ikke noe for, for du er bare deg selv, og det syns jeg er så jævlig rått! Det er mange andre flotte toppbloggere som og er ærlige, men dessverre er ikke alle bloggere slik, så det er det jeg liker best med deg og din blogg, du et aldri hva man får og du sier det akkuratt slik du ville sagt det selv, stå på Sophie Elise, jeg heier på deg!!:) Du viser at det finnes et håp for alle i vanskelige tider og det hjelper så utrolig på humøret mitt å lese bloggen din, tusentakk for at du er deg selv Sophie!

    75. Hei. Jeg kommenterer virkelig aldri, men nå var det på tide 🙂
      Jeg er 23 år, og kom ved en tilfeldighet over denne siden. Synes du er en utrolig PEN og søt jente. Det bildet over her, når du var sminkefri, var nydelig!
      Du virker som en fantastisk jente, og jeg har bare lyst å gi deg en klem. Fortelle deg at verden ikke alltid er urettferdig, at det finnes noen der ute som bryr seg om personlighet og ustråling, ikke bare utseendet, at du kommer til å klare deg kjempebra, blomstre og trives med deg selv om de rundt deg.
      Husker selv da jeg var på din alder. Tøff tid. Du er flink, sterk og talentfull! <3

    76. Jeg elsker bloggen din og leser den hver eneste dag. Skjekker ofte om du har oppdatert, for det er du helt sykt flink til.
      – Du oppdaterer ofte
      – Har meningsfulle og fyldige inlegg
      – Du er ærlig og menneskelig
      – Du er den du er og prøver ikke å late som om du er noen andre.
      – Du er helt nydelig
      !

    77. Grunnen til at jeg leser bloggen din er at du er veldig “aktiv” når det gjelder bloggingen din, og det liker jeg 🙂 Jeg er innpå bloggen din minst 2 ganger per dag 😉 En annen grund er at jeg liker t du er veldig åpen om deg selv, dvs du forteller om feks at du gikk på “barbiedop” før. Tror ikke TCMN hadde gjort det… Enda en grunn er at du blogger om klær, og det liker jeg 😉 Men hvilke jenter er det som ikke liker klær? 🙂

    78. Kjære, søte, gode deg 🙂 du er helt utrolig! jeg er fast leser av bloggen din, fordi du har noe udefinerbart som gjør meg avhengig.
      du er topp tre på blogg.no for en grunn, og da tenker jeg ikke på det fantastiske smilet ditt, men også alt det andre flotte ved deg! du er hundre prosent ærlig, hvilket jeg elsker. er så ufattelig lei av bloggere som fremstiller seg selv som “perfekt”. du går rett på sak og sier DIN mening uansett hva. FORTSETT MED DET. ikke la deg rive med av usaklig kritikk, som så mange andre. kritikk og drittslenging vil uansett oppstå når du en så profilert blogger (kun grunnet sjalusi og andre vedstyggeligheter). du takler kritikk på en såå ufattelig god måte, du slår tilbake og provoserer 🙂 KEEP GOING!
      har kikket litt i arkivet ditt, bl.a har jeg sett en video der du synger. WOW! du er utrolig 🙂 kunne du vært en engel og spilt inn flere sangvideoer? da hadde jeg blitt veldig glad! nå som du er såpass kjent som du er ville det ikke forundret meg om du ble “oppdaget” og sendt i studio med egen kontrakt. jeg skriver ikke dette fordi jeg digger deg, men rett og slett fordi jeg er ærlig. for virkelig, DU HAR TALENT.
      you go girl! gleder meg til å følge deg videre <3

    79. Det er mange grunner for at jeg leser bloggen din. nr1: Du er kjempeflink til å skrive, noen ganger skriver du på en komisk måte, og andre ganger skriver du mer følsomt.
      nr2: Du er ærlig, du tør å si meningene dine om hva som helst.
      nr3:Bildene, du legger ved mange bilder vi lesere kan se på, det er bra fordi,en blogg UTEN bilder, er en blogg uten lesere, kanskje en av grunnene til at du har mange lesere.
      nr4: Jeg synes du er så pen<3 Jeg digger deg<3
      nr5: Du legger med tips om alt mulig, og konkurranser vi kan delta på.
      nr6: Personligheten din, vet ikke helt hva jeg liker med den men jeg bare digger'n
      <3Håper du leser denne kommentaren<3 Klem meg <3

    80. Du er pen, tynn, fint hår, sminker deg fint, har fin stil og ja det jeg sa. Hva er det du ikke er? XD
      Jeg leser bloggen din fordi du skriver bra, skriver ting som folk skjenner seg igjen på og du optaderer <3 😀

    81. Jeg leser bloggen din fordi: du bruker ironi, du oppdaterer ofte
      Og har med mange bilder og videoer, du har også mange følelsesmessige innlegg, og du inspirerer mange!

    82. e les bloggen din fordi at du e så ærlig, og skriv akkurat det du mein og føl! Og så klart, du oppdater ofte!

    83. Jeg leser bloggen din fordi det er en bra blogg, og du sier akkurat det du mener, det liker jeg veldig godt.. 🙂 Stå på!

    84. jeg leser bloggen din hver dag fordi du blogger utrolig bra, har fine bilder og et stoort pluss er at du blogger veldig mye, flere innlegg om dagen! Noe mange andre toppbloggere ikke gjør 🙂 det elsker jeg, å det er bloggen din jeg er innom først hver dag 🙂

    85. Jeg elsker bloggen din! Egentlig så hater jeg blogger, synes di er drit kjedelig. Men så begynte jeg å lese TCMN sin blogg hver dag å synes den egentlig var ganske kjekk, men så viste en venn av meg din blogg for ca 4månder siden – etter det har jeg vert innpå hver eneste dag. Ofte jeg har dårlig tid går jeg ikke inn å sjekker facebook, går innpå bloggen din å sjekker om du har skrevet noe nytt! jeg elsker bloggen din!:-)

    86. jeg leser bloggen for den handler om DEG 🙂
      du driter i hva andre synes om deg, likevell om du får en hel masse dritt slengt imot deg for ingenting. men likevel klarer du å holde motet oppe! ønsker jeg var som deg! jeg klarer ikke å si “takk” til positive ting folk sier til meg, og alt det negative de sier tar jeg innover meg. åååh, jeg forguder deg! ingenting kan forandres på denne bloggen! stå på videre <3<3 elsker bloggen din!

    87. jeg leser bloggen din fordi den er utrolig kjekk å lese. du blogger ofte å du blogger om interesange ting. viss du vil gjøre noe bedre kan du kaansje ha flere videobloogger ? :_ det hadde jeg satt pris på ;))
      ( jeg brukte forresten den quoten du har som tatovering på et av bildene minem hope you dont mind)

    88. jeg leser bloggen din, fordi du oppdaterer hele tiden med varierte innlegg
      også virker du helt uutrolig søt og grei og hyggeliig, og kan stå for dine egne meninger <3

    89. utrolig søte videoer!
      jeg liker bloggen din akkurat som den er! bloggen din er en av mine favoritter, og du er så flink til å oppdatere hele tiden! jeg digger deg og bloggen din, sophie! stå på 😀

    90. Jeg leser loggen din fordi du er en kjempepen person også er du kanskje en av de ærligste bloggerne som er åpen om alt folk spør om <3 Det liker jeg ved bloggen din!

    91. jeg leser bloggen din nettopp fordi du er deg! her inne kommer det ingen overfladiske innlegg, noen innlegg som rakker ned på noen måte eller noen dårlige halvhjerta skrivde innlegg som bare er kasta ut for at vi skal ha “noe” å lese på. slik som enkelte andre toppbloggere gjør. Du er fantastisk! :- ) Jeg ble en fast leser første gang jeg trykket meg inn her. Vanligvis blir jeg fast leser når jeg syns bloggeren blogger bra, men jente, av deg ble jeg starstruck! Ramlet tilfeldig inn den dagen du hadde skrevet et kroppsinnlegg – og etter å ha lest det, samtidig som å ha sett deg på bildene satt jeg med en tanke “hun er jo farlig lik på meg!”. Hadde jeg fortsatt blogget, ville du skjønt hva jeg hadde ment. Har vært utrolig mange innlegg med meninger du har hatt som jeg bare “kunne ikke vært mere enig”. I tillegg blogger du mange ganger om dagen, og til og med husker å fortelle oss at vi faktisk betyr noe for deg og. du er amazing! men jeg må få komme med en liten ting til – nesen din er så perfekt søt! jeg hadde såå gjerne kunne hatt den nesa. så liten å yndig! du er jo bare dødsskjønn hele deg! :- )

    92. jeg leser den fordi du er så sykt flink til og blogge, du skiller deg ut,du skriver helt ærlig. du er KJEMPE flink til og skrive.
      du er ærlig, du tør å si meningene dine om hva som helst, jeg bare digger deg!
      Og du sier du har stygg munn?
      du skal være glad for at du er så pen som du er, du har det perfekte utsende, den kroppen, og du har pupper, jeg misunner deg virkelig.
      jeg digger deg virkelig. leser bloggen din vær dag<3

    93. Jeg leser bloggen din for du er en utrolig flink blogger, og du er utrolig sterk! Jeg ELSKER bloggen din og er innom den flere ganger til dagen =) Stå på Sophie!! =) <3

    94. Jeg leser bloggen din fordi du skriver på en måte som får meg til å ville lese den. Du er ærlig, og du er deg selv. Jeg leser den også fordi du tørr å si dine feil men du tørr også å stå fram å si når du er fornøyd! For meg virker det som du har en del selvtillit og at du er fornøyd med den du er og den kroppen du har og det er en sinsykt bra egenskap ! Du tenker på oss som leser bloggen samtidig som du tenker på deg selv. Du skriver det du har lyst til . Jeg leser andre blogger også, men skal jeg ære 100 prosent ærlig så er din best! Jeg leser bloggen din flere ganger dagli 🙂 jeg liker også at du ikke bryr deg om hva andre mener om forholdet til deg og marco , for det burde du ikke , dere er søte sammen og alder spilller ingen rolle <3 VÆR DEG SELV !:D elsker bloggen !

    95. Jeg leser bloggen din rett og slett fordi du viser den virkelige ungdomstia, og ikke skjuler det og later som alt er ”perfekt” Og jeg som også har deprisjon og angst vet hvordan du har det, og du bare fortsetter å skrive, og vise hvor sterk du er! Det har jeg stor respekt over =) Du virker også som ei utrolig hyggelig jente, med kjempe mye kjærlighet! aah, jeg bare digger deg 😀

    96. Jeg leser bloggen din HVER dag, går innom sikkert 1000 ganger til dag for å skjekke om du har lagt inn et nytt inlegg! ELSKER bloggen din, stå på 🙂

    97. Jeg leser bloggen din for du er en utrolig bra blogger, og oppdaterer utrolig ofte! Du er også kjempefin, og jeg liker at du tør å skrive så mye personlig om deg selv og dele det med oss <3 du er best!

    98. Du ER pen. Tenk om du hadde vært noen andre? Da hadde du jo ikke vært Sophie Elise 🙂 Da hadde verden manglet en Sophie Elise, og selv om du hadde vært en annen person da, ville verden være ett fantastisk menneske mindre. Selvom den “andre” personen også er fantastisk. Du er fantaskisk på din måte! (:
      Jeg får håp når jeg leser om deg og dette. Du skjønner jeg sliter selv med derpesjoner 🙂 Alle fortjener å ha det bra 🙂
      Stå på Sophie, du er best 🙂
      Og du skal vite at du iallefall er m-y-e penere enn meg! Skulle gjerne sett ut som deg, jeg 😉

    99. Jeg leser bloggen din fordi du er så EKTE.
      Voe foreksempel (og chill, jeg leste hennes blogg også) prøvde FOR hardt å være perfekt. alltid skrive de rette tingene, om en leser visste om et rykte og spurte henne – kunne hun lett lyve. Du lyver aldri! du forteller oss om tingene som skjer i hverdagen din, tingene du sliter med. foreksempel når kjæresten din er langt borte og du savner han – EKTE. jeg digger deg, Sophie! og husk: du er nydelig.

    100. jeg leser bloggen din fordi du er så ærlig og oppriktig. du legger ikke skjul på ting å snakker ærlig ut om ting og foteller hva du holder på med fritiden (tenker nå på festing og drikking og slikt, sånne ting som andre forbilder ville lagt skjul på)
      du gjør dagen min lysere, null tull! og jeg er kjempe glad for at du har det bedre nå! stå på, sophie!

    101. Jeg leser bloggen din fordi den er best <3
      Det er noe spesielt med din blogg, iforhold til de andre, jeg kjenner meg igjen på mye av det du skriver, men på en annen måte også.
      Du er flink, du skriver på en måte slik at vi forstår.
      Fatter ikke hvorfor du ikke er på første plass!!
      Du er ærlig, snill,vakker og bryr deg om fansene dine.
      Ingenting negativt å si/skrive.

    102. kjempe bra blogg 🙂 du er deg selv , blåser i hva andre mener! har selv hatt deprsjoner og slikt , så har kansje en anelse av hvordan du har hatt det! bra du er en slik sterk person som har klart og komme deg igjennom det !:)

    103. du kan godt blogge litt om måten du kler deg på, hvordan du gjør det og hvilke regler som er viktige! du kler deg kjempebra

    104. Jeg leser bloggen din fordi den er best og fordi du er så pen, fin, kul, søt på alle bilder.
      digger bloggen<3

    105. Jeg leser den fordi jeg vil lese om deg. Du virker så ærlig, og så bra! Første tenkte jeg “oh my god, bimbogiiirl”, men så “faen, ho her har personlighet” :)<3

    106. Jeg leser bloggen din fordi du er så ærlig. Du snakker rett ut om det du har vært igjennom i livet ditt, og det er du utrolig modig som gjør. Det er nok ikke akkurat så lett å vise sine “svake” sider til så mange mange lesere, slik som du gjør.
      Bloggen din er kjempe bra, du blogger mange ganger til dagen, du har alltid gode innlegg, du er så utrolig PEN! <3

    107. jeg leser bloggen din,for du er et forbilde for meg, du har opplevd mye,og komt deg gjennom det. Jeg elsker utseende ditt og hva du blogger om, du inspirerer meg!, du er ikke som alle andre bloggere, på en positiv måte, og du er en utrolig god person, og bare er nydelig!, jeg digger deg og bloggen din!,og d er noe med bloggen din,som får meg til å ha lyst å gå innpå flerne ganger til dagen:-) stå på!
      -klem sarah<3

    108. Grunnen til at jeg leser bloggen din er at du er en man elsker å hate! Men samtidig virker du som en jente som står for det du sier!Og du skriver om ting som er relevant for alle ungdommer i dette landet og mange kjenner seg igjen i det du skriver.
      Noe du kunne inngått var å dekke til ansiktet ditt på bilder. Vi alle har komplekser, men du har ingen grunn for å skjule ansiktet ditt! Man er slik man er, og man skal ikke trenge å tenke på hva andre tenker eller ser på en, bare hvordan man ser på seg selv!

    109. Grunnen til at jeg leser bloggen din er fordi du skiller deg ut fra alle de andre bloggene! Du står for meningene dine, du skriver ordentlig innlegg og viser at du er menneskelig. Du forteller om problemer du har, du forteller om hverdagen din og ja. Også er du jo dritpen:) Når jeg fikk høre at du hadde fått blogg fra Stine sin blogg måtte jeg bare skjekke den ut.. Etter det har jeg vært fast leser! <3

    110. Jeg leser bloggen din fast, er innom flere ganger daglig. Jeg leser bloggen din fordi du er ærlig hele tiden, som du har sagt: det er ikke mange bloggere som er ærlige . Mange bloggere på topplisten blogger falskt, og får livet sitt til å høres helt perfekt ut. Du skiller deg helt ut, på en positiv måte. Du blogger med humør også, det er så mye kjekkere for oss lesere å lese da. Hva du kan gjøre mer av satt jeg lenge å tenkte på, for du er egentligt min topp favoritt blogg, og da er det ikke så mye som mangler. Men kanskje du kunne lagt ut flere antrekk eller noe slikt? Elsker klesstilen din!

    111. Jeg leser bloggen pga at den er sykt bra og du er så utrolig pen.. Flere spørsmålsrunder osv.. Stå på jm,love you big time <3333333

    112. Grunnen til at jeg leser bloggen din er fordi du er utrolig flink å oppdatere og innleggene dine er utrolig bra, pluss at du er sinnssykt pen også! ♥

    113. Jeg leser bloggen din fordi jeg ser opp til deg. Jeg får selvtillit av deg! Du forteller dine historier, at livet ikke er en dans på roser. Alle har sine oppturer og nedturer. Ingenting på bloggen din er fake. Ingenting med deg er fake. Du er så ekte på alle muuuulige måter. Før så jeg alltid opp til de perfekte bloggerne som alltid hadde et perfekt liv, som hadde de beste vennene og gjorde de morsomste tingene. De pyntet på alt de skrev så vi skulle få et perfekt innblikk i deres liv. Du er ikke sånn og jeg ser sånn opp til deg Sophie.

    114. du er helt sinnsykt pen !
      jeg leser bloggen din hver dag, det er du som burde vært på toppen av topplista!
      jeg ser opp til deg sophie! <3

    115. Fordi du er en sterk person, du tørr å vere deg selv og si hva du mener. Alle burde ha en slik innstilling som deg. Du har en utrolig pen også, som skiller seg ut fra andre. og det synest eg andre også burde tørre å gjøre, ikke nødvendigvis herme etter deg, men å heller finne sin egen stil og leve den fult ut. slik som du, du er fantastisk ! Selvfølgelig har du noen negative sider også, det har jo alle, men du tørr å vise de sidene også. Og det gjør at de sidene ikke blir fult så negative alikavell. Eg må selv jobbe med selvtillit og alt det der, og det har du faktisk vert med å hjelpt meg i. Så tusen takk, og eg håper du ikke slutter å blogge !

    116. Leser bloggen fordi jeg syntes du er en stor inspirasjonskilde!.både den blonde stilen og måten du skriver på digger jeg 🙂

    117. Første gangen jeg kom inn på bloggen din tenkte jeg; herreguuuud for ei tøs! Men så begynte jeg å lese og jeg likte egentlig alt. Du er ikke den typen som later som om at livet ditt er perfekt, du skriver om både negative og positive ting. Det liker jeg. Også liker jeg å lese bloggen din, fordi du er stikk motsatt type enn det jeg er, på mange måter, men noen ganger kjenner jeg meg også igjen. Jeg er mer svart, og du er skikkelig rosamenneske.
      Håper virkelig ikke du slutter å blogge, sånn som de fleste andre bloggere jeg liker alltid gjør. Stå på!
      Og forresten, det gjelder igrunn alle toppbloggere som legger ut om privatlivet sitt. Jeg tenker hver gang jeg skal legge ut noe skikkelig personlig, at jeg ikke tør, og jeg har type 20 lesere om dagen… Hehe. Skikkelig tøft gjort! 🙂
      Lykke til videre med alt!

    118. jeg leser bloggen din fordi du er en utrolig sterk person, tørr å stå for dine meninger! og du er så utrolig ærlig mot alle, blogger bra! og du er sinnsykt pen <3

    119. Det er en blogg jeg leser hveeeer dag, som jeg går inn på mange ganger daglig og det er din blogg. Rett og slett fordi du skriver lett fra levra, du er helt sinnsykt nydelig og du skriver utrolig bra! Stå på Sophy! Loveu

    120. Jeg leser bloggen din fordi dine tanker og ord gjør at jeg kjenner meg så godt igjen! Du er den beste. Du skulle vært nr 1 på topplista. Uansett, må du alltid huske at du er en utrolig flott og fin jenta, og du burde være veldig fornøyd med den personen du er! (ikke at jeg kjenner deg) men du virker som en helt utrolig jente! Digger bloggen din, uansett! hadde vært gøy å høre om fjortisstiden din, du og marco, osv osv! stå på, søte Sophie:)

    121. Du leser vel sikkert ikke det her. Men vil si at jeg synes det er dritbra at du oppdaterer så mye som du gjør! Jeg er alltid innom blogger kun en gang om dagen. Men din er jg inne om kjempemange, for jeg vet du er så flink til å oppdatere:) et kjempe pluss!

    122. jeg leser bloggen din fordi du virker kanskje blond og overfladisk når man først går inn på bloggen din, men ettervært ser man at du er sååå mye mer! er utrolig å lese hvor utrolig flink du er til å uttrykke deg selv og se dine synspunkter på forskjellige ting! du er fantastisk!

    123. Jeg elsker å lese bloggen din fordi du oppdatere ofte, du er deg seg (virker det som ihvertfall), du står for meningene dine, du sier det du vil rett ut. Og en annen ting er at med en gang jeg kom inn på bloggen din første gang, tenkte at dette sikkert var en eller annen barbieblogg, men du kan jo se ut som barbie, men fy faen som er jente du må være. Så sterk, og så smart! Du er virkelig en jente som kan oppnå det du vil og akkurat hva du ønsker.
      Unner deg alt godt i fermtiden, lykke til og håper du får et fantisk liv fremover!
      En ting du burde ha er spm. runde 😀
      Stå på!!

    124. Jeg leser bloggen din fordi du gir så mye glede videre i innleggene dine og du er så ekte! Du er ikke en falsk blondi som bleikinga har gått inn i gjærnen på men en jente med vakkert blondt hår og en stor inteligens og omsorg! Du blogger perfekt og det er ingen ting du trenger å gjøre bedre 🙂 Hilsen Trine.

    125. Jeg elsker bloggen din. Det er fordi du blogger mye og bra. Du er ikke som de andre bloggerene feks: God morgen…Sushi OSV.
      Du har ordentlige inlegg som er veldig spennende. Beste bloggen ever. Håper virkelig du ikke slutter 🙂 <333

    126. når jeg for første gang gikk inn på bloggen din tenkte jeg “flott, enda en dum barbie. akkurat det blogg.no trengte”. tror aldri jeg har tatt SÅ feil noengang. begynte å lese det du skrev og du har virkelig mye klokt og verdifult å komme med. tror jeg og du har opplevd ting som på en måte kan sammenlignes. jeg leser bloggen din fordi jeg elsker å se hvor sterk du er. det gjør meg sterkere. takk.

    127. ingen kan måle seg med deg! du er åpen og ærlig, og jeg ser virkelig opp til deg. du har slitt med deprisjon og hatt det vanskelig, og ja, du er fantastisk!
      selv har jeg det ikke hatt det så bra. har slitt litt hjemme, på skolen, dårlig selvtillit osv. da er det en trøst å kunne gå inn på bloggen din. du gir ikke opp! du er deg selv også.
      selv om jeg ikke kjenner deg(noe jeg skulle ønske jeg gjorde) virker du likevell som en person alle skulle hatt i livet sitt!
      stå på, Sophie! <3

    128. Jeg leser bloggen din fordi, først og fremst du skriver bra og interessant. Og selv om du er utrolig pen og har på mange måter drømmeutseende alle ønsker seg, så forteller du hvor jævlig livet kan være allikevel. Du kan kalle deg selv bimbo og alt det, men måter det virker som du tenker på er ikke i nærheten av bimbo en gang. Du er deg selv, smart og veldig pen jente. : )

    129. Hvorfor jeg leser din blogg? Fordi an e så ekta, og eg e så sykt lei av alle dei “fjortiz” bloggane på topplistå! Du skrive kjempebra, og megningsfulle innlegg. Du har ein blogg som står for noe. Og du tør å sei ka du meine! Eg sjøl haddde aldri tørt å sakt og vist kor og koffår eg ville tatt restylane i leppene, silikon i puppene osv. fordi eg e redd for andre sine meiningar, men du vise at du e sterk!
      Du trenge kje å endra på NOE når dt gjelle bloggen din, sophie. Du e og bloggen din e perfekte :*

    130. Læs nokk bloggen din før du e så ærli og “rett fram” å kjæm alltid m fleire innlegg om dagen, e dt værka så du e en person m mykje p hjerte, å har mykje å kom mæ, osv… dæffør læs eg bloggen din! : )

    131. jeg leser bloggen din b.l.a fordi du beviser at det å se ut som en “barbie/bimbo”, at man kan forsatt ha en god personlighet:) og så skriver du så masse flotte meninger, og innlegg:)

    132. Begynnte å lese bloggen din Mars April , i think ?
      elsket den da også men nå enda mer. Du er en flott person synes jeg, elsker alt ved deg !
      Du blogger om alt på en måte å elsker at du skriver det du mener å står for det , å tørr det ! Elsker bloggen din å deg ! – Aidana <3

    133. Jeg leser bloggen din fordi du blogger utrolig bra leser den hver dag ! Og du er kjempe pen 🙂
      Du bør ikke gjøre noe bedre fordi du blogger perfekt som det er 🙂
      Håper du kan stikke innom bloggen min og si om hva jeg kan gjør bedre 🙂

    134. Første gangen jeg var innom bloggen din (da tcmn og du hadde en “catfight”) og kikka på bilder og sånt, tenkte jeg, herregud hun der er bare en oppmerksomhetsyk fjortiss, som bryr seg bare om sminke og extentions`an sine (Unnskyld). Men en dag da jeg kjedet meg, kom jeg innom bloggen din igjen og tok meg tiden til å lese den. Jeg bladde litt i arkiven og sånt, også skjønte jeg at jeg hadde fått en helt feil inntrykk av deg. Ja, du skriver om sminke og klær osv. men du legger også ut noen brae innlegg som man kan lære mye av. Som for eks, det innlegget du skrev om Rebecca Black. Folk tenker ikke over at også kjendiser er folk og kan bli såret, det innlegget åpnet øyene MINE hvertfall…
      Det hender også at jeg er uenig med det du skriver, men det er jo fortåelig, alle har sine meninger. Så… Ja, YOU GO GIRL! 🙂

    135. Jeg leser bloggen din fordi du er en helt herlig jente og en utrolig flink blogger! Du har den sykeste kroppen og det perfekte utseende og du har de beste innleggene! Elsker at du tørr å være erlig uten å sette andre i ett dårlig lys! Elsker bloggen din og du er verdens herligste jente!
      SMASK!

    136. Jeg leser bloggen din fordi:
      1. du blogger så ofte.
      2. jeg elsker skikkelige “jenteblogger” som blogger om sminke, mote, gutter osv..
      3. du er ikke redd for og si personlige ting..
      4. du er forbildet mitt fordi du tar liksom alt så bra og du har så bra selvtillit..

    137. Jeg leser bloggen din fordi du er utrolig pen og søt, og en stor inspirasjon for andre både i utseende og personlighet! Og du er utrolig flink til å blogge, du skriver om alt som interreserer meg, og oppdaterer ofte:-) også syns jeg det er spennende og følge med på hvordan det går med deg, håper alt er bra, du fortjener det beste!

    138. jeg leser den hver dag fordi jeg liker å lese det du skriver, at du tør og stå frem med depresjonen og prater åpent om det, meningene dine osv!
      Også synes jeg du er veldig søt.

    139. Liker å lese bloggen din, men hver gang du får stygge kommentarer så klager du/sier ifra på blogggen, og det er litt slitsomt og alltid lese om at du får stygge kommentarer osv… Det blir litt kjedelig å lese om det i hvert innlegg, men du har skjerpa deg veldig nå i det siste da, og det synes jeg er bra, fortsett sånn! 🙂

    140. Jeg leser bloggen din fordi du er deg selv hele tiden, du er ikke redd for å ha dine egene meninger og du står for dem. du er utrolig flink til og blogge og et utrolig bra menneske.

    141. Jeg leser bloggen din fordi du er den du er. Du er ikke redd for å si det du mener og det er kjempe bra! Det første jeg tenkte om deg var at du var en BIMBO! men merka at du faktisk er en jente som har egne meninger, flink på skolen, bryr seg ikke hva andre sier. Du er en herlig jente. Du er rett og slett Perfekt! <3:) Du innspirer veldig, stå på Videre!! 🙂 LovU! :)<3

    142. Jeg leser bloggen din fordi du overrasket meg, første gang jeg så bloggen din trodde jeg du var enda en av de bloggerne som leker dum osv, bare pga utseende ditt.. Men som sagt, du overrasket meg! Du er en utrolig sterk person, du har egne meninger og du står for de! Du er smartere enn mange jeg kjenner, og du har mange livserfaringer til å være så ung som du er, mye på grunn av at du tør å være deg selv. Sophie, du har blitt en av de personene jeg ser opp til for du har så mye smart å si, du har fått meg til å tenke mye, og også til å oppføre meg bedre ovenfor andre 🙂 Du er virkelig en inspirasjon, og jeg håper du fortsetter å være så åpen om dine opplevelser og meninger som du er! <3

    143. hei du jeg hvet at det er ikke noe du må forandre på for du er utrolig pen og jeg lurer på noe kan du komentere litt på bloggen min den heter vaagsnes11.blogg.no for det hadde hvet stort vis en så skjent som deg kunne komente MIN blogg!!!!!<3<3

    144. jeg leser bloggen din opptil flere ganger om dagen. og noe som er utrolig bra, er at da er den som regel alltid oppdatert! du er veldig fink til det, noe som mest sannsynlig de fleste lesere ser på som et stort pluss!
      jeg leser flere blogger som ligger på topplisten av blogg.no, og det er bloggen din som definitivt har fortjent en 1. plass! du er så flink til å skrive, og mye av det du skriver fanger meg godt. du skriver ikke bare om hva du har gjort den dagen,og om det var morsomt eller ikke. men du skriver om andre ting, og du virker i tillegg som ei klok og smart jente!
      det eneste jeg ikke forstår, er hvorfor du ikke er fornøyd med deg selv. selv om jeg vet, like godt som deg, at det ikke hjelper at folk forteller deg hele tida at du er så pen, og fin akkurat slik som du er. for er du ikke fornøyd selv, hjelper ikke noe. men DU er utrolig nydelig, jente! det er du, virkelig. du er like pen med løsvipper – som uten. du er like pen med extensions – som uten!
      stå på! du fortjener alt det beste

    145. Jeg leser bloggen din fordi du skriver utrolig bra! Jeg liker at du er mer åpen og er deg selv i forhold til de fleste andre bloggere.
      Det er selvfølgelig ikke mulig å vise hele seg på en blogg, men… jeg vet ikke hvordan jeg kan få sagt det. Du er bare så perfekt!

    146. ELSKER bloggen din! du er et forbilde for veldig mange, f.eks. meg 🙂 !
      liker at du er så utrolig åpen og liksom aldri ”hakker ned” på noen <3
      love you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg