cool in school

Har akkurat hatt et skypemøte, det gikk kjempebra faktisk! Er litt surt å måtte ta møter på den måten ettersom jeg bor langt oppe i nord og alt som er spennende som regel ikke skjer her, men man får gjøre det beste ut av det! Jeg hadde sikkert blitt utbrendt av å bo i en stor by, å være en stor blogger i for eksempel Oslo tror jeg er noe helt annet..

Og forresten så må dere prøve å skille på hva som er rett og galt – dette er en blogg om meg, så når enkelte av dere skal begynne å rakke ned på vennnene mine så blir det helt feil. De har jo ikke en dritt med denne bloggen å gjøre! Jeg hater å føle at denne bloggen ødelegger for noen – så vær så snill. Om dere har en konstant trang på å rykke ned på andre så ta det ut på meg, ikke venner av meg. Takk! :)
(Foresten,dere må bli flinkere til å fornerme folk siden det tydeligvis er noe av det eneste enkelte av dere gjør. Bimbo og Barbie er for meg ikke annet enn komplimenter.) 

Her kommer noen bilder fra idag! Hadde glemt kameraet, men tar det med i morgen på skolen.

Blooondies ! Lys og mørk! 

 

Hahaha, her har dere standard-posen min, skjekke sminken i “speilet” på mobilen. Fikk anmerkning for å gjøre det idag, og har fult av sminke på pulten konstant. Ikke rart jeg er hatet på skolen:'(

51 kommentarer

Siste innlegg