a true friend

Som noen av dere kanskje har fått med dere, er jeg kusine med Stine aka Haawt ( som hun heter i den kule bloggverdenen.) Og jeg er så utrolig takknemlig for det, dere aner ikke! Selv om man er i slekt er det ingen selvfølge at man skal gå overens, men det gjør virkelig vi. Vi er veldig ulike men samtidig veldig like – det er så vanskelig å forklare, og med mindre man har hatt en ordentlig bestevenn kan man ikke forstå det uansett.

Vi har vært sammen, vi to, helt fra dag en. Vi har bodd på forskjellige deler av landet, men vi har uansett klart å holde kontakten og sørget for at vi besøker hverandre ofte, uavhengig av resten av familien. Er en utrolig god ølelse å ha en sånn venninne <3 Er det noen jeg unner suksess så er det virkelig henne, og jeg prøver alt jeg kan å pushe henne framover til å oppnå noe bra, og hun det samme med meg. Og når jeg holdt konfirmasjonstale til henne i fjor.. Tror aldri jeg har grått så mye noen ganger før, jeg bare gråt som en foss uten noen spessiel grunn. Var utrolig rart, men samtidig et veldig fint øyeblikk.

Du vet hva du betyr, savner deg Her kommer noen bilder fra når vi var mindre, er det noe dere liker å få se? Kan godt legge ut noen flere bilder fra barndommen/oppveksten min! Stine med lyst hår, jeg med lysebrunt!

Nå folkens, fortell meg hvorfor deres bestevenn/venninne er verdens beste! Er viktig å sette pris på hverandre og huske på de tingene som gjør den personen spesiell, so tell me! Si meg gjerne noe søtt du har gjort for en venn eller noe en venn har gjort for deg, elsker å høre sånt – blir varm i hjertet, hihi

119 kommentarer
    1. likte bildene! supersøte 🙂
      Min bestevennine heter Renate. Hun er faktisk naboen min, og vi har holdt sammen siden dag en. Er godt å ha ei man kan ha med på alt, forelle alt til, og ha ei som skjønner deg, og liker deg for den du er!

    2. er også bestevenn med søskenbarnet mitt 🙂 er skikkelig takknemmelig for at vi er søskenbarn og kommer så godt overens :))

    3. Så søte dere var! Jeg og bestevenninnen min dro til Portugal sammen i sommer, utrolig koselig! har også overrasket mange venninner på bbursdagene deres med kake ogsånn 🙂

    4. Som hun over meg sa; jeg tror bestevenninna mi er min bortkommne tvilling! Det er herlig å ha en person som du kan snakke med alt om, som forstår deg og respekterer deg for den du er:)

    5. min bestevenn er min bestevenn fordi hun stiller opp for meg når jeg trenger det mest, og hun tenker på om jeg har det bra. digger å være sammen med henne, hun er kjempe snill! 🙂

    6. så søtt skrevet!
      bestevenninna mi er virkelig best. hun er alltid der for meg, no matter what. hun støtter meg, hun kan stoles på, snakkes meg om alt, og ja, hun er rett og slett perfekt. det hele startet i fjor, da jeg startet på ungdomsskolen. i starten var jeg ikke særlig med hun, men nå er vi virkelig bestevenner, utrolig close! vi forteller hverandre alt. forholdet vi har er så bra, og ingen er bedre enn henne. det er så viktig å ha ei man kan snakke med om alt, og jeg har så funnet hun! det sa klikk med en gang. hun er bestejenta mi, og jeg vil alltid stille opp for hun og hun kan alltid stole på meg, fordi jeg vet hun gjør akkurat det samme for meg ♥ ingen aner engang hvor glad jeg er i henne, og hvor masse jeg setter pris på hun! jeg forteller hun det hver dag, hihi. hun er så best.
      ææ, dette ble masse! men det er min lille historie.. 🙂

    7. Æ kan førstå d! søskenbarne mitt e min bæstevænn, å ho bor 5-6 tima unna mæ. Men vi har tatt fly før å treffes, vi har møttes nesten hvær ferie:) D e så hærli å ha en så go vænn, åsså være i slekt me den. Yaa:))

    8. Jeg har en bestevenn som jeg bare VET at jeg kan stole 100% på! Uansett hvor sinte vi er på hverandre så kan jeg alltid komme til henne og be om hjelp, hun stiller alltid opp for meg <3

    9. For å si det sånn .. har ingen bestevenn lenger. Hadde samme bestevenn i 6 år , og i slutten av 8.klasse (går i 9.ende nå ) bytta ho meg ut med ”fienden”. Begge gikk rundt og hata ho og gjengen hennes.. men nå er de bestevenner..

    10. Bestevenninna mi bor ca 3timer unna meg. Vi har kjent hverandre i 10 år nå. Vi har faktisk bodd sammen i 5 år, og vert stesøstre. Men så skilte de seg, og etter det ble vi bestevenner og var med hverandre heletiden. Så for 2 år siden flyttet hun til Sandnes, egentlig er det helt grett, setter mye mer pris på hverandre når vi møtest osv. Og jeg like guttene i Sandnes, men likevell hadde det vore fint å hatt noen her en sms unna når du virkelig trenger noen å snakke med som forstår deg 🙂

    11. min bestevenn e også søskenbarnet mett. kan virkelig ikkje beskrive kor mykje ho faktisk betyr førr mæ. ho bor i nordnorge, mens æ bor i oslo. ganske vanskelig å ha ho så langt unna, men æ trur d gjør at vi faktisk kan stole på kverandre og at vi klara og holde såpass godt sammen. vi møtes også uavhenging av familien, og kver gang æ grua mæ tel nokka eller har det fælt, så tenke æ på at æ snart ska få møte ho og æ blir gla med en gang. æ kan snakke med ho om alt, og uansett ka, så vil ho alltid være den beste <3

    12. besteveninnen min er bare best. Vi er og veldig like, men samtidig ulike. Vi har samme humor, vi skjønner hverandre veldig fort og lett. Og hun er til og stole på 110% <3 Hun bor 5 timer unna meg, men vi skal fordeom få det til og funke!

    13. throughout your life you will meet one person who is unlike any other. You could talk to this person for hours and never get bored, you could tell them things and they won’t jugde you. This person is your soulmate, your best friend. Don’t ever let them go.

    14. Det er så mange grunner til at min bestevenn rett og slett er den beste! Hun er alltid der for meg, no matter what, no matter when and no matter where! Jeg kan fortelle henne alt, og hun det samme. Jeg har gått igjennom utrolig mye vondt og vanskelig, og hun har alltid vært der for meg , gjennom alt – både det gode og det dårlige! Dagen blir alltid mye lysere når jeg tilbringer den med henne. Det er vanskelig å si at noe skal vare for evig, men jeg håper inderlig at vennskapet vårt gjør det. Jeg kan ikke sette ord på hvor fantastisk hun er, og hvor mye hun betyr for meg. Ingen kan det, for hun er ubeskrivelig!

    15. jeg elsker bestevennen min! kan snakke med henne om ALT og vet hun ikke lekker som en sil.. Har hatt en “bestevenn” jeg ikke kunne stole på så alle hemmlighetene mine ble fort utdelt til andre! Etter u.skolen, når jeg mista kontakten med henne ble alt anndeledes! Og nå har jeg funnet en som er sykt lik meg og som virkelig bryr seg, også har jeg to andre nære venner, åh jeg elsker de! <3

    16. Emma er VERDENSBESTEVENN siden hun alltid er her for meg :)) Og når jeg likte en som henne også likte så ble jeg lei meg når de ble sammen, og begynte å gråte ogsånn.. Og da ble hun kjempe lei seg og fikk kjempe dårlig sanvittighet.. Også trøste hun meg, men hun slo ikke opp :)) Og når jeg og kjæsten min akkurat hadde slått opp så ble hun kjempe lei seg ovenfor meg siden hun visste hvor mye jeg likte han, også begynte hun nesten å gråte selv, selv om det var jeg som var lei meg ig hadde kjærlighetsorg…<3 Også spiste vi is rett fra en isboks:) Det kallet jeg en ektevenn! Emma, jeg har ikke ord for deg annet enn at du er VERDENSBESTE <3

    17. bare fordi, liksom! hun har alltid vært der, gjennom tykt og tynt, og omvendt. hun bringer fram mine beste sider, og jeg føler jeg kan snakke om alt i hele verden uten at hun dømmer meg eller tenker noe stygt om meg. hun er rett og slett perfekte bestevenninna for meg : D jeg er så utrolig takknemlig<3

    18. Jeg har en bestevenn som er unik
      Som ingen andre
      Og en dag,når farmoren miin døde
      Så lagte hun kjeks til meg, fikk faren til å kjøre helt ned til meg med kjeksen, for å så kjøre tilbake <3

    19. det er alltid noen man får bedre kontakt med enn andre, og av disse er det alltid noen som skiller seg ut!
      helt siden første dag i første klasse ble vi knyttet sammen som om det var vi som hørte sammen. vi var en liten gjeng store deler av barneskolen, men etterhvert som gjengen ble mer og mer splittet, var vi – du og jeg – fortsatt like gode venner. overnattingsbesøk, hytteturer, filmkvelder, shopping, skirenn, håndball – og fotballkamper, trening – you name it! vi har opplevd så utrolig mye sammen, men vi har også et vennskap der det ikke må skje noe hele tiden, for det er godt å bare snakke! snakke om alt som faller oss inn og alt som ikke faller oss inn. nå går vi andre året på videregående og det sier seg vel selv at det blir dårligere tid til hverandre som tiden går, likevel skal jeg prøve så godt jeg kan å være ei bedre venninne og være mer sammen med bestevenninna mi. for når vi er sammen er alt som før, og det er ingenting i verden som kan ødelegge det vennskapet vi har bygd opp gjennom alle disse årene. det som før var små uskyldige bursdagsselskap, har forandret seg til litt større og ikke så uskyldige fester, det har blitt gutter og alt som hører til i noen 17 år gamle jenters liv. vi har hatt våre krangler og uenigheter, men vi har alltid kommet tilbake til gamle spor, og det viser hvor sterkt vennskapet er. ja, vi har vært gjennom mye – på godt og vondt – men vi har vært gjennom det sammen! kristin er en av mine aller nærmeste og beste venner, og når vi har klart oss sammen i over 10 år, er jeg sikker på at vi kommer til å klare oss gjennom både 10 – 20 og 30 år til. jeg vet at jeg har vært dårligere til å si det i det siste, men du betyr utrolig mye for meg, og jeg kan si at jeg hadde ikke vært som jeg er idag om du ikke hadde vært i livet mitt – så stor del er du. alle burde hatt ei venninne som deg! alle fortjener ei venninne som støtter deg og stiller opp når man føler seg nedfor, som pusher deg når du trenger et ekstra spark bak, og som gleder seg med deg når du er lykkelig! jeg er så heldig at jeg har funnet det jeg kan kalle min beste venninne – og jeg kunne ikke vært mer glad! du er best!
      – the good and the bad times, we’ve been through them all, you make me rise when i fall! – i love you

    20. Så koselig å høre! <3 Alltid koselig med sånn! Menmå bare si at du har veldig fin munn! La merke til det nå sånn skikkelig også! <3
      Har forresten sent deg en mail <3

    21. Har ingen bestevenninne, men har mange utrolig gode venner! Du spør om noe søtt som de har gjort for meg, bare hør her 🙂
      Bursdagen min i fjor var på en torsdag, og torsdag for oss er håndballtrening i hallen! Jeg møtte opp i hallen som på en helt vanlig trening, men det var veldig få der.. Bare to jenter, og treneren.. Først kom han bort å sjekka foten min, som jeg hadde fått en skade på.. Så ordna jeg meg til treninga (tok på sko, skinner, teip og knestøtter), for jeg trodde jo det skulle komme fler etterhvert! Etter noen minutter kom hele laget løpende ut av et utstyr-rom! Alle hadde morsomme barter og mange søte ballonger som de hadde dekorert med utrolig søte ord! Da følte jeg meg spesiell, tenk så mange gode venner jeg har! <3 ubeskrivelig!

    22. Jeg elsker min bestevenn vi er som søstre. Hun kan jeg dele alt med og vi finner hele tiden på no sprøtt. Hun betyr alt for meg, en dag uten henne og jeg kjenner jeg savner henne med en gang. I sommer var jeg også så heldig å få være med henne til hennes hjemland Polen. Det er det mest fantastiske jeg noensinne har vært med på. Jeg føler meg rett og slett hjemme i hennes familie som sagt vi er nesten som søstre. Hun er forresten syk nå om dagen så for noen dager siden bakte jeg en god bedring kake til henne. ps: Sophie du har en fantastisk blogg. Må innom hver dag. Du inspirerer meg rett og slett ! <3

    23. Jeg har verdens beste venninne. Vi ble venner for ett år siden når jeg begynte i klassen hennes. Hun er en helt fantastisk person, helt unik! Hun er alltid glad og blir aldri sur. Vi finner alltid på noe gøy, men hun er der også for meg hvis jeg må snakke om noe alvorlig. Vi er også som dere, veldig like, men fortsatt veldig forskjellige. I sommer døde kjæresten min og hun har vært en super venninne og ha etter dette. Hun har snakket med meg hver eneste dag, sendt meg koselige meldinger og vist virkelig at hun bryr seg. Men best av alt, hun har fått meg på andre tanker. I stedet får å gjøre som alle andre og bare gi meg en klem og si at hun bryr seg når jeg er lei meg, kommer hun heller med en morsom kommentar som får meg til å smile. Hun er verdens herligste person og virkelig verdens beste venn. Det er når noe som dette skjer som har skjedd med meg at du skjønner hvor mye du trenger vennene dine. Julie, hvis du ser dette så vil jeg bare si: DU ER VERDENS BESTE VENN! Jeg er så utrolig glad i deg<3

    24. min bestevenninde er verdens beste. kan like gjerne kalle henne sister ;* vi er med hverandre hver eneste dag, og de aller fleste kjenner oss som ‘meg og hun’ i sommer var jeg i syden i en uke og etter fire dager savnet jeg henne så mye at jeg ringte henne og snakket med henne i telefonen i en time, og tårene trillet hele tiden. elsker henne, kan fortelle henne alt og vi krangler som to søsken. hihi <3 ellers så må jeg bare si at jeg digger bloggen din!! du er utrolig nydelig og et forbilde for veldig mange. love you sophie!

    25. Sykt koselig med sånne venninner. Jeg har hatt mange såkalte bestevenner opp igjennom tidene, men en av de er virkelig spesiell for meg. Hun har jeg kjent siden jeg var to år i og med at vi bodde vegg i vegg kan du si. Hun heter Ann-Rita er en super herlig jente og hun er faktisk fra Harstad! 🙂 Haha, kanskje vet du hvem det er Harstad er jo ikke akkurat veldig stort, det merka jeg da jeg var med henne opp dit i vinterferien. -Vil også si at jeg elsker bloggen din! Første gang jeg så bloggen din tenkte jeg; wtf, enda en dum, blond bimbo blogg om ingenting, men fant fort ut ironien i innleggene dine. Synes det er dødsbra at en sånn blogger som deg(sier sånn blogger for du er så mye mer enn de fleste andre toppbloggerne som faktisk er dumme, blonde og bimboer eller richbich som hver dag blogger om det nye hun har kjøpt seg) er kommet på topplista for det fortjener du virkelig. Orker ikke skrive så mye mer, haha lol.. men fikk hvertfall sagt det jeg ville si. Igjen, bare digger bloggen din! Stor klem<3

    26. Min bestevenninne og meg er akkurat som søsken, foruten alle kranglene. vi kan lekesloss om de rareste ting (ofte fjernkontrollen), har sleepovers nesten hver helg og bare er veldig komfortable hos hverandre og med hverandres familier. vi har vært bestevenner i snart 6 år, og jeg er sikker på at vi alltid vil være det.

    27. Så koslig, dere var utrolig søte på bildene ! Eg har en kusine som går i klassen min, og vi er så og si bestevenner, utrolig glad i henne! og har en tremenning som også går i klassen og vi er like gode venner vi også! utrolig koslig å ha familie så nerme, og noen som er på sin egen alder.

    28. Du imponerer syyyykt! Du blir bare bedre og bedre til å blogge for tiden, bare vent.. du er snart på førsteplassen! Jeg digger deg. Du er ei utrolig jente som virker veldig jordnær og modig. Og med modig, mener jeg at du ikke er redd for å være deg selv. Du er et stort forbilde.

    29. Min aller beste venn, fikk jeg i første klasse. Jeg har nå startet i tiende, og har fortsatt den samme bestevennen. For ett år siden flyttet hun til Singapore. Og når jeg holdt tale i konfirmasjonen hennes i sommer, sa jeg det høyt, det man kun sier til hverandre når man er alene; Ingen andre får ta deg, du er min bestevenn, og kommer alltid til å være det.

    30. Min bestevenninne har jeg kjent hele livet! Hun ble født dagen etter meg og tvillingsøstra mi. Mødrene våres traff hverandre på sykehuset (de kjente hverandre fra før), har et bilde av oss tre i sykesengen. Vi er naboer, og jeg er så utrolig glad i henne, hun stiller opp for meg når jeg trenger det, og er en veldig god venn! Vi har reist sammen til Danmark for noen år siden, og neste år skal vi til Syden med foreldrene våres. Verdens beste! <3

    31. Jeg har den beste bestevennen i verden. Høres klisje ut, men det er sant.
      Det har ikke gått en dag uten at vi ler oss ihjel.
      Vi hat visst om hverandre lenge, men ble bestevenner for to år siden.
      Vi er helt forskjellige, men fortsatt veldig like.
      En av de fineste tingene hun har gjort for meg, må være en gang før sommer når klassen var på tur.
      En gutt i klassen dyttet grillpinen min med pølse på i bålet fire ganger! Jeg hadde mensen da, og fikk et raseri anfall, etterfulgt av tårer. Jef måtte bort derfra.
      Mens jeg gikk så hørte jeg hun kjefte på gutten. Jeg gikk en plass for å være alene.
      Senere så kom hun med pølse MED ketchup(elskeer ketchup).
      Litt random og rart. Men det betydde mye for meg og jeg setter virkelig pris på henne selv om vi bruker ord som bitch, sthygga, horej*vel og slike ord for å uttrykke hvor mye vi er glade i hverandre 😛
      Jeg kunne ikke ha hatt en bedre bestevenn enn henne.
      Gla i dæ Sakka <3

    32. Har to sikkelige bestevenner, hun ene har vert bestevennen min siden vi var to, men vi har egnelirtg blitt litt splittet, føler jeg.. Så har jeg tidenes aller beste venninde! Ble faktisk kjent med henne for litt over et år siden. Men vi er så sykt like, at det ikke gjør noe. Vi har den sykeste humoren, når vi er helt oss selv på skolen,ser ALLE som ser oss rart på oss! vi kan sitte å slå oss selv og si “AAAU, ikke slå meeeei! hva er det du gjøørpå?!?!?!” Vi har barer stukket av til nærmeste byen mange ganger, bare for å vere med folk elns. Hver eneste gang ble vi “busta” Men va så totalt verdt det! Vi stripte håret til hverandre ute i skogen under en liten bro, når vi var på tidenes ødeste plass! Tror det var 10 hus der. Det regnet og vi ble sykt våte osv. Så har vi snakket med mange tilfeldige folk vi ikke ante hvem var. Gamle folk som gikk på tur og sånt! Hun har ringt meg flere netter pga gutteproblemer og sånt, og jeg satt der og snakkte med henne i to timer! På leirskolen, hadde vi tidenes mest dramatiske krangel, bare det å se en jeg er så sykt glad i gråte, var helt forferdelig, begynte å gråte selv… En gang jeg var syk, og hun hadde forsovet seg og ikke rakk bussen, så skulket hun skolen og kom opp til meg. Men vi har også kranglet. De fleste gangene har det bare vardt i max 24 timer.. Jeg greier virkelig ikke å vere sur på den jenta der! Takler ikke tanken av å miste henne. en gang vi var uvenner så ble vi satt sammen på skolen for å arbeidde, imens vi holdt på emd oppgaven løste alt seg og vi ble bestevenner igjen! Men vi hadde en krangel som varte i 2 måneder. Vi var så sykt uvenner. Så ikke på hverandre, snakkte ikke sammen, vi hadde hver våres gjeng, hadde ikke kontakt i det hele tatt. til slutt ble det tatt opp av lærerene, så fikk bare vi to snakke ut. Egentlig hadde vi ikke noen grunn til å vere sure på hverandre. alt var “pointless”. Og nå skal jeg flytte i juleferien. Alt blir nytt, får ikke se det stygge vesle trynet hennes hver dag lengre. Må finne meg nye folk.. Shit happens… Skal komme tilbake til bygda oftest mulig! Alt for Stine jenta mi <3

    33. Besteveninnen min er best, rett og slett. Vi er veldig like, men fortsatt veldig ulike på samme tid. begge er sykt spontame, stae og ikke minst sykt morsomme, tror vi iallefall selv. Hun har fått meg til å bli et bedre menneske, og jeg elsker henne for den hun er. Besteveninnen min er BEST, BEST, BEST !
      Jeg elsker henne fordi hun er så utrolig snill.
      Jeg elsker henne fordi hun er så god.
      Jeg elsker henne fordi hun er så ærlig.
      Jeg elsker henne fordi hun er så fantastisk.
      Jeg elsker henne, fordi hun er verdens beste bestevenn!

    34. Syykt søte bilder og kjempefint skrevet, Sophie! Jeg har verdens beste venn! Det beviser hun for meg hver dag. Jeg har en ganske tung peride for tiden og er dårlig til å svare på meldinger og er ikke alltid så lett å ha med å gjøre. Men hun fortsetter alltid å ringe å sende meldinger helt til jeg svarer! Jeg kan rett og slett ikke forklare helt hvor glad jeg er i henne! Hun er rett og slett verden beste!

    35. jeg har 3 verdens bestevenner, vi har ofte speepovers og forteller hverandre ALT. Vi snakker og tuller men vi er også seriøse. Vi unner hverandre glede og er glad i hverande. Vi er sammen hele tiden men har også andre venner, jeg vet at hvis jeg har det hardt er de alltid der for meg og forstår. De er altså alt for meg egentlig. Er så utrolig glad for å ha så fine venner !

    36. Faktisk e mitt søskenbarn min bæstevænn og. Men æg bor i nord-norge, og ho i sør, så vi sees ikkje så mye. Ganske trist egentlig, men når vi e ilag e d som om vi aldri va fra kværandre 🙂

    37. Jeg har en bestevenninne som heter Nanna, hun er verdens beste i mine øyne. Hun får meg til å le, er der alltid for meg, har verdens sykeste humor (Samme som min^^) er til å stole på ♥ Vi er faktisk ikke like i det heletatt utseendemessig eller klesmessig, men vi er true match ♥

    38. Jeg har kjent min bestevenn hele livet ut. Hun har kjærlighetsorg nå. Jeg begynte og fossgråte i går når hun felt noen tårer. Jeg er glad i henne, vil ingenting vondt mot henne. The best damn girl i know <3

    39. Jeg har og et søskenbarn som er min bestevenn, vi ler sikkert 75% av tiden vi er sammen. Vi er utrolig barnslige, noe jeg digger! Vi har så mange minner, og det blir flere og flere for hver gang vi møtes. Vi finner alltid på noe sykt rart jeg aldri ville ha funnet på med min andre gode venner her hvor jeg bor. Vi besøker hverandre hver ferie og langhelg som det passer (Vi bor veldig langt fra hverandre). Jeg elsker henne og jeg blir glad når jeg tenker på alt vi har opplevd sammen:-)

    40. bestevennen min heter ida, hu er verdens beste kusine!
      selvom vi nå bor på hver vår side av landet, stopper det oss ikke. ida er bestevennen min fordi vi alltid har holdt sammen, fra vi løp nakene gjennom vannsprederen når vi var små, til når vi shopper sammen, og til evig tid. ida er som en søster for meg, og best av alt, en søster jeg aldri har kranglet med. jeg elsker at vi er så forskjellige, men samtidig så like. vi har stilt opp for hverandre gjennom alt, og hemmeligheter kan få oss til å le så vi faller på gulvet. vi har interne ting som ikke kan forstås av andre, og jeg føler meg så hjemme hos henne. ida er verdens beste fordi jeg alltid kan regne med henne <3 noe som alltid får meg i bedre humør når jeg tenker på at hu er mange hundre mil borte fra meg: always forever, never apart, maybe in distance but never in heart.

    41. jeg fikk nettopp vite at min aller aller beste venn skal flytte til sør-amerika i løpet av to uker og kommer ikke tilbake…. jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg

    42. Bestevennen min heter Emely og har jeg kjent siden jeg var bitteliten! Og vi er fremdeles bestevenner den dag i dag, selvom vi ikke har like mye kontakt som før! Er kjempe koselig å se gamle bilder da vi var bittesmå å løp rundt i bleier 🙂

    43. Jeg har to bestevenner. To tvillinger. De er utroolig herlige, snille og ja, nydelige. Det kan være vanskelig noen ganger siden de ikke er så særlig gode venner og krangler om det meste, men jeg er så glad i de at jeg klarer å overse det. Vi bor rundt 1 time fra hverandre, og møtes, om vi er heldige, 2 ganger i måneden eller mer. Heldigvis driver vi alle 3 med friidrett, og får møttes mye via det også. Det er sånn vi ble kjent, for akkurat 1 år siden, vi bare pratet masse, pratet mer på pc osv, og en dag bestemte vi oss for å møtes. Jeg er så uendelig glad for at vi gjorde det sånn, for hvis ikke hadde ikke de vært to så viktige personer i livet mitt, noe som hadde vært kjempetomt. Jeg savner de hvert minutt jeg ikke er med de, men det gjør bare tiden vår sammen enda bedre! ♥

    44. bestevenninna mi er best, meina iallfall eg (a) ho støtta meg alltid, uansett ka det er, kortid det er osv.. eg kan stole 100% på ho, eg kan snakke med ho om alt! ♥ eg er så glad for at eg har kunne blitt så godt kjent med ho! ♥♥♥♥♥
      ho er min aller beste venn, og eg har sagt til ho at eg alltid er der for ho, uansett. ho kan stole på meg – noke ho gjer. og det er eg så utrulig glad for ♥ trur virkelig ikkje det er noken som veit kor mykje den jenta faktisk betyr for meg!
      vi har vert venna sida vi gikk i barnehagen; altså mellom 12-14 år eller noke! she’s the best girl ever made ♥♥ åå, ho betyr så ufattelig mykje for meg, eg har ikkje ord!
      vi har så mange minne, og det kjem uansett til å bli fleire. eg begynne å savne ho med en gang vi reise heim fra kvarandre feks. – bur jo i samme bygd, går i samme klasse, så vi møtes ofte! og eg gleda meg alltid til å sjå ho igjen ♥♥ sjøl om vi kun har vert i fra kvarandre noken få tima òg. ho får meg alltid til å smile og le! ho er heilt fantastisk ♥
      I LOVE YOU, MARTE ♥♥♥♥♥♥

    45. kan du ha spørsmålsrunde snart? og kan du lage sminkevideo?:-)
      synes du det er fines med mørkebrunt hår eller lysebrunt med litt lyse striper? 🙂

    46. Min bestevenninne heter Silje. Vi har vært som to dråper vann siden første dagen vi traff hverandre for 12 år siden og holder like sterkt sammen i dag. Hun er den første jeg ringer om det har skjedd noe og den første jeg løper til om hun trenger noe.

    47. Min bestevenn er den beste som finnes !! Vi gikk på samme skole i ca 7 år før jeg fikk go kontakt med henne !! Vi kjente hverandre fra før, vi er 4 menninger og skolen er så liten at alle kjenner alle!! Hun går i klassen under meg men vi er som tvillinger !! Vi er ganske lik + Vi har sykt like stemmer !! Vi bruker å plage folk med å ringe å si vi er den andre! Mange blir sykt sinte på oss<3 Å vi har akkurat samme humor, værdens teiteste humor!:) Tror vi ble Sykt gode venner den første dagen jeg var hos henne! Vi har minner som ingen andre av mine venner har <3 Vi har hemmelig heter om minnene våre <3 Viss jeg skal skrive alt blir jeg sittene hele dagen <33 Julianne, visst du leser dette husk at du er beeest !!! <3

    48. Og den andre bestevennen min ble jeg kjent med for litt over et år siden <3 Tanten og Onkelen min fikk en foster unge i tillegg til de 3 andre barna.. Foster ungen var 1 år større enn meg! Vi er også som tvillinger, vi har samme humoren, samme kles smak osv. Jeg fatter ikke at det kan gå ann! Hun er mitt søskenbarn å det kommer hun altid til å være <3 Det føles som om vi har vært venner hele livet ! Hun passer alltid på meg når jeg er syk, for med vår flaks er jeg somoftest syk når hun er her <3 men hun er det snilleste menneske jeg noen gang har møtt <3 er ubeskrivelig gla for at tante og onkel ville ha henne som fosterbarn<3 Det første søskenbarna mine sa til meg når de hadde møtt henne for første gang var; "Guro, Guro, ho Tina og du e sykt lik" å når jeg møtte henne og pratet med henne fant vi ut at vi hadde mye til felles !! Jeg har altså 2 BESTEVENNER, Julianne i den forje kommentaren å Tina <3..
      Tina, leser du dette så husk, jeg er ubeskrivelig gla for å ha møtt deg og jeg håper vi holder sammen resten av livet.. !!! Det gjelder deg og Julianne !! GLA I DOKKER !! <333

    49. MIn bestevenn, er min bestevenn fordi vi gjør alt ilag 🙂 vi går på do ilag, vi sover ilag og vi bor i perioder oppå hverandre. bestevenn<3

    50. Min bestevenn, er min bestevenn fordi vi gjør alt sammen. Vi kan snakke om alt, vi kjeder oss aldri sammen. Vi har alltid noe morsomt og gjøre og vi tenker likt. Vi har opplevd utrolig masse sammeen, som jeg ikke ville opplevd med noen andre en henne! Verdens beste bestevenn <3

    51. Min bestevenn er helt fantastisk. Hun skjønner meg fullstendig. Det er så deilig når noe har skjedd, og jeg ikke trenger å forklare henne det, for hun kjenner meg så godt at hun allerede ”vet” hva som har skjedd og hvordan hun best kan trøste/hjelpe meg. Hun er rett og slett fantastisk.

    52. jeg har en bestevenn som jeg har vært venn med siden 1 klasse. men jeg hadde også en annen bestevenn! kusinen min.. men hun har vært syk hele livet, og døde i jul.. miss her

    53. For å si det sånn, så oppfører ikke jeg og bestevenninna mi oss som bestevenninner. Vi sier ting rett ut til hverandre og oppfører oss som søsken. Vi gir nesten aldri klemmer, og når vi gjør er det veldig spesielt! Klemmer gir jeg bare når hun har vært borte en stund o.l., og det gjør at det blir verdifullt. For eksempel når vi skulle få vite klasser på våren, så var vi _helt_ sikre på at vi ikke kom i klasse, og læreren vår hadde på en måte hinta til det.. men så gjorde vi det og jeg begynte å gråte og klemte henne i flere minutter! Vi har forskjellige meninger, som gjør at vi kan prate i evigheter. Jeg forteller henne mine dypeste hemmeligheter, og hun hennes. Når vi prater sammen på facebook, sender vi sjeldent smilefjeser, for vi trenger ikke å vise hverandre hvor mye vi betyr for hverandre, det er avklart. Hvis man møter oss, ser det ut som om vi hater hverandre, hahah, fordi vi er ganske frekke mot hverandre.. heheh.. men det er det som gjør oss, oss!

    54. Det er noe jeg hele tiden lurer på og spørr bestevenninna mi om, og det er: Hvorfor i all verden liker du meg så godt? Det finnes da ikke mye positivt i meg? Jeg er slem og egoistisk and you name it.
      Da bruker hun å svare: For meg er du en engel, du kommer med de beste ordene når jeg trenger det. Hver gang jeg blir såra eller dumpa så sier du: La oss fikse deg og finne en mye bedre èn! Og jeg digger at du er frekk, for du setter på plass alle de dumme som baksnakker meg som hore osv.
      Og jeg blir så utrolig glad for å høre det, hun viser meg det som er bra med meg og det jeg ikke ser i meg selv, men som hun ser.
      Jeg er utrolig takknemlig for at hun gjør det, for det er det ikke mange som gjør.
      Jeg tar vare på henne og gir henne sjokolade og det hun trenger da alle de idiotene av gutter dumper ho. Og hun tar vare på meg da jeg ikke har det bra med meg selv, er så ute av kontroll at hun må holde meg i hånden og leie meg hjemover, eller da jeg hater speilbildet mitt mest av alt.
      Det er utrolig viktig at man finner den vennen som passer akkurat den man er <3

    55. Mine beste venner var der for meg og støttet meg når jeg var lei meg og jeg gjør det for henne også. Jeg støtter altid henne

    56. Bestevenninnen min heter Hanna! Jeg kan virkelig ikke forklare hvorfor jeg bryr meg så mye om henne eller hvorfor jeg kaller henne min aller beste venninne! vi har bare kjent hverandre i litt over et år, og det at hun betyr så mye for meg er nesten ubeskrivelig.
      Nå for litt siden bakte hun kake til meg og tok med på skolen, og hun begynte jo selfølgelig å synge bursdags-sangen. Jeg måtte jo bare le fordi jeg ikke hadde bursdag. Jeg sa til henne at den var i April og ikke i August, så lo hun og sa at det viste hun. Og da sa hun at jeg hadde navnedag! Trur virkelig aldri jeg har ledd så mye som jeg gjorde på det øyeblikket. Hun får meg til å le, og hun får meg også til å bare slappe helt av! – Derfor kan jeg kalle henne min bestevenn! 🙂

    57. Bestevennen min er best fordi vi kan ha det gøy uten å gjøre noe som er gøy, altså vi trives kjempe godt i hverandres selskap. Vi tenker også veldig likt, så vi har utrolig mange interne “hemmligheter”, og veldig intern humor, så vi kan plutselig bare bryte ut i latter og le av det samme uten å i det hele tatt ha snakket om det tidligere på dagen.

    58. Jeg har et søskenbarn som bare er verdens beste ! Hun er like gammel som meg, og hun bor i Sverige. Det gjør at det er vannskelig og holde kontakten, men vi gjør så godt vi kan. Vi bytter på å dra på besøk til hverandre. Og siden vi bare treffer hverandre 2-3 ganger i året, så er de ukene vi er sammen helt fantastiske ! Jeg kan si alt til henne, og jeg vet at hun er til å stole på. En gang når jeg var gjennom en ganske vannskelig tid, så var det første hun gjorde å bestille flybiletter. to uker senere så satt hun på rommet mitt og trøstet meg. Hun er en som virkelig alltid er der for meg, uansett hva !

    59. Hun støtter opp for meg når jeg er lei meg, hun er kjempesnill, hun er søt, hun er omtenksom og mild. Og hun sier ikke NOE, absolutt ikke NOE jeg har sagt som hemmelighet til henne !
      Elsker deg jm <3

    60. det var en gang to av mine beste venner ringte meg på bursdagen min, med en gang jeg sa “hei” hørte jeg GRATULERER MED DAGEN! vil du verme oss?
      jaok, sa jeg , da jeg kom ned var di klare med kake og hele pakken! hadde en utrolig koslig kveld som jeg aldri kommer til og glemme, elsker dere utrolig mye! unner dere alt bra! <3

    61. Jeg har to bestevenner så jeg kaller dem 1 og 2.
      1, hun har jeg vært bestevenn med siden vi var 2-3 år. Som vil si at vi har vært bestevenner i 11-12 år! Hun stiller alltid opp for meg og jeg kan si henne alt. Hun er kjempe snill, en herlig (RAR) latter og for meg til og smile på trise dager. Hun er rett og slett best! Hun er også livredd for og såre meg, siden jeg er en veldig følsom person. Hlet ærlig, så kan ingenting ødelegge vennskapet våres. Hun er helt fantastisk! Ble litt langt da.
      2. Hun og jeg hatet hverandre totalt fra 5-7 klasse. Vi kom rett og slett ikke overens. Men så begynte vi i samme klasse og da måtte vi bare klare åss. Vi havnet på gruppe arbeid og det var da vennskapet bare ble knøttet sammen. Vi fant ut at vi hadde så utrolig mye likt, og vi hadde samme humor. Etter hvert så blei vi bestevenner og ja, etter den dagen har vi vært sammmen med hverandre hver dag på skolen. Vi flirer så mye at vi er to sekunder fra og tisse oss ut. Jeg syntes det er mye enklere og prate med henne, siden vi har opplevd nesten alt likt!
      Ja, veldig langt, men som du sir, så skal vi vise at man setter pris på sin bestevenn!

    62. Jeg har 2 KJEEEEMPE gode bessteveninner <333
      de heter Pernille å Victoria!! Jeg er kjempe glad i dem! <33
      Jeg flyttet hit til Ålesund i 3 klasse og da ble jeg bare bessteveninne med pernille på noen dager!!
      Så flyttet vici inn og da ble alle tre UGJENNOMTRENGELIGE!! Uansett hvor stor krangelen vår skulle bli, så blir vi venner igjenn på max 3 timer 😀 <33
      Elser dem! <33
      En dag jeg trodde jeg skulle miste dem så gråt jeg helt til de kom på døra og trøstet meg! <333

    63. har en besteveninne som betyr alt for meg! vi har holdt sammen helt siden vi var bittesmå,elsker henne så utrolig mye!sier alt til henne:-) på bursdagen min fikk jeg et mega søtt brev med et bilde av oss og mye fine ord, til konfirmasjonen min fikk jeg en blokk med bilder på hver bilde så sto det en god egenskap jeg hadde! hun er en skikkelig venn. hun er også alltid derr for meg!!:-D<3

    64. Heisann! 🙂
      Leser bloggen din fast hver dag !!
      Jeg lurte på om du kunne skirve et innlegg om hvordan du trente for å stramme opp magen,hva og når du spiste og hvor lang tid det tok..osv..?!:) Du fikk jo et perfekt resultat!;)) Håper du skriver et sånt innlegg!!! 😀

    65. min bestevenn er bare den BESTE ! eg kan vere meg sjøl me hu.. !elske de 😀 me ler og ler og ler og ler!!! og kan snakke me alt om hu! har vert venner si 1-2 års alderen pluss foreldrene våre e gode venner ! 🙂 og til slutt har me liksom versend mest interne humor.. eg dør hahhahhahah! sjekk ut bloggen min btw, vant ein tur til malaga ! heldig? JAAAAA

    66. hei, bare et lite tips , du er utrulig mye finere uten den der lyserosa greia du hele tiden har på leppene. har skjønt at du liker å se bimbo ut og syns det er det optimale utsende med store pupper, blondt langt hår og brun.og når du er alt det, så tror nå jeg at du hadde vært kjempe fin med dine naturlige leppefarge! eller en mørkere, så lurte bare på om du en dag kunne gått uten eller hvertfall lagt ut bilde! liker bloggen din, og du virker som en bra jente.

    67. Bestevenninna mi heter Ragnhild, vi fikk en ganske turbulent start i vennskapet vårt og likte ikke hverandre noe særlig. Men det kom for en dag at den forrige “bestevennen” hennes, ikke var mye til venn når hun trengte en. Og selv om vi ikke kom overens var jeg den eneste som “hjalp henne ut av grøfta” og bestevenner har vi vært siden det.
      Hun fortjener KUN det beste, så da hun hadde sin 15års bursdag for 2 måneder siden, dreit jeg i å skrive gratulerer på facebook-veggen hennes. Ok, det hørtes feil ut.
      Men eneste grunnen til at jeg ikke skrev på veggen hennes var fordi jeg ville komme hjem til henne og overraske henne. Jeg hadde på forhånd kjøpt et smykke med to hjerter lenket fast i hverandre som et tegn på vennskapet vår. Bursdagen kom, og jeg lagde henne en diger bursdagsmuffin og dro oppover (hun bor ca 1 mil unna meg). Jeg kom på døra med muffin og gave, og ble møtt av verdens beste som kom hoppende i armene mine. Hun gråt etterhvert stakkar, men av glede ♥
      (blogglinken er til hennes blogg, just so you know)

    68. Min beste veninne heter Solveig Elise. Vi har vært bestevenner siden begynnelsen av 3.klasse(vi går i 9.klasse nå) Vi har så sinnsykt mange minner sammen. Vi har også den sykeste humoren, og vår egen “dialekt” som bare vi skjønner! haha ;p Vi er i lag 6 timer hver dag(på skolen) og kan finne på masse rart etter skolen også! I år når hun hadde bursdag, så tok jeg er ramme, tok inn ett artig bilde av oss to ilag, kjøpte noe annet som jeg kunne ha ilamme. Så pakket jeg det inn, tok med hunden min og gikk jeg helt til der dem bor, og det er sikkert 5-6 kilometer unna der jeg bor.. Så da ble hun kjempeglad^^ vi har våre uenigheter, men vi blir alltid venner igjen, for vennskapet vårt er IKKE vært å ødelegge på grunn av en liten krangel: ) Jeg er så glad i henne, og hun er den beste vennen jeg noen gang kan ønske meg <3

    69. Søøtee : )
      Jeg har liksom ingen bestevenn, men mange bedre venner! Har hatt mange bestevenner før, men liker bedre å bare være venner i stede for å stresse rundt med hvem man er bestevenn med !: )

    70. Bestevennen min har alltid vært min bestevenn,jeg var til og med først til å besøke henne på sykehuset da jeg var 1 mnd og 2dager og hun nyfødt!

    71. Min beste venn heter Mie! Vel, egentlig er vi i en “gjeng” på 6 personer, men ikke alle er helt like så blir EN DEL krangler. Vi er faktisk midt oppi en nå! Haha, Mie har nemlig kjæreste og forteller mye til han! Og daaaa blir en som heter Stine veeeldig sur, herregud, teit alt sammen… Har noen guttebestevenner også da! Hadde en bestevenn som het Olaf, men han likte meg, jeg likte ikke han, og ja… du skjønner det kanskje. Bestevennene mine er ihvertfall Mie, Maren, Emil, Sigurd, Knut, Mathias and yes, it goes on! fintfint innlegg <3

    72. bestevennen min er virkelig bare den beste. Vi kjenner hverandre ut og inn og jeg kan si ALT til henne og hun forstår, vi er ganske ulike men like likevel. Når vi henger sammen kan vi gjøre alt fra å se på cake boss (fordi vi har en hemmelig drøm om å bli kakelagere når vi blir store!! haha ikke at det skjer) , trene eller ha drikkekvelder. Det er så herlig å ha en vennine som forstår hvordan du føler bare ved å ta et blikk på deg og vet akkurat hva som skal gjøres for å gjøre med glad hvis jeg er trist. elsker henne rett og slett! vi møttes vel som små, var BESTEVENNER før vi sluttet å snakke fra kanskje 4 til 10, men i 10 begynte vi å snakke igjen og har ikke gått en dag uten å snakke siden da! deilig å ha en sånn venn, virkelig helt fantastisk

    73. min bestevenn er den virkelig den beste <3 hun er den snilleste, omsorgsfulle, fineste og helt nydelig bestevenn <3 vi krangler til og med aldri !

    74. Jeg har en vennegjeng, vi kaller oss MIMRE.(hehe)
      De er best, kan si alt til de og der er alltid der for meg. Også har jeg barndomsvenninnen min Caroline. Trenger vell ikke å si mere når vi har holdt sammen i 8 år 🙂

    75. Min bestevenn er en jente, Live. Vi vet at vi holder sammen, uansett hva. Hvorfor? jo fordi vi har holdt sammen gjennom alt. Vi krangler, dytter hverandre ut i bassenger, hopper på hverandre, slår, og hun kan være så dust. Men hun er så forståelsesfull, så snill, så morsom, så latterilig, kul, herlig, pen og fineste. Jeg dropper hun kanskje innimellom, og omvendt men vi ahr alltid det lille ekstra som gjør at vi klikker sammen som pepper og salt. det klikker kanskje ikke så godt sammen? Vi er hvertfall som noen kranglete, latterlige søstre.

    76. Min beste venn er alltid der. Uansett hva som skjer stiller hun opp, støtter og trøster. Det beste hun har gjort for meg var ikke for så lenge siden. Jeg var ute på kvelden også ble jeg slått ned. Jeg ringte henne, men hun tok ikke telefonen, så jeg sendte en melding og fortalte hva som hadde skjed. Med en gang ringte hun tilbake og snakket med meg. Jeg sa at jeg ikke ville gå hjem for det var sent og ganske langt hjem til meg. Midt i samtalen kom moren og hun måtte legge på. Men ikke lenge etter fikk jeg en melding som sa at hun hadde fortalt moren sin hva som hadde skjedd og at de kom for å hente meg. Jeg sa hvor jeg var og de kom med bil. Da jeg kom inn i bilen satt hun der i pysj og tøffler og bllikket hun ga meg og honden som grep min var nok til å ta bort all smerten. Jeg fikk sove over hos henne den natta og vi snakket om det.
      Denne jenta er den mest fantastiske personen i livet mitt. Hun er som en skyttsengel – alltid der når noe går galt og alltid den som gjør det bedre.♥

    77. min beste venn er verdens beste fordi hun gjør meg glaaa 🙂
      hun kan lyse opp selv den kjedligeste dagen, men samtidig kan jeg bare bli såå sykt irritert på henne!..men så er vi allti like blie 5 minutter senere 🙂
      hun er som en søster. irriterende, men samtidig verden beste <3

    78. Jeg brukte to måneder på å lage en scrapbook/motivasjonsbok til min beste venninne til jul. Visste hun hade det litt vanskelig og at det ville hjelpe å ha noe som minnet henne på hvor fantastisk hun var! Vi er også veldig flink til å overraske hverandre 😀 Sånn vennskap skal være – man skal vise at man bryr seg. Om det så bare er et lite kort eller en melding, det er viktig!

    79. Utrolig søtt skrevet, digger dere begge to og er fast leser på begge bloggene.La merke til at dere begge to har skrevet et innlegg om hvor gode venner dere er osv, var det planlagt? <3 😀 Du er btw sick pen <3

    80. Min bestevenn er best fordi man snakke med henne om alt, stole 100 prosent på henne ! Men tipper at din også er ganke snill og hun er veldig heldig som har deg 🙂 Jeg digger deg sophieelise. du er mitt forbilde og kommer alltid til å være !

    81. Jeg og bestevenninda mi har vert bestevenner siden dag 1. Vi har aldri kranglet, og nå er vi 15 år.
      Vi stiller opp uasnett. Husker en gang jeg var så utrolig lei meg, da reiste hun helt fra der hun bor, for og trøste meg ! ( hun bor 15 minutter med buss, 15 minutter med båt, og 10 minutter med bil i fra meg ) Hun har alltid stilt opp for meg, og jeg vill alltid stille opp for henne !
      Hun er ikke den som skal krangle, hun har så mange venner. For hun er så snill med alle !
      Og jeg er den heldige som får vere bestevennen hennes. Hun er en fantastisk jente, en jente som jeg er stolt over og kjenne. Vi har så mange minner. Jeg er utrolig glad i henne, og stoler mer på henne en jeg stoler på meg selv. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten hun jenta , hun er bare ubeskrivelig.!

    82. Jeg er urtolig glad i bestevenninnen min, fordi hun er utrolig snill, fordi hun står sammen med meg i tykt og tynt, fordi vi alltid kan støtte hverandre uasenn hva som skjer, og fordi vi har vært bestevenninnen helt siden barnehagen. Jeg er såå glad for at vi bor så nærmt hverandre, aner ikke hva jeg skulle gjort uten deg <3

    83. Min bestevenn har vært min bestevenn hele livet, vi var naboer før, og vi var gatas skrekk, når vi kom ut, gjikk de andre barna inn, vi trenger ikke og se værandre på mange månder, selvom savnet er stort, vist det er noe, kommer hun med en gang, samme gjør jeg med henne, hun er virkelig helt nydelig, hun bodde 1 år i japan, helt på andre siden av jorden, noe som vi tokk ganske tungt, siden vi var vant med og se hvrendre vær dag på den tiden, vi gjikk i samme barnehage, men vi fikk ikke gå i samme klasse , siden vi var så nære hvrendre at vi ikke ville bli venn med noen andre. men når hun bodde i japan ringte vi hverandre vær dag,vi sendte værandre brev med bilder, jeg hadde bilde av henne under puta, jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre uten henne, vi har hatt de største kranglene men noen dager senere er det som ingen ting har skjedd, etter konfermasjonen min holdt jeg av 2000 kr som jeg og hun skulle bruke sammen, da gjikk vi ut og spiste osv, vi har også vært på mange turer ogsånn sammen, åhh hun er virkelig verdens beste<3

    84. Sitter her med min BV akuratt nå:) utrolig korslig:) vi har det veldig gøy sammen og har vår helt egen humor<3

    85. jeg har to bestevenninner og en bestevenn, vi er som trillinger, haha! samme humor å alt! di er verdens beste, di får meg til å le når jeg er lei meg, å nå har to av dem influensa som meg, fordi jeg var med to av bestevennene mine igår! hun siste er trygg hun er på ferie! haha 😀

    86. bestevennen min er den beste i hele verden, kunne ikke klart meg uten hun. vi går på ungdoms skolen og når vi skulle velge tilvalg, fikk hun fransk og jeg spansk, men siden hun hadde leilighet i spania og trengte mye mer spansk enn meg, byttet jeg meg hun. så da byttet jeg førstevalget mitt i språk med sistevalget, men det gjør ikke noe, fordi jeg elsker hun!

    87. Hun har vært der for meg gjennom både gode og vonde stunder, hun får meg alltid til å le, og bare tanken av å ha henne som min aller beste venn, og tanken på hvor mye henne betyr for meg får meg faktisk iblandt til å gråte. Hun gjør virkelig at jeg føler meg elsket og satt pris på, hun er verdens herligste jente! Kjent henne siden jeg var 2 år, nå er jeg 15. Hun er veldig flink til å vise at hun setter pris på meg, så hun sender meldinger innemellom som eks: “you know what the best thing about our relationship is? it’s the first word of this message. elsker deg jenta mi!<3" eller: "har savnet deg sykt, var så koselig å se deg igjen, elsker når du bare babler i vei:D<3" makes my day!

    88. Jeg elsker bestevennen min. Selv om det ikke alltid har vært så enkelt. Vi har begge gått gjennom en vanskelig tid. Hennes mor døde for bare en liten sutnd siden. Jeg har prøvd å være der for henne. Selv om det tar knekken på oss begge.Jeg hater å se henne så trist.
      Jeg stoler på henne 100% og ville aldri tvilt på henne !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg