best friends

Er hos en venninne akkurat nå som trengte litt støtte og da stiller jeg opp! Har lagt meg et mål som sier at jeg skal bli en mye bedre venninne – for å si det sånn, før var jeg utrolig lite forsiktig med hva jeg sa og jeg tror få på denne planten har sagt så mye dumt som man ikke mener som jeg har gjort..men den siste tiden har det blitt ekstrem skjerpings! Venner er det viktigste som finnes, virkelig.

Var i byen en liten tur når vi hadde fritime, foresten! Jeg stakk innom nille en tur for å skjekke om de hadde noe jeg kunne bruke på skolen, og fikk kjøpt meg en ganske søt hello kitty notatbok til skolen! Kjøpte også med litt godteri til venninnen min, så nå blir det kosing her i noen timer. Blogges senere 

 

Foresten blogglesere, har noen av dere biletter til snoop dog i Bodø om litt over 1 mnd? Jeg skal ha en (kanskje to) biletter dit, så om noen har eller vet noen som har – eventuelt vet steder jeg kan kjøpe, send meg en mail på [email protected] eller en tekstmelding på 45802540! 

91 kommentarer

Siste innlegg