rykter

Har hørt et rykte om at du ikke egentlig er sammen med Marco. At du bare er ”sammen” med ham mens du venter på en bedre gutt… USANT. Det er ingen andre jeg kunne tenkt meg å bli sammen med enn han, og tanken på at det noen gang kommer til å bli slutt er helt uutholdelig. Så nei, det stemmer ikke.

Angående det med oprasjoner, ønsker du å operere puppene større eller mindre? Større.

har hørt du bruker 4-5 bh er av mange i klassen min. Usant. Jeg, som de fleste andre, bruker 1 bh. Jeg kan jo selfølgelig bruke push up, men det er helt normalt.

Har hørt/lest at du tok abort før, for bare et par år siden. Sant.Hm ja, nå siden vi har ærlighetens time her, så kan jeg bekrefte at jeg har gjort det. Jeg var så utrolig dum å skrive det som komentar på en blogg for over et år siden, da jeg ikke var en offentlig person og nå har det kommet ut. Men det stemmer, og som dere sikkert skjønner var det hardt. Så jeg vil egentlig ikke snakke om det, håper dere forstår:-)

Jeg har hørt at du er sammen med Marco på grunn av pengene hans og sex. USANT. For det første, så har jeg mer penger enn han og trenger ikke å bruke en gutt for penger ettersom jeg tjener en hel masse selv. For det andre.. lol? Et forhold bygger på utrolig mye mer enn sex, om noen er god i senga er det et pluss og ingenting mer.

er det sant at du redigerer puppene???? Nei, jeg får ikke helt til med det der.

Har hørt at du har vært emo? Jeg har vært wannabe emo, ja. Altså at jeg så ut som en emo:-)

er det sant at du har en vorte på hånda ? usant.

som harstadboer får æ høre at du e oppmerksomhetssyk x10000 og ei stuck up bitch. Vet ikke hva stuck up bitch betyr, men jeg er oppmerksomhetssyk til en viss grad. Om jeg ikke ville hatt oppmerksomhet, ville jeg ikke skrevet en blogg. Men i virkeligheten er jeg ganske sjenert og tar ikke særlig mye plass akkurat. Så sant / usant.

Det går rykter om at du mistet helt kontroll på en eller anen fest, og at du og en venninne kødda med at dere skulle onanere hverandre på toalettet. Sant/usant. Jeg har mistet helt kontroll på fest ja, og da vet jeg jo ikke helt hva jeg har sagt. Men jeg tviler helt sinnsykt sterkt på at det er noe jeg har sagt!

Har hørt at du hadde sex første gang da du var 11. Usant. Jeg var 14 år gammel.

1. har hørt at du har hatt trekant og at du har ”testet ut” med jenter? Usant. Jeg er ingen “slut” og har kun vært “intim” med kjærester:-)

Stemmer det at du går på eldre? At du har hatt sex med en mann på 27? Usant. Jeg har hatt tre “seriøse” kjærester, en født i 91, en født i 93, og en født i 97. Så går bare nedover her med andre ord, hehe. Neida. Men tror ikke jeg kjenner noen på 27 engang.

Du e jo ganske stille i virkeligheta, blandt anna på fest osv. men på bloggen fremstille du dæ sjøl som festens midtpunkt. Har aldriiii framstilt meg selv her som festens midpungt, og ja, jeg er ganske stille og tilbaketrukket både på fest og i virkeligheten.Er så redd for hva folk tenker om meg pga bloggen. Så sant/usant.

 å at du heng mest med 95, 96, og 97era. Vel,kjæresten min er 97, men han er også den eneste 97eren jeg har vært sammen med på fritiden. Har 95 venner ( er jo nesten 95 selv) og kjenner noen 96ere selv om jeg aldri er sammen med de. Når det er sagt, hva er galt med å ha venner som er yngre?

jeg har hørt at du har syyykt overbitt. Sant! Er derfor jeg skal få regulering.

har hørt at du har solgt sex for å spare til operasjoner senere, og jeg er fra harstad.. USANT. Jeg har utrolig god råd fra før av, dere skulle bare vist hvor mye penger jeg har spart opp uten å ha tatt betalt for noe sex:-)

mange sier at du har sex med marco på web foran andre! er det sant? Med mindre noen har hacket pcen min så er ikke det sant,nei.

du har tatt fettsuging, usant! I wish, haha..

Æg har hørt at du har drevve på med flere 97’era, og at du e skikkeli hunter etter dem. usaant. marco er nok den eneste 97eren jeg har vært sammen med, snakket med osv. 

e d sant at du stappe litt av gensern nederst under bhen før at puppan dine skal vises bedre? Sant. Gjør det noen ganger, ja.

Nok om det! Jeg skal legge meg nå å se på toy story 3, har enda litt ødelagt døgnrytme etter helgen. Her kommer noen bilder fra idag! Meg og Isabel Mari:


Isabel var litt solbrent på puppene etter ferien, så hun måtte bare lufte de litt, var så vondt å ha klær på.. Håper det er okei for dere! 

Standard posen nr. 2! 

Peder er VOE sin nr.1 stalker, lover dere.. Men han er på jakt etter en liten kjæreste så er bare å ringe han, kanskje dere får snakket med meg også en gang da?:-) Hvem vet, ring i vei! 

Fuck you tcmn liksom hehehhe. Simen er stalker nr.2, bare til tcmn da.

Foresten, de to guttene der har irritert meg noe sinnsykt i hele dag, kan dere hjelpe meg å ta hevn? Legg de til på facebook alle sammen, spam de litt – do it for me<3 Dere finner facebookene til Simen og Peder HER og HER!  Ta gjerne å poke de også! 

138 kommentarer
    1. Jeg synes du er helt fantastisk! Så ærlig og åpen om vanskelige og tunge ting, det synes jeg er flott. Stå på og fortsett som du gjør, ønsker deg virkelig alt godt 🙂

    2. Bor jo selv i harstad, helt grei by, men fy f*** hvor mange rykter det går runt i byen…er 14 år nå og gleder meg alerede til jeg flytter til oslo om 5 år!!!

    3. skulle virkelig ønske at jeg var like sterk som deg! Kanskje du selv mener du er lite sterk, men jeg mener det. Etter det du skriver og opner deg opp. Du er sterk!

    4. Oi, det virker som du har gått igjennom mange og veldig store ting!!! Faen du må være sterk altså!

    5. Hei:)
      jeg digger deg og jeg liker deg som den du er 🙂
      jeg synes du er ganske sterk når du får mange rykte og stygge kommenterer,æ læs bloggen din hvær dag og jeg liker det du skriver om veldig mye ;-D
      Kan du besøke og kommentere bloggen min ??
      http://www.susannegeirsdatter.blogg.no

    6. hej du.
      vil bare si at hvis du ikke er fornøyd med utseende ditt nå, selvom du er en kjempe søt jente, så er du faktisk ikke ferdig utvikla enda, herregud jeg har forandret meg fra jeg var 16 år, nå er jeg 24 år, å stunning..hehe..ikke for å skryte lissom, men er ikke noe feil i å ha en bra selvtillitt,selvom ingen,da mener jeg ingen er 100 % fornøyd med utseende sitt, operert eller ikke lisssom.
      yhe yhe, lykke til med blo0gg og alt som er:)

    7. Så fantastisk at du er så ærlig Sophie. Om vanskelige og tunge tider, så deler du det med leserne dine. Du gjør rett og slett av alt for oss.
      Du er en fantastisk sterk jente <3 Stå på videre. Elsker både deg og bloggen din, can't get enough liksom. Haha! Er innom bloggen din kjeempe ofte for å se om du har skrivd et nytt innlegg, hehe. Og det har du som oftest. Du stiller sånn opp for oss leserne Sophie :)))
      Du fortjener å være nr.1 på blogg.no og om ikkje så lenge tror jeg du kommer til å bli det også! 😀 <3 Løw ya girl ;-*

    8. Ååå du er så kul! Som svarer ærlig og åpenhjertig på alt! Digger deg <3 Du blogger så utrolig bra! 😀 Burde vært på førsteplass forlengst!
      Har vært fast leser kjempelenge, og jeg "må" være innom bloggen din hver bidigste dag! Er avhengig av bloggn din, og håper at du aldri slutter!
      Stor klem!
      -Anna

    9. Herreguuuud for noen jævla nyskjerrige spørsmål du får?? Skjer med det? 🙂
      Du må da få lov til å gjøre hva faen du vil selv uten at andre skal henge nesa si opp i alt!
      djiiiises.. stå på sophie! 🙂

    10. jeg syns det er bra du er ærlig å så åpen, jeg er selv fra harstad å vet hvordan byen kan være.. Hater at folk ikke få ting opp i hodene sine.. Men jeg har noen spørsmål til deg jeg vil ta mere privat om det er greit 🙂
      digger bloggen din 🙂 stå på 🙂

    11. Jeg er ikke særlig fan av unge topp rosabloggere. Men jeg liker deg, du er ærlig! Både sier og står for det du mener! Det liker jeg 🙂

    12. Hey, jeg lurer på en ting. Hvordan er det mulig å ha et seriøst forhold med en 97 kid som går i 9ende klasse? no offence, men jeg som er 94 selv syns det er utrolig vanskelig å i det hele tatt finne en seriøs 95, og 96 er nærmest umulig :b Er du veldig styrende i forholdet deres? Dvs. du bestemmer for det meste hva som skjer, påvirker klesstilen hans, hva dere gjør og hvordan han skal oppføre seg? :))

    13. Wow, du er utrolig ærlig og det beundrer jeg noe sykt! Du virker som et stort menneske som fortjener alt godt i verden 🙂

    14. Hvor mye penger har du spart opp som du har tjent på å blogge skal du bruke til skjønnhetsoperasjoner ?

    15. på en måte virke du jo helt gal som skriv det her på bloggen din, og har før sysn at du virke bare utrolig opmerksommhetssyk, overflatisk og nesten dum barbie. Men, det står respekt av at du står for det du gjør! Og du e ikke nåkka verre enn alle andre. Du bare tør å gå frem med det. Å si det. Du e ærlig. Selv om du vet at du blir stempla. Æ syns du e modig 🙂 Det her fikk mæ til å virkelig få respekt for dæ.

    16. Kjempe bra, vær stolt av deg selv vennen:) hehe, drømte om deg i natt. Men , Det er så dumt du ikke bare innrømmer enkelte ting sophie:( men men.. Håper du har det bra og IKKE tar til deg all drittet som kommer opp selvom det ikke er så lett! Stå på;)

    17. Først av alt, digger bloggen din og er fast leser!
      Synes du er utrolig sterk som har taklet både abort og voldtekt!
      Det skal du stå i respekt av: )

    18. Digger at du tør å være spåass ærlig. Synes du virker som en drit kul jente som faktisk har endel mellom hjernen, stå på!

    19. hei ,jeg er utroli sjalu på utsene ditt du er så perfekt 🙂 kroppen din er jo alle gutters drømm!! 😀 men hvordan har du fått så store pupper?? :O noen tips til å få større pupper? 🙂

    20. Til dere alle over(hvis dere i det hele tatt leser dette). Det er ikke ‘slemme’ spoersmaal men rykter som er blitt hoert angaaende Sophie Elise. Hvis dere leser innlegget under, kommer dere til aa skjoenne det:)(forhaapentligvis)

    21. syns det er utrolig bra at du tør å være deg selv & si sannheten.. og ikke minst er du utrolig nydelig og en kjempe bra blogger! Stå på vakre deg!
      Haters Gonna Hate!

    22. kan du skrive hvordan du trener magen din? :))
      Bra innlegg, kjempe flott at du er så ærlig selv om du har så mange lesere 🙂

    23. Bra du er ærlig! Fine bilder 🙂 Er helt enig i at man kan ha venner som er yngre. Det er så sykt mange som dømmer de som er venner med yngre, skjønner ikke greia.. Hva er galt med det liksom?
      Digger bloggen din Sophie elise<3

    24. jeg har skrevet litt om deg på bloggen min, bare fordi du fortjener det <3 digger deg, det er ikke sikkert du går innom å ser, men vist du hadde gjort det hadde jeg blitt kjempe glad 🙂

    25. Alt du er er fake ! Drit i å ta bilder av de digre silikon stygge puppene dine ! Det du er er en intention bimbo! Å l0l hår du har. Du er en mobber, tenk deg de som har pupper uten silikon og er ganske småe de ser jo opp til deg som den største bimboen in the world lissm ! Viss det finnes intention bimbo, så er det DEG ! Håper du fårandrer deg hilsen normale folk(altså folk me normale tenner, hud, øyenvipper, pupper og hår) 🙂

    26. kjære deg:) jeg elsker bloggen din! <3 du er et helt
      utrolig menneske! men jeg må bare spørre, er det sant dette at du har blitt voldtatt? må ha vært helt forferdelig, hvor gammel var du?

    27. Du er nydelig Sophie!! Elsker at du er så ærlig her på bloggen din, du fortjener virkelig å være nr. 1 på topplista <3

    28. Sophie, må først bare si at du har Norges beste blogg, og det er du som fortjener førsteplassen. Du er modig og skuler nesten ikke noe. Eller hva vet jeg. Men i alle fall viser du nå at du er et kjempe sterkt menneske som tørr og stå fram for det du har gjort, og gjør, beunder deg virkelig. Første inntrykket av bloggen din er vell at du er en rosablogger som alle andre, men du er så mye mer enn det! Kjenner deg jo ikke, men det du viser på bloggen. Fortsett å stå på vidre, beundrer deg virklelig :))

    29. Enig i at du fortjener førsteplass, Sophie 🙂 Du er ikke som alle andre, du er utrolig pen men samtidig veldig smart og sterk!
      Det jeg ikke heelt skjønner er hvorfor du vil opperere puppene din større. Men det får være din sak 🙂
      Stå på! Jeg digger deg.

    30. du må jo vel skjønne at ingen andre enn kåte 13-åringer bryr seg om hvordan puppene dine ser ut? og så er det jo nødvendigvis ikke fint/positivt å ha store pupper heller. just sayin’ 🙂

    31. ENDELIG en blogger som er helt 100% ærlig, og står for alt hun/han har gjort! digger deg, sophiee:)

    32. jeg liker bloggen din, den er egen og du skriver bra 🙂 men kan du skrive et innlegg om hvilke sminke du bruke? 😀

    33. Du er RÅ, digger at du sier sannheten, i forhold til mang andre på topplisten som derimot lyver! stå på : )
      men det jeg lurte på var om du ikke kunne fortelle litt rundt den tunge tiden da du tok abort, og hvorfor du gjorde det? (jeg har også tatt abort, og jeg angrer meg på en måte, om jeg har tatt feil avgjørelse eller ikke) VÆR SÅ SNILL, er ganske desperat…

    34. du er en så søt jente at alle rykter er det bare å se bort i fra:) men flink var du til å svare på alle spørsmålene 😀

    35. Det er bra du er ærlig! Du virker som en jente med sterk selvtillitt!
      Jeg digger bloggen din, og syntes du skriver veldig bra!
      FORTSETT SÅNN!

    36. Jeg lurer bare på hvor foreldrene dine er oppi alt dette .. Du lever tydelighvis som en såkalt “voksen” men er jo bare ett barn… Det blir for dumt , en liten jentunge som sitter og snakker om hvilke operasjoner hun skal ta etc , du kommer mest sannsynlig på bedre tanker etter hvert som du vokser til og finner ut att det finnes viktigere ting i livet.
      Utrolig trist att du som ett barn skal ha måttet gå gjennom en abort , DET er noe man som forelder har ansvar for att ens barn skal slippe gjennom god kommunikasjon og oppfølging ..
      Du er 15 år og legger ut om alkohol og barbiedop , du er ikke gammel nok til noen av delene …Mister kontroll på fester , hva i alle dager …. Er det virkelig Ingen som tar ansvar for deg , tragisk og forfedelig trist om enkelte tenåringsforeldre er så fraværende….
      Skremmende samfunnsutvikling , synes jeg !!

    37. Kan du være så snill og legge ut et bilde av bare marco sånn at man ser han sånn ordentlig , liksom ansiktet og foran på kroppen! haha , har på en måte ikke helt sett hvordan han ser ut , han ser liksom anerledes ut på alle bildene du har lagt ut av han. Men han har sett kjekk ut på bildene da !

    38. Bare ett ord om som kan beskrive deg og det er HELT! altså det er så mange som dømmer etter utsende og jeg skal ikke legge skjul på att med første øyenkast jeg så på deg syntes jeg du lignet på en skikkelig bimbo.. helt til jeg leste bloggen din vær eneste dag ! du har beina plantet godt på jorden og du er ett forbilde.. du forteller baåde bra ting du har gjort og ting som kanksje ikke er like bra.. det syntes jeg er bra! du er EKTE!

    39. ABORT!?!?!?!?!?!?!?!??!? åhherregud. Kunne aldri gjort det, tenk å drepe noe som skulle blitt et barn a!

    40. synes det er litt rart at du sier at du kun bruker 1 bh, for på den ene filmen du har ser det i alle fall ut som at du har to forskjellige bh-stropper…
      Men bortsett fra det var det bra svart, og du er kjempesøt! =)

    41. For trodde jeg at du var en blogger som HeidiAlexandraOlsen men etter hvrte viste det seg at du er en av de persnoen JEG synes er de strekte på denne måten på blogglista

    42. haters gonna hate!!!! stå på! må smile av deg og måten du er på, er helt herlig. du er en bra jente

    43. Det er så utrolig bra at du er så ærlig. Jeg bare digger deg 🙂 Forresten har jeg skrevet om deg på bloggen min :)Kos deg videre i dag <3

    44. Har sett på noen av videobloggene dine og jeg liker hverken deg eller måten du er på. Beklager, jeg vil ikke at dette skal ødelegge dagen din eller noe og jeg sier ikke dette for å være slem. Kanskje hvis jeg hadde blitt bedre kjent med deg så jeg fikk sett hvordan du er, men du får nok ingen fast leser av bloggen din 🙂

    45. Hei 🙂
      Jeg pleier ikke å kommentere, men jeg må bare si til deg at du virker som en fantastisk jente!
      tror ikke det er like mange som deg som tørr å være så ærlige 😉
      Så stå på videre, og du er utrolig vakker! <3

    46. jeg vet at du har en vanskelig tid nå, og du tok aldrig fram spørsmåleet om du ble voldtatt, så da regner jeg med at du tok abort siden du ble vodtatt, stå på videre ! du er kuuu !! <3

    47. nå forstår jeg mer om deg , forstår mer om koffor du har det sånn så du har det , og jeg like bloggen din utrulig godt, er fast leser, stå på , du er eit bar menneske. 🙂

    48. wow utrolig stort av deg å stå frem med det at du har tatt abort! førsteinntrykket mitt av deg var overfladisk bimbo barbie, men jo mer je leser bloggen din jo mer står du frem som en utrolig sterk, vakker, herlig og eventyrlisten person 🙂 elsker det! og elsker att du tør å stå for alt du gjør, og ikke lar deg bryte ned av haters! 🙂 stå på guurl :))))

    49. Du er et fantastisk menneske med en så superbra personlighet! Stå på, Sophie! Don’t let haters bring you down 😀 digger deg!

    50. Vil bare si at eg blir rørt av ærligheten din, Sophie! Har sjøl vært gjennom tunge tider, å du e virkelig sterk som går ut med det her til alle leserene dine 🙂 Du virke som ei fantastisk snill og god jenta, og eg ønske deg alt godt framøve:):)

    51. tcmn er isåfal bedre en det .I. <- det betyr f*** deg hihihihihihihihi hilsen meg !!

    52. hei 🙂
      fine svar, men jeg har hørt et rykte jeg gjerne vil ha svar på:
      er det sant at du bare svarer på mailene til de som er pene ? 😮

    53. herregud, om hu har blitt voldtatt så GREIT. Hvorfor skal dere i det hele tatt bry dere? Jeg skjønner kjempegodt hvorfor sophie ikke vil nevne slike ting på bloggen. Det er jo kjempe personlig. synes utrolig synd på hu når dere spør om slikt.. :/ stå på, sophie!

    54. du er klar øver hun sa vi kunne spøre om hva som helst vi ville synne ? da må folk få lovt til og,spørre om hun blei voldtatt eller ikke? ;P

    55. herregyd du er så utrolig tøff og sterk! ikke mange andre ville innrømt halvparten av du har gjort en gang :O stå på videre jeg digger helt seriøst <3

    56. åååhh, legg ut bilder fra din wonnabe emo 😀 godt å vite at flere av ryktene var usanne btw. Elsker bloggen din Sophie <3

    57. Spammaet de på chatten, men har dere simen bergan blokka meg… “du har ikke tilatelse til å snakke med denne personen” !! Haha, so funny! Mye å gjøre i hovedstaden ass..

    58. jeg elsker at du er så utrolig ærig ! ser opp til deg assa ! kan du begynne å ha dette 1-3 ganger i uken els ? 😀
      stå på <333

    59. Synes det er kjempe bra at du er så ærlig! Tror ikke jeg hadde tørt å vært så ærlig selv offentlig. Det er forfriskende at det endelig er en toppblogger som tørr og stå opp for sine egne meninger – og ikke minst kjøre seg selv fullt ut. Kjempe bra! Du er et forbilde bare for at du er den du er.

    60. Wow! du er kjempe modig som tør å svare ærlig. Jeg har virkelig respekt for deg.
      Jeg beundrer deg masse. Du er så pen Sophie!
      Stå på<3

    61. Kjære Sophie! Du nevner tidligere at du jobber hardt på skolen fordi du ønsker jeg en godt betalt jobb, og at du ønsker å jobbe som eiendomsmegler. Tenk deg om da kjære Sophie. Det du skriver på bloggen din ligger p internett. Det forsvinner ALDRI og jeg skal garanterere deg at i dagen arbeidsmarked er google et av de flittigste brukt verktøyene for å finne ut mer om jobbsøkere. Pass på deg selv oppi alt dette her. Jeg vet hvordan det er å være 16 år og usikker, og takker bare Gud for at blogging ikke fantes da jeg var yngre, for det at du bretter ut privatlivet ditt på denne måten kommer til å ta deg igjen når du blir eldre.

    62. syns det er bra gjort at du klarer å skrive om slike ting som dette. Men er du ikke redd for at tingene du deler med “hele verden” kan slå tilbake på deg når du blir eldre og skal ut i jobblivet?
      Selv digger jeg bloggen din – men du burde kanskje roe ned litt på å fortelle ting om privatlivet ditt. Men for all del – stå på med den vanlige blogginga 🙂 !

    63. For å være helt ærlig synes jeg at du fortjener virkelig å være i topplista når du svarer på slike spørsmål. jeg hadde sikkert blitt jævla forbanna hvis det hadde vært så mange rykter etter meg! Du er fin, du er flink og du er sikkert snill så bare lev live ditt med alle de gode egenskapene du har. Dont worry about what people say life is too short! just enjoy it ! Elsker bloggen din <3 stor fan 🙂

    64. bra du er ærlig:) men jeg lurer bare på en ting, håper du kan svare!:) : hvor lenge har du å marco vore sammen? var marco den du hadde sex med når du var 14? å hvor gammel var du når du måtte ta abort?
      håper du tar deg tid til å svare:) xx Heather

    65. kjempe bra blogg!
      kan du kanskje age et innlegg om aborten? 🙂 kanskje det blir lettere for folk å forstå da..

    66. så bra at du svarer på sånne spørsmål! hvor gammel var du da du tok abort? var det med marco? var kjæresten din/”faren” enig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg