penger er til for å brukes!

Til dere som spør meg om hva jeg mener om at Therese “hermer” etter meg, så har jeg egentlig ingen formening om det. Jeg føler ikke at hun gjør det og skjønner heller ikke hvor dere har det ifra (?), men om noen hermer er det jo egentlig bare et komplimang:-) Og til deres informasjon; jeg er ikke den første i verden med blondt hår og rosa design!

Jaja, nok om det. Dere husker kanskje at jeg kjøpte meg en lyserosa/lysebrun cardigan fra bikbok for en stund siden – idag kjøpte jeg den i svart også! Jeg synes den er så sinnsykt fin i begge fargene, så tror faktisk jeg skal kjøpe den i en farge til. Haha, er godt å ha på lager! Man kan jo bruke de både til fest og til hverdags – selv om jeg ikke fester lengre, så er det godt å ha i tilfelle! Kan tenke meg at den kommer til å bli flittig brukt framover og en av favorittene for meg i høst! 

Her her jeg den på, blir en del av kveldens outfit. Nå drar jeg til bestevennina, Anne-Sofie<3

36 kommentarer

Siste innlegg