I love sushi

Har en veldig søt kjæreste så fikk et gavekort hos han igår som jeg kan bruke på carlings, sånn uten videre. Er koselig å gi hverandre ting sånn og vise at man setter pris på hverandre
Derfor måtte jeg bare ta turen innom carlings idag for å se om jeg fant noe – ble en stor kosegenser, litt ironisk at den har påskriften “I love sushi” når jeg faktisk
hater sushi. Jeg klarer ikke å være sånn kul blogger der man spiser sushi hver dag med venninner for jeg vil faktisk spy av tanken. Om dere liker det er dere heldige, jeg vil også være kul! :) Jeg liker heller ikke frozen cappuccino, betyr det at jeg er ukul?….

Om dere skal kjøpe lik genser, kjøp den i en stor størrelse! Kjøpte min i medium, og burde vel egentlig hatt large. Bruker til vanlig xs. 

Og JA – jeg har strekkmerker på lårene:-) Var tydeligvis noen som syntes det var forderdelig ekkelt, men jeg har et lite newsflash – det er helt normalt, og ikke noe jeg skammer meg over i alle fall.  

61 kommentarer

Siste innlegg