noen ganger..

.. skulle jeg ønske jeg bare kunne pakket kofferten min og dratt. Jeg er veldig lei av å bo i en liten by med begrenset av muligheter, når jeg plutselig har så mange av dem! Ikke missforstå, jeg er kjempeglad i byen min – den er fin og har mye bra mennesker, men dere skjønner sikkkert..

Sånn som idag fikk jeg en invitasjon til Gina Tricot fashion show med after party senere. Jeg har aldri vært på noe sånt før, fult med kjendiser, andre bloggere og eksklusiviteter. Tenk dere, goodie bags, god mat og drikke, bli kjent med mange nye folk innenfor en bransje jeg så gjerne vil ha en fot på innsiden av.. Jeg vurderer uansett å ta meg en dagstur til Oslo 1. September for å få vært en del av dette. Selv om det er en Torsdag.. Skal, skal ikke? Hjelp meg!

Om jeg bestemmer meg for å ikke dra så kan jeg jo skjekke opp om det er en mulighet å få gitt biletten min til noen av dere som faktisk har muligheten? Om det høres bra ut kan jeg jo skjekke det opp:-) 

93 kommentarer

Siste innlegg