young money!

En del av dere spør hvor jeg får så mye penger(jeg bruker egentlig ikke så mye, fører budsjett så har god oversikt) men det er altså fra mamma og pappa, og fra blogg! Jeg tjener noen tusen på bloggen, noe kommer fra annonsører og diverse, mens ti tusen kommer fra blogg.no. Noen måneder tjener jeg mer enn andre, sist måned var det vel 11tusen jeg tjente, neste måned blir det 16 tusen, og så videre.
Jeg får også 2000 kroner hos foreldrene mine, for å kjøpe meg mat og diverse annet som jeg trenger. Jeg får selfølgelig mat hjemme, men til kantinen ogsånt! 
Så, da vet dere det. Synes egentlig det er helt greit å snakke om og innrømme det, vi har jo tross alt skattelister i Norges land.. Dette er ikke skryt, jeg føler jeg ikke nevner så mye om dette i bloggen – av en grunn! Men dere skal få vite, dere fortjener det føler jeg.

Men nå må jeg sove om jeg skal ha sjangs til å stå opp i morgen. Jeg har foresten testet en tannbleking idag, så i morgen får dere se resultatet. Gleder meg til å vise dere! Har aldri prøvd det før, men ble ganske bra…tror jeg

Har brukt kvelden sånn her, med CSI og sløving på sofaen. Beklager for at bloggingen har vært så utrolig sløv i det siste, prøv å ha forståelse for at jeg er veldig syk og har lite energi. Men det blir bedre, jeg lover dere! 


Hahahahahhahahahahha!!!! Geip:PPpPpPPp

Skal få mat<3


Dere har blitt utrolig dårlig til å komentere, foresten…? 

105 kommentarer

Siste innlegg