I’m a angrybird

Hei! Har vært hjemme en liten stund, tok lang tid hos legen. Tok urinprøve og en gynekologisk undersøkelse som er det verste i verden. Hver gang jeg skal til gynekolog får jeg helt sammenbrudd, vet ikke helt hva det er med meg og akkurat det.. Begynner å gråte skikkelig! Skal tilbake i morgen klokken 11:30 for en mer omfattende undersøkelse, satser på å få svar da! 

Ble en del ventetid på legekontoret, da var det godt å ha på seg sløveklær og litt angrybirds på telefonen! Etter jeg var ferdig dro jeg og mamma på butikken, kjøpte meg et blad og litt godteri jeg skal ha i kveld. Er utrolig trett så blir nok bare sløving resten av kvelden – så godnatt! 

Siden dere er så søte har jeg åpnet formspringen min slik at dere kan se hva jeg har svart på tidligere – men jeg svarer nok ikke på spørsmål lengre, desverre!:-) Tenkte det kanskje ville vært greit for dere, med tanke på å få svar på litt diverse. Dere finner den her! 

61 kommentarer

Siste innlegg